Het is niet de eerste keer dat hij het woord gebruikt, zag ik via google:quote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nassen is eten, dus nasserig moet dan wel iets betekenen als "te eten." Alleen gebruikt deze persoon dit toch al niet bestaande woord in een totaal andere context.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha dat zou gewoon nasserig zijn! Ja denk dat dat het leukste is voor je, zie je het ook eens van de kant van de vijand
.
Kwart na 8 is volgens mij gewoon Belgisch.quote:
Was hij maar uitgeweken, dan was hij niet overvallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben in een park overvallen door twee gewapende negers bijvoorbeeld.
Maar anyways, ik heb geen zin om hier verder over uit te wijken.
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mail Marktplaats hierover dat jij je van geen kwaad bewust bent. Lijkt me niet dat Marktplaats van deze inmenging houdt.
Daarnaast is iPod tegenwoordig equilivant voor mp3-speler. Denk dan aan de term "iPod moord" die zelfs in juridische kringen wordt gebruikt.
Dat valt dan nogal mee, voor klanten zijn ze dus wel vriendelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef elsjas het volgende:
Eneco is de grootste oplichter die er bestaat mijn zoon is nooit thuis vanwege zijn werk en heeft volgens eneco 2500 kub gas verbruikt in het afgelopen jaar heeft een maandbedrag van 260 euro terwijl hij alleen woont in een 4 kamerflat met dubbele beglazing en HR ketel moet nog 500 euro bijbetalen wat een gekken en er valt niet met eneco te praten zijn zeer ONKLANTVRIENDELIJK
Nee, voor onklanten zijn ze vriendelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat valt dan nogal mee, voor klanten zijn ze dus wel vriendelijk
Ow jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, voor onklanten zijn ze vriendelijk
Wat voor soort diarree is dat?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:28 schreef moussie het volgende:
en je melk zo lekker vers en koud drinken als nu kon je ook niet, die moest je eerst koken, anders had je gehaaid diarree ..
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef Noway666 het volgende:
Ik werd door een collega erop geattendeerd dat er een vuile manier van registreren gehanteerd wordt.
Mijn bloed begint te kopen van dit absurde plan.
Dus als kinderen niet meer voor de ouders kunnen zorgen, staan we de ouders ter adoptie af?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef Reuzenpanda het volgende:
Of adoptie ouders.
Er zijn ook voorbeelden waar er ondanks bloodverwandschap geen enkel band is.
Als je bedoelt dat er autochtone Nederlanders zijn die het beduidend slechter doen, geef ik je zeker gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:33 schreef Frollo het volgende:
Reuzenpanda is naar eigen zeggen niet Nederlands, dus eigenlijk doet ze het nog best goed.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Vang het op met je mond en gorchel er een beetje mee!
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:51 schreef servus_universitas het volgende:
Denk je een mooie leese auto te hebben, kan dat ding maximaal 180. Daarvoor ga je toch niet leesen? Kan het zijn dat er een begrenzer op de leese auto is gezet? Misschien bedrijfspolicy?
RTL 4 bellen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
RTL 5 neemt niet op....weet iemand raad?
servus_universitas?quote:
Aaaah, bagatelliseren. Een van m'n favoriete fout gespelde woorden.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:37 schreef Arcee het volgende:
422: bagatelliseren
166: bagataliseren
043: bagetaliseren
032: bagateliseren
031: baggetaliseren
022: bagetelliseren
016: baggataliseren
011: baggatelliseren
008: baggateliseren
007: bagettaliseren
003: baggetelliseren
003: begatelliseren
003: begetaliseren
002: bachataliseren
001: bachetaliseren
001: gebachetaliseerder
001: begatalliseren
001: begataliseren
001: bagatellizeren
001: bagtelliseren
001: bagattaliseren
Lijkenpikkers.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
psssssiiessssss, ze boden het me wel aan, maar heb het afgewezen... ze zaten teveel op de commissie te aasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |