Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
15? Hahahaha daar klopt geen fuck van, Vertonghen heeft er maar 3 gemaakt....
Vermaelen toch ook maar 4 ofzo?
Ohja, you're right, 2 vorig jaar en 2 dit jaar, dus 4 competitiedoelpunten.quote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.
Vermaelen wel meer
Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare ff ter verduidelijking, 415 wordt dus niks, dat zie ik nu al gebeuren, en in 409 worden we ook al weggetrapt....![]()
rest ons dus niks meer om richting zuid te gaan, lekker met een supp.cc, hele 2de ring zuid is na 1 dag al weer uitverkocht, en ik ga niet met papa en mama klapjostie zitten....
ik wil staan!!!!
dus maar op tijd kaarten halen voor wat? 423?
Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
AZ thuisquote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertonghen had er toch 2 vorig jaar, ook 1tje in een thuisduel uit een corner? schot van buiten de 16 dacht ik, maar 7 kan nooit.
Vermaelen wel meer
Ze hebben bij beide de doelpunten bij RKC meegerekend...quote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan klopt het wel met allebei 7 goals idd. (Ik heb het even nagezocht.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij tellen ze alle competitiegoals, niet alleen die bij Ajax. Dan klopt het wel.
Wel mooi trouwens.
"Jullie hebben allebei 7x gescoord."
Vertonghen: "Nou ik niet hoor"
Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Prima gasten, Vertonghen en Vermaelen.
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijktquote:Op maandag 29 september 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral Vertonghen is erg verlegen. Mensen noemen het bescheiden, maar als je na een training wordt toegezongen en niet eens op durft te kijken, dan ben je gewoon heel erg verlegen lijkt me. Volgende keer maar eens met de groep met hem op de foto.
quote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijkt
Maar ze lijken echt heel erg
nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie op 410 willen staan, dan kan dat zo geregeld worden. Ze weten heus wel naar wie ze toe moeten gaan en Ajax zal ook wel meewerken aan een verhuizing, want die zijn alleen maar blij dat jullie naast het uitvak weg zijn.
Ajax wilt het liefst iedereen die niet van zitten houdt bij elkaar.. Ze zullen dus echt wel meewerkenquote:Op maandag 29 september 2008 21:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou das dan mooi, kan met mijn supp. cc toch gaan en staan waar ik wil, maar als we/ze naar 410 moeten dan maar.
als we maar een beetje lol kunnen hebben qua staan en zingen!!!
thanks voor de info, ben nog niet echt thuis in de verhuizingsperikelen van ons aller ajax...
Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Men ging nu ook alleen maar met Gabri op de foto omdat die kale op hem lijkt
Maar ze lijken echt heel erg
Dario zou een goeie zijnquote:Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, we zijn ook wel eens met Mauro en met Stekelenburg op de foto geweest. Volgende keer kan het ook wel eens Dario worden natuurlijk.
"JAaaa uhhh ik heb Cvitanich al 3x zien spelen en het was niets fantatischquote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
Rene van der gijp wat een kneus is dat toch ook
Idd, hij speelt net 60 minuten in het eerstequote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
Rene van der gijp wat een kneus is dat toch ook
quote:Böke, ga niet naar Ajax-Borac
maandag 29 september, door Japoe020, Amsterdam, 16:53u, ajax1.nl
Geachte Heer Böke,
Zoals u waarschijnlijk wel weet speelt Ajax aanstaande donderdag de return tegen FK Borac. Wij raden u aan geen kaarten voor dit duel te kopen.
Aangezien de uitwedstrijd tegen de amateurs van FK Borac al met 1 - 4 gewonnen werd, is er een grote kans dat San Marco niet met het sterkste elftal aan zal treden en enkele - of meer - basisspelers rust zal gunnen. Om teleurstelling te voorkomen kunt u dus beter geen kaarten voor deze wedstrijd kopen. Hoeft u ook uw geld niet terug te vragen.
Inderdaad, die gozer heeft echt een splaakgeblekquote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
Was dus toch Schilder, ik dacht dat die op hem leek maar dat klopt dus welquote:
Dat van Silva sloeg inderdaad ook nergens op, zo'n speler is het helemaal niet. Van Oleguer kan ik wel een beetje begrijpen die valt gewoon tegen, maar afschrijven gaat te ver. Dat Ajax er niet van op de hoogte is dat hij mogelijk moet zitten is wel raar. Al loopt dat vast nog wel goed af.quote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoevaak ligt DA Silvanou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
Ja precies ja. Er zijn de laatste jaren al zo weinig inkomsten geweest. Dat is altijd gecompenseerd met verkopen. Maar als ze van die beurs af willen, zal er toch wel eens wat moeten worden gepresteerd in Europa. Anders komen we in hetzelfde schuitje als feyenoord.quote:Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.
Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
Vermeer had wat mij betreft afgelopen zondag al gekeept. Onbegrijpelijk dat ze zo'n risico durven te nemen met Stekelenburg. Dalijk ligt hij er ook 8 weken uit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Stekelenburg had, iets met z'n schouder toch?quote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Van Der Gijp wat een mongoolte trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva
nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef Voltreffer het volgende:
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort. Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt
.
relaxt. Is ie in het echt net zo bescheiden als voor de camera? Werk je daar ergens ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef kevin6188 het volgende:
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
quote:Cornelisse wacht uitkomst onderzoek aanklager af
30/09/2008 09:14
De aanklager van de KNVB onderzoekt een actie van Tim Cornelisse tijdens het bekerduel met Ajax. De back van FC Utrecht zou zich schuldig hebben gemaakt aan een elleboogstoot.
Op basis van televisiebeelden wordt bekeken of het onderzoek naar de actie jegens Ajax-aanvaller Luis Suárez een vervolg gaat krijgen. Mogelijk krijgt Cornelisse een schikkingsvoorstel van de aanklager. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident in de tweede helft ontgaan.
FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0. De KNVB-aanklager heeft nog een onderzoek lopen naar aanleiding van het duel in Amsterdam. Suárez zou een trappende beweging hebben gemaakt naar Loïc Loval.
Wat?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
quote:
Beetje kinderachtig natuurlijk, maar ik begrijp niet hoe je als serieus journalist de speeldag van dit soort wedstrijden verkeerd kunt vermelden in je nieuwsbericht.....quote:FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.quote:
Daarvoor heeft de KNVB een belachelijk regel bedacht, dus daar zullen ze zich dan ook niet op richten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.
quote:Sarpong zet grote stappen vooruit
Amsterdam, 30 sep 2008
Jeffrey Sarpong verbreekt dit seizoen veel persoonlijke records. De teamspeler doet zichtbaar zijn voordeel met het vertrouwen van zijn coach.
22 december 2005, het Jan Louwers Stadion in Eindhoven
Ajax heeft het treffen in de achtste finales van het bekertoernooi met 1-6 gewonnen van FC Eindhoven. Met de zege zetten de Ajacieden van trainer Danny Blind een goede stap naar een bekertriomf, later in het nieuwe kalenderjaar. In de door vrieskoude weinig aanlokkelijke catacomben van het Eindhovense stadionnetje staat een kleine Ajacied alle verslaggevers stralend te woord. De 17-jarige Jeffrey Sarpong heeft een geslaagd debuut in Ajax 1 in de benen. Na de schouderklopjes van Blind incasseert de debutant ook de complimenten van sommige Ajax-watchers. Als invaller voor Angelos Charisteas was Sarpong het laatste kwartier van de partij. Tussen ervaren en geharde voetbalmannen als Hatem Trabelsi, Nourdin Boukhari, Juanfran en Tomás Galásek heeft Sarpong zich knap staande gehouden. De jeugdopleiding van Ajax heeft weer een nieuw talent afgeleverd.
,,Tijdens de warming up was ik wel wat zenuwachtig”, erkent Sarpong. De Ajacied oogt bescheiden, maar komt gaandeweg zijn terugblik meer en meer los. ,,Maar toen ik eenmaal in het veld stond, ben ik gewoon gaan voetballen. Dat leek me het best. Nu ben ik blij. Hartstikke blij zelfs.” Om een tikkeltje mysterieus af te sluiten met: ,,Het begint toch allemaal met een debuut.” Tiener Jeffrey Nana Darko Sarpong lijkt zowaar met de kennis en kunde te spreken van een ervaren voetbalman. De hardheid moet de technicus zichzelf nog meester maken.
14 september 2008, de Amsterdam ArenA
Bijna drie jaar na zijn debuut speelt Jeffrey Sarpong tegen Roda JC zijn negentiende officiële wedstrijd in het vlaggenschip van de Amsterdamse club. De wat ‘hangend’ spelende linksbuiten dartelt en dwarrelt – bij vlagen – door de Limburgse defensie. Negentig minuten lang krijgt Sarpong het vertrouwen van zijn coach. De aanvaller is gegroeid als voetballer en geniet zichtbaar van de ambiance in de uitverkochte ArenA. De Ajacieden op en rondom de grasmat verkeren in een prima stemming. Ajax besluit de toch al zonnige voetbalmiddag met de eerste overwinning van het nieuwe seizoen. Thomas Vermaelen loodst de thuisclub met een rake kopstoot voorbij de gasten uit Kerkrade (1-0). Sarpong viert het feestje na afloop mee met zijn medespelers en supporters. Lachend stapt de basisspeler van het gras.
Kort na de wedstrijd toont Sarpong zich tevreden met het resultaat. Al blijkt een kritische kanttekening snel geplaatst. Het kan altijd beter, doceert de immer kritische Ajacied. ,,Ik kijk toch met dubbele gevoelens terug”, is Sarpong openhartig in de catacomben van de Amsterdamse voetbaltempel. ,,Enerzijds ging het best lekker. Maar aan de andere kant was het soms ook onder de maat. Wat beter moet? Mijn balvastheid en rendement. Dat zijn punten die zeker moeten verbeteren.” De lach bij het afscheid verraden zelfvertrouwen richting toekomst.
19 september 2008, het Partizan Stadion in Belgrado
Ajax heeft zojuist een prima stap gezet richting de poulefase van het UEFA Cuptoernooi. Fudbolski Klub Borac Cacak is zojuist, ouderwets, in de voetbalpan gehakt. Vier keer lieten de Amsterdammers de meegereisde fans juichen. Basissspeler Sarpong werd – in zijn Europese debuut - een kwartier voor tijd afgelost door Siem de Jong. De wissel leek er vooral een met een tactische achtergrond. Net als vier dagen eerder voor eigen publiek, speelde Sarpong ook tegen de ploeg uit Cacak verdienstelijk. Ondanks de bijeen gespeelde voldoende baalt Sarpong. Een moment heeft zijn avond verpest. Vlak voor de rust leek de linkeraanvaller de bal simpel in te kunnen schieten. Sarpong had de heenwedstrijd al in een vroeg stadium kunnen beslissen. Vooral tot zijn eigen ongeloof werkte de aanvaller de bal náást het doel van Branko Grahovic. ,,Hij had er gewoon in gemoeten”, klinkt het mat bij het verlaten van de kleedkamer van het Partizan Stadion. Sarpong mokt nog wat na. ,,De keeper ging vroeg naar de grond. Misschien had ik rustiger moeten blijven. Volgende keer gaat die bal er gewoon in…”
De grimmig kijkende politiebeambten kunnen Sarpong helaas ook niet verder helpen. Omgeven door een heuse haag van politie-blauw baant de ontevreden Ajacied zich een weg richting de ronkende spelersbus. Met een tweede basisplek in een week, heeft Sarpong een nieuwe stap gezet. Een sterke stap vooruit. Nooit eerder beleefde hij zo’n zware voetbalweek.
Drie dagen voor de Klassieker tegen Feyenoord, lonkt mogelijk alweer een nieuwe basisplek. De derde op rij. Veel redenen om zijn basisploeg te veranderen lijkt de Ajax-coach niet te hebben. ,,Het is nu belangrijk goed naar mijn lichaam te luisteren”, beseft Sarpong, kort voor het betreden van de bus. Met een knikje, over de schouder richting speelveld: ,,Vooral na een wedstrijd op zo’n zwaar veld. Het is belangrijk straks rust te pakken. Hopelijk mag ik zondag opnieuw aan de bak. Drie wedstrijden in een week spelen, dat zou mooi zijn.” Glimlachend: ,,Heel mooi zelfs.” Met Sarpong in de bus blazen de Ajacieden de aftocht richting hotel. Sarpong maakt het zich gemakkelijk in zijn stoel. De I-pod brengt de broodnodige afleiding. De vermoeide benen worden gestrekt. Zondag brengt hopelijk nieuwe kansen.
20 september 2008, de Amsterdam ArenA
Een vliegreis van Belgrado naar Amsterdam en een uitlooptraining verder, schuift Sarpong aan in een van de vergaderzaaltjes Ajax in de ArenA. De blik is weer fris. Het hotelpak en het trainingspak zijn verruild voor vrijetijdskleding. In geval van Sarpong betreft het ook ditmaal een trainingspak. Het gitzwarte pak is afgezet met kleurige adidas-strepen. Vroeg op de vrijdagavond kijkt Sarpong alweer hongerig vooruit naar de komende strijd in Rotterdam.
Het vertrouwen van zijn trainer doet hem goed, benadrukt Sarpong. ,,Ik voel me goed en moet dit gevoel proberen vast te houden. Voor mij is dit seizoen alles toch nieuw. Nu moet ik er staan, dit seizoen wil ik me bewijzen. Met de selectie wil ik kampioen worden. Mijn persoonlijke doel is een basisplaats.”
Aantreden in een Klassieker heeft iets extra’s. Sarpong heeft toch al iets speciaals met de club waartegen hij ooit zijn competitiedebuut maakte. Begin 2006 was Sarpong in de Kuip invaller Wesley Sneijder. ,,Als jeugdspeler merk je al hoeveel rivaliteit er is tussen Ajax en Feyenoord. Die rivaliteit maakte de wedstrijden tussen beide clubs altijd wat hectischer dan andere duels. Er is altijd strijd. Dat was eigenlijk al zo toen ik bij de E’tjes mijn eerste Klassieker speelde. Ook toen al was je extra blij als je van Feyenoord had gewonnen. Als je verloor was je echt down. Onderling, tussen de spelers is trouwens veel minder sprake van rivaliteit. Vooral omdat je elkaar ook ontmoet bij het Nederlands elftal.”
Terugkijkend op weer een nieuwe wedstrijdervaring houdt Sarpong zichzelf opnieuw een kritische spiegel voor. Na Roda JC bracht ook FK Borac ‘verbeterpunten’. De Ajacied deelde zijn ervaringen al in een persoonlijk gesprek met zijn trainer. ,,Ik heb tot nu toe nog niet helemaal kunnen brengen wat ik brengen kan. Dat vind ik, en dat vindt de trainer ook.” Sarpong heeft zijn kunsten in Ajax 1 tot nu toe vooral mogen tonen als linksbuiten. Maar de rechtspoot is vooral opgeleid als aanvallende middenvelder. ,,Ik ben geen stijve linksbuiten”, vertelt Sarpong over de inhoudelijke kant van zijn aanvallende rol. ,,Ik mag in de bal komen en voetbal met mijn gezicht naar het vijandelijke doel. En eigenlijk heb ik in de jeugd overal wel gestaan op het middenveld. Ook als linksbuiten voel ik me best prettig.”
21 september 2008, de Kuip in Rotterdam
Jeffrey Sarpong heeft waar hij op hoopte. Tegen Feyenoord, in zijn tweede optreden in de Kuip, behoort de aanvaller opnieuw tot de startende elf. Sarpong betaalt het vertrouwen van zijn coach uit met de openingstreffer. Zeven minuten voor rust slaat Sarpong hard toe met zijn (iets) mindere linkerbeen. Henk Timmer heeft geen verweer op het prima geplaatste schot. Het is het eerste doelpunt van Sarpong als speler van Ajax 1. Sarpong blijft opnieuw recht overeind in de bij vlagen stekelige en altijd licht ontvlambare wedstrijd. De meest ervaren voetbalmannen om hem heen heten dit keer Oleguer, Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar. Ondanks dat de Amsterdammers tweemaal een voorsprong nemen, eindigt de Klassieker onbeslist. Ajax had meer verdiend.
,,Mijn doelpunt kwam op een goed moment”, kijkt Sarpong terug op de tumultueus verlopen Klassieker. ,,Na rust was het meer vechten dan voetbal. Er werd toen vooral strijd geleverd. Het was best zwaar. Ook omdat ik nog nooit zoveel wedstrijden achter elkaar heb gespeeld in Ajax 1. Dit is echt nieuw voor mij. Nieuw maar prettig. Drie keer achter elkaar in de basis; het gaat goed. Jammer dat het wel nog 2-2 is geworden. Onterecht eigenlijk." Sarpong is als voetballer onmiskenbaar gegroeid.
Zit zeker een kern van waarheid in. Die uitspraak over de cover van de VI is treffend.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen.
Zouden ze toch ff teveel omhoog geschreven worden ofzo?
Zo vaak hequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen.
Zouden ze toch ff teveel omhoog geschreven worden ofzo?
Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef Dvm86 het volgende:
Is HollandSport ergens terug te zien? Uitzendinggemist is ook niet meer wat het geweest is, meer en meer programma's worden niet meer online gezet
Pas als spelers scoren vallen ze de media op.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.
Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Inderdaad al vonden de meeste mensen in dit topic al vorig jaar dat hij erg goed bezig was geweest maar nu zien de andere mensen het ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.
Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7980921
Bij mij staat het gewoon op uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?
Thanks trouwens!
Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Schikkingsvoorstel voor KJH. Wat een gelul.....
Op welke gronden is belangrijker. Ik hoop dat hij niet akkoord gaat met deze chantage!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Schikkingsvoorstel voor KJH. Wat een gelul.....
OHquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!
Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef BB-boy het volgende:
Wat een zielige bureaucraten bij de knvb. Maar goed, ga maar akkoord anders wordt hij straks alsnog geschorst.
Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.
Haha, 3 wedstrijden..Dat zou wat zijn zeg, denk niet dat dat gebouw in Zeist dan nog overeind staat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...
Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef S-Two het volgende:
Triest. Maar goed, ga inderdaad maar akkoord.
edit: op zich moet je niet toegeven nee, maar dan heb je het risico dat hij straks wel geschorst wordt, en dat kunnen we ook niet hebben.
Bij nader inzien ben ik het daar eigenlijk wel mee eens ja. Het lijkt me dat Huntelaar mag zeggen wat hij wil, en hij heeft zich daarnaast nog best redelijk ingehouden. Wat hij zei was best netjes, en ook volkomen terecht.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
Agree. En hij deed het m.i. nog netjes ook...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou dat schikkingsvoorstel lachend naar de prullebak verwijzen en het voor laten komen.
Elke rasmongool die met droge ogen durft te beweren dat KJH iets anders deed dan TERECHT kritiek leveren op een DRAMATISCH FLUITENDE Braamhaar heeft stront in zijn ogen
Echt niet akkoord gaan hier mee. Vooral niet gaan toegeven aan dit trieste gedoe. En als die schorsing hoger wordt (edit)quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:
Akkoord gaan en volgende keer inhouden met kritiek.
Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
In Nederland mag je alles zeggen wat je wilt, maar een topsporter mag niet iets uitkramen in het heetst van de strijd? Het gaat weer nergens over, kut KNVBquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:
Akkoord gaan en volgende keer inhouden met kritiek.
Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |