Open goal, inkoppertje etc etc:quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
![]()
Auto van de zaak? Niet je eigen auto? Bijtelling? Jeweetz...
Drol.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
![]()
Auto van de zaak? Niet je eigen auto? Bijtelling? Jeweetz...
Honda Civic!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef Mendeljev het volgende:
Begrenzer op 180?
TS leaset een Honda Civic die mechanisch begrensd is
Honda Civicquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef Mendeljev het volgende:
Begrenzer op 180?
Je bedoelt de spelling? Die klopt hoor. Zoek maar op in de Van Dale. Het is de valide Nederlandse variant van het woord.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bedoelt de spelling? Die klopt hoor. Zoek maar op in de Van Dale. Het is de valide Nederlandse variant van het woord.
quote:U heeft gezocht op het woord: leese.
Geen resultaat.
quote:U hebt gezocht op het woord: lease.
RESULTAAT
lea·sen [lie:se(n), lie:ze(n)] leasete of leasede, h geleaset of geleased huren op lange termijn, m.n. van duurzame bedrijfsmiddelen zoals machines, auto’s
hoaxquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bedoelt de spelling? Die klopt hoor. Zoek maar op in de Van Dale. Het is de valide Nederlandse variant van het woord.
Maarrrrrr, het is wel een gemeente in de Duitse deelstaat Nedersaksen! En maakt deel uit van het district Nienburg. En het telt 1.744 inwoners!quote:
Vandaar!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Maarrrrrr, het is wel een gemeente in de Duitse deelstaat Nedersaksen! En maakt deel uit van het district Nienburg. En het telt 1.744 inwoners!
Ongelovelijk.
Ik heb de betaalde versie: 600 euro per gezocht woordquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de betaalde versie? Het woord staat niet in de gratis versie.
Echt waar?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:15 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel. A4 Avant om precies te zijn.
Doet er niet toe.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, niet eigen auto hoor, maar lease.
Kun je in zo'n A4 wel goed A4'tjes lezen, met die leeslampjes in je leaseleese auto?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, niet eigen auto hoor, maar lease.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je in zo'n A4 wel goed A4'tjes lezen, met die leeslampjes in je leaseleese auto?
Tof. Welke kleur? Binnenkort als ik mag rijden kom ik 'm wel uitproberen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, het is een mooie auto, rijdt heerlijk ook.
Ja nu welquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het lease is hoor en niet leese.
Antracietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof. Welke kleur? Binnenkort als ik mag rijden kom ik 'm wel uitproberen.
Het is dan wel geen scooterquote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Varioring eruit en prop uit luchtfilter, haal je de 250 met gemak!
Mooi hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Antraciet.
Is prima dat je 'm komt uitproberen.
Je hebt overigens nog wat van mij te goed zoals je weet, maar ik moet nu nodig gaan slapen eerst!
De Nederlandse variant zou denk ik "lies auto" moeten zijn. Oftewel een auto die niet van jou is, maar van Lies.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef servus_universitas het volgende:
Het is de valide Nederlandse variant van het woord.
Die zijn niet begrensd..... ze gaan gewoon 210 km/u en daarna houdt het ongeveer op.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef Mendeljev het volgende:
Begrenzer op 180?
Famfarequote:Op donderdag 6 november 2008 22:30 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket heeft een famfare dêjá-vu
Die vind ik geweldig.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef MotionalFB het volgende:
[..]
Daar hebben oude volvo's veelal last van.. vooral de 240
[ afbeelding ]
Klacht: Mensen die in een 240 rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |