quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hand in hand kameraden achter Groningen!
Dan nog:quote:Op zondag 28 september 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Kan zijn dat ik je YT'je verkeerd begrepen, sorry dan. Ik dacht dat iedereen in de SC wist dat ik Betty heet, vandaar.
Een legioen dat schatterboutje, dat een Groningse je taal nog moet verbeteren.quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal geen sponsors nodig. Wij hebben een legioen wat wel
voor de financien zorgt!
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week die leidensweg af te leggen!quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef PeterNB het volgende:
Feyenoord heeft helemaal geen sponsors nodig. Wij hebben een legioen wat wel
voor de financien zorgt!
die lijdenswegquote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week doe leidensweg af te leggen!
Wind en regen, hmmm, wat is dat?quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ECHTE fans. Door dik en door dun. Door wind en door regen!
[ afbeelding ]
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet ik je nageven, wat een karakter om elke week die leidensweg af te leggen!
Not in this lifetime.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!
quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zou eens mee moeten gaan als de Coolsingel volstaat met fans! 1 GIGANTISCH FEEST!
Ieuw Peet, ga je mond spoelen.....quote:Op zondag 28 september 2008 19:56 schreef PeterNB het volgende:
Shit.................door die BergmanKliniek-reclame moet ik INEENS aan zdngmw denken......
Met pindasoep?quote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ieuw Peet, ga je mond spoelen.....
Vroeger.... in een donkergrijs verleden.quote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik herinner me nog goed het uefa cup feest.
Het seizoen is nog niet over..............wacht maar af!quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vroeger.... in een donkergrijs verleden.
Als Feyenoord iets te lang afwacht dan vind ik het ook goed.quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet over..............wacht maar af!
Hoi Liesje!quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
WB Juud en Dementor!
Nu de rest nog ff en dan gaan we gezellig met z'n allen de herfst in.
Goed plan!quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!
WB Juud en Dementor!
Nu de rest nog ff en dan gaan we gezellig met z'n allen de herfst in.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Liesje!![]()
Heb je nog een leuk vrolijk liedje voor ons hier?
Groningen gewonnen! Bovenaan!quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
* dgk_fan is om onredelijke redenen geband.quote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef Manu82 het volgende:
ben vanmiddag afwezig geweest
SAMENVATTING NU :p
Nou jaaaaaa wat een instelling!!quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien voor jullie wel, maar niet voor mezelf. Want ik heb mijn laptop laten vallen en nu is het plugje van mijn speakers afgebroken en er zit nog een stukje in de laptop. (En dat krijg ik er niet uit. )En ik zal heel eerlijk zijn, als ik niet kan genieten van mijn youtubejes, dan jullie ook niet!
![]()
Nope. Netzomin als LoveProfusion & PeterNBquote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Maar staan Juud en Dementor nu al in Boe's officiele lijstje
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierdquote:
quote:
Alleen Dementor...quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
En wie zijn er unbanned?
Geloof je?quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, heb m'n broer lekker uit kunnen lachen en het is best een leuke stad, heb er geloof ik zelfs de milleniumwisseling gevierd
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thnx! Die ga ik eens even luisteren kijken.
En ik zal manlief eens vragen of hij het eruit kan halen,
quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, dat zou wel leuk zijn, Peter wil tenslotte nog een YT van je.
Ik wist er echt niks vanquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Manu, jij moet iets aan gaan doen met die voorspellende gave.
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daarquote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geloof je?Hoe ver was je heen dan?
![]()
broers uitlachen is altijd leuk.
Klopt!quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viel mee, was toen in de Martini hallen een feest ofzo geloof ik en vrienden van mij wonen daar
Nah ok, ik ben de beroerdste niet enzo.quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een vrolijke!!
(Bij mij doet Fok-teletekst het ineens niet meer. Storing?)
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
Prima! Als je dan ook nog ff zo vriendelijk zou willen zijn de onderste te verwijderen?quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom jij jezelf steeds quote.
Hou daar eens onmiddelijk mee op!
Zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |