quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Liesje!![]()
Heb je nog een leuk vrolijk liedje voor ons hier?
Groningen gewonnen! Bovenaan!quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
* dgk_fan is om onredelijke redenen geband.quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
Nou jaaaaaa wat een instelling!!quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien voor jullie wel, maar niet voor mezelf. Want ik heb mijn laptop laten vallen en nu is het plugje van mijn speakers afgebroken en er zit nog een stukje in de laptop. (En dat krijg ik er niet uit. )En ik zal heel eerlijk zijn, als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
Nope. Netzomin als LoveProfusion & PeterNBquote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Maar staan Juud en Dementor nu al in Boe's officiele lijstje
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierdquote:
quote:
Alleen Dementor...quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Geloof je?quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierd
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thnx! Die ga ik eens even luisteren kijken.
En ik zal manlief eens vragen of hij het eruit kan halen,
quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.
Ik wist er echt niks vanquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daarquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geloof je?Hoe ver was je heen dan?
![]()
broers uitlachen is altijd leuk.
Klopt!quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daar
Nah ok, ik ben de beroerdste niet enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vrolijke!!
(Bij mij doet Fok-teletekst het ineens niet meer. Storing?)
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
Prima! Als je dan ook nog ff zo vriendelijk zou willen zijn de onderste te verwijderen?quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.
Hou daar eens onmiddelijk mee op!
Zo goed?
Ik vind het wel schattig.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig.
Koekje erbij?
Je vroeg er om.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?
We laten gewoon sommige dingen op Scheveningen ok?
Koekjes zijn gaaf....quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Onthoud dat goed!quote:
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.quote:
Die begon aan mij te plukken...quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Jah! Op een poederroze sjaal....quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!quote:
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!
Maar zij was wel top! Leuk mens, net als Nancy ofzo? En verder is het blank hier, qua gebruikersnamen
En hij paste juist zo mooi bij het thema van een paar dagen terug: De wet Betty of Beppy Wet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef nachtzuster het volgende:
De YouTube was ipv een tvp, gewoon zomaar en zeker niet persoonlijk,
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".
Meets zijn gaaf.quote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Wilde Sly je rokje in de fik stekenquote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!quote:
Ik werd al onwel bij het foto's kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!![]()
Wanneer is de volgende Nowlive meet eigenlijk?
Zouden we nog mogen komen dan?
quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik werd al onwel bij het foto's kijken
ik kom alleen nog onder bepaalde voorwaarden op meets en uiteraard incognito enzoquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!![]()
Wanneer is de volgende Nowlive meet eigenlijk?
Zouden we nog mogen komen dan?
Nou hè!! Daar wil je toch niet tussen dood gevonden worden!quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik werd al onwel bij het foto's kijken
De wil om te overleven was inderdaad een stuk sterker.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou hè!! Daar wil je toch niet tussen dood gevonden worden!
Dus je hebt je 'aangepast' ? Vogeltjesdans gedaan?quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
De wil om te overleven was inderdaad een stuk sterker.
Volgens mij is er een aantal doden tussen gevonden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
Alsof ze op een Sebastiaan look a like zitten te wachten.quote:
Dan had ik dus net zo goed vrijdagavond het schepje zelf kunnen jatten?quote:Op zondag 28 september 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aantal doden tussen gevonden.
Die scootmobiel staat er nog steeds.
Het schepje is gestolen.
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt je 'aangepast' ? Vogeltjesdans gedaan?
Een echte outcast had zijn stropdas omgehoudenquote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.
Ik hoeft me niet aan te passen om ergens lol te kunnen hebben..
Dus dat.
En we hadden het veel te druk ook, met het in de gaten houden of de veronica camera niet onze kant op kwam.quote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik nam met liefde de rol van outcast op me.
Ik hoeft me niet aan te passen om ergens lol te kunnen hebben..
Dus dat.
Nee die BBQ bij jou in de tuin, daar was lekker volk aanwezig.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Je bedoelt julle wii meetquote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Sommige meets zijn best leuk of gaan leuk worden.
Dassen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Een echte outcast had zijn stropdas omgehouden![]()
Dus dat
En met drinken, praten en lachen....quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En we hadden het veel te druk ook, met het in de gaten houden of de veronica camera niet onze kant op kwam.
Dus dat
Niet, ze bedoelt onze schurkenmeet!quote:
Nee, eigenlijk doelde ik op vorige week zaterdag. Die was leuk.quote:
En die!quote:Op zondag 28 september 2008 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet, ze bedoelt onze schurkenmeet!
Of allebei. Vind ik ook goed.
En die!quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Die kar met de prince-of-darkness-poop-a-scooper, die is tof!
oh ja, goeienavond.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk doelde ik op vorige week zaterdag. Die was leuk.
Ik kan niet wii meeten. Daar heb je iets voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |