quote:Böke, ga niet naar Ajax-Borac
maandag 29 september, door Japoe020, Amsterdam, 16:53u, ajax1.nl
Geachte Heer Böke,
Zoals u waarschijnlijk wel weet speelt Ajax aanstaande donderdag de return tegen FK Borac. Wij raden u aan geen kaarten voor dit duel te kopen.
Aangezien de uitwedstrijd tegen de amateurs van FK Borac al met 1 - 4 gewonnen werd, is er een grote kans dat San Marco niet met het sterkste elftal aan zal treden en enkele - of meer - basisspelers rust zal gunnen. Om teleurstelling te voorkomen kunt u dus beter geen kaarten voor deze wedstrijd kopen. Hoeft u ook uw geld niet terug te vragen.
Inderdaad, die gozer heeft echt een splaakgeblekquote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
Was dus toch Schilder, ik dacht dat die op hem leek maar dat klopt dus welquote:
Dat van Silva sloeg inderdaad ook nergens op, zo'n speler is het helemaal niet. Van Oleguer kan ik wel een beetje begrijpen die valt gewoon tegen, maar afschrijven gaat te ver. Dat Ajax er niet van op de hoogte is dat hij mogelijk moet zitten is wel raar. Al loopt dat vast nog wel goed af.quote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoevaak ligt DA Silvanou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
Ja precies ja. Er zijn de laatste jaren al zo weinig inkomsten geweest. Dat is altijd gecompenseerd met verkopen. Maar als ze van die beurs af willen, zal er toch wel eens wat moeten worden gepresteerd in Europa. Anders komen we in hetzelfde schuitje als feyenoord.quote:Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.
Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
Vermeer had wat mij betreft afgelopen zondag al gekeept. Onbegrijpelijk dat ze zo'n risico durven te nemen met Stekelenburg. Dalijk ligt hij er ook 8 weken uit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Stekelenburg had, iets met z'n schouder toch?quote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Van Der Gijp wat een mongoolte trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva
nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef Voltreffer het volgende:
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort. Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt
.
relaxt. Is ie in het echt net zo bescheiden als voor de camera? Werk je daar ergens ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef kevin6188 het volgende:
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |