Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dan er naar toe ga..
Die van mij waren 7.50 per stukquote:
Ja, dat klopt natuurlijk. Maar woon niet in de buurtquote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?
Aardig weekje dus...quote:26-10 Ajax - Nec
29-10 Heracles - Ajax
01-11 FC Twente - Ajax
quote:Respect voor Dario
Natuurlijk was Jan Vertonghen afgelopen zondag de man in de spotlights. Dat doen twee doelpunten nu eenmaal. Maar wie wederom in positieve zin opviel was Dario Cvitanich, die na rust - waarin een schrijnend fluitconcert te horen was, ‘met dank aan’ de lange zijdes - Jeffrey Sarpong verving. De drive van de Kroatische Argentijn is anno 2008 noemenswaardig; opvallend. Branie, bluf, agressie; Dario bracht het.
Afgelopen weekend las ik een fantastisch verhaal over de van Banfield overgenomen spits. Cvitanich moest een wedstrijdje meespelen met Jong Ajax tegen Jong Volendam, en was daar he-le-maal kapot van. Hij speelde daarom dramatisch. Reden: in Argentinië betekent het dat je definitief uit de A-selectie bent gezet, als je mee moet doen met het belofteteam. De technische staf van Ajax was er later pas van op de hoogte, maar maakte de gretige aanvaller direct duidelijk dat 't in Nederland anders werkt. Schitterend, een speler die compleet aangeslagen is, omdat hij denkt dat z’n Amsterdamse avontuur ten einde is. Veel spelers verkiezen in vergelijkbare situaties de pers vaak als uitlaatklep om hun onvrede te uiten.
Ajax-Vitesse, Cvitanich vervangt Sarpong en staat daarom links van Huntelaar in de voorhoede. Hij duikt direct enkele malen op voor het Vitesse-doel, maar is bij balbezit van de tegenpartij meeverdedigend te vinden op eigen helft. Dat zie je doorgaans weinig bij spitsen. Het typeert de wil van Dario om in Amsterdam te slagen. De verslagenheid na een wedstrijd met Jong Ajax, het meeverdedigen maar ook het incasseren van tackles en charges. Zo kwam de Arnhemse keeper Velthuizen wild uit en liep daarbij Cvitanich onder de voet zoals de Duitse keeper Toni Schumacher dat ooit deed bij een opponent. Geen theater, geen gezeik. ‘Je moest eens weten hoe het er in Argentinië aan toegaat,’ leek Dario ermee te willen zeggen. Hij kan zelf overigens ook goed uitdelen.
Scoren deed de nummer twintig aan Ajax-zijde helaas nog niet gistermiddag, maar met de branie en de bluf die hij uitstraalt maakte hij veel goed. Deze jongen komt niet (alleen) om flink te cashen. Hij wil ogenschijnlijk slagen in het Ajax-shirt. Zijn trots steekt hij in ieder geval niet onder stoelen of banken. Dario zou daarom best eens de nieuwe publiekslieveling kunnen worden.
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29equote:Op maandag 29 september 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Zat trouwens net even in ons wedstrijdschema te kijken, zag ik dit
[..]
Aardig weekje dus...
Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29e
Laat Klaas zn halve omhaals thuislaten dit jaar, bedankt.
quote:LIVERPOOL - Voetballer Steven Pienaar is zondag opgepakt door de Engelse politie op verdenking van mishandeling van een vrouw, meldt de Daily Post uit Liverpool.
anp
De Zuid-Afrikaan van Everton, die in het verleden voor Ajax uitkwam, meldde zich zondagmorgen vrijwillig in aanwezigheid van een advocaat bij de politie in Liverpool.
Pienaar werd gearresteerd door agenten die de aangifte van mishandeling onderzochten.
Ze waren in de vroege ochtenduren al naar de flat van de voetballer in Liverpool geroepen. Pienaar is volgens Engelse media weer vrijgelaten na het betalen van een borgsom.
De 26-jarige middenvelder staat momenteel buitenspel door een gebroken teen. Die blessure liep hij op in het oefenduel met PSV op 9 augustus.
(c) ANP
Ik gun jullie alles....behalve als Ajax de tegenstander isquote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.
Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29e
Laat Klaas zn halve omhaals thuislaten dit jaar, bedankt.
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.
Speciaal voor deze wedstrijd laten we hem even over vliegenquote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?
Die is al weg he?
Zo dom zijn we nu ook weer niet!quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?
Die is al weg he?
Ik heb er twintig euro voor betaald. Euroortje korting nog. Je bent jood of niet he.quote:Op maandag 29 september 2008 16:46 schreef Silenus het volgende:
Je bent ook wel een druiloor eerste klas als je hier 36,50 euro voor neertelt (vak421).
Maar serieus, denk dat het nog best gezellig gaat worden. Kleine 20.000 man ofzo, hopelijk een paar mooie goals en als die dronken viertieners ook weer lekker gaan pogo'en heb je nog een mooi sfeertje ook.
Je bent dus eigenlijk van de 414 elite???quote:Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
moet helaas een paar wedstrijden laten schieten vanwege werk (wisseldiensten) maar zit laatste tijd 415, lekker gezellig, sfeer komt wel, wordt steeds drukker en de kaarten zijn max 19E!!!
vind het sowieso belangrijk dat ik in een vak ben waar mensen staan ipv zitten!!!!
19E dat vind ik nog te doen, moet ook niet gekker worden; 421ed. gaan zitten vind ik echt zonde van je geld!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |