dacht ik even, maar we hebben het geloof ik ietsjes verkeerd begrepenquote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Thanx blomst, dus de groepsban is opgeheven? Dementor is al vrijgelaten dus de rest volgt vanzelf, toch?
Hè... ik dacht een frisse start.quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
Thanx blomst, dus de groepsban is opgeheven? Dementor is al vrijgelaten dus de rest volgt vanzelf, toch?
Oh, wat vreemd dat er een van het groepje wel unbanned is en de rest niet?quote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef blomst het volgende:
dacht ik even, maar we hebben het geloof ik ietsjes verkeerd begrepen
quote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef Juud79 het volgende:
Haai allemaal, zo was het stil en zo ineens is er weer allerlei commotie hier...![]()
Tom![]()
Heb ik gelezen maar mijn vraag blijft: Waarom alleen Dementor vrijlaten en de rest niet?quote:Op zondag 28 september 2008 19:00 schreef Gert het volgende:
Hè... ik dacht een frisse start.
Lees het vorige topic maar. Daar staat al van alles hierover.
Ja, dat was me wat zeg, een Ban. I´m a innocant girlquote:
Behalve een "groepje" zijn het ook individuen hè.quote:Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik gelezen maar mijn vraag blijft: Waarom alleen Dementor vrijlaten en de rest niet?
Nou ga er maar lekker over door dan. Ga ik wat anders doen..quote:Op zondag 28 september 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Gert, ik reageerde op een post van 'je weet wel wie' en hij zijn eigen glazen op deze manier ingooit. Ik blijf erbij dat er onterecht bans zijn uitgedeeld en zomaar een aantal users op één hoop zijn gegooid. Dus dat.
Dat pact brengt veel teweeg hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef PeterNB het volgende:
WTF. Reclame voor De Bergmankliniek op rtl !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |