Sla niet op tiltquote:Op zondag 3 december 2006 03:20 schreef Sanne het volgende:
ow en Pinball, ik droom ook graag over Pinball.
Ja, tot 06.15u dus.quote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef Sanne het volgende:
APK wil met ons niet dood gevonden worden op een meeting maar bezoekt wel een DGK meeting.
Dat is pas een meetquote:Op zondag 3 december 2006 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, tot 06.15u dus.
Dan ga je daarna niet om 4 uur weer gezellig borrelen.
Yvonne geloof ik, heb je moeite met lezenquote:
Hadden wij eigenlijk moeten doen, nu moesten we iemand anders als eerste wegstemmen.quote:
pff yvonne en bier zijn toch gelijk?quote:Op zondag 3 december 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvonne geloof ik, heb je moeite met lezen![]()
Nah ik volg het allemaal toch niet zo, ik geloof dat ik maandat moet inburgerenquote:Op zondag 3 december 2006 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden wij eigenlijk moeten doen, nu moesten we iemand anders als eerste wegstemmen.
pssssssssssssst!quote:Op zondag 3 december 2006 02:51 schreef PC eend het volgende:
versabommie al om zeven uur thuis
Misschien was ik dan toch wel op de goede meet
Nog een meetquote:Op zondag 3 december 2006 07:13 schreef versabommie het volgende:
Ohw kep trouwens de route voor meeting 2 al uitgestippeld![]()
En je ging een wildvreemde oude meneer vragen of hij nou PC eend wasquote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou!!!!!! , ik vroeg alleen maar om caracoles....![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 07:13 schreef versabommie het volgende:
Ohw kep trouwens de route voor meeting 2 al uitgestippeld![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
Hebben jullie onderweg ellenlange monologen tegen elkaar gehouden?![]()
Daar kun je ook best blij om zijn!!!quote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm blij dat JIJ niet geweest bent!![]()
![]()
Ik vond het wel jammer dat jij er niet was.quote:
Dat bedoel ik, is toch niets vervelends aan?quote:Op zondag 3 december 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En je ging een wildvreemde oude meneer vragen of hij nou PC eend was
En dat meiske wat je om caracoles vroeg verstond je niet eens.
O ja, dat stelletje wat naast ons zat heb je ook nog even de avond van hun leven bezorgd geloof ik
Viel mee, eigenlijk alleen LS en zijn jonge padawan Manu82quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef APK het volgende:
Hoeveel dagen aan bannetjes zat er eigenlijk aan tafel bij die twee meetings?
Dat haalde Luus in zijn eentje al, plus pinbaal en Duckie....quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef versabommie het volgende:
Viel mee, eigenlijk alleen LS en zijn jonge padawan Manu82![]()
Luus is een kneus!quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat haalde Luus in zijn eentje al, plus pinbaal en Duckie....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |