abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2008 @ 05:58:51 #1
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_62989541
quote:
telegraaf.nl
6-11-2008

AMSTERDAM - Televisiemaker Prem Radhakishun, bekend van Premtime en als voorvechter van allochtonen, is mentaal geknakt nu hij opnieuw door een groep Marokkaanse straatjongeren is bedreigd. "Ik vrees dat ik er eentje helemaal in elkaar trap de volgende keer", aldus de geëmotioneerde Amsterdammer.

Altijd als links betiteld, voelt de televisiemaker zich meer en meer verrechtsen: "Een tasjesdief die wordt doodgereden. Ik vind het inmiddels perfect. Maar dat wil ik niet. Ik wil van alle mensen blijven houden. Maar ik wil ook gewoon met de trein en de tram kunnen. Gewoon op straat kunnen lopen en mijn werk doen zonder dat de norm is dat ik belaagd kan worden." In een radiodagboek op Radio 1 vertelde hij gisterochtend van het meest recente incident, dat ditmaal in de Haagse Stuwstraat plaatsvond, afgelopen dinsdagavond.

Tijdens het filmen in een woning, vormde zich op straat een groep van zo'n twintig Marokkaanse jongeren die de NPS-presentator bedreigden. Hij wist uiteindelijk zonder kleerscheuren weg te komen. Radhakishun is al vaker doelwit geworden van de jeugd met Noord-Afrikaanse wortels. "Wat ik het erge vind, ik wil geen hele groep over één kam scheren. Ik wil ook niet dat dit een hype wordt. Het is er gewoon niet groot genoeg voor. Maar het zijn bijna altijd Marokkaanse jongeren van 13 tot 19 jaar. De oudere leeftijdsgroep is juist heel vriendelijk tegen me. Gisteren nog stapte een Marokkaanse beveiliger naar me toe om te zeggen hoe geweldig hij mij en het programma vindt", zegt Radhakishun, zelf Surinamer van komaf.

Hoewel hem fysiek niets is aangedaan en hij het incident op zich niet eens zo bijzonder vindt, heeft het wel definitief iets veranderd. Na een slechte nacht, zegt hij dan ook: "Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben bang dat ik ben geknapt en de volgende keer er eentje wel helemaal in elkaar trim. Elke keer moet ik verstandig zijn en loop ik weg. Straks moeten we dit gesprek nog vanuit de cel voeren. De rechter zal je altijd kwalijk nemen dat je niet de verstandigste bent geweest. Maar elke keer moet je wel driehonderd keer jezelf opzijzetten en slikken als je wegloopt voor die provocaties. Het heeft zich hoog opgestapeld", aldus de voormalige advocaat.
Die Prem toch. Links, allochtoon en politiek-correct .... en nu dreigt hij Marokkanen in elkaar te trappen. Wat een gek land ook eigenlijk.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_62989549
Trimmen is zoiets als joggen. Hij rent 'm eruit bedoelt ie.

pi_62989555
Als jij tremt, en de ander wordt getremd, dan ben je de verstandigste hoor Prem
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62989564
Ik denk dat de wereld en nieuwe zondebok heeft. De mentaliteit en het geloof van de Marokkanen dat niet progressief is met de tijd, maakt hen perfect als zondebok om de NWO erdoorheen te duwen. En zelfs Prem ontkomt er niet aan en ook hij kan niet zien wat er gebeurt.

De Marokkanen zijn dermate goed materiaal dat je makkelijk kan laten opfokken. Als ze maar in hun egen hoofd het idee hebben dat je tegen ze bent, komen ze al achter je aan. Maar niet zij zijn het probleem maar onze regering. Zij zorgen voor een konstant klimaat waarin mensen mot krijgen met deze groep mensen waardoor ze makkelijk in een kwaad daglicht gesteld kunne worden. Dat mensen dat niet inzien, is ingelooflijk. Balkenende wil naast alle verbruiksmaterieel, ook de mensen gaan chippen. Dat is het doel.
Een fascistische politietstaat waarin iedereen strak in het gareel kan worden gehouden met alle informatie (en gelden) op 1 chip. Doe je niet mee? Dan gaat je numme rop non-actief en kan je zelfs geen ijsje meer kopen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 6 november 2008 @ 06:50:40 #6
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_62989645
quote:
Op donderdag 6 november 2008 05:58 schreef ES57 het volgende:

[..]

Die Prem toch. Links, allochtoon en politiek-correct .... en nu dreigt hij Marokkanen in elkaar te trappen. Wat een gek land ook eigenlijk.
Wat heeft het land hier mee van doen?
Prem moest ook huilen om de McCain speech (want die was zooooooo mooooooooooooi) dus sowieso lastig serieus te nemen.
  donderdag 6 november 2008 @ 06:51:36 #7
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62989648
lol
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62989812
quote:
Op donderdag 6 november 2008 06:14 schreef Man-E-Faces een hele verzameling bullshit:
Hey, haal je hoofd eens uit je eigen reet...?
Als er één groep is die een facistische politiestaat wil dan is het wel de marokkaanse gemeenschap. Sommige imams geven het zelfs al doodleuk toe, het einddoel is een islamitische staat in Nederland.

Maar ontken vooral lekker verder, allochtonenvriendje of niet, wanneer ze hun ware aard laten zien ben jij net zo goed aan de beurt.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_62989910
En weer zijn de kutmarokkanen in het nieuws, hoe dom kan je zijn..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62989962
quote:
"17-jarige Marokkaan door Surinamer in elkaar gePremd."
pi_62989972
-edit- Userbash

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 06-11-2008 13:32:22 ]
pi_62990115
Prem is wel een tragisch figuur. Eerst liberaal-sociale sprookjes verkondigen, vervolgens de werkelijkheid van de dag ontdekken en omdat die niet leuk is gaan miepen. Wees dan een vent zeg dat vele politiek correcte aannames niet kloppen. Om te beginnen met de rare gedachte dat biologie en gedrag volledig losgekoppeld zijn en slecht gedrag voortvloeit uit sociale klassen. Daarvoor is Nature te aanwezig.
pi_62990639
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Prem is wel een tragisch figuur. Eerst liberaal-sociale sprookjes verkondigen, vervolgens de werkelijkheid van de dag ontdekken en omdat die niet leuk is gaan miepen. Wees dan een vent zeg dat vele politiek correcte aannames niet kloppen. Om te beginnen met de rare gedachte dat biologie en gedrag volledig losgekoppeld zijn en slecht gedrag voortvloeit uit sociale klassen. Daarvoor is Nature te aanwezig.
Bron aub Dr Mengele
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62991017
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:55 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Bron aub Dr Mengele
Gewoon, kijk eens op straat. "Het zijn altijd dezelfden" is geen toeval.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:42:32 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_62991564
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:16 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Gewoon, kijk eens op straat. "Het zijn altijd dezelfden" is geen toeval.
Je valt daar een van de dogma's van de linkse kerk aan, jij ketter!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_62991989
Ik heb z'n dagboek gisterochtend ook gehoord, in Goedemorgen Nederland op Radio1. Wat is er mis mee dat hij woedend/emotioneel reageert op wat hem (alweer) is overkomen? Mag dat ook al niet meer? Moet alles hieromtrent geridiculiseerd worden? Wat je ook van hem vindt, hij duikt er middenin met goede bedoelingen, laat andere geluiden horen maar het wordt hem soms (best vaak eigenlijk) onmogelijk gemaakt en dat is ernstig. Tuurlijk is hij ook mediageil, iedereen eigenlijk die met zijn/haar kop op tv komt, laat onverlet dat hij op z'n minst probeert de problemen zichtbaar te krijgen en ook goede iniatieven laat zien. Straks is er niemand meer die deze problematiek ter plekke filmt en bespreekt. Uitendelijk een verlies voor een vorm van verslaggeving waaraan niemand meer zich durft te branden en men belandt in veilig gezever achter tafels in de diverse praatprogramma's. Een verlies voor iedereen, dus ook voor goedwillende allochtonen die er van kotsen weer slecht in het nieuws te komen door een groepje etters.
pi_62992256
Ik vind dat deze man goed werk vericht, hij gaat echt naar de mensen om ze te helpen echter wordt dat dus weer eens niet gewaardeerd, dus gast mep er maar op los verlaag je maar naar het niveau van hun
pi_62992437
Prem wordt ook eindelijk wakker.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62992747
Echt genieten dit. Zo zullen er op termijn nog veel meer gaan volgen. Uiteindelijk rest ons geen andere mogelijkheid dan de kutmarokkaantjes met hun families te deporteren. Jammer dat het allemaal zo lang moet duren voordat de politiek tot dit besef komt (de intelligente burger wist dit immers al jáááren), maar het is helaas niet anders.
pi_62992996
Eerste reactie op de Telegraaf-site:
quote:
Als je nu al boos word.Laat staan als je wat mee maakt.

karin, utrecht | 05:58 | 06.11.08
Klagen over deze reactie niet meer mogelijk
En zo is het natuurlijk ook nog eens een keer. Die Prem voelt zich terecht onheus bejegend door het kansenvolk, maar in feite is er nog weinig gebeurd (ja, één welgemikt blikje... ).

Er zijn echter mensen (zowel allochtoon als autochtoon, door de linkse kerk ook wel rasssisssten genoemd) die al jaren tussen dit riftuig hebben moeten leven en die veel ergere dingen hebben meegemaakt, of nog steeds meemaken. Zonder dat de politie(k) ook maar één poot naar hen heeft uitgestoken.
pi_62993070
Nou de "intelligente burger" is volgens mij niet meer dan een domme klap-jostie. Als de NOS zegt dat iets postief is, dan hobbelen jullie er juichend achteraan. Als de NOS iets in een kwaad daglicht stelt roepen jullie ook allemaal BOOOEEH!

Vandaar > klap-kosties

En nu even allemaal demonstreren en op commando. Klappen maar in je handjes!
pi_62993093
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nou de "intelligente burger" is volgens mij niet meer dan een domme klap-josti. Als de NOS zegt dat iets postief is, dan hobbelen jullie er juichend achteraan. Als de NOS iets in een kwaad daglicht stelt roepen jullie ook allemaal BOOOEEH!

Vandaar 'klap-kosti'

En nu even allemaal demonstreren en op commando. Klappen maar in je handjes!
Zie mijn signature.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62993258
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nou de "intelligente burger" is volgens mij niet meer dan een domme klap-josti. Als de NOS zegt dat iets postief is, dan hobbelen jullie er juichend achteraan. Als de NOS iets in een kwaad daglicht stelt roepen jullie ook allemaal BOOOEEH!
Wie bedoel je met jullie?

Er zijn zat mensen die al lang voordat de NOS ook maar iets van het Marokkanenprobleem had opgepikt al wisten dat de problemen met Marokkanen uit de hand zouden lopen. We hebben het dan over meer dan 10 jaar geleden. Deze mensen werden echter stelselmatig door de NOS voor racisten versleten, terwijl dat eigenlijk de intelligente burgers waren.

De mensen waar jij op doelt zijn de mensen die op de linkse partijen stemmen. Dat zijn inderdaad klapjosti's: toen de NOS riep dat er geen problemen waren met Marokkanen en dat de mensen die daarover klaagden "racisten" waren, toen riepen deze klapjosti's dat ook. Nu is er volgens de NOS 'ineens' een Marokkanenprobleem (hetzelfde probleem als 10 jaar geleden) en nu is er volgens al die linkse klapjosti's ook zogenaamd "ineens" een probleem. Zelfs de PvdA heeft het inmiddels over "hard aanpakken" en zelfs "vernederen". Alsof dat nu nog gaat werken, tien jaar te laat.
pi_62993475
Die Marokkanen zijn gewoon goed materiaal om mensen mee op te fokken. De regering creert een klimaat waarodoor al die ellende kan ontstaan. En volgens mij dient het 'een hoger doel'. Tuurlijk zeiden ze jaren geleden dat je racistisch was als je allochtonen niet kon luchten. Maar wat je niet weet is dat dat precies die reactie is die ze wilden hebben. Echter het moest allemaal lekker smeuig worden en uit de hand lopen end at kost tijd, pas dan kunnen ze zeggen ok. jongens ik spring er als regering tussen. Jullie worden voor het gemak allemaal aan banden gelegd. En dat doen we voor 'de veiligheid'.

Allemaal klap-josties.. Te triest voor woorden.

Ze worden niet het land uitgejaagd. Ze worden hier gehouden om de opgefokte ergernissen te reguleren.
Pas dan hebben ze een excuus om een chip in je reet douwen.
pi_62993518
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
Die Marokkanen zijn gewoon goed materiaal om mensen mee op te fokken. De regering creert een klimaat waarodoor al die ellende kan ontstaan. En volgens mij dient het 'een hoger doel'. Tuurlijk zeiden ze jaren geleden dat je racistisch was als je allochtonen niet kon luchten. Maar wat je niet weet is dat dat precies die reactie is die ze wilden hebben. Echter het moest allemaal lekker smeuig worden en uit de hand lopen end at kost tijd, pas dan kunnen ze zeggen ok. jongens ik spring er als regering tussen. Jullie worden voor het gemak allemaal aan banden gelegd. En dat doen we voor 'de veiligheid'.

Allemaal klap-josties.. Te triest voor woorden.

Ze worden niet het land uitgejaagd. Ze worden hier gehouden om de opgefokte ergernissen te reguleren.
Pas dan hebben ze een excuus om een chip in je reet douwen.
Mooie theorie.

Maar er zit één kink in de kabel. Wat nou als we straks allemaal PVV stemmen? Dan vliegen die Marokkanen er gewoon uit en is het uit met het feest van NWO.
  donderdag 6 november 2008 @ 11:24:38 #26
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_62994001
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:01 schreef Suko het volgende:
Ik heb z'n dagboek gisterochtend ook gehoord, in Goedemorgen Nederland op Radio1. Wat is er mis mee dat hij woedend/emotioneel reageert op wat hem (alweer) is overkomen? Mag dat ook al niet meer? Moet alles hieromtrent geridiculiseerd worden?
Prem heeft dat aan zichzelf te danken. Jarenlang betichtte hij blank Nederland van discriminatie. In zijn ogen was de witte Nederlandse blankman en -vrouw een gore racist. En nu hij zelf heeft ingezien dan de blanken gelijk hebben, kan er geen eens een fatsoenlijk excuus af.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_62994419
quote:
"Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben bang dat ik ben geknapt en de volgende keer er eentje wel helemaal in elkaar trim. Elke keer moet ik verstandig zijn en loop ik weg. Straks moeten we dit gesprek nog vanuit de cel voeren. De rechter zal je altijd kwalijk nemen dat je niet de verstandigste bent geweest. Maar elke keer moet je wel driehonderd keer jezelf opzijzetten en slikken als je wegloopt voor die provocaties. Het heeft zich hoog opgestapeld",
Volgens mij is hij alvast bezig zijn noodweerexcesverdediging dicht te timmeren
  donderdag 6 november 2008 @ 11:54:23 #28
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62995004
k hoop dat hieruit eindelijk opgemaakt wordt dat het serieus een groot probleem is.
Thee met ze drinken werkt niet
zeggen dat t niet mag werkt niet

Ouders korten werkt ook niet, krijg je weer criminaliteit van.
Die kutmormels moeten aan t werk gezet worden, en anders vergunning innemen. (ook van de ouders want die zijn tekort geschoten in de opvoeding(welke opvoeding ) )

Moet gelijk weer denken aan die 10/12 jarige kkleiertjes in denhaag met die scooter
Die mogen dan niet vastgezet worden omdat ze te jong zijn. Daar zit het probleem juist, ze doen dat omdat ze weten dat ze niet gepakt mogen worden.
Dat zou eens in de wet aangepast moeten worden
Maar dan komt Balkie weer dat het niet politiek correct is mn hoela. 2 weken cel.. zal ze leren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_62996187
quote:
"Wat ik het erge vind, ik wil geen hele groep over één kam scheren. Ik wil ook niet dat dit een hype wordt. Het is er gewoon niet groot genoeg voor. Maar het zijn bijna altijd Marokkaanse jongeren van 13 tot 19 jaar. De oudere leeftijdsgroep is juist heel vriendelijk tegen me.
Joh, meen je dat nou?
pi_62997753
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Eerste reactie op de Telegraaf-site:
[..]

En zo is het natuurlijk ook nog eens een keer. Die Prem voelt zich terecht onheus bejegend door het kansenvolk, maar in feite is er nog weinig gebeurd (ja, één welgemikt blikje... ).

Er zijn echter mensen (zowel allochtoon als autochtoon, door de linkse kerk ook wel rasssisssten genoemd) die al jaren tussen dit riftuig hebben moeten leven en die veel ergere dingen hebben meegemaakt, of nog steeds meemaken. Zonder dat de politie(k) ook maar één poot naar hen heeft uitgestoken.
Dat dus.
Mensen die roepen dat het om kleine groepjes gaat halen me ook het bloed onder de nagels vandaan want ik weet dat het feiterlijk onzin is. Vooral als de mensen die het roepen zelf uit van bovengemiddelde wijken komen. (wat 9vd10 keer het geval is)

Sowieso, iedere grotere stad heeft een groep met relmarokkanen. Iedere. Sommige zelfs meerdere.
Dat is gewoon een feit. Hoe kan er dan uberhaupt nog gesproken worden van een kleine groep?
Bagataliseren heet dat.
pi_62998001
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef marcel-o het volgende:
k hoop dat hieruit eindelijk opgemaakt wordt dat het serieus een groot probleem is.
Thee met ze drinken werkt niet
zeggen dat t niet mag werkt niet

Ouders korten werkt ook niet, krijg je weer criminaliteit van.
Die kutmormels moeten aan t werk gezet worden, en anders vergunning innemen. (ook van de ouders want die zijn tekort geschoten in de opvoeding(welke opvoeding ) )

Moet gelijk weer denken aan die 10/12 jarige kkleiertjes in denhaag met die scooter
Die mogen dan niet vastgezet worden omdat ze te jong zijn. Daar zit het probleem juist, ze doen dat omdat ze weten dat ze niet gepakt mogen worden.
Dat zou eens in de wet aangepast moeten worden
Maar dan komt Balkie weer dat het niet politiek correct is mn hoela. 2 weken cel.. zal ze leren
Dat vind ik ook zo onzin inderdaad.
Als ze oud genoeg zijn om kankerhoer naar mn vriendin te roepen zijn ze ook oud genoeg om als gevolg daarvan spreekwoordelijk (alhoewel...spreekwoordelijk...) een honkbalknuppel op de kaak te krijgen.
Maar als ik dan zeg dat het om 12 jarige mannetjes gaat ben ik opeens gemeen.
Politieke correctheid.
pi_62998140
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat dus.
Mensen die roepen dat het om kleine groepjes gaat halen me ook het bloed onder de nagels vandaan want ik weet dat het feiterlijk onzin is. Vooral als de mensen die het roepen zelf uit van bovengemiddelde wijken komen. (wat 9vd10 keer het geval is)

Sowieso, iedere grotere stad heeft een groep met relmarokkanen. Iedere. Sommige zelfs meerdere.
Dat is gewoon een feit. Hoe kan er dan uberhaupt nog gesproken worden van een kleine groep?
Bagataliseren heet dat.
Het beperkt zich niet alleen tot de grote steden helaas.
pi_62998147
Prem is hét voorbeeld dat racisme de wereld nog niet uit is, en midnerheden in Nederland nog steeds moeten opboksen tegen de gevestigde, blanke orde.
pi_62998433
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef Monidique het volgende:
Prem is hét voorbeeld dat racisme de wereld nog niet uit is, en midnerheden in Nederland nog steeds moeten opboksen tegen de gevestigde, blanke orde.
Hilarisch.
pi_62998512
quote:
Juist, als je het maar weet.
White pride world wide!!!

....

Doe anders even normaal.
pi_62998734
Prem, onze eerste zwarte staatsman numero uno.
pi_62999368
Dat er dagelijks autochtonen beroofd, verkracht en in elkaar geslagen worden door de -edit-maakt op onze politici geen enkele indruk. Maar als iemand als Prem, die nog niet zo lang geleden als een soort Dominee werd gezien van de Politiek Correcte Gemeente, door kut-Marokkanen te grazen wordt genomen, dan zullen de politici zeker wel schrikken. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij.

Ergens hoop ik dus dat Prem als een soort martelaar door die lui eens goed gepakt wordt. Dan is het echt definitief exit met het riftuig.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 06-11-2008 14:55:46 ]
pi_62999617
Oei nu gaat ie een 13 jarig een knap geven
pi_62999680
Nooit geweten dat Prem Surinamer was, dacht altijd dat ie uit India kwam ofzo.
pi_62999916
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:
Dat er dagelijks autochtonen beroofd, verkracht en in elkaar geslagen worden door de -edit- maakt op onze politici geen enkele indruk. Maar als iemand als Prem, die nog niet zo lang geleden als een soort Dominee werd gezien van de Politiek Correcte Gemeente, door kut-Marokkanen te grazen wordt genomen, dan zullen de politici zeker wel schrikken. Dan komt het allemaal wel erg dichtbij.

Ergens hoop ik dus dat Prem als een soort martelaar door die lui eens goed gepakt, -edit-, wordt. Dan is het echt definitief exit met het riftuig.
Volgens mij leeft u in Amerika niet in NL.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 06-11-2008 14:56:32 ]
pi_62999936
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Me too.
pi_63000418
quote:
Hij heeft het verdorie over die etterbakken jeugd en niet over elke Marokkaan. En ja, je het ook blanke groepjes die rellen, maar laten we even logisch nadenken. Hij heeft ze gewoon altijd verdedigd en zei ook, "wanneer ik mijn camera aan had? Had ik het nog kunnen begrijpen, maaar gewoon thuis en op straat lopen? En dan door zo'n groep aangevallen te worden? "

Hij doelt dus niet op elke Marokkaan, maar op de ettertjes.

Hij heeft het heel lang voor ze opgenomen al die tijd. Hij heeft het niet over de jeugd die daar gewoon rondliepen (die kunnen hem via de rechter wel aanpakken, wanneer je het als "verkeerd weggezet worden door de camera" beschouwt ) Hij heeft het over de groep (bende) die elkaar optrommelen, omdat ze te schijterig zijn om alleen op hem af te stappen.

Het is nu eenmaal zo dat ze het doen, omdat het KAN en blijkbaar gewoon MAG omdat de wet ze die mogelijkheden GEEFT!

En op de scholen is het tegenwoordig ook niet anders meer. Zijn er nog leraren die op het schoolplein lopen? Een balletje met de jongens meetrappen? Nee, fietsen vernielen is toffer. Tussenuren in de stad hangen en etteren is leuker (als ze er überhaupt zijn) Spijbelen deed ik ook vroeger, maar wanneer ik werd betrapt? Zorgden ze er wel voor dat ik mijn straf uit ging zitten. Anders zorgden mijn ouders daar wel voor

Tegenwoordig pakken ze gewoon hun tas en zwaaien spottend naar je, terwijl ze hun nablijven uit zouden moeten zitten. Leraren mogen de jeugd niet meer aanpakken en krijgen schorsing wanneer ze iemand bij de kraag pakken.

Van school sturen is nog ellendiger, want dan heeft de hele samenleving er last van.

Vroeger had je ook bendes en hangjeugd, maar vroeger werd er wel gestraft en nu gewoon NIET! En dat is denk ik de grootste frustratie van veel burgers in Nederland.

Oh ja, en ik heb het dus over alle kleurtjes (dus ook de witte)

En dat generaliseren gaat trouwens niet alleen van blank naar andere kleuren maar ook de andere kant op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waterwereld op 06-11-2008 14:39:13 ]
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_63000506
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Volgens mij leeft u in Amerika niet in NL.
Hoezo? Jij gelooft nog in sprookjes en denkt dat zoiets hier niet kan gebeuren?

Er worden in Nederland vrijwel dagelijks mensen overhoop gestoken door Marokkanen en daar vallen ook doden bij. Als het Prem betreft, dan komt het misschien eens in het nieuws en gebeurt er wat tegen.
pi_63000666
quote:
Hindoestaans, waarschijnlijk.
pi_63001370
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef MarlboroWoman1924 het volgende:

[..]

Hoezo? Jij gelooft nog in sprookjes en denkt dat zoiets hier niet kan gebeuren?

Er worden in Nederland vrijwel dagelijks mensen overhoop gestoken door Marokkanen en daar vallen ook doden bij. Als het Prem betreft, dan komt het misschien eens in het nieuws en gebeurt er wat tegen.
U heeft helemaal gelijk, ik stem PVV.
En U naam doet me denken aan MevrouwHopje. Kennen jullie elkaar.
pi_63004570
EEN RECHTSE MEP!

Hij is idd Surinaams-Hindoestaans
pi_63004813
AlMujahida16-05-2007, 21:16
die hindoe moet een keer zn bek houden over moslims
hij kan beter naar zn eigen gekruide soort kijken die zelfgemaakte beelden aanbid

http://forums.marokko.nl

Dat is er 1!!!!!!!!!!
pi_63004854
Niet om dit topic te sluiten, maar ik wilde er alleen even op wijzen dat er over hetzelfde onderwerp ook een discussie loopt in POL, in het volgende topic, vanaf het bericht waar deze link naar wijst: Prem Radhakishun stemt pvv!!!
pi_63005437
quote:
Waar ie ook vandaan komt...hij is in ieder geval uit een klapperboom gevallen, en hard ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_63005727
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef HPoi het volgende:
EEN RECHTSE MEP!

[ afbeelding ]

Hij is idd Surinaams-Hindoestaans
Wat een gezanik allemaal over Prems afkomst. Zolang het geen Marokkaan of Antilliaan is, zit het gewoon goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')