Ik ook met alles van de laatste paar weken. WTF ???quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
I'm totally lost. Maar het zal allemaal wel.
Ze moesten een opdracht doen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, was m'n bedoeling om morgen gewoon even gezellig ER te kijken
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aanquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moesten een opdracht doen.
Een kooi van bamboe naar de kust brengen door de zee. En daar op een plateau zetten.
En op dat plateau moesten ze een schuifpuzzel oplossen en het team van Wim heeft die verloren. En ze stemden toen Wim unaniem eruit.
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Ja, maar om nou dat hele 17" ding erin te frotten. Auwquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit brengt een vreemd beeld in mijn hoofd.
Zo niet sta ik achter een raamquote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aan
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een uur met CarO mario kart gespeeld, te leuk.
Wie heeft gewonnen ????????????????????????????quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie PMquote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!
Kutquote:
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar benedenquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij wilde zeker Rainbow Road doen?
quote:
Heb jij 't ookquote:
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.quote:
Mario Kart is gaaf.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukkenquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar beneden![]()
Wat een rotding is dat, die heb ik nog nooit gedaan!
En tijdens dat eiland met die schildpadden reed ik in het water en kwam er niet meer uit.
Pas na het batterijen verwisselen![]()
Je moet al opwarmen, dus als hij terug gaat tellen van 3 naar 0, moet je je gas al indrukken bij 2quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.
Maar hij scheurde echt razendsnel weg!
Hoe doe je dat eigenlijk Pietje?
Ja, maar ik had een paniekauto!quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukken.
Eh die met dat zand en al dat waterquote:Op zondag 28 september 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die Rainbow Road is ook vreselijkmar gelukkig zijn er nog genoeg anderen
![]()
Ik heb alleen geen idee over welk eiland je het hebt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |