Op het schip van de zonnebloem over de IJssel? Die hier voor mijn deur langs komt varen? Dan kan ik nog even zwaaien.quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De CBL mod-meet, tijdens een cruise?
Hoe word je mod?quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders hou je die tyfusbek van je een keer dichtquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jippieeeeee Wim is er uit.
Nu hoop ik dat volgende week bij het andere kamp Geert eruit gaat, die arrogante medusa
Varen Patrick, varen!quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
BBQ bij mij in de tuin?quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee die BBQ bij jou in de tuin, daar was lekker volk aanwezig.
Nieuwe obsessie?quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En anders hou je die tyfusbek van je een keer dicht![]()
![]()
Ah jawel, maken we er gewoon een Loveboat van.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe word je mod?![]()
Of mogen brave users óók mee...
Ja, was m'n bedoeling om morgen gewoon even gezellig ER te kijkenquote:
Helemaal weggezopen?quote:
onder het motto: Was ik erbij en vond ik het leuk?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
Ah jawel, maken we er gewoon een Loveboat van.
All aboard!!!quote:
geen ideequote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onder het motto: Was ik erbij en vond ik het leuk?
Doosquote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij paste juist zo mooi bij het thema van een paar dagen terug: De wet Betty of Beppy Wet.
[CBL # 56] *ting ting*
Niks aan het handje.
quote:
Geloof er niks vanquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ben ik weer onwetend en naïef?
...
Oh well.
Nou, een cruise met iedereen die hier post lijkt me wel tofquote:
Dit brengt een vreemd beeld in mijn hoofd.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moest ook denken aan die wonderspons ja. nu even de nieuwe laptop proberen.maar vooralsnog zit ik enorm te k*tten met dat muisthingy
Dat mag.quote:
Frituur nog een lekker kroketje johquote:Op zondag 28 september 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
@Cc tja twas de reactie op Nachtzuster. Ik heb sommige gasten (Fok users nogal hoog). En ga er maar niet verder op in. Maar de lage kut users zijn/waren in de meerderheid. Ik tief wel weer ff op.
Twee donequote:Op zondag 28 september 2008 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Frituur nog een lekker kroketje joh
Ik ook met alles van de laatste paar weken. WTF ???quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
I'm totally lost. Maar het zal allemaal wel.
Ze moesten een opdracht doen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, was m'n bedoeling om morgen gewoon even gezellig ER te kijken
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aanquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moesten een opdracht doen.
Een kooi van bamboe naar de kust brengen door de zee. En daar op een plateau zetten.
En op dat plateau moesten ze een schuifpuzzel oplossen en het team van Wim heeft die verloren. En ze stemden toen Wim unaniem eruit.
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Ja, maar om nou dat hele 17" ding erin te frotten. Auwquote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit brengt een vreemd beeld in mijn hoofd.
Zo niet sta ik achter een raamquote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben een banaan, neem maar aan
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een uur met CarO mario kart gespeeld, te leuk.
Wie heeft gewonnen ????????????????????????????quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie PMquote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook eens tegen jullie rijden!!
Kutquote:
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar benedenquote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij wilde zeker Rainbow Road doen?
quote:
Heb jij 't ookquote:
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.quote:
Mario Kart is gaaf.....quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukkenquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die deden we als eerste en ik viel steeds naar beneden![]()
Wat een rotding is dat, die heb ik nog nooit gedaan!
En tijdens dat eiland met die schildpadden reed ik in het water en kwam er niet meer uit.
Pas na het batterijen verwisselen![]()
Je moet al opwarmen, dus als hij terug gaat tellen van 3 naar 0, moet je je gas al indrukken bij 2quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, sorry Soury dat ik ons dames zo laat zakken.
Maar hij scheurde echt razendsnel weg!
Hoe doe je dat eigenlijk Pietje?
Ja, maar ik had een paniekauto!quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een snelle wagen kiezen en op 2 drukken.
Eh die met dat zand en al dat waterquote:Op zondag 28 september 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Die Rainbow Road is ook vreselijkmar gelukkig zijn er nog genoeg anderen
![]()
Ik heb alleen geen idee over welk eiland je het hebt
quote:
En DSquote:Op zondag 28 september 2008 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mario Kart is alleen voor de Wii?
Ik doe mee hork horkquote:Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet al opwarmen, dus als hij terug gaat tellen van 3 naar 0, moet je je gas al indrukken bij 2![]()
Niet verder vertellen natuurlijk
Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeldquote:
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!quote:Op zondag 28 september 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een paniekauto!
Ik wist niet wat te kiezen zo snel![]()
Ik ga me er maar eens grondig in verdiepen!
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh die met dat zand en al dat water![]()
En schildpadden of wat dan ook die je in de weg lopen.
Pietje weet jij dat nog?
Daar moeten we dan nog maar even voor sparen....quote:
Ja, die is echt heel leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't voor vanavond maar 1x gespeeld, ik ken niks bij naam. Ik vond de shopping mall met die lopende band toch wel 't leukste
.
Wel als je batterijen leeg zijnquote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Shy Guy Beach, met die rode krabben en die palmbomen.
Die is toch niet zo moeilijk
Haha ja dan wel jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel als je batterijen leeg zijn
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Ach het fruit spuit eruitquote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik had Peach met een auto. Maar dat schoot niet op!
Ah whatever, ik vond het iig ontzettend leuk om eindelijk eens met Pietje te karten!![]()
![]()
Topperquote:Op zondag 28 september 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar voor de rest zal ik niets verklappen.
Wat hebbie dan?quote:
Zolang het niet van dat klikkende fruit is...quote:
Joh.. Neem een kouwe douche.. Ik vond dit wel schattig enzoquote:Op zondag 28 september 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?
Met je onduidelijke posts
Ik ga ff languit op de bank, dat heb ik wel verdiend![]()
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Topper![]()
Volgende meet gaan we weer samen
Spraakwater lest de dorst.quote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Ik neem aan dat mijn aanwezigheid genoeg is en ik zal gewoon weer op de achtergrond staan te observerenquote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen als je een beetje spraakzamer bent en niet dat zwijgende dikke mannetje van toen.
En dan moet je Sly en PeterNB ook weten te overtuigen om te komen.
Dan wil ik het nog wel eens overdenken.
Wie is nou weer L**squote:Op zondag 28 september 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar weten jij en L**s alles van
ok, kan ik eerst nog ff oefenenquote:Op zondag 28 september 2008 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje! Volgende keer gaan we langer ok? Maar ik ga straks slapen, en anders lig ik in bed nog te racen
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |