abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61987085
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 29 september 2008 @ 01:14:54 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61987123
Jan

Die goal Had het er vandaag nog over
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61987148
2 jaar geleden had ik nooit verwacht dat Vertonghen ooit dit niveau zou halen!
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 01:58:53 #4
35723 crew  GGMM
pi_61987469
Goeie TT!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 29 september 2008 @ 02:22:24 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61987630
Goed bezig Jan !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61988339
quote:
Op maandag 29 september 2008 02:22 schreef Houniet het volgende:
Goed bezig Jan !
Zeker, goed ook dat Ajax zijn contract heeft verlengd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 29 september 2008 @ 08:18:08 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61988737
Nu maar op zoek naar een linksback dan maar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61988770
Jantje
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 29 september 2008 @ 08:26:07 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_61988801
Zijn er hier mensen die ook naar h'veen - Ajax gaan? En hoe gaan jullie ernaartoe?
pi_61988812
Topdag gisteren. Al m'n cluppies dik gewonnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61988953
Evander Sno ziet Enoh als een gezonde concurrent en ziet zijn plek niet in gevaar komen. Zijn plek op de bank bedoelt ie zeker
  maandag 29 september 2008 @ 08:46:06 #12
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61989041
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:40 schreef Dvm86 het volgende:
Evander Sno ziet Enoh als een gezonde concurrent en ziet zijn plek niet in gevaar komen. Zijn plek op de bank bedoelt ie zeker
Sno viel gister prima in.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61989154
Niet dus. Je bedoelt zeker te zeggen dat hij weinig fouten maakte?
Dat is namelijk wat anders.

Als er ruimte voorin ligt en Sno op het middenveld een bal aanneemt, dan heeft hij veel teveel tijd nodig om die bal naar voren te krijgen. Dat lijkt me toch de essentie van het middenveld..

Edit: en dan komt Gabri ook nog eens terug.
pi_61989256
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Topdag gisteren. Al m'n cluppies dik gewonnen.
DIK gewonnen?
Mijne niet
pi_61989330
Mooi!
  maandag 29 september 2008 @ 09:27:51 #16
53851 BoNi
pi_61989718
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef Dvm86 het volgende:
Niet dus. Je bedoelt zeker te zeggen dat hij weinig fouten maakte?
Dat is namelijk wat anders.

Als er ruimte voorin ligt en Sno op het middenveld een bal aanneemt, dan heeft hij veel teveel tijd nodig om die bal naar voren te krijgen. Dat lijkt me toch de essentie van het middenveld..

Edit: en dan komt Gabri ook nog eens terug.
Even twee voorbeelden:
1. Sno verlegde het spel bij de 3-0 erg goed waardoor Vertonghen en Huntelaar op konden rukken.
2. Daarnaast hield hij ook een keer goed het overzicht in een drukke 16 waardoor Suarez gevaarlijk kon uithalen.

Verder had hij nog wat goede acties en maakte hij inderdaad geen fouten.

Ik ben ook geen fan van Sno en zie liever Enoh, Vertonghen, Lindgren en/of Gabri, maar ik werd gister alweer schijtziek van de mensen die het nu alweer nodig vinden om Sno uit te fluiten of te bekritiseren voordat hij ook maar een bal heeft aangeraakt.......

[ Bericht 0% gewijzigd door BoNi op 29-09-2008 09:49:18 ]
Schitterend!
pi_61989817
Enoh probeert altijd anderen te helpen:
quote:
"Ja een beetje verrassend is het wel hè," meldde Eyong Enoh (foto) na afloop van alweer zijn tweede optreden in de basis van Ajax met een brede glimlach. Midweeks wees de Kameroener met zijn nieuwe ploeggenoten FC Utrecht (2-0) terug en afgelopen zondag werd Vitesse afgedroogd (3-0).

“Ik ben blij om betrokken te zijn bij goede wedstrijden," zei hij in perfect Engels. Enoh blies zijn partijtjes mee alsof hij dat al jaren deed. "Als er een kans komt, moet je die pakken. Het is voor mij een voordeel dat ik afkomstig ben van Ajax Cape Town, daar spelen ze hetzelfde systeem en heb ik veel opgestoken van Hans Vonk. Die was altijd met me bezig."

Steven Pienaar was een voorbeeld voor de 22-jarige Enoh die tussendoor nog een uitstapje naar Cyprus maakte. "Nu probeer ik jongens van Ajax Cape Town aan te moedigen. Dat hoort erbij."

Waarom hij de oversteek maakte waar anderen achterbleven? "Het gaat om mentaliteit, om werken voor het team. Ik was de meest ervaren speler bij Cape Town, had veel verantwoordelijkheid. Ik probeer altijd anderen te helpen." Sportweek.nl
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61989890
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:34 schreef kevin6188 het volgende:
“Ik ben blij om betrokken te zijn bij goede wedstrijden," zei Enoh in perfect Engels.
Goh, gek he als Kameroenees.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61990220
Heb alleen de samenvatting gezien, maar was Dario nu zo veel dreigender dan Sarpong?
  maandag 29 september 2008 @ 10:16:53 #20
53851 BoNi
pi_61990559
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:58 schreef Voltreffer het volgende:
Heb alleen de samenvatting gezien, maar was Dario nu zo veel dreigender dan Sarpong?
Ja, duidelijk te zien dat Dario een 100% aanvaller is die de kortste weg richting het doel kiest terwijl Sarpong een meer dienende middenvelder is en blijft.
Schitterend!
pi_61990741
Topdag weer. Lekker weertje, heerlijk buiten gestaan bij het home en wat een heerlijke sfeer weer aan het einde:

pi_61990746
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:58 schreef Voltreffer het volgende:
Absoluut
pi_61990750
quote:
Marco van Basten prees gistermiddag na de 3-0 zege op Vitesse de goede techniek van Jan Vertonghen. Geconfronteerd met dat compliment van de Ajax-coach kwam de tweevoudige doelpuntenmaker te spreken over zijn jeugd bij Germinal Beerschot Antwerpen.

Als jongetje leerde hij er al kappen, draaien en scoren onder leiding van de voormalige Ajax-speler Simon Tahamata.

Op zijn beurt complimenteerde Vertonghen ploeggenoot Eyong Enoh, de middenvelder uit Kameroen die voorlopig op iedereen indruk maakt door een rimpelloze entree in het basisteam. ,,Ik kan op dezelfde manier spelen als ik de afgelopen jaren bij Ajax Cape Town deed,’’ stelde de jonge Afrikaan. ,,Dat helpt me zeker om sneller mijn plek te vinden hier.’’

En dan was er nog het publiek in de Arena dat applaus over had voor zowel Vertonghen, Enoh als Gregory van der Wiel, de verdediger die tekende voor twee assists door gedurfd in te schuiven naar het middenveld.

,,Ik ben wakker geschud in de periode dat Ajax me stalde bij Haarlem, zei hij. ,,Van een moeilijke puber met een grote mond ben ik er een rustige speler geworden. Iemand die beseft waar het écht om gaat in profvoetbal.

In de eerste maand van dit seizoen staan de schijnwerpers vol gericht op de jeugdopleiding van Ajax, die tegen Vitesse opnieuw zeven spelers aanleverde voor het basisteam.

Maar gisteren kwam er nog een element bij dat extra cachet gaf aan de tweede competitiezege van het seizoen. Er was een prominente rol voor drie Ajacieden met een verleden bij de verschillende buitenlandse filialen van de club.

Met Germinal Beerschot Antwerpen, waar naast Vertonghen ook Thomas Vermaelen vandaan komt, heeft Ajax de banden inmiddels verbroken. Maar Afrika blijft een interessant continent en richting het WK van 2010 wil Ajax de rol van zijn filiaal in Cape Town juist meer gestalte geven, zei technisch manager Danny Blind afgelopen week.

Tien jaar na Benni McCarthy en vijf jaar na Steven Pienaar mag nu Eyong Enoh optreden als een wegbereider voor meer Afrikaans talent.

De aanvoerder van het Olympisch team van Kameroen werd deze zomer in Amsterdam aanbevolen als een jonge versie van Claude Makélélé. Een krachtpatser die met gemak twintig ballen per wedstrijd afpakt om ze daarna keurig in te leveren bij een speler in dezelfde kleur shirt.

Zoiets oogt vaak simpel, maar het is een kwaliteit die in de Nederlandse top bijna niemand meer beheerst.

Tegen Vitesse trokken Enoh en Jan Vertonghen Ajax in de tweede helft op gang na een moeizame eerste bedrijf met nauwelijks kansen. Het duo begon in het middenrif meer duels te winnen en kreeg in de voorhoede steun van de keihard werkende Huntelaar en de gretige invaller Cvitanich.

De terechte beloning volgde in de vorm van drie treffers tussen de 60ste en 82ste minuut. Daarmee bracht Ajax het krachtsverschil toch nog duidelijk tot uiting.

Vitesse was, zo erkende trainer Hans Westerhof, nooit in staat iets te forceren. ,,Tactisch hebben we lange tijd goed gedisciplineerd gespeeld. Maar ik had ons voorin iets leper verwacht,’’ zei de coach die eind jaren’90 bij Ajax zelf nog meemaakte hoe de buitenlandse filialen werden opgestart.

,,Ik had nog nooit twee keer gescoord in één wedstrijd,’’ zei Jan Vertonghen, die dit seizoen gaat voor de tien competitiegoals. Dat zou één goal meer zijn dan het totaal waarop Wesley Sonck ooit als spits van Ajax eindigde.

,,Sonck is het destijds opgebroken dat hij geen enkele ervaring had met het systeem zoals Ajax dat speelt,’’ trok Vertonghen een vergelijking met zijn in de Arena mislukte landgenoot.

,,Daardoor leek het hier misschien of hij een slechte spits was. Maar bij Club Brugge, in een systeem met twee spitsen, scoort hij nu weer aan de lopende band en dat deed hij voor zijn transfer naar Ajax ook bij Racing Genk.’’
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61990759
Uiteindelijk toch een goed weekend. Jammer dat PSV weer met hakken over de sloot langs Volendam kwam; had graag dat Ajax wat dichterbij stond. Toch hoopvol te zien dat we met een zwik missende basisspelers kunnen winnen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61990809
Resultaat was goed. Maar nu speelde Ajax weer heel erg traag een uur lang. De enorme kansenregen van tegen Utrecht en Roda was nu weer totaal afwezig >

Maar goed, het gaat om de punten. Idd heel jammer dat PSV het nog steeds kan, dramatisch spelen en toch 100% weten dat je wint.

Maar hopen dat we nu een beetje een team hebben dat zowel kan aanvallen en druk kan zetten EN kansen creeren .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61990863
Positief, Dario mocht een halve wedstrijd spelen. Hopelijk donderdag tegen Borac in de basis en dan zijn kans pakken. Ik vond Sarpong weer niet goed spelen gisteren. Hopelijk ziet Marco het nu ook in. Verder een matte eerste helft maar een prima tweede helft.
pi_61990875
Jantje
pi_61990895
Ja, ik vond Dario ook een stuk sterker dan Sarpong. Nog niet helemaal de vorm denk ik maar er gaat wel meer voetbal vanuit.
Get woke, go broke!
  maandag 29 september 2008 @ 10:36:46 #29
82589 S-Two
barba macacu
pi_61990902
Hopen dat Gabri tegen Borac even weer wat minuten kan gaan maken.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_61990964
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik vond Dario ook een stuk sterker dan Sarpong. Nog niet helemaal de vorm denk ik maar er gaat wel meer voetbal vanuit.
En hij was zeer gretig.
Hoe hij toch een aantal keren doorstoomde op Velthuizen
pi_61991052
Dario is enorm gretig ja. Als ik Van Basten was zou ik hem donderdag zeker in de basis zetten. Eens kijken hoe hij het dan doet.

Overigens, is het iemand al opgevallen dat Sno wéér niet mee liep om Zuid te bedanken? Pas halverwege Oost kwam hij terug om de ronde te lopen. Zou wel teruggestuurd zijn door Van Basten ofzo. Waardeloze gast die Sno.
pi_61991144
Yakubu werd gisteren toch wel warm onthaald. Respect daarvoor.
pi_61991155
Ik blijf er alleen voor waarschuwen dat een voorhoede met Cvitanich, Huntelaar en Suarez echt zo'n 'trechtervoorhoede' wordt waarbij iedereen in het centrum wil lopen. Dat kan je volgens mij alleen doen als je aanvallend met twee opkomende backs (Urby en Silva) speelt die het breed kunnen houden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_61991631
Ajax speelde soeverein na de 1-0. Goed om te zien dat er veel automatisme was, vooral op het middenveld.
Van der Wiel speelde geniaal. Precies die man meer op het middenveld door in te schuiven. Ollie gaat het lastig krijgen.
-
pi_61991657
En in onze eigen Arena na drie wedstrijden nog geen goal tegen .
pi_61991668
NOu heeft ook Vitesse het de verdediging niet echt heel lastig gemaakt, maar het lijkt dat het achterin op zich prima staat zo en dat er veel meer naar voren wordt gevoetbald zonder Olguer. Dus idd, die heeft een probleem denk ik..
Get woke, go broke!
pi_61991670
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En in onze eigen Arena na drie wedstrijden nog geen goal tegen .
Shocking
pi_61991721
quote:
'Suárez naait mij een kaart aan'

Rogier Molhoek heeft na zijn eerste vier duels in het shirt van Vitesse meer gele kaarten dan punten verzameld. De middenvelder van de Arnhemmers moest zondag tegen Ajax (3-0 verlies) zijn derde opeenvolgende gele kaart incasseren, maar dat was volgens hem aan tegenstander Luis Suárez te danken. "Hij naait mij een kaart aan." "Eerst trapt hij mij vol op mijn been", zo vertelt Molhoek in de maandageditie van De Gelderlander. "Ik ben niet het type om te gaan liggen, maar ik ga verhaal halen. Ik zeg ben je gek of zo (maakt het gebaar van wijsvinger naar het voorhoofd, red.). Dan gaat hij wild doen en die scheids trapt er in. We krijgen allebei geel."

"Suárez mag van geluk spreken dat hij geen rood krijgt voor die overtreding", zo oordeelt Molhoek, die drie verloren punten en een derde gele kaart aan zijn conduitestaat toevoegt. "En weer zo'n onnodige. Tegen De Graafschap krijg ik er één voor zogenaamd vasthouden. Wat ik niet deed", aldus de 27-jarige middenvelder.

Vorige week raakte Suárez al in opspraak. De Uruguayaan zou tijdens het bekerduel met FC Utrecht (2-0 zege) hebben nagetrapt naar Loïc Loval. "Ik liep en kan hem per ongeluk geraakt hebben", reageerde Suárez afgelopen zaterdag in De Telegraaf. "Ik heb de schijn misschien tegen, omdat ik al een harde schop van Loval had gehad. Maar ik zou echt nooit wraak nemen."
Boohoo
  maandag 29 september 2008 @ 11:18:00 #39
53851 BoNi
pi_61991775
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Boohoo
Hij heeft wel gelijk, was echt een debiele actie van Suarez.......
Schitterend!
pi_61991795
En alle goals zijn aan de Zuidzijde gemaakt. Toeval?
pi_61991822

Enoh de vliegende Kameroener
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61991876
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt net een mongooltje, die Hofs. .
KNOOP IN JE ZAKDOEK.
-
pi_61991905
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Elleboog keihard naar achter en hij had al een standbeeld mogen hebben.
pi_61992111
Och, we willen terug naar de top. Laten we ons dan vooral niet druk gaan maken om Hofs...
pi_61992179
opzich solide winst gister... de tong

pi_61992278
Oja, die goal van Vertonghen in die bekerwedstrijd. Die kop ook die hij daarna heeft
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61992436
Het is dat we Cvitanich hebben, anders zou ik die Marcus Berg wel graag zien komen als Huntelaar straks vertrekt.
  maandag 29 september 2008 @ 11:53:52 #48
53851 BoNi
pi_61992494
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:42 schreef Suijk het volgende:
Oja, die goal van Vertonghen in die bekerwedstrijd. Die kop ook die hij daarna heeft
Blijft ook mooi:
Schitterend!
  maandag 29 september 2008 @ 12:05:52 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61992714
Gisteren wel gelachen na de 2-0 trouwens.

Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana! Nanananana, nanananana!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61993541
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens, is het iemand al opgevallen dat Sno wéér niet mee liep om Zuid te bedanken? Pas halverwege Oost kwam hij terug om de ronde te lopen. Zou wel teruggestuurd zijn door Van Basten ofzo. Waardeloze gast die Sno.
Dus toch!

Ik wist wel dat ik niet gek was geworden
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, het gaat om de punten. Idd heel jammer dat PSV het nog steeds kan, dramatisch spelen en toch 100% weten dat je wint.
Dat idee heb ik juist helemaal niet van het huidige psv. Ze ogen minder solide/degelijk dan de vorige jaren en de spitsen vallen ook gigantisch door de mand.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61993724
Ik denk dat az onze grootste concurrent voor de titel is dit jaar.
pi_61993812
Sja, ik vertik het om PSV uit te vlakken. Ze spelen idd waardeloos, maar toch valt die goal, dat weet je gewoon. Bij Ajax-Roda was het heel erg lang billenknijpen, je zit gewoon niet lekker....
Get woke, go broke!
pi_61994044
PSV zit in een behoorlijke vormcrisis maar hebben mazzel dat ze nog zo'n makkelijk programma hebben met Sparta, Volendam en de Graafschap thuis.

Hopen dat ze wat langer in de crisis zitten en er woensdag weer met 4-0 afgaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61994077
Dat is wel weer het geluk van psv inderdaad, 3 (op papier) oersimpele thuiswedstrijden achter elkaar terwijl ze niet in vorm zijn. Maar op de lange termijn zie ik ze nog veel punten verliezen (tenzij ze Berg kopen in de winterstop).
  maandag 29 september 2008 @ 13:15:01 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61994177
PSV was wel echt veel beter dan Volendam. Dat ze pas zo laat scoorde (en dan ook maar 1) mag een wonder heten. Vooral het scoren ging ze dus echt slecht af.
Ik zat echt op die ene uitbraak van Volendam te wachten waar ze uit zouden scoren. PSV90min lang aanvallen en Volendam 1 counter en dan scoren.

Maar PSV he.... mazzelaars...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61994273
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef Komakie het volgende:
PSV was wel echt veel beter dan Volendam. Dat ze pas zo laat scoorde (en dan ook maar 1) mag een wonder heten. Vooral het scoren ging ze dus echt slecht af.
Ik zat echt op die ene uitbraak van Volendam te wachten waar ze uit zouden scoren. PSV90min lang aanvallen en Volendam 1 counter en dan scoren.

Maar PSV he.... mazzelaars...
1-0 thuis tegen Volendam in het laatste kwartier is gewoon dramatisch hoor.

Slechste ploeg in de eredivisie van afgelopen 5 jaar denk ik met een keeper in het doel die rechstreeks uit Bierteam 9 lijkt te komen
  maandag 29 september 2008 @ 13:24:58 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61994426
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef MaxC het volgende:

[..]

Slechste ploeg in de eredivisie van afgelopen 5 jaar denk ik met een keeper in het doel die rechstreeks uit Bierteam 9 lijkt te komen
Dat vind ik wel meevallen. Het was niet denderend, maar ze creerenden wel heel veel kansen. Ze schoten er alleen niet 1 in. Als dat wel gebeurd in het eerste kwartier ofzo heb je kans dat ze er zomaar 5 bijschieten. Nu gebeurde het niet en dan is het niet best als je maar met 1-0 wint. Wil niet zeggen dat ze gewoon veel beter waren dan Volendam en verdiend hebben gewonnen.

En de keeper van Volendam is een held
Wat een fuckin buik heeft die gast man
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61994449
Maarre ik had vorig jaar het idee dat Suarez al zijn fratsen was kwijtgeraakt en zich had aangepast aan het spel in europa maar hij lijkt compleet los te zijn als ik de afgelopen wedstrijden bekijk, constant vallen en aanstellen, ik snap er niks van...
  maandag 29 september 2008 @ 13:26:51 #59
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61994479
Weet iemand trouwens hoe Stekelenburg uit de wedstrijd is gekomen? Hij had nogal last van z'n schouder en bleef ook even liggen na een redding. Misschien donderdag Vermeer maar een wedstrijd laten keepen.
#FreeHat
  maandag 29 september 2008 @ 13:29:36 #60
166976 DuvelDuvel
pi_61994571
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maarre ik had vorig jaar het idee dat Suarez al zijn fratsen was kwijtgeraakt en zich had aangepast aan het spel in europa maar hij lijkt compleet los te zijn als ik de afgelopen wedstrijden bekijk, constant vallen en aanstellen, ik snap er niks van...
Valt toch wel mee. Komt gewoon omdat Suarez zo in de schijnwerpers staat. Kijk es naar die gore Hofs wat die allemaal flikt in een wedstrijd. Suarez reageerde wat overdreven in die ruzie met Molhoek maar verder was er niks aan de hand. En tegen Utrecht vind ik het nog steeds geen overtreding. En tegen Feyenoord had hij gewoon een penalty moeten hebben.
#FreeHat
  maandag 29 september 2008 @ 13:33:33 #61
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61994678
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef MaxC het volgende:

[..]

Die keeper uit dat bierteam van je is wel de beste man op het veld bij Volendam.
pi_61994686
Precies, Suarez is niet altijd even netjes, maar hij is ook een speler die min of meer vogelvrij is. En typjes als Hofs idd die gaan overal dwars doorheen, maar dat is dan "inzet"....

Het is elke week weer een wonder dat de Ajax spelers met shirts aan het veld afkomen, daar wordt me toch elke week een partij aangehangen, en geen hond die er voor fluit...
Get woke, go broke!
pi_61994692
Ik vind niet dat het meevalt, vooral tegen Utrecht ergerde ik me helemaal kapot en dat staat los van wat hij allemaal te verduren krijgt, let er maar eens op hoe dramatisch hij weer reageert, hoe snel hij valt met contact etc. Het is gewoon zo jammer juist nu hij zo supergoed aan het spelen is heeft ie dat niet nodig.
pi_61994798
Ik ben het wel met je eens dat hij er weer mee moet stoppen hoor, maar het is niet veel erger dan veel andere spelers. Hoevaak zie je geen keihard overtreding van iemand die dan vervolgens echt zo verongelijkt kijkt van "ik? iets gedaan? Hoe kom je erbij?" terwijl de tegenstander met bijv 2 benen totaal onderuit gerost is...

Toneelspel is overal...
Get woke, go broke!
pi_61994867
Toneelspel is ook overal, en overal vind ik het kansloos maar vooral als je geregeld een penalty niet toegewezen krijgt omdat je bekend staat als straat-artiest lijkt het me niet echt getuigen van veel hersencellen om dan vervolgens door te blijven optreden in het veld. Dan moet je gewoon beseffen dat het niet werkt en er gewoon een andere manier voor vinden om je aanvallende voordeel te halen.
pi_61994932
Ben ik helemaal met je eens hoor. Maar ene C. Ratnaldo doet het ook nog steeds, elke week weer....

Ik was ook van mening dat Suarez ermee was gestopt, maar of hij heeft het vorig seizoen net ff slimmer gedaan of er is iets aan de hand. Ik hoop alleen dat de KNVB er niet weer eens een voorbeeld van wil maken, want nogmaals, hij is niet de enige, maar wedstrijden van Ajax worden wel het meest bekeken.
Get woke, go broke!
  maandag 29 september 2008 @ 13:45:01 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61994954
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Maar ene C. Ratnaldo doet het ook nog steeds, elke week weer....
Dat valt al een tijdje lang reuze mee hoor.
pi_61994975
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Vorige week manU-chelsea was ie anders weer flink bezig met janken om alles en niets, om over een walgelijke schwalbe nog maar te zwijgen..
Get woke, go broke!
  maandag 29 september 2008 @ 13:49:10 #69
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61995051
Probleem ligt gewoon bij de scheidsrechters die blijkbaar niet meer objectief kunnen oordelen omdat een speler in het verleden een paar dezelfde fouten heeft gemaakt....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61995148
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Sethje het volgende:
Probleem ligt gewoon bij de scheidsrechters die blijkbaar niet meer objectief kunnen oordelen omdat een speler in het verleden een paar dezelfde fouten heeft gemaakt....
Nou niet alleen maar. Maar het is gewoon wel altijd een speler van Ajax de laatste tijd. Er zijn de afgelopen week 2 ellebogen uitgedeeld, 1 waarbij vertonghen (dacht ik) gewoon bloed op zijn gezicht had, en daar hoor je neits over qua vooronderzoeken...
Get woke, go broke!
  maandag 29 september 2008 @ 13:56:53 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61995228
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Boohoo
Wat een droeftoeter.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 29 september 2008 @ 13:58:30 #72
166976 DuvelDuvel
pi_61995281
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef Sethje het volgende:
Absoluut. Vorig jaar had Suarez een penalty moeten krijgen toen Boscker hem echt zwaar onderuit haalde. Maakt niet uit dat je een keer geen penalty krijgt maar al die mensen die zo zeiken op Suarez vergeten even dat hij vaak ook gewoon een penalty verdiend.

SUAREEZZ WOOOHHOOOO
#FreeHat
pi_61995403
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat az onze grootste concurrent voor de titel is dit jaar.
denk het ook, Psv ook wel hoor maar ik zie Az zeker ook als kanshebber.
AFC AJAX
pi_61995529
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter.
Wtf krijg ik nou weer voor sms?
  maandag 29 september 2008 @ 14:12:44 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61995658
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wtf krijg ik nou weer voor sms?
Ja wat is dit man !?
pi_61995907
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja wat is dit man !?
Was ook wel te verwachten dat je mensen uit Dieren zou kennen natuurlijk

Maar is wel toeval ja
  maandag 29 september 2008 @ 14:33:43 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61996254
Al gemeld dat Vertonghen en Vermaelen vanavond te gast zijn bij Holland Sport?

Zo niet, bij deze.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 29 september 2008 @ 14:36:08 #78
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61996321
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:33 schreef Silenus het volgende:

Zo niet, bij deze.
Thanks
Jawel, je keek.
pi_61996505
quote:

Zo niet, bij deze.
Nope en bedankt, zal zeker gaan kijken.
pi_61996739
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Manure Bolton zeker niet gezien? !
  maandag 29 september 2008 @ 14:51:52 #81
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61996768
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Manure Bolton zeker niet gezien? !
Ik heb de PL de laatste 2 weken al niet gevolgd, heb wat gemist als ik de reacties hier zo lees mbt Ronaldo.
pi_61996813
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:51 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik heb de PL de laatste 2 weken al niet gevolgd, heb wat gemist als ik de reacties hier zo lees mbt Ronaldo.
HIj is ook pas 2 weken terug na een blessure .
Get woke, go broke!
pi_61998290
Beste nieuws van gisteren vond ik trouwens dat Bob weer in het stadion was.
  maandag 29 september 2008 @ 15:49:21 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61998324
Luque heeft zijn poot gescheurd.
pi_61999406
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Beste nieuws van gisteren vond ik trouwens dat Bob weer in het stadion was.
Zag hij er alweer wat gezonder uit?
pi_61999476
Nette wedstrijd weer gisteren. Vasthouden nu eens dit niveau.
pi_61999495
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef Houniet het volgende:
Luque heeft zijn poot gescheurd.
pi_61999523
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Devz het volgende:
Nette wedstrijd weer gisteren. Vasthouden nu eens dit niveau.
Minimaal dit niveau vast houden ja, maar ik heb toch graag dat ze spelen zoals tegen Utrecht
pi_61999528

Oordeel zelf maar.
pi_61999600
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeel zelf maar.
Ziet er toch weer redelijk gezond uit, beter dan op de foto's die ik laatst zag

Overigens
quote:
Speeldatum FC Volendam - Ajax

Amsterdam, 29 sep 2008
De KNVB heeft de speeldatum bepaald voor de bekerwedstrijd FC Volendam - Ajax. Het duel in de tweede ronde van het KNVB Bekertoernooi wordt gespeeld op woensdag 12 november. De aftrap wordt verricht om 20.45 uur.
Ajax bereikte de tweede ronde door FC Utrecht te verslaan. Donderdag werden de Utrechters met 2-0 geklopt. Luis Suarez opende de score in de ArenA, waarna ook Klaas Jan Huntelaar toesloeg.
pi_61999664
12 november dus even vrij nemen. Zuipen op de Dijk is altijd leuk .
  maandag 29 september 2008 @ 16:39:12 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61999817
Zijn er nog veel kaarten beschikbaar voor donderdag a.s.? Of is het bijna uitverkocht?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 29 september 2008 @ 16:39:22 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61999824
quote:
Beste Ajacieden,

Zoals menigeen afgelopen zaterdag zal hebben gemerkt is er tijdens de verkoop aan uitkaarthouders voor SC Heerenveen - AFC Ajax een storing opgetreden bij TicketBox. Door de storing is de verkoop na enkele minuten stopgezet. De online verkoop is prima verlopen, de daarvoor beschikbare kaarten zijn dan ook uitverkocht.

TicketBox is aan het uitzoeken wat de oorzaak van de storing is. Met de wedstrijd later deze week in het vooruitzicht heeft Ajax besloten dat het resterende aantal kaarten, 222 stuks, alsnog in de verkoop wordt gebracht, maar alleen via online verkoop. De online verkoop start dinsdag 30 september om 19.00u. Met dit afwijkende tijdstip hopen we zo veel mogelijk supporters in de gelegenheid te stellen een aankoop te doen. Van alle supporters in het bezit van een betaalbewijs van TicketBox, en alle supporters die online hebben gekocht, is de SCC geactiveerd.

Einde bericht
Nu dus ruim 1000 kaarten verkocht voor het uitvak. Wel weer goed opgelost dit, vooral dat ze denken aan de werkende supporter.
pi_61999842
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61999883
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:39 schreef donroyco het volgende:
Zijn er nog veel kaarten beschikbaar voor donderdag a.s.? Of is het bijna uitverkocht?
Er zijn nog heel veel kaarten beschikbaar voor donderdag.
pi_61999888
quote:

Zo niet, bij deze.
Holland Sport is sowieso dus als Ajacieden te gast zijn kijk ik zeker.
pi_61999913

"Marco ik vind toch dat je Sarpong eerder had moeten wisselen, Dario is gewoon een Argentijnse klasbak"
  maandag 29 september 2008 @ 16:42:04 #98
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61999918
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Er zijn nog heel veel kaarten beschikbaar voor donderdag.
Hmm, weet niet of ik dan er naar toe ga..
  maandag 29 september 2008 @ 16:42:06 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61999919
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:39 schreef donroyco het volgende:
Natuurlijk is het bijna uitverkocht, heel Ajaxminnend Nederland kijkt nu al anderhalve week uit naar deze kraker, ongelofelijk, een 1-4 stand, als we dat maar vast kunnen houden!
En buiten dat, we spelen niet tegen Dukla Banska Bystryca, maar tegen FK Boraç Cacak!
Dat is wel effe wat andere koek dan Werder Bremen en Dinamo Zagreb!

En buiten dat, een gemiddeld kaartje kost 25 euro, voor die belachelijk lage prijs een internationale topwedstrijd zien waar het er écht om gaat? Ik denk dat we nu op 48.000 verkochte kaarten zitten, ik zou maar opschieten.
pi_61999982
Goedkoopste kaarten 15 euro
pi_62000046
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hmm, weet niet of ik dan er naar toe ga..
Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62000066
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef _Mike_ het volgende:
Goedkoopste kaarten 15 euro
Die van mij waren 7.50 per stuk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 29 september 2008 @ 16:46:33 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62000090
Je bent ook wel een druiloor eerste klas als je hier 36,50 euro voor neertelt (vak421).

Maar serieus, denk dat het nog best gezellig gaat worden. Kleine 20.000 man ofzo, hopelijk een paar mooie goals en als die dronken viertieners ook weer lekker gaan pogo'en heb je nog een mooi sfeertje ook.
  maandag 29 september 2008 @ 16:47:21 #104
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62000115
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?
Ja, dat klopt natuurlijk. Maar woon niet in de buurt
pi_62000165
Zat trouwens net even in ons wedstrijdschema te kijken, zag ik dit
quote:
26-10 Ajax - Nec
29-10 Heracles - Ajax
01-11 FC Twente - Ajax
Aardig weekje dus...
  maandag 29 september 2008 @ 16:52:30 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62000228
Dat is lekker snel achter elkaar.
  maandag 29 september 2008 @ 16:54:19 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62000270
quote:
Respect voor Dario

Natuurlijk was Jan Vertonghen afgelopen zondag de man in de spotlights. Dat doen twee doelpunten nu eenmaal. Maar wie wederom in positieve zin opviel was Dario Cvitanich, die na rust - waarin een schrijnend fluitconcert te horen was, ‘met dank aan’ de lange zijdes - Jeffrey Sarpong verving. De drive van de Kroatische Argentijn is anno 2008 noemenswaardig; opvallend. Branie, bluf, agressie; Dario bracht het.

Afgelopen weekend las ik een fantastisch verhaal over de van Banfield overgenomen spits. Cvitanich moest een wedstrijdje meespelen met Jong Ajax tegen Jong Volendam, en was daar he-le-maal kapot van. Hij speelde daarom dramatisch. Reden: in Argentinië betekent het dat je definitief uit de A-selectie bent gezet, als je mee moet doen met het belofteteam. De technische staf van Ajax was er later pas van op de hoogte, maar maakte de gretige aanvaller direct duidelijk dat 't in Nederland anders werkt. Schitterend, een speler die compleet aangeslagen is, omdat hij denkt dat z’n Amsterdamse avontuur ten einde is. Veel spelers verkiezen in vergelijkbare situaties de pers vaak als uitlaatklep om hun onvrede te uiten.

Ajax-Vitesse, Cvitanich vervangt Sarpong en staat daarom links van Huntelaar in de voorhoede. Hij duikt direct enkele malen op voor het Vitesse-doel, maar is bij balbezit van de tegenpartij meeverdedigend te vinden op eigen helft. Dat zie je doorgaans weinig bij spitsen. Het typeert de wil van Dario om in Amsterdam te slagen. De verslagenheid na een wedstrijd met Jong Ajax, het meeverdedigen maar ook het incasseren van tackles en charges. Zo kwam de Arnhemse keeper Velthuizen wild uit en liep daarbij Cvitanich onder de voet zoals de Duitse keeper Toni Schumacher dat ooit deed bij een opponent. Geen theater, geen gezeik. ‘Je moest eens weten hoe het er in Argentinië aan toegaat,’ leek Dario ermee te willen zeggen. Hij kan zelf overigens ook goed uitdelen.

Scoren deed de nummer twintig aan Ajax-zijde helaas nog niet gistermiddag, maar met de branie en de bluf die hij uitstraalt maakte hij veel goed. Deze jongen komt niet (alleen) om flink te cashen. Hij wil ogenschijnlijk slagen in het Ajax-shirt. Zijn trots steekt hij in ieder geval niet onder stoelen of banken. Dario zou daarom best eens de nieuwe publiekslieveling kunnen worden.
pi_62000326
Ale ale ale ale Dario Dario!
pi_62000355
Leuk stukje over Cvitanich!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 29 september 2008 @ 17:04:11 #110
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62000528
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Zat trouwens net even in ons wedstrijdschema te kijken, zag ik dit
[..]

Aardig weekje dus...
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29e
Laat Klaas zn halve omhaals thuislaten dit jaar, bedankt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62000571
Fijn om te zien dat we dit jaar een back-up voor Klaas hebben die wel waardig is. Net even iets anders dan Urzaiz.
pi_62000609
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.
pi_62000708
quote:
LIVERPOOL - Voetballer Steven Pienaar is zondag opgepakt door de Engelse politie op verdenking van mishandeling van een vrouw, meldt de Daily Post uit Liverpool.
anp

De Zuid-Afrikaan van Everton, die in het verleden voor Ajax uitkwam, meldde zich zondagmorgen vrijwillig in aanwezigheid van een advocaat bij de politie in Liverpool.

Pienaar werd gearresteerd door agenten die de aangifte van mishandeling onderzochten.

Ze waren in de vroege ochtenduren al naar de flat van de voetballer in Liverpool geroepen. Pienaar is volgens Engelse media weer vrijgelaten na het betalen van een borgsom.

De 26-jarige middenvelder staat momenteel buitenspel door een gebroken teen. Die blessure liep hij op in het oefenduel met PSV op 9 augustus.
(c) ANP
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 29 september 2008 @ 17:13:28 #114
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62000774
Eerst kreeg 'ie klappen van z'n wijf, nu deelt 'ie ze uit.
pi_62000846
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:

[..]
Porcupine Tee - Normal
pi_62000890
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.
Ik gun jullie alles....behalve als Ajax de tegenstander is
pi_62000996
Hoe hard zou een klap van Pienaar aankomen?
pi_62001153
Mooi stukje van Dario, hij moet gewoon ff wennen aan t tempo, soort voetbal wat wordt gespeeld etc.. Hij komt er wel!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62001272
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.

pi_62001385
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:

Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.

Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?

Die is al weg he?
pi_62001478
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die is al weg he?
Speciaal voor deze wedstrijd laten we hem even over vliegen
Ben er hopelijk weer bij de 29e. Altijd erg gezellig daar.
  maandag 29 september 2008 @ 17:38:20 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62001495
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die is al weg he?
Zo dom zijn we nu ook weer niet!
Weet niet of ik naar Heracles-uit ga trouwens, twee keer naar het oosten in 4 dagen vind ik wel iets teveel van het goede.
pi_62001889
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:46 schreef Silenus het volgende:
Je bent ook wel een druiloor eerste klas als je hier 36,50 euro voor neertelt (vak421).

Maar serieus, denk dat het nog best gezellig gaat worden. Kleine 20.000 man ofzo, hopelijk een paar mooie goals en als die dronken viertieners ook weer lekker gaan pogo'en heb je nog een mooi sfeertje ook.
Ik heb er twintig euro voor betaald. Euroortje korting nog. Je bent jood of niet he.
  maandag 29 september 2008 @ 18:03:26 #124
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62002083
moet helaas een paar wedstrijden laten schieten vanwege werk (wisseldiensten) maar zit laatste tijd 415, lekker gezellig, sfeer komt wel, wordt steeds drukker en de kaarten zijn max 19E!!!
vind het sowieso belangrijk dat ik in een vak ben waar mensen staan ipv zitten!!!!
19E dat vind ik nog te doen, moet ook niet gekker worden; 421ed. gaan zitten vind ik echt zonde van je geld!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  maandag 29 september 2008 @ 18:09:17 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62002203
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
moet helaas een paar wedstrijden laten schieten vanwege werk (wisseldiensten) maar zit laatste tijd 415, lekker gezellig, sfeer komt wel, wordt steeds drukker en de kaarten zijn max 19E!!!
vind het sowieso belangrijk dat ik in een vak ben waar mensen staan ipv zitten!!!!
19E dat vind ik nog te doen, moet ook niet gekker worden; 421ed. gaan zitten vind ik echt zonde van je geld!!
Je bent dus eigenlijk van de 414 elite???
Wel mooi dat daar ook sfeer is!!!!
Want inderdaad, 421 is zonde van je geld!!!!
Moet idd nie gekker worden!!!
pi_62002216
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

maandag 29 september 2008 @ 18:25:15 #127
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62002539
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

nee, ben niet van de elite!
ben dit seizoen sinds de eerste wedstrijd in 415 terecht gekomen en dat bevalt gewoon goed, ga met mijn vriendin en die vind het ook prachtig, waarom weggaan als de prijzen goed zijn, er de hele wedsrijd wordt gezongen en gestaan (voor mij belangrijk, zitten doe ik thuis voor de buis wel)...
daarbij is heel relaxed om naast het uitvak te zitten (utrecht was werkelijk brilliant )
ben dus niet van de elite maar sta er dit seizoen wel bij om zo een groter front te creeren op north-side!!!!
pi_62002627
Ik ga donderdag een keertje niet
  maandag 29 september 2008 @ 18:29:52 #129
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_62002643
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

ben dit seizoen sinds de eerste wedstrijd in 415 terecht gekomen en dat bevalt gewoon goed, ga met mijn vriendin en die vind het ook prachtig, waarom weggaan als de prijzen goed zijn, er de hele wedsrijd wordt gezongen en gestaan (voor mij belangrijk, zitten doe ik thuis voor de buis wel)...
daarbij is heel relaxed om naast het uitvak te zitten (utrecht was werkelijk brilliant )
ben dus niet van de elite maar sta er dit seizoen wel bij om zo een groter front te creeren op north-side!!!!
[ afbeelding ]
Aparte zonnebrillen hebben die mensen op
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 29 september 2008 @ 18:30:14 #130
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62002647
quote:
Het is meestal zo dat de grootste triangeljosti's in het vak naast het uitvak gaan zitten.
  maandag 29 september 2008 @ 18:32:04 #131
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62002685
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is meestal zo dat de grootste triangeljosti's in het vak naast het uitvak gaan zitten.

tot 26 oktober, pauper!!!
  maandag 29 september 2008 @ 18:38:22 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62002815
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

tot 26 oktober, pauper!!!
Ga je ook naar Feyenoord - Heerenveen? Gezellig.
pi_62003201
Vertonghen en Vermaelen dus in Holland Sport vanavond!
  maandag 29 september 2008 @ 19:02:33 #134
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62003371
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ga je ook naar Feyenoord - Heerenveen? Gezellig.

hahaha...dubbele winst dus voor ons!!!
pi_62003476
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen en Vermaelen dus in Holland Sport vanavond!
* toma stelt snel z'n HD-recorder in
  maandag 29 september 2008 @ 19:13:48 #136
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62003728
Uit het fc Groningen-topic
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Barca het volgende:
Waar blijft die foto van het muurtje bij de vrije trap?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 29 september 2008 @ 19:15:17 #137
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62003776
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef Barca het volgende:
[..]

het was een mooi muurtje, toch?
pi_62003777
quote:
[..]
En wat moet dat in dit topic?
  maandag 29 september 2008 @ 19:15:20 #139
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62003779
Wat hebben wij daar mee te maken?
pi_62003794
quote:
[..]

En wat heeft dat met Ajax te maken?
pi_62003825
quote:
[..]
-niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 29-09-2008 19:21:58 ]
-
pi_62003838
DAGGGGGGGGGLAAAAAAAAAAAAAAAA
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62004022
Uit het Parool van vandaag:
quote:
De twee invallers maakten elkaar vrijdag tijdens de training nog het leven zuur. Een dag na de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht speelden de 'reserves' van Ajax een partij waar de vonken vanaf vlogen. De felle duels tussen Sno en Cvitanich trokken de aandacht, óók die van de basisspelers (zij waren net klaar met een spelletje voetbaltennis) en Van Basten.
  maandag 29 september 2008 @ 19:24:57 #144
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62004103
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

het was een mooi muurtje, toch?
Zeker, de Berlijnse muur was er niks bij!
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

En wat heeft dat met Ajax te maken?
Wie niet springt ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 29 september 2008 @ 19:27:44 #145
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62004180
wat heeft die vdwiel een afschuwelijk iets op zn arm, moet dat een tattoo voorstellen?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62004201
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Dakota het volgende:
DAGGGGGGGGGLAAAAAAAAAAAAAAAA
Kootje. Mag ik je in je buik schoppen? .
-
  maandag 29 september 2008 @ 19:29:33 #147
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62004210
  maandag 29 september 2008 @ 19:36:14 #148
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62004446
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62004922
Gabri scoort in Jong Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62004975
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef denthemen het volgende:
Mooi dat hij weer kan spelen!
  maandag 29 september 2008 @ 19:59:52 #151
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62005247
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef denthemen het volgende:
pi_62005620
2-3 stand toch?
Porcupine Tee - Normal
pi_62005726
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:29 schreef Jasza het volgende:
Ik ga donderdag een keertje niet
Nou, als jij niet gaat, dan ga ik ook niet hoor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62005823
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef StarGazer het volgende:
2-3 stand toch?
18e minuut 1-0 Arnautovic
41e minuut 1-1 Sousa Campos
45e minuut 1-2 Gabri
52e minuut 2-2 Huysegems
57e minuut 2-3 Rommedahl
63e minuut 2-4 Bodul
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62005879
Bodul scoort er ook op los
pi_62005912
Bos geeft Fortis centjes.
Fortis is sponsor van Feyenoord.
Bos is supporter van Feyenoord.

COMPLOT!!!!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62006004
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef denthemen het volgende:

[..]

18e minuut 1-0 Arnautovic
41e minuut 1-1 Sousa Campos
45e minuut 1-2 Gabri
52e minuut 2-2 Huysegems
57e minuut 2-3 Rommedahl
63e minuut 2-4 Bodul
Die Bodul gaat lekker.

Hehe zoontje van Wamberto ook gescoord?
Porcupine Tee - Normal
pi_62006064
3-4 ondertussen
Porcupine Tee - Normal
pi_62006145
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef StarGazer het volgende:
3-4 ondertussen
72e minuut 3-4 Schipholsberger
pi_62006170
Rommedahl leeft die gast ook nog
AFC AJAX
pi_62006191
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hehe zoontje van Wamberto ook gescoord?
Die stond vast meters buitenspel.
pi_62006216
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Feyenoord heel lief met 4-1 achter.
Porcupine Tee - Normal
pi_62006339
Tegen wie speelt Jong Ajax? Feyenoord?

En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62006368
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
Tegen Twente gok ik.
quote:
En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Ik ben donderdag ook present!
pi_62006393
Vertonghen nu
pi_62006395
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:

Ajax speelt uit bij Twente.

Feyenoord uit bij NEC.
Porcupine Tee - Normal
  maandag 29 september 2008 @ 20:34:29 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62006412
Is Jan al vergeten dat ie vorig jaar tegen Willem II scoorde?
pi_62006452
Jezus, hoe stom. Ik zie Arnautovic en Huysegems staan en ik vraag of het Feyenoord is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62006599
Goede overwinning Jong Ajax .
Porcupine Tee - Normal
pi_62006600
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen Twente gok ik.
[..]

Ik ben donderdag ook present!
Ze moeten een half uurtje vroeger spelen, ik kom niet meer naar huis zo
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_62006656
Ik ben donderdag ook gewoon aanwezig.
pi_62006669
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen nu
Kut gemist.
  maandag 29 september 2008 @ 20:45:33 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62006706
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kut gemist.
Ze komen zo weer.
pi_62006709
Haha hij moest toch wel een klein beetje glimlachen toen hij Hofland die rode kaart zag krijgen.
pi_62006730
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je zou maar zo heten...
Striving to be more than average.
pi_62006736
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
pi_62006739
Blijf je thuis donderdag, Jasper?
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_62006754
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Oente het volgende:
Blijf je thuis donderdag, Jasper?
Jij gaat toch ook niet of wel?
pi_62006770
quote:
Amsterdam, 29-09-08
In navolging van onder andere Arsenal, Manchester United en Chelsea hebben Ajax en de Amsterdam ArenA vandaag een assimilatie belichtingssysteem boven de grasmat laten plaatsen. In Nederland maken Feyenoord, PSV en AZ al gebruik van vergelijkbare systemen.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62006808
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:

[..]
Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubs

Hopelijk helpt het iets.
  maandag 29 september 2008 @ 20:49:45 #181
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62006817
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
hahaha...was dat zo?
was gister aan het werk ,was er niet bij, ze deden bij utreg al moeilijk, moesten we op onze plek zitten, niet op de trap staan, dat soort shit...
we hadden gewoon 4 juten bij ons staan....
maar idd, zoals ze in ajax-life al zeiden, als het niks wordt gaan ze maar richting zuid!
  maandag 29 september 2008 @ 20:50:23 #182
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62006831
quote:

[..]

Feyenoord had het al wel en Ajax nog niet
Slechte scouting denk ik dan
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  maandag 29 september 2008 @ 20:50:53 #183
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62006847
quote:

[..]

Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.

Ik ben er donderdag ook gewoon. Jammer dan dat er maar 3 man en een paardenkop zit
pi_62006867
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubs

Hopelijk helpt het iets.
1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporter Voorheen zaten ze altijd bij ons, aardige jongens wel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62006886
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

hahaha...was dat zo?
was gister aan het werk ,was er niet bij, ze deden bij utreg al moeilijk, moesten we op onze plek zitten, niet op de trap staan, dat soort shit...
we hadden gewoon 4 juten bij ons staan....
maar idd, zoals ze in ajax-life al zeiden, als het niks wordt gaan ze maar richting zuid!
Dat hoorde ik gisteren op het vak.
Met alle respect hoor, maar hadden ze niet meteen kunnen bedenken dat het niets wordt? Je weet van te voren toch dat Ajax het niet gaat gedogen dat er een groep naast het uitvak staat?
  maandag 29 september 2008 @ 20:52:15 #186
45511 TimmyAsd
pi_62006892
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik snap trouwens niet waarom ze weggestuurd werden. Zit een paar vakken ernaast en heb het een beetje gezien maar begrijp het niet zo goed..
pi_62006901
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:50 schreef Riro het volgende:

[..]

Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.

Ik ben er donderdag ook gewoon. Jammer dan dat er maar 3 man en een paardenkop zit
Ik ben de paardenkop
pi_62006912
Thomas en Jan nu
  maandag 29 september 2008 @ 20:53:07 #189
45511 TimmyAsd
pi_62006923
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat hoorde ik gisteren op het vak.
Met alle respect hoor, maar hadden ze niet meteen kunnen bedenken dat het niets wordt? Je weet van te voren toch dat Ajax het niet gaat gedogen dat er een groep naast het uitvak staat?
Ze liepen daarna naar 409 en werden ook daar weggestuurd..
  maandag 29 september 2008 @ 20:53:53 #190
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62006942
-edit-
te laat....

dus ze moesten bij 409 ook al weg, jezus, wat wil je dan???
godsamme, een beetje lol is er zo ook niet meer bij!!!
pi_62006980
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporter Voorheen zaten ze altijd bij ons, aardige jongens wel
Weet ik, hij had het erover ja dat ze wel is in de ArenA zaten maar nu fanatiek feyenoord zijn
pi_62007035
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook niet of wel?
Nee, Remko ook niet. Bewaar liever me energie voor zondag.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  maandag 29 september 2008 @ 20:56:57 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62007041
Het lijkt wel of Robbert Schilder rechtsachter Vermaelen zit in het publiek.
pi_62007056
Zie je Schilder daarachter ook zitten
pi_62007098
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt wel of Robbert Schilder rechtsachter Vermaelen zit in het publiek.
Hij is het ook
pi_62007158
Snelle Eddy
pi_62007179
Het zijn iig geen acteurs
  maandag 29 september 2008 @ 21:02:05 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62007187
Briljant als Schilder nu petje op petje af gaat winnen.
pi_62007219
Hahahaha ze hebben het zelf alletwee fout
pi_62007227
Schilder zit alweer.
Ajax <3
pi_62007277
Haha vermakelijk dit
  maandag 29 september 2008 @ 21:06:08 #202
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62007302
Een fictieve bijl
  maandag 29 september 2008 @ 21:06:20 #203
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_62007316
Donderdag weer ff naar de Arena
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 29 september 2008 @ 21:07:56 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62007367
15? Hahahaha daar klopt geen fuck van, Vertonghen heeft er maar 3 gemaakt....

Vermaelen toch ook maar 4 ofzo?
pi_62007385
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:

Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.

Vermaelen wel meer
  maandag 29 september 2008 @ 21:10:08 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62007426
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.

Vermaelen wel meer
Ohja, you're right, 2 vorig jaar en 2 dit jaar, dus 4 competitiedoelpunten.
Vermaelen ook maar vier volgens mij hoor, dit jaar één, vorig jaar één (tegen Heerenveen thuis) en het jaar daarvoor twee kopballen dacht ik.
  maandag 29 september 2008 @ 21:10:08 #207
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62007427
maare ff ter verduidelijking, 415 wordt dus niks, dat zie ik nu al gebeuren, en in 409 worden we ook al weggetrapt....
rest ons dus niks meer om richting zuid te gaan, lekker met een supp.cc, hele 2de ring zuid is na 1 dag al weer uitverkocht, en ik ga niet met papa en mama klapjostie zitten....
ik wil staan!!!!
dus maar op tijd kaarten halen voor wat? 423?
pi_62007486
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare ff ter verduidelijking, 415 wordt dus niks, dat zie ik nu al gebeuren, en in 409 worden we ook al weggetrapt....
rest ons dus niks meer om richting zuid te gaan, lekker met een supp.cc, hele 2de ring zuid is na 1 dag al weer uitverkocht, en ik ga niet met papa en mama klapjostie zitten....
ik wil staan!!!!
dus maar op tijd kaarten halen voor wat? 423?
Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.
  maandag 29 september 2008 @ 21:12:06 #209
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62007487
quote:

Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.

Wel mooi trouwens.
"Jullie hebben allebei 7x gescoord."
Vertonghen: "Nou ik niet hoor "
pi_62007521
Prima gasten, Vertonghen en Vermaelen.
pi_62007542
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vermaelen wel meer
AZ thuis
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 29 september 2008 @ 21:13:52 #212
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62007545
quote:

Ze hebben bij beide de doelpunten bij RKC meegerekend...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 29 september 2008 @ 21:14:40 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62007571
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Riro het volgende:

[..]

Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.

Wel mooi trouwens.
"Jullie hebben allebei 7x gescoord."
Vertonghen: "Nou ik niet hoor "
Ja, dan klopt het wel met allebei 7 goals idd. (Ik heb het even nagezocht. )
pi_62007582
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Prima gasten, Vertonghen en Vermaelen.
Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.
pi_62007630
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijkt

Maar ze lijken echt heel erg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62007641
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

maandag 29 september 2008 @ 21:17:29 #217
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62007654
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.
nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.
als we maar een beetje lol kunnen hebben qua staan en zingen!!!
thanks voor de info, ben nog niet echt thuis in de verhuizingsperikelen van ons aller ajax...
pi_62007672
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62007693
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.
als we maar een beetje lol kunnen hebben qua staan en zingen!!!
thanks voor de info, ben nog niet echt thuis in de verhuizingsperikelen van ons aller ajax...
Ajax wilt het liefst iedereen die niet van zitten houdt bij elkaar.. Ze zullen dus echt wel meewerken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62007695
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijk .
pi_62007760
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijk .
Dario zou een goeie zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62008374
Vermaelen en Vertonghen . Mooie jongens.
pi_62008962
Rene van der gijp wat een kneus is dat toch ook
pi_62009075
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
"JAaaa uhhh ik heb Cvitanich al 3x zien spelen en het was niets fantatisch
pi_62009096
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
Idd, hij speelt net 60 minuten in het eerste
pi_62009139
Van der Gijp
pi_62009179
quote:
Böke, ga niet naar Ajax-Borac

maandag 29 september, door Japoe020, Amsterdam, 16:53u, ajax1.nl

Geachte Heer Böke,

Zoals u waarschijnlijk wel weet speelt Ajax aanstaande donderdag de return tegen FK Borac. Wij raden u aan geen kaarten voor dit duel te kopen.

Aangezien de uitwedstrijd tegen de amateurs van FK Borac al met 1 - 4 gewonnen werd, is er een grote kans dat San Marco niet met het sterkste elftal aan zal treden en enkele - of meer - basisspelers rust zal gunnen. Om teleurstelling te voorkomen kunt u dus beter geen kaarten voor deze wedstrijd kopen. Hoeft u ook uw geld niet terug te vragen.
pi_62009180
Silva ligt nooit op de grond?

Wat een kneus zeg, dat ze die erbij halen, laatste keer dat ik gekeken heb.

En Cvitanich had er al 2x bijna na 3 minuten de bal er al inliggen, volgens mij is dat toch best opvallend?
pi_62009253
LOOOOOOL @ Van der Gijp
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_62009343
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
pi_62009449
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
Inderdaad, die gozer heeft echt een splaakgeblek
  maandag 29 september 2008 @ 22:14:35 #232
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_62009797
wat een Ajax bashers daar bij RTL zeg....
pi_62010175
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
pi_62010533
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.

Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
AFC Ajax
  maandag 29 september 2008 @ 22:42:28 #235
166976 DuvelDuvel
pi_62010916
Jezus Van Der Gijp wat een mongool te trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.

Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
#FreeHat
pi_62011170
Ik zit tegenwoordig in 414 en volgens mij moesten ze weg omdat ze niet willen dat ze daar gaan staan. Maar het ging allemaal wel heel raar. Afgelopen zondag stonden ze op 415 toen moesten ze weg en stonden ze vlak daarna op 409. Later gingen ze weer naar 415, maar toen zaten ze "gewoon". Beetje triest allemaal, laat die gasten lekker er was niks aan de hand, geen opstootje niks.
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:03 schreef Roysen het volgende:
Schilder zit alweer.
Was dus toch Schilder, ik dacht dat die op hem leek maar dat klopt dus wel

Van der Gijp zat net bij VI Cvitanich af te zeiken. Hij zei dat hij hem drie wedstijden had zien spelen en hij begreep niet dat Ajax voor 9 miljoen zo'n speler uit Argentinie moest halen.
Ten eerste kosste hij ongeveer 6 miljoen. Ten tweede heeft hij drie invalbeurten gehad, waarvan twee korte. En ten derde viel hij drie elke keer aardig in. Beste vent verder maar hij mag zijn huiswerk wel wat beter doen.
pi_62011361
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
Dat van Silva sloeg inderdaad ook nergens op, zo'n speler is het helemaal niet. Van Oleguer kan ik wel een beetje begrijpen die valt gewoon tegen, maar afschrijven gaat te ver. Dat Ajax er niet van op de hoogte is dat hij mogelijk moet zitten is wel raar. Al loopt dat vast nog wel goed af.

Gabri heeft nog gescoord ook bij het tweede. Zou wel een keer leuk zijn als Vermeer een wedstrijd in de goal staat. Al zou dat wat mij betreft (voorlopig) eenmalig zijn.
pi_62011436
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.

Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
Ja precies ja. Er zijn de laatste jaren al zo weinig inkomsten geweest. Dat is altijd gecompenseerd met verkopen. Maar als ze van die beurs af willen, zal er toch wel eens wat moeten worden gepresteerd in Europa. Anders komen we in hetzelfde schuitje als feyenoord.
  maandag 29 september 2008 @ 22:57:31 #239
166976 DuvelDuvel
pi_62011466
Rodney Sneijder nu bij Godenzonen

Die stem Dat loopje Die trekjes
#FreeHat
pi_62011483
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort . Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt .
pi_62011546
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Van Der Gijp wat een mongool te trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.

Vermeer had wat mij betreft afgelopen zondag al gekeept. Onbegrijpelijk dat ze zo'n risico durven te nemen met Stekelenburg. Dalijk ligt hij er ook 8 weken uit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Stekelenburg had, iets met z'n schouder toch?
pi_62011625
Als je niet 100% bent moet je gewoon niet spelen!
  maandag 29 september 2008 @ 23:12:03 #243
166976 DuvelDuvel
pi_62012034
Ja het is dat Vitesse net twee keer op goal schoot maar anders heb je toch een probleem. Helemaal omdat hij ook al een lange tijd aan de kant stond paar jaar terug met een schouderblessure. Ik weet niet of het dezelfde blessure is maar anders heb je dalijk hetzelfde als met Sulejmani
#FreeHat
pi_62012694
Zag er idd al niet goed uit dat Stekelenburg na een redding gewoon z'n pijn staat te verbijten...
  maandag 29 september 2008 @ 23:56:02 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62013441
Is dat van Holland Sport nog terug te vinden ?
  maandag 29 september 2008 @ 23:56:50 #246
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62013468
uitzending gemist!
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:06:37 #247
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62013744
Ik ben meestal wel voor een beetje ajax-bashen. Maar wat een randdebiel die Van der Gijp.

Ook over Ekramy sloeg 'ie compleet de plank mis. Nooit een cultfiguur geweest die gast.
pi_62013972
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:18:43 #249
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62014004
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef Voltreffer het volgende:
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort . Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt .

dat dus!
pi_62014323
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef kevin6188 het volgende:
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
relaxt. Is ie in het echt net zo bescheiden als voor de camera? Werk je daar ergens ofzo?
pi_62017272
quote:
Cornelisse wacht uitkomst onderzoek aanklager af

30/09/2008 09:14

De aanklager van de KNVB onderzoekt een actie van Tim Cornelisse tijdens het bekerduel met Ajax. De back van FC Utrecht zou zich schuldig hebben gemaakt aan een elleboogstoot.

Op basis van televisiebeelden wordt bekeken of het onderzoek naar de actie jegens Ajax-aanvaller Luis Suárez een vervolg gaat krijgen. Mogelijk krijgt Cornelisse een schikkingsvoorstel van de aanklager. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident in de tweede helft ontgaan.

FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0. De KNVB-aanklager heeft nog een onderzoek lopen naar aanleiding van het duel in Amsterdam. Suárez zou een trappende beweging hebben gemaakt naar Loïc Loval.
-
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:54:14 #252
53851 BoNi
pi_62017702
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
Schitterend!
pi_62017738
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
Wat?! .
-
pi_62017809
quote:
FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0.
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:59:14 #255
53851 BoNi
pi_62017816
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat?! .
quote:
FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0.
Beetje kinderachtig natuurlijk, maar ik begrijp niet hoe je als serieus journalist de speeldag van dit soort wedstrijden verkeerd kunt vermelden in je nieuwsbericht.....
Schitterend!
pi_62018366
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
pi_62019744
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:47:28 #258
53851 BoNi
pi_62019958
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.
Daarvoor heeft de KNVB een belachelijk regel bedacht, dus daar zullen ze zich dan ook niet op richten.
Schitterend!
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:50:55 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62020025
Nog nieuws hier?
29.10 Novastar HMH
pi_62020122
quote:
Sarpong zet grote stappen vooruit

Amsterdam, 30 sep 2008
Jeffrey Sarpong verbreekt dit seizoen veel persoonlijke records. De teamspeler doet zichtbaar zijn voordeel met het vertrouwen van zijn coach.

22 december 2005, het Jan Louwers Stadion in Eindhoven
Ajax heeft het treffen in de achtste finales van het bekertoernooi met 1-6 gewonnen van FC Eindhoven. Met de zege zetten de Ajacieden van trainer Danny Blind een goede stap naar een bekertriomf, later in het nieuwe kalenderjaar. In de door vrieskoude weinig aanlokkelijke catacomben van het Eindhovense stadionnetje staat een kleine Ajacied alle verslaggevers stralend te woord. De 17-jarige Jeffrey Sarpong heeft een geslaagd debuut in Ajax 1 in de benen. Na de schouderklopjes van Blind incasseert de debutant ook de complimenten van sommige Ajax-watchers. Als invaller voor Angelos Charisteas was Sarpong het laatste kwartier van de partij. Tussen ervaren en geharde voetbalmannen als Hatem Trabelsi, Nourdin Boukhari, Juanfran en Tomás Galásek heeft Sarpong zich knap staande gehouden. De jeugdopleiding van Ajax heeft weer een nieuw talent afgeleverd.
,,Tijdens de warming up was ik wel wat zenuwachtig”, erkent Sarpong. De Ajacied oogt bescheiden, maar komt gaandeweg zijn terugblik meer en meer los. ,,Maar toen ik eenmaal in het veld stond, ben ik gewoon gaan voetballen. Dat leek me het best. Nu ben ik blij. Hartstikke blij zelfs.” Om een tikkeltje mysterieus af te sluiten met: ,,Het begint toch allemaal met een debuut.” Tiener Jeffrey Nana Darko Sarpong lijkt zowaar met de kennis en kunde te spreken van een ervaren voetbalman. De hardheid moet de technicus zichzelf nog meester maken.

14 september 2008, de Amsterdam ArenA
Bijna drie jaar na zijn debuut speelt Jeffrey Sarpong tegen Roda JC zijn negentiende officiële wedstrijd in het vlaggenschip van de Amsterdamse club. De wat ‘hangend’ spelende linksbuiten dartelt en dwarrelt – bij vlagen – door de Limburgse defensie. Negentig minuten lang krijgt Sarpong het vertrouwen van zijn coach. De aanvaller is gegroeid als voetballer en geniet zichtbaar van de ambiance in de uitverkochte ArenA. De Ajacieden op en rondom de grasmat verkeren in een prima stemming. Ajax besluit de toch al zonnige voetbalmiddag met de eerste overwinning van het nieuwe seizoen. Thomas Vermaelen loodst de thuisclub met een rake kopstoot voorbij de gasten uit Kerkrade (1-0). Sarpong viert het feestje na afloop mee met zijn medespelers en supporters. Lachend stapt de basisspeler van het gras.
Kort na de wedstrijd toont Sarpong zich tevreden met het resultaat. Al blijkt een kritische kanttekening snel geplaatst. Het kan altijd beter, doceert de immer kritische Ajacied. ,,Ik kijk toch met dubbele gevoelens terug”, is Sarpong openhartig in de catacomben van de Amsterdamse voetbaltempel. ,,Enerzijds ging het best lekker. Maar aan de andere kant was het soms ook onder de maat. Wat beter moet? Mijn balvastheid en rendement. Dat zijn punten die zeker moeten verbeteren.” De lach bij het afscheid verraden zelfvertrouwen richting toekomst.

19 september 2008, het Partizan Stadion in Belgrado
Ajax heeft zojuist een prima stap gezet richting de poulefase van het UEFA Cuptoernooi. Fudbolski Klub Borac Cacak is zojuist, ouderwets, in de voetbalpan gehakt. Vier keer lieten de Amsterdammers de meegereisde fans juichen. Basissspeler Sarpong werd – in zijn Europese debuut - een kwartier voor tijd afgelost door Siem de Jong. De wissel leek er vooral een met een tactische achtergrond. Net als vier dagen eerder voor eigen publiek, speelde Sarpong ook tegen de ploeg uit Cacak verdienstelijk. Ondanks de bijeen gespeelde voldoende baalt Sarpong. Een moment heeft zijn avond verpest. Vlak voor de rust leek de linkeraanvaller de bal simpel in te kunnen schieten. Sarpong had de heenwedstrijd al in een vroeg stadium kunnen beslissen. Vooral tot zijn eigen ongeloof werkte de aanvaller de bal náást het doel van Branko Grahovic. ,,Hij had er gewoon in gemoeten”, klinkt het mat bij het verlaten van de kleedkamer van het Partizan Stadion. Sarpong mokt nog wat na. ,,De keeper ging vroeg naar de grond. Misschien had ik rustiger moeten blijven. Volgende keer gaat die bal er gewoon in…”

De grimmig kijkende politiebeambten kunnen Sarpong helaas ook niet verder helpen. Omgeven door een heuse haag van politie-blauw baant de ontevreden Ajacied zich een weg richting de ronkende spelersbus. Met een tweede basisplek in een week, heeft Sarpong een nieuwe stap gezet. Een sterke stap vooruit. Nooit eerder beleefde hij zo’n zware voetbalweek.

Drie dagen voor de Klassieker tegen Feyenoord, lonkt mogelijk alweer een nieuwe basisplek. De derde op rij. Veel redenen om zijn basisploeg te veranderen lijkt de Ajax-coach niet te hebben. ,,Het is nu belangrijk goed naar mijn lichaam te luisteren”, beseft Sarpong, kort voor het betreden van de bus. Met een knikje, over de schouder richting speelveld: ,,Vooral na een wedstrijd op zo’n zwaar veld. Het is belangrijk straks rust te pakken. Hopelijk mag ik zondag opnieuw aan de bak. Drie wedstrijden in een week spelen, dat zou mooi zijn.” Glimlachend: ,,Heel mooi zelfs.” Met Sarpong in de bus blazen de Ajacieden de aftocht richting hotel. Sarpong maakt het zich gemakkelijk in zijn stoel. De I-pod brengt de broodnodige afleiding. De vermoeide benen worden gestrekt. Zondag brengt hopelijk nieuwe kansen.

20 september 2008, de Amsterdam ArenA
Een vliegreis van Belgrado naar Amsterdam en een uitlooptraining verder, schuift Sarpong aan in een van de vergaderzaaltjes Ajax in de ArenA. De blik is weer fris. Het hotelpak en het trainingspak zijn verruild voor vrijetijdskleding. In geval van Sarpong betreft het ook ditmaal een trainingspak. Het gitzwarte pak is afgezet met kleurige adidas-strepen. Vroeg op de vrijdagavond kijkt Sarpong alweer hongerig vooruit naar de komende strijd in Rotterdam.

Het vertrouwen van zijn trainer doet hem goed, benadrukt Sarpong. ,,Ik voel me goed en moet dit gevoel proberen vast te houden. Voor mij is dit seizoen alles toch nieuw. Nu moet ik er staan, dit seizoen wil ik me bewijzen. Met de selectie wil ik kampioen worden. Mijn persoonlijke doel is een basisplaats.”
Aantreden in een Klassieker heeft iets extra’s. Sarpong heeft toch al iets speciaals met de club waartegen hij ooit zijn competitiedebuut maakte. Begin 2006 was Sarpong in de Kuip invaller Wesley Sneijder. ,,Als jeugdspeler merk je al hoeveel rivaliteit er is tussen Ajax en Feyenoord. Die rivaliteit maakte de wedstrijden tussen beide clubs altijd wat hectischer dan andere duels. Er is altijd strijd. Dat was eigenlijk al zo toen ik bij de E’tjes mijn eerste Klassieker speelde. Ook toen al was je extra blij als je van Feyenoord had gewonnen. Als je verloor was je echt down. Onderling, tussen de spelers is trouwens veel minder sprake van rivaliteit. Vooral omdat je elkaar ook ontmoet bij het Nederlands elftal.”

Terugkijkend op weer een nieuwe wedstrijdervaring houdt Sarpong zichzelf opnieuw een kritische spiegel voor. Na Roda JC bracht ook FK Borac ‘verbeterpunten’. De Ajacied deelde zijn ervaringen al in een persoonlijk gesprek met zijn trainer. ,,Ik heb tot nu toe nog niet helemaal kunnen brengen wat ik brengen kan. Dat vind ik, en dat vindt de trainer ook.” Sarpong heeft zijn kunsten in Ajax 1 tot nu toe vooral mogen tonen als linksbuiten. Maar de rechtspoot is vooral opgeleid als aanvallende middenvelder. ,,Ik ben geen stijve linksbuiten”, vertelt Sarpong over de inhoudelijke kant van zijn aanvallende rol. ,,Ik mag in de bal komen en voetbal met mijn gezicht naar het vijandelijke doel. En eigenlijk heb ik in de jeugd overal wel gestaan op het middenveld. Ook als linksbuiten voel ik me best prettig.”

21 september 2008, de Kuip in Rotterdam
Jeffrey Sarpong heeft waar hij op hoopte. Tegen Feyenoord, in zijn tweede optreden in de Kuip, behoort de aanvaller opnieuw tot de startende elf. Sarpong betaalt het vertrouwen van zijn coach uit met de openingstreffer. Zeven minuten voor rust slaat Sarpong hard toe met zijn (iets) mindere linkerbeen. Henk Timmer heeft geen verweer op het prima geplaatste schot. Het is het eerste doelpunt van Sarpong als speler van Ajax 1. Sarpong blijft opnieuw recht overeind in de bij vlagen stekelige en altijd licht ontvlambare wedstrijd. De meest ervaren voetbalmannen om hem heen heten dit keer Oleguer, Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar. Ondanks dat de Amsterdammers tweemaal een voorsprong nemen, eindigt de Klassieker onbeslist. Ajax had meer verdiend.

,,Mijn doelpunt kwam op een goed moment”, kijkt Sarpong terug op de tumultueus verlopen Klassieker. ,,Na rust was het meer vechten dan voetbal. Er werd toen vooral strijd geleverd. Het was best zwaar. Ook omdat ik nog nooit zoveel wedstrijden achter elkaar heb gespeeld in Ajax 1. Dit is echt nieuw voor mij. Nieuw maar prettig. Drie keer achter elkaar in de basis; het gaat goed. Jammer dat het wel nog 2-2 is geworden. Onterecht eigenlijk." Sarpong is als voetballer onmiskenbaar gegroeid.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:06:01 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62020321
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen .

Zouden ze toch ff teveel omhoog geschreven worden ofzo?
Get woke, go broke!
pi_62020384
Sarpon wordt een hele degelijke en goede middenvelder. Heel veel rekenen hem af op zijn actie naar voren maar ik vind dat niet eerlijk als je net pas komt kijken. Je mag best kritisch zijn maar die jongen hoef je nog lang niet af te schrijven.

Hij is wat ongelukkig in zijn aanvallende opties maar als je ziet wat hij verdedigend overbrugt en opknapt mag je daar best een compliment voor geven. En al helemaal omdat het ons tijden ontbrak aan middenvelders die niet goed omschakelden.

Voor het eerst sinds jaren zie ik ook goede dingen bij Ajax gebeuren die hoopgevend zijn . De val naar beneden is gestopt we zijn nu de goede kant op aan het gaan. En ik ben inderdaad een van die mensen die het glas vaak half leeg ziet.. maar je kan niet ontkennen dat MVB het gewoon goed doet als je de resultaten buiten beschouwing laat.

Hij zet weer een organisatie neer.. pipoot niet elke week met een opstelling.
pi_62020396
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen .

Zit zeker een kern van waarheid in. Die uitspraak over de cover van de VI is treffend.
pi_62020465
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:

Zo vaak he Maar ik denk dat die Sarpon zijn kwaliteiten wel kent . Ik vond hem verschrikkelijkin het begin Maar hij wordt gewoon met de dag beter. Ik denk dat hij over een half jaar niet weg te denken is als hij deze lijn doorzet.

Hij heeft natuurlijk behoorlijke concurrentie op de posities dus nu is het zijn kans om ervaring op te doen en ik vind het ook goed van MVB om hem gewoon het vertrouwen te geven die zo'n jonge jongen nodig heeft.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:20:57 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62020580
Eh, hij heet SarponG hoor, Chadi.
pi_62020683
Is HollandSport ergens terug te zien? Uitzendinggemist is ook niet meer wat het geweest is, meer en meer programma's worden niet meer online gezet
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:36:46 #268
166976 DuvelDuvel
pi_62020917
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef Dvm86 het volgende:
Is HollandSport ergens terug te zien? Uitzendinggemist is ook niet meer wat het geweest is, meer en meer programma's worden niet meer online gezet
Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.

Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
#FreeHat
pi_62021066
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.

Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Pas als spelers scoren vallen ze de media op.
pi_62021080
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Inderdaad al vonden de meeste mensen in dit topic al vorig jaar dat hij erg goed bezig was geweest maar nu zien de andere mensen het ook
pi_62021118
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
Eh, hij heet SarponG hoor, Chadi.
Sorry
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:01:27 #272
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62021448
Goeie gasten Jan en Thomas, sympathiek
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62021597
quote:
Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?

Thanks trouwens!
pi_62021933
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:08 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?

Thanks trouwens!
Bij mij staat het gewoon op uitzendinggemist.nl
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:38:02 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022305
Schikkingsvoorstel voor KJH . Wat een gelul.....
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:38:37 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62022330
Walgelijk.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:42:15 #277
53851 BoNi
pi_62022434
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!
Schitterend!
pi_62022510
Vertonghen kan ook hard fietsen
AFC AJAX
pi_62022527
Wat een achterbakse honden bij die klote kNSB .

[ Bericht 13% gewijzigd door Gordon_Shumway op 30-09-2008 15:05:02 (Edit) ]
pi_62022562
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Op welke gronden is belangrijker. Ik hoop dat hij niet akkoord gaat met deze chantage!
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:47:43 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022574
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!
OH .
Get woke, go broke!
pi_62022632
Wat een zielige bureaucraten bij de knvb. Maar goed, ga maar akkoord anders wordt hij straks alsnog geschorst.
pi_62022687
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef BB-boy het volgende:
Wat een zielige bureaucraten bij de knvb. Maar goed, ga maar akkoord anders wordt hij straks alsnog geschorst.
Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:53:03 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022709
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.
Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...
Get woke, go broke!
pi_62022712
Ik zou dat schikkingsvoorstel lachend naar de prullebak verwijzen en het voor laten komen.
Elke rasmongool die met droge ogen durft te beweren dat KJH iets anders deed dan TERECHT kritiek leveren op een DRAMATISCH FLUITENDE Braamhaar heeft stront in zijn ogen
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:54:29 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_62022758
Triest. Maar goed, ga inderdaad maar akkoord.

edit: op zich moet je niet toegeven nee, maar dan heb je het risico dat hij straks wel geschorst wordt, en dat kunnen we ook niet hebben.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:54:58 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62022779
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...
Haha, 3 wedstrijden..Dat zou wat zijn zeg, denk niet dat dat gebouw in Zeist dan nog overeind staat.
pi_62022825
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef S-Two het volgende:
Triest. Maar goed, ga inderdaad maar akkoord.

edit: op zich moet je niet toegeven nee, maar dan heb je het risico dat hij straks wel geschorst wordt, en dat kunnen we ook niet hebben.
Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:02:55 #289
82589 S-Two
barba macacu
pi_62022997
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
Bij nader inzien ben ik het daar eigenlijk wel mee eens ja. Het lijkt me dat Huntelaar mag zeggen wat hij wil, en hij heeft zich daarnaast nog best redelijk ingehouden. Wat hij zei was best netjes, en ook volkomen terecht.
pi_62023042
Principieel ben ik het met jullie eens, maar ik wil gewoon niet het risico lopen dat hij alsnog een schorsing oploopt.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:44 #291
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_62023104
KNVB-censuur Ik vind het uiteraard niet erg als Huntelaar geschorst zou worden maar dit slaat nergens op.

Huntelaar was dan wel als een baby aan het huilen, maar dat is geen reden om geschorst te worden.
pi_62023247
Dus als Huntelaar zich vanaf nu nog één keer negatief uitlaat over de scheids, dan wordt hij voor één duel geschorst? Nooit mee akkoord gaan natuurlijk. Wat een sukkels.
pi_62023384
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou dat schikkingsvoorstel lachend naar de prullebak verwijzen en het voor laten komen.
Elke rasmongool die met droge ogen durft te beweren dat KJH iets anders deed dan TERECHT kritiek leveren op een DRAMATISCH FLUITENDE Braamhaar heeft stront in zijn ogen
Agree. En hij deed het m.i. nog netjes ook...
Koning.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:18:25 #294
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:21:42 #295
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62023522
Slaat nergens op inderdaad. Huilenberg, wat een klootviool
Sinds de affaire Majstorovic al trouwens
29.10 Novastar HMH
pi_62023561
Akkoord gaan en volgende keer inhouden met kritiek.

Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
pi_62023562
Verdomme zeg
pi_62023611
Never nooit accepteren dit voorstel! Uit principe niet! Wat een onzin zeg, we wonen in Nederland en gelukkig mogen we hier zeggen wat we willen (behalve van de KNVB )
pi_62023688
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:

Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
Echt niet akkoord gaan hier mee. Vooral niet gaan toegeven aan dit trieste gedoe. En als die schorsing hoger wordt (edit)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gordon_Shumway op 30-09-2008 15:05:56 ]
pi_62023819
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:

In Nederland mag je alles zeggen wat je wilt, maar een topsporter mag niet iets uitkramen in het heetst van de strijd? Het gaat weer nergens over, kut KNVB
AFCA!
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:31:17 #301
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62023827
Wat heeft hij gezegd wat aanstootgevend moet zijn dan? Ik hoor dit soort dingen elke week van allerlei trainers in Nederland, niets nieuws toch?
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')