dacht ik even, maar we hebben het geloof ik ietsjes verkeerd begrepenquote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Thanx blomst, dus de groepsban is opgeheven? Dementor is al vrijgelaten dus de rest volgt vanzelf, toch?
Hè... ik dacht een frisse start.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Thanx blomst, dus de groepsban is opgeheven? Dementor is al vrijgelaten dus de rest volgt vanzelf, toch?
Oh, wat vreemd dat er een van het groepje wel unbanned is en de rest niet?quote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef blomst het volgende:
dacht ik even, maar we hebben het geloof ik ietsjes verkeerd begrepen
quote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Juud79 het volgende:
Haai allemaal, zo was het stil en zo ineens is er weer allerlei commotie hier...![]()
Tom![]()
Heb ik gelezen maar mijn vraag blijft: Waarom alleen Dementor vrijlaten en de rest niet?quote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef Gert het volgende:
Hè... ik dacht een frisse start.
Lees het vorige topic maar. Daar staat al van alles hierover.
Ja, dat was me wat zeg, een Ban. I´m a innocant girlquote:
Behalve een "groepje" zijn het ook individuen hè.quote:Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik gelezen maar mijn vraag blijft: Waarom alleen Dementor vrijlaten en de rest niet?
Nou ga er maar lekker over door dan. Ga ik wat anders doen..quote:Op zondag 28 september 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Gert, ik reageerde op een post van 'je weet wel wie' en hij zijn eigen glazen op deze manier ingooit. Ik blijf erbij dat er onterecht bans zijn uitgedeeld en zomaar een aantal users op één hoop zijn gegooid. Dus dat.
Dat pact brengt veel teweeg hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef PeterNB het volgende:
WTF. Reclame voor De Bergmankliniek op rtl !!
Wat een kliekwereldje is dat toch die commerciele tv............quote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat pact brengt veel teweeg hoor.
Jongens laten we hier over op houden. Danny wil niet dat wij erover pratenquote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
Als we dan toch gaan mergen met Sly.
Gaan we persoonlijk worden? Rot toch op zeg met je steken onder water. Alhoewel, deze is behoorlijk onder de gordel.quote:
Denk je wel om de lijn schat!quote:
Hier worden WEL lebvens gered!!quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
Ja, het is klaar nu. Alles is al gezegd en gedaan. Dit is gewoon een sc. Hier worden geen levens gered en de wereldvrede wil ook al niet vlotten.
Waarom een kloon als je niet loopt te kutten. Plus een ban!! tja sommige vet terecht maar niet iedereen. Ik ga ff kloonenquote:Op zondag 28 september 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan dat hele ban-gezeik nu eens afgelopen zijn?
Of open er een topic over "Commotie over bans"
Neem een wijze les aan van de King of Bans... Neem je ban zoals hij is en (zoals Gert schreef) correspondeer via de daartoe beschikbare e-mail.
Niet lopen kutten met kloons en gewoon lurken en andere dingen doen, waar je anders niet aan toe was gekomen.
Uit enige ervaring weet ik dat het af en toe zwaar kloten is dat je niet kan reageren, maar als dat je leven is, dan klopt er toch iets niet in je bovenkamer.
Ik zou zo een kloon aan kunnen maken op NoLive, maar dat is mij de moeite niet eens waard. Je kan zo een nieuw IP krijgen en daar verder mee gaan (zonder IP-fake programma) maar dat zal ik hier maar niet uitleggen, want dan hebben we er zo weer kloons bij.
En nu maken we ons op hoe Manu Sebastiaan naar huis moet.
Foetjebal!quote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier worden WEL lebvens gered!!
Als Greet niet de afleiding hier had zou hij al lang zijn gaan hangen met zo'n club.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden? Rot toch op zeg met je steken onder water. Alhoewel, deze is behoorlijk onder de gordel.
eh pardon?quote:Op zondag 28 september 2008 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden? Rot toch op zeg met je steken onder water. Alhoewel, deze is behoorlijk onder de gordel.
Voor jouw bejaardenclubje wel.quote:Op zondag 28 september 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar af.......................het seizoen is nog niet over!!
[ afbeelding ]
Hand in hand kameraden achter Groningen!quote:Op zondag 28 september 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wacht maar af.......................het seizoen is nog niet over!!
[ afbeelding ]
Dat is tactiek wat Feyenoord vanmiddag deed!quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hand in hand kameraden achter Groningen!
Er gebeuren wel meer rare dingen, groningen bovenaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
Jaja.
On Topic dan maar weer hè?
Als we dan toch gaan mergen met Sly.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is tactiek wat Feyenoord vanmiddag deed!
Ech wel!quote:
Kan zijn dat ik je YT'je verkeerd heb begrepen, sorry dan. Ik dacht dat iedereen in de SC wist dat ik Betty heet, vandaar.quote:
Zat ook al te kijken....quote:Op zondag 28 september 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik je YT'je verkeerd begrepen, sorry dan. Ik dacht dat iedereen in de SC wist dat ik Betty heet, vandaar.
Feyenoord heeft helemaal geen sponsors nodig. Wij hebben een legioen wat welquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hand in hand kameraden achter Groningen!
Dan nog:quote:Op zondag 28 september 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Kan zijn dat ik je YT'je verkeerd begrepen, sorry dan. Ik dacht dat iedereen in de SC wist dat ik Betty heet, vandaar.
Een legioen dat schatterboutje, dat een Groningse je taal nog moet verbeteren.quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal geen sponsors nodig. Wij hebben een legioen wat wel
voor de financien zorgt!
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week die leidensweg af te leggen!quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
Feyenoord heeft helemaal geen sponsors nodig. Wij hebben een legioen wat wel
voor de financien zorgt!
die lijdenswegquote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week doe leidensweg af te leggen!
Wind en regen, hmmm, wat is dat?quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ECHTE fans. Door dik en door dun. Door wind en door regen!
[ afbeelding ]
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week die leidensweg af te leggen!
Not in this lifetime.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!
Ieuw Peet, ga je mond spoelen.....quote:Op zondag 28 september 2008 19:56 schreef PeterNB het volgende:
Shit.................door die BergmanKliniek-reclame moet ik INEENS aan zdngmw denken......
Met pindasoep?quote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ieuw Peet, ga je mond spoelen.....
Vroeger.... in een donkergrijs verleden.quote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed het uefa cup feest.
Het seizoen is nog niet over..............wacht maar af!quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vroeger.... in een donkergrijs verleden.
Als Feyenoord iets te lang afwacht dan vind ik het ook goed.quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet over..............wacht maar af!
Hoi Liesje!quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
WB Juud en Dementor!
Nu de rest nog ff en dan gaan we gezellig met z'n allen de herfst in.
Goed plan!quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
WB Juud en Dementor!
Nu de rest nog ff en dan gaan we gezellig met z'n allen de herfst in.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Liesje!![]()
Heb je nog een leuk vrolijk liedje voor ons hier?
Groningen gewonnen! Bovenaan!quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
* dgk_fan is om onredelijke redenen geband.quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
Nou jaaaaaa wat een instelling!!quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien voor jullie wel, maar niet voor mezelf. Want ik heb mijn laptop laten vallen en nu is het plugje van mijn speakers afgebroken en er zit nog een stukje in de laptop. (En dat krijg ik er niet uit. )En ik zal heel eerlijk zijn, als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
Nope. Netzomin als LoveProfusion & PeterNBquote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Maar staan Juud en Dementor nu al in Boe's officiele lijstje
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierdquote:
quote:
Alleen Dementor...quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Geloof je?quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierd
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thnx! Die ga ik eens even luisteren kijken.
En ik zal manlief eens vragen of hij het eruit kan halen,
quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.
Ik wist er echt niks vanquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daarquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geloof je?Hoe ver was je heen dan?
![]()
broers uitlachen is altijd leuk.
Klopt!quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daar
Nah ok, ik ben de beroerdste niet enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vrolijke!!
(Bij mij doet Fok-teletekst het ineens niet meer. Storing?)
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
Prima! Als je dan ook nog ff zo vriendelijk zou willen zijn de onderste te verwijderen?quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.
Hou daar eens onmiddelijk mee op!
Zo goed?
Ik vind het wel schattig.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig.
Koekje erbij?
Je vroeg er om.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?
We laten gewoon sommige dingen op Scheveningen ok?
Koekjes zijn gaaf....quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Onthoud dat goed!quote:
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.quote:
Die begon aan mij te plukken...quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Jah! Op een poederroze sjaal....quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!quote:
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!
Maar zij was wel top! Leuk mens, net als Nancy ofzo? En verder is het blank hier, qua gebruikersnamen
En hij paste juist zo mooi bij het thema van een paar dagen terug: De wet Betty of Beppy Wet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef nachtzuster het volgende:
De YouTube was ipv een tvp, gewoon zomaar en zeker niet persoonlijk,
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".
Meets zijn gaaf.quote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Wilde Sly je rokje in de fik stekenquote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!quote:
Ik werd al onwel bij het foto's kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!![]()
Wanneer is de volgende Nowlive meet eigenlijk?
Zouden we nog mogen komen dan?
quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik werd al onwel bij het foto's kijken
ik kom alleen nog onder bepaalde voorwaarden op meets en uiteraard incognito enzoquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!![]()
Wanneer is de volgende Nowlive meet eigenlijk?
Zouden we nog mogen komen dan?
Nou hè!! Daar wil je toch niet tussen dood gevonden worden!quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik werd al onwel bij het foto's kijken
De wil om te overleven was inderdaad een stuk sterker.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè!! Daar wil je toch niet tussen dood gevonden worden!
Dus je hebt je 'aangepast' ? Vogeltjesdans gedaan?quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
De wil om te overleven was inderdaad een stuk sterker.
Volgens mij is er een aantal doden tussen gevonden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
Alsof ze op een Sebastiaan look a like zitten te wachten.quote:
Dan had ik dus net zo goed vrijdagavond het schepje zelf kunnen jatten?quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aantal doden tussen gevonden.
Die scootmobiel staat er nog steeds.
Het schepje is gestolen.
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt je 'aangepast' ? Vogeltjesdans gedaan?
Een echte outcast had zijn stropdas omgehoudenquote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.
Ik hoeft me niet aan te passen om ergens lol te kunnen hebben..
Dus dat.
En we hadden het veel te druk ook, met het in de gaten houden of de veronica camera niet onze kant op kwam.quote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.
Ik hoeft me niet aan te passen om ergens lol te kunnen hebben..
Dus dat.
Nee die BBQ bij jou in de tuin, daar was lekker volk aanwezig.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Je bedoelt julle wii meetquote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Sommige meets zijn best leuk of gaan leuk worden.
Dassen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Een echte outcast had zijn stropdas omgehouden![]()
Dus dat
En met drinken, praten en lachen....quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we hadden het veel te druk ook, met het in de gaten houden of de veronica camera niet onze kant op kwam.
Dus dat
Niet, ze bedoelt onze schurkenmeet!quote:
Nee, eigenlijk doelde ik op vorige week zaterdag. Die was leuk.quote:
En die!quote:Op zondag 28 september 2008 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet, ze bedoelt onze schurkenmeet!
Of allebei. Vind ik ook goed.
En die!quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kar met de prince-of-darkness-poop-a-scooper, die is tof!
oh ja, goeienavond.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk doelde ik op vorige week zaterdag. Die was leuk.
Ik kan niet wii meeten. Daar heb je iets voor nodig.
De CBL mod-meet, tijdens een cruise?quote:
Op het schip van de zonnebloem over de IJssel? Die hier voor mijn deur langs komt varen? Dan kan ik nog even zwaaien.quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De CBL mod-meet, tijdens een cruise?
Hoe word je mod?quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders hou je die tyfusbek van je een keer dichtquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jippieeeeee Wim is er uit.
Nu hoop ik dat volgende week bij het andere kamp Geert eruit gaat, die arrogante medusa
Varen Patrick, varen!quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
BBQ bij mij in de tuin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die BBQ bij jou in de tuin, daar was lekker volk aanwezig.
Nieuwe obsessie?quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En anders hou je die tyfusbek van je een keer dicht![]()
![]()
Ah jawel, maken we er gewoon een Loveboat van.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe word je mod?![]()
Of mogen brave users óók mee...
Ja, was m'n bedoeling om morgen gewoon even gezellig ER te kijkenquote:
Helemaal weggezopen?quote:
onder het motto: Was ik erbij en vond ik het leuk?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
Ah jawel, maken we er gewoon een Loveboat van.
All aboard!!!quote:
geen ideequote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder het motto: Was ik erbij en vond ik het leuk?
Doosquote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij paste juist zo mooi bij het thema van een paar dagen terug: De wet Betty of Beppy Wet.
[CBL # 56] *ting ting*
Niks aan het handje.
quote:
Geloof er niks vanquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ben ik weer onwetend en naïef?
...
Oh well.
Nou, een cruise met iedereen die hier post lijkt me wel tofquote:
Dit brengt een vreemd beeld in mijn hoofd.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moest ook denken aan die wonderspons ja. nu even de nieuwe laptop proberen.maar vooralsnog zit ik enorm te k*tten met dat muisthingy
Dat mag.quote:
Frituur nog een lekker kroketje johquote:Op zondag 28 september 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
@Cc tja twas de reactie op Nachtzuster. Ik heb sommige gasten (Fok users nogal hoog). En ga er maar niet verder op in. Maar de lage kut users zijn/waren in de meerderheid. Ik tief wel weer ff op.
Twee donequote:Op zondag 28 september 2008 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Frituur nog een lekker kroketje joh
Ik ook met alles van de laatste paar weken. WTF ???quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
I'm totally lost. Maar het zal allemaal wel.
Ze moesten een opdracht doen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, was m'n bedoeling om morgen gewoon even gezellig ER te kijken
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aanquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moesten een opdracht doen.
Een kooi van bamboe naar de kust brengen door de zee. En daar op een plateau zetten.
En op dat plateau moesten ze een schuifpuzzel oplossen en het team van Wim heeft die verloren. En ze stemden toen Wim unaniem eruit.
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Ja, maar om nou dat hele 17" ding erin te frotten. Auwquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit brengt een vreemd beeld in mijn hoofd.
Zo niet sta ik achter een raamquote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aan
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een uur met CarO mario kart gespeeld, te leuk.
Wie heeft gewonnen ????????????????????????????quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie PMquote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!
Kutquote:
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar benedenquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij wilde zeker Rainbow Road doen?
quote:
Heb jij 't ookquote:
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.quote:
Mario Kart is gaaf.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukkenquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar beneden![]()
Wat een rotding is dat, die heb ik nog nooit gedaan!
En tijdens dat eiland met die schildpadden reed ik in het water en kwam er niet meer uit.
Pas na het batterijen verwisselen![]()
Je moet al opwarmen, dus als hij terug gaat tellen van 3 naar 0, moet je je gas al indrukken bij 2quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.
Maar hij scheurde echt razendsnel weg!
Hoe doe je dat eigenlijk Pietje?
Ja, maar ik had een paniekauto!quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukken.
Eh die met dat zand en al dat waterquote:Op zondag 28 september 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die Rainbow Road is ook vreselijkmar gelukkig zijn er nog genoeg anderen
![]()
Ik heb alleen geen idee over welk eiland je het hebt
quote:
En DSquote:Op zondag 28 september 2008 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mario Kart is alleen voor de Wii?
Ik doe mee hork horkquote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet al opwarmen, dus als hij terug gaat tellen van 3 naar 0, moet je je gas al indrukken bij 2![]()
Niet verder vertellen natuurlijk
Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeldquote:
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!quote:Op zondag 28 september 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een paniekauto!
Ik wist niet wat te kiezen zo snel![]()
Ik ga me er maar eens grondig in verdiepen!
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh die met dat zand en al dat water![]()
En schildpadden of wat dan ook die je in de weg lopen.
Pietje weet jij dat nog?
Daar moeten we dan nog maar even voor sparen....quote:
Ja, die is echt heel leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeld, ik ken niks bij naam. Ik vond de shopping mall met die lopende band toch wel 't leukste
.
Wel als je batterijen leeg zijnquote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.
Die is toch niet zo moeilijk
Haha ja dan wel jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel als je batterijen leeg zijn
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Ach het fruit spuit eruitquote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!
Ah whatever, ik vond het iig ontzettend leuk om eindelijk eens met Pietje te karten!![]()
![]()
Topperquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Wat hebbie dan?quote:
Zolang het niet van dat klikkende fruit is...quote:
Joh.. Neem een kouwe douche.. Ik vond dit wel schattig enzoquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?
Met je onduidelijke posts
Ik ga ff languit op de bank, dat heb ik wel verdiend![]()
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Topper![]()
Volgende meet gaan we weer samen
Spraakwater lest de dorst.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Ik neem aan dat mijn aanwezigheid genoeg is en ik zal gewoon weer op de achtergrond staan te observerenquote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Wie is nou weer L**squote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar weten jij en L**s alles van
ok, kan ik eerst nog ff oefenenquote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! Volgende keer gaan we langer ok? Maar ik ga straks slapen, en anders lig ik in bed nog te racen
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**squote:
Neuh zo ver heen was ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
Ik ga etage hoger TV kijken in m'n Oping.
Loesje? Post die hier ook?quote:
Achja, natuurlijk, je moet weer op tijd naar bed op zondag morgen moet er weer noeste arbeid geleverd worden door jou je buurmannenquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Het scootertje geeft juist zo lekker mee in de bochtenquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Good evening Petraquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Slaap lekker lieve Lies!quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga dromen, van ruitjes, schepjes, Palma, en van Sly uiteraard!
Slaap lekker Fok!
oh waar? ik hou niet van zoeken namelijk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Ik zou het bijna kopen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Het is zoooooooooooooo leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou het bijna kopen.
Ja, bijna.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
Nog even voor het slapen gaan, wat een weekend!
Het leven is wel leuk.
Juud.
quote:
Je gaat nat op de roemquote:Op maandag 29 september 2008 00:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
okee, ik heb de negen, Aas en 10
en een geweldige bijkaart
speelquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn maat heeft ook een superkaart, dus die gaat lekker mee
Ja, bij Spelpunt.nlquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef Coos het volgende:
Bestaat er eik een site waar je online kan klaverjassen?
Zullen we dat een keer doen? Bluffâh!! Maar nu niet want ik ga nu de herhaling van Panorama op België 2 kijken en daarna naar bed.quote:
Doen we zeker een keer!quote:Op maandag 29 september 2008 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer doen? Bluffâh!! Maar nu niet want ik ga nu de herhaling van Panorama op België 2 kijken en daarna naar bed.
![]()
Daar klaverjas ik ook!quote:
Blijkbaar best lastig, die ontwenningsverschijnselen als je een tijdje niet mag posten.quote:Op maandag 29 september 2008 02:51 schreef hoenanipoenani het volgende:
Al 4 jaar niet meer.quote:Op maandag 29 september 2008 03:00 schreef hoenanipoenani het volgende:
Doei Tipsch.quote:Op maandag 29 september 2008 03:12 schreef hoenanipoenani het volgende:
[..]
hoenanipoenani zegt welterusten en tot morgen.
Ligt er vnl. aan dat er geweigerd wordt om voor de afwezigen even samenvattingen te gevenquote:Op maandag 29 september 2008 09:01 schreef pullup het volgende:
Vooral het vorige topic is niet door te komen voor de argeloze lurker.
Mjah het was een leuke uitdaging om erachter te komen waar het over ging.quote:Op maandag 29 september 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt er vnl. aan dat er geweigerd wordt om voor de afwezigen even samenvattingen te geven
En teruglezen is eigenlijk not done
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat usersquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Echt, hoe belangrijk kun je jezelf in je hoofd maken.
En ik ben ook een ouwe drugsgebruiker.
gezellig,,quote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat users
Oh jammerquote:Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het was een leuke uitdaging om erachter te komen waar het over ging.
Ik faalde hopeloos
Zit je op een roze wolk ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen! Het regent buiten en toch schijnt de zon in mijn hoofd....
Huisvrouwenquote:Op maandag 29 september 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, we zitten hier met allemaal ex-junks, mavo-mutsen, stalkers en nog wat users
Ja, en dan zijn er wat mensen die in meerdere hokjes passenquote:Op maandag 29 september 2008 10:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu snap ik ook iets meer van die kampen
hoe raak ik deze mental image weer kwijtquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
Vrouw beweert zwanger te zijn van Clown Bassie
Ieuuww.
Ik durf best te bekennen dat ik zes jaar over de MAVO heb gedaan.
Ik heb zo'n dikke kont, ik heb minstens 2 hokjes nodigquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn er wat mensen die in meerdere hokjes passen
joh, als je een beetje inschikt kunnen we samen in het hokje moeders met dikke konten.quote:Op maandag 29 september 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dikke kont, ik heb minstens 2 hokjes nodig
Ja, dat is dat ene hele grote hok he?quote:Op maandag 29 september 2008 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh, als je een beetje inschikt kunnen we samen in het hokje moeders met dikke konten.
Hier geen mavo. Maar wel ex-drugs.quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe raak ik deze mental image weer kwijt![]()
Chloor, chloor chloor.....
ik slechts vier, over de mavo dan.
Op FOK! de godganse dag, bij de huisvrouwen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
Zes jaar MAVO, twee jaar HAVO, vier jaar HBO en nog een jaartje freewheelen op de Universiteit.
And look where it's gotten me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |