Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**squote:
Neuh zo ver heen was ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
Ik ga etage hoger TV kijken in m'n Oping.
Loesje? Post die hier ook?quote:
Achja, natuurlijk, je moet weer op tijd naar bed op zondag morgen moet er weer noeste arbeid geleverd worden door jou je buurmannenquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Logisch dat jij geen idee hebt... Je was waarschijnlijk meer dronken dan L**s![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pssst: het scootertje, die moet je hebben!
Het scootertje geeft juist zo lekker mee in de bochtenquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Good evening Petraquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
met het scootertje kan ik helemaal niet rijden! En rainbow Road is klote, ik kan niet op de baan blijven.![]()
Goodevening allemaal!
Slaap lekker lieve Lies!quote:Op zondag 28 september 2008 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga dromen, van ruitjes, schepjes, Palma, en van Sly uiteraard!
Slaap lekker Fok!
oh waar? ik hou niet van zoeken namelijk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Ik zou het bijna kopen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Jemig wat is dat populair, dat Mario Kart! :]
Ook elders op FOK! trouwens. Hele topicreeks.
Het is zoooooooooooooo leuk!quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou het bijna kopen.
Ja, bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |