Dat is inherent aan BB.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef knowall het volgende:
Waarom hebben alle BB6-posters het IQ van een aardappel?
Zelfs tijdens een meet ga je hier posten??!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:10 schreef versabommie het volgende:
Zou je alsjeblieft LS een ban voor het leven willen geven, we wordengillend gek van hem
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een meet ga je hier posten??!!![]()
![]()
En nog zo'n FOK-verslaafde!quote:
Zullen we hier onze eigen meet houden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef demins het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet naar de meet ben gegaan!![]()
![]()
![]()
Ik ga zo naar de film met Elke. Little Miss Sunshine.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we hier onze eigen meet houden?![]()
Je bent vast al weg, maar toch nog maar: veel plezier!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de film met Elke. Little Miss Sunshine.![]()
![]()
![]()
Je doet het geweldig als PA!![]()
zo enorm leuk was hij nu ook weer niet hoor : +quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef flugeltje het volgende:
TT maar even aangepast, al had ik er eigenlijk Versabommie Adoreertopic van willen maken
MOD-fight!quote:Op zondag 3 december 2006 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo enorm leuk was hij nu ook weer niet hoor : +
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een roos van Versabommie gekregen
Ik ook!!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een roos van Versabommie gekregen
Ik ben ook enorm blij dat JIJ niet geweest bent!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef demins het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet naar de meet ben gegaan!![]()
![]()
![]()
Ik heb ook heerlijk genoten.quote:Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!!!!!!![]()
![]()
En TL is net zo lang blijven wachten tot ik veilig in de auto zat!!!![]()
![]()
En Manu is een schatje!!!![]()
![]()
En Lekker Simpel is Lekker Gek!!!![]()
![]()
En Gladys is lief én maf!!!![]()
![]()
En Fluugs is gewoon de Duo in mijn Penotti!!![]()
![]()
En ik heb de Lush-shop leeggekocht!!!![]()
Vond het erg gezellig, mensen!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!![]()
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.quote:Op zondag 3 december 2006 02:16 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooo Manu , ik weet je echte naam hehehehehehehehehe
Hoooooooooo ten eerste, noem mijn NOOIT Annie , zo heet mijn tante en das een kutwijf, noem me dan , wijf , trut ofzo , heb ik veel lieverquote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.
Annie heeft mij mentaal gemanipuleerd om de echte naam van Manu te zeggen..... Dit is onder dwang gebeurd.... Want ze is in bezit van een foto van mijn piemel, en als ik de ecdhte naam niet zou zeggen van Manu, dan zou ze die op FOK! zetten.....
Ok TARUUUUUUTTTTTTTTTTTTT, want je weet zelf dat de LS op nog geen 10000" beeldscherm past.quote:Op zondag 3 december 2006 02:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoooooooooo ten eerste, noem mijn NOOIT Annie , zo heet mijn tante en das een kutwijf, noem me dan , wijf , trut ofzo , heb ik veel lieveren als je zo door gaat zie je alsnog je E10 verschijnen op het internet
![]()
![]()
die kleine piemel met jaarringen bedoel jequote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.
Annie heeft mij mentaal gemanipuleerd om de echte naam van Manu te zeggen..... Dit is onder dwang gebeurd.... Want ze is in bezit van een foto van mijn piemel, en als ik de ecdhte naam niet zou zeggen van Manu, dan zou ze die op FOK! zetten.....
Had ik u om een mening gevraagd? hahahahahaquote:Op zondag 3 december 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
die kleine piemel met jaarringen bedoel je![]()
nee die krijg je gratis en voor nixquote:Op zondag 3 december 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ik u om een mening gevraagd? hahahahaha![]()
zal ik je dan maar een nota sturen ?quote:Op zondag 3 december 2006 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou hoor....Ik ben nu helemaal verdrietig....
![]()
ik heb ook geen yvonne gezien hoorquote:Op zondag 3 december 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
Ik heb het allemaal gemist geloof ik. ik heb geen yvonne gezien
Was ik soms op de verkeerde meet![]()
Was je er welquote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb ook geen yvonne gezien hoorook geen inodder trouwens
![]()
ik was er wel,geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je er wel![]()
inorder had toch samen met LS een hotel gehuurd
leeft innorder nog dan![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was er wel,geloof ikOww ja LS en inodder in een hotel samen ? ik weet er nix van iig
![]()
Ik weet zeket dat luciano terwijl ik hem nooit verwachte beter is dan lekkersimpelquote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Sanne het volgende:
Als het maar leuk was!!!
Hebben jullie onderweg ellenlange monologen tegen elkaar gehouden?quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
Behalve dat ik veilig ben thuis gebracht door luciano
Ik had een heel aardige half italiaanse taxichaufeurquote:Op zondag 3 december 2006 02:57 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het zo lullig om hem via noord naar rotterdam te moeten laten rijden.
En ik had een hele aardige Turkse taxichauffeur.
We hebben voornamelijk TL gebashedquote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie onderweg ellenlange monologen tegen elkaar gehouden?![]()
Luciano rules, ik herhaal het nog maar een keerquote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel verwacht, net zoals ik jou ook een keer stalktequote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
wij waren ook blij dat ie naar jullie meet was hoorquote:Op zondag 3 december 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luciano rules, ik herhaal het nog maar een keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |