Ik vind het wel schattig.quote:Op zondag 28 september 2008 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw waarom doe ik toch altijd mezelf quoten, Gert? Noekje? Thnx!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig.
Koekje erbij?
Je vroeg er om.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want ik quote mezelf, en toen dacht jij 1+1=2?
We laten gewoon sommige dingen op Scheveningen ok?
Koekjes zijn gaaf....quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rot es op met je koekjes, wil je?
Onthoud dat goed!quote:
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.quote:
Die begon aan mij te plukken...quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Jah! Op een poederroze sjaal....quote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch denk ik gewoon dat jullie er verantwoordelijk voor waren.
Weet wat ook gaaf is? Burberry ruitjes!
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!quote:
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik even gemist, dat moet dan geweest zijn toen ik bijna op de grond lag van het lachen!
Maar zij was wel top! Leuk mens, net als Nancy ofzo? En verder is het blank hier, qua gebruikersnamen
En hij paste juist zo mooi bij het thema van een paar dagen terug: De wet Betty of Beppy Wet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef nachtzuster het volgende:
De YouTube was ipv een tvp, gewoon zomaar en zeker niet persoonlijk,
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
En Sly maar roepen "val niet in het vuur".
Meets zijn gaaf.quote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Wilde Sly je rokje in de fik stekenquote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik heus wel nuchter genoeg was om te zorgen dat mijn rokje niet in de brand vloog.
O nee, wacht .......
Echt, je zou het eens moeten proberen, je lacht je rot!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |