abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63013493
Ik kan geen RTL 5 opnemen met mijn DVD recorder. Alle signalen komen zowel analoog als digitaal (caiway) binnen.
Digitaal opnemen, betekent decoder aanzetten en op dat net afstemmen en de DVD recorder op de lijn zetten van de decoder.
Analoog, gewoon, old school, timer instellen. Alleen nu komt het, hier werkt RTL 5 niet. Alle netten wel.

Kent iemand dit probleem en is er iemand die weet hoe je dit kan oplossen - zonder al te veel kabels los te moeten trekken etc.?

Alvast dank.
Dieter
  Lieve Belg donderdag 6 november 2008 @ 22:01:43 #2
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_63014169
Tel.: +31 (0)35 - 671 87 18

Nemen ze daar wel op?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Admin donderdag 6 november 2008 @ 22:15:33 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63014836
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:30:46 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63015633
Gewoon RTL hoofdkantoor bellen. Ze zitten allemaal in 1 gebouw. Je kan ook langs de Piet Heinkade in Amsterdam, daar zit SBS. Misschien dat zij ook antwoord kunnen geven. Geloof ergens rond nummer 230.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63021455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef DieterM het volgende:
Ik kan geen RTL 5 opnemen met mijn DVD recorder. Alle signalen komen zowel analoog als digitaal (caiway) binnen.
Digitaal opnemen, betekent decoder aanzetten en op dat net afstemmen en de DVD recorder op de lijn zetten van de decoder.
Analoog, gewoon, old school, timer instellen. Alleen nu komt het, hier werkt RTL 5 niet. Alle netten wel.

Kent iemand dit probleem en is er iemand die weet hoe je dit kan oplossen - zonder al te veel kabels los te moeten trekken etc.?

Alvast dank.
Dieter
Je had wel iets meer details mogen geven.

De digitale versie van RTL5 opnemen werkt blijkbaar wel? Want zoals je zelf aangeeft is dat een kwestie van je decoder op RTL5 zetten en de lijningang van je DVD recorder selecteren waarop het signaal van de decoder binnenkomt. Je maakt het verhaal onnodig ingewikkeld door dit er bij te halen als je alleen een probleem hebt met analoog opnemen van RTL5.

Vertel eens op welk kanaal RTL5 daar ter plaatse analoog op de kabel wordt doorgegeven? Heb je de tuner in de DVD recorder wel correct ingesteld? Heb je bij het in gebruik nemen van de DVD recorder de zenders alleen automatisch laten zoeken of (ook) handmatig ingeregeld? Soms vinden zenderzoekautomaten namelijk niet alle analoog doorgegeven zenders. Wat krijg je te zien als je op de ingebouwde analoge tuner van de DVD recorder voorkeurskanaal 5 selecteert? Heb je de handleiding van de recorder er op nageslagen hoe je handmatig zenders vast kunt leggen en toe kunt wijzen aan een bepaald volgnummer?
  vrijdag 7 november 2008 @ 06:37:53 #6
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63021456
Je mist niets hoor.
Whatever one can conceive, one can achieve.
pi_63021734
www.rtlgemist.nl

Staat RTL5 wel goed ingesteld op je recorder, weet je zeker dat je de juiste tijdstippen/zender/pdc/showviewcode hebt ingevoerd?
So we just called him Fred too
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:05:44 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63029948
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:11:54 #9
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63030102
RTL4 bellen en vragen of ze de buurman ff willen geven.
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_63030515
vermelden welk type recorder en decoder je gebruikt dat helpt ons wat verder. Begrijp ik het goed dat andere zenders opnemen wel werkt? Is RTL5 niet van nummer gewijzigd bij je kabel aanbieder Caiway? Zo ja is je recorder dan wel goed ingesteld? Je hebt zo te lezen geen analoge Guide+ gids op je recorder zitten of wel? Anders kan je op die site nog het een en ander vinden. Bij editor in menu moet je dat even instellen. Is je host zender (Eurosport) waarmee je de gids binnen haalt ook nog steeds op de zelfde frequentie?
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:03:06 #11
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63244417
Ik maak gebruik van Interactieve TV van KPN.

Klinkt hetzelfde als PDC, met als enig verschil dat ik ook minuten kan toevoegen. Mis ik niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')