abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62009139
Van der Gijp
pi_62009179
quote:
Böke, ga niet naar Ajax-Borac

maandag 29 september, door Japoe020, Amsterdam, 16:53u, ajax1.nl

Geachte Heer Böke,

Zoals u waarschijnlijk wel weet speelt Ajax aanstaande donderdag de return tegen FK Borac. Wij raden u aan geen kaarten voor dit duel te kopen.

Aangezien de uitwedstrijd tegen de amateurs van FK Borac al met 1 - 4 gewonnen werd, is er een grote kans dat San Marco niet met het sterkste elftal aan zal treden en enkele - of meer - basisspelers rust zal gunnen. Om teleurstelling te voorkomen kunt u dus beter geen kaarten voor deze wedstrijd kopen. Hoeft u ook uw geld niet terug te vragen.
pi_62009180
Silva ligt nooit op de grond?

Wat een kneus zeg, dat ze die erbij halen, laatste keer dat ik gekeken heb.

En Cvitanich had er al 2x bijna na 3 minuten de bal er al inliggen, volgens mij is dat toch best opvallend?
pi_62009253
LOOOOOOL @ Van der Gijp
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_62009343
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
pi_62009449
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Hebben wij trouwens een Da Silva in de selectie?
Inderdaad, die gozer heeft echt een splaakgeblek
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 29 september 2008 @ 22:14:35 #232
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_62009797
wat een Ajax bashers daar bij RTL zeg....
pi_62010175
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62010533
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef _Mike_ het volgende:
Het schijnt dat Ajax van de beurs gaat zodra er genoeg geld is...
Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.

Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
AFC Ajax
  maandag 29 september 2008 @ 22:42:28 #235
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62010916
Jezus Van Der Gijp wat een mongool te trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.

Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
#FreeHat
pi_62011170
Ik zit tegenwoordig in 414 en volgens mij moesten ze weg omdat ze niet willen dat ze daar gaan staan. Maar het ging allemaal wel heel raar. Afgelopen zondag stonden ze op 415 toen moesten ze weg en stonden ze vlak daarna op 409. Later gingen ze weer naar 415, maar toen zaten ze "gewoon". Beetje triest allemaal, laat die gasten lekker er was niks aan de hand, geen opstootje niks.
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:03 schreef Roysen het volgende:
Schilder zit alweer.
Was dus toch Schilder, ik dacht dat die op hem leek maar dat klopt dus wel

Van der Gijp zat net bij VI Cvitanich af te zeiken. Hij zei dat hij hem drie wedstijden had zien spelen en hij begreep niet dat Ajax voor 9 miljoen zo'n speler uit Argentinie moest halen.
Ten eerste kosste hij ongeveer 6 miljoen. Ten tweede heeft hij drie invalbeurten gehad, waarvan twee korte. En ten derde viel hij drie elke keer aardig in. Beste vent verder maar hij mag zijn huiswerk wel wat beter doen.
pi_62011361
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.
Mooi dat Gabri z'n rentree heeft gemaakt trouwens. Zal donderdag wel wat minuten maken.Net als Vermeer denk.
Dat van Silva sloeg inderdaad ook nergens op, zo'n speler is het helemaal niet. Van Oleguer kan ik wel een beetje begrijpen die valt gewoon tegen, maar afschrijven gaat te ver. Dat Ajax er niet van op de hoogte is dat hij mogelijk moet zitten is wel raar. Al loopt dat vast nog wel goed af.

Gabri heeft nog gescoord ook bij het tweede. Zou wel een keer leuk zijn als Vermeer een wedstrijd in de goal staat. Al zou dat wat mij betreft (voorlopig) eenmalig zijn.
pi_62011436
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Derksen was er inderdaad opvallend overtuigt van. Zou er wel achter staan moet ik zeggen.

Maar je moet oppassen dat het niet ten koste van de kwaliteit op het veld gaat.....
Ja precies ja. Er zijn de laatste jaren al zo weinig inkomsten geweest. Dat is altijd gecompenseerd met verkopen. Maar als ze van die beurs af willen, zal er toch wel eens wat moeten worden gepresteerd in Europa. Anders komen we in hetzelfde schuitje als feyenoord.
  maandag 29 september 2008 @ 22:57:31 #239
166976 DuvelDuvel
pi_62011466
Rodney Sneijder nu bij Godenzonen

Die stem Dat loopje Die trekjes
#FreeHat
pi_62011483
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort . Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt .
pi_62011546
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Van Der Gijp wat een mongool te trieste gast die volgens mij alleen de samenvatting af en toe kijkt. Hoevaak ligt DA Silva nou op de grond. En Dario heeft net een paar minuten gemaakt en best sterk gespeeld. Is ook al afgeschreven net als Oleguer trouwens. Wat een programma zeg.

Vermeer had wat mij betreft afgelopen zondag al gekeept. Onbegrijpelijk dat ze zo'n risico durven te nemen met Stekelenburg. Dalijk ligt hij er ook 8 weken uit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Stekelenburg had, iets met z'n schouder toch?
pi_62011625
Als je niet 100% bent moet je gewoon niet spelen!
  maandag 29 september 2008 @ 23:12:03 #243
166976 DuvelDuvel
pi_62012034
Ja het is dat Vitesse net twee keer op goal schoot maar anders heb je toch een probleem. Helemaal omdat hij ook al een lange tijd aan de kant stond paar jaar terug met een schouderblessure. Ik weet niet of het dezelfde blessure is maar anders heb je dalijk hetzelfde als met Sulejmani
#FreeHat
pi_62012694
Zag er idd al niet goed uit dat Stekelenburg na een redding gewoon z'n pijn staat te verbijten...
  maandag 29 september 2008 @ 23:56:02 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62013441
Is dat van Holland Sport nog terug te vinden ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 29 september 2008 @ 23:56:50 #246
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62013468
uitzending gemist!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:06:37 #247
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62013744
Ik ben meestal wel voor een beetje ajax-bashen. Maar wat een randdebiel die Van der Gijp.

Ook over Ekramy sloeg 'ie compleet de plank mis. Nooit een cultfiguur geweest die gast.
pi_62013972
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:18:43 #249
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62014004
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef Voltreffer het volgende:
Toch balen dat die jongens van 414 / 415 zo weg worden "gepest". Zat daar nog tegen roda en was wel erg gezellig als je ook aan die kant nog wat gezang hoort . Ben er niet bij gaan staan, maar zag er toch wel gezellig uit. Als je de stewards die af een aan liepen wegdenkt .

dat dus!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62014323
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:17 schreef kevin6188 het volgende:
Heb de uitzending nog niet gezien, maar naderhand wel ff met Vertonghen staan praten. Goeie gast.
relaxt. Is ie in het echt net zo bescheiden als voor de camera? Werk je daar ergens ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')