Yup, maar de reakties zijn wel goud waard.... ik zit regelmatig nog te snuffen in de BBB-reeks.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit topic bedoel je toch
Nederland is Fortis alsnog kwijt?
Dat is al dicht dus dat maakt niet meer uit.
M'n internet viel net alweer voor de tweede keer uit(en sommige sites doen het nog steeds niet) dus als ik niet meer reageer: tis niet uit vrije keus
? je bent toch moderator?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok ik heb een merge-aanvraag ingediend
Primaquote:Op donderdag 18 december 2008 13:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok ik heb een merge-aanvraag ingediend
Maakt mij niet uit. Maar de titel "BNP ziet voorlopig af van overname »" is niet correct. Want dat is nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:14 schreef simmu het volgende:
hoe wilde je het noemen dan: "goede tijden, slechte tijden"?
Ik had het over de op(=openingspost)quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Maar de titel "BNP ziet voorlopig af van overname »" is niet correct. Want dat is nog lang niet zeker.
Vanmorgen nog heeft de BNP nog bekend gemaakt door te willen gaan met de overnamen (bron).
Als het Belgische kabinet valt dan hebben we wel een goede titel.
Dat is me duidelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:43 schreef weirdofm het volgende:
[..]
Ik had het over de op(=openingspost)
ja, maar de poster boven jouw maakte daar een opmerking over en jij reageerde op hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk.
Ik zeg de TT is niet correct.
Ja, dat had ik vanmiddag gedaan, toen net op het moment dat ik op invoeren drukte, definitief internet hier in de stad uitvielquote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef weirdofm het volgende:
De Beursvloer #30: AEX marginaal
kan de op gerepareerd worden?
zal morgen even een proef op maken voor het fortis topic.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Zeg maar welke TT je wil hebben.
[..]
Ja, dat had ik vanmiddag gedaan, toen net op het moment dat ik op invoeren drukte, definitief internet hier in de stad uitviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |