Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 28 september 2008 10:10 schreef PoepSnoet het volgende:
Goeiemorgen! Probeer heel vrolijk te doen want ik moet weer werken zo![]()
Een kloon? Omdat ik goeiemorgen zegquote:Op zondag 28 september 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Jij bent gelukkig niet de enige, hier nog zo één.quote:Op zondag 28 september 2008 10:10 schreef PoepSnoet het volgende:
Goeiemorgen! Probeer heel vrolijk te doen want ik moet weer werken zo![]()
Als de tijd langzaam gaat is geen elke dag werken leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 10:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is niet leuk hoor, althans, als de tijd langzaam gaat.
Nee, omdat ik een nieuwe user met een vrij opmerkelijke naam zie... dat is mijn nieuwe standaardbegroeting voor nieuwe mensen in de KSCquote:Op zondag 28 september 2008 10:16 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een kloon? Omdat ik goeiemorgen zeg?
Ik werk inderdaad in een fotozaak jaquote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als de tijd langzaam gaat is geen elke dag werken leuk.![]()
Tenminste volgens mijn mening niet.
Jij werkt in een fotozaak.
Zo nieuw ben ik nou ook weer niet, mijn vervelingsniveau is gewoon onder een bepaalde grens gezaktquote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een nieuwe user met een vrij opmerkelijke naam zie... dat is mijn nieuwe standaardbegroeting voor nieuwe mensen in de KSC.
Ik heb heel wat jaartjes in een fotozaak gewerkt.quote:Op zondag 28 september 2008 10:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad in een fotozaak ja.
Hoezo dan deze smiley ->?
.
Je komt eindelijk eens onder de mensen bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2008 10:39 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik nou ook weer niet, mijn vervelingsniveau is gewoon onder een bepaalde grens gezakt
Maar dankje voor het compliment op mijn naam...denk ik
quote:Op zondag 28 september 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb heel wat jaartjes in een fotozaak gewerkt.Kei leuke tijd.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal in het zuiden.Heerlen.
Maar tof echt.
Dan zeg je toch niet waar, maar welke.quote:Op zondag 28 september 2008 10:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Ik bedoel: Hoe heette dat zaakje.
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?quote:Op zondag 28 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt eindelijk eens onder de mensen bedoel je?
quote:Op zondag 28 september 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch niet waar, maar welke.
Kral.
ik heb geen knopje om offline te gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Heb je een handig knopje voor.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?
ik zit nooit op foraquote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?
Capeee deeh!..quote:Op zondag 28 september 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nu. Dit zijn allemaal bots? [ afbeelding ]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.quote:Op zondag 28 september 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nu. Dit zijn allemaal bots? [ afbeelding ]
Stomdronken gevoerd nog wel. Leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Afgelopen nacht werd er iemand stomdronken gevoerd. Helaas hoorde ze bij ons groepje, dus heb ik er maar zorg voor gedragen dat ze in 1 stuk bij haar broer zijn kost terecht kwam.
Dat is ook Indonesie.
Idd, niet meer doen hoor. Dit is net over mijn grens.quote:Op zondag 28 september 2008 10:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.
Zal het niet meer doen, als newbie is het eigenlijk ook ongepast bestaande users zo te laten schrikkenquote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, niet meer doen hoor. Dit is net over mijn grens.
jah, niet dus, want dat werd eerst eigenwijs zijn (ontkennen), dan ziek worden (kotsen) en laveloos de taxi in om naar huis gebracht te worden. Baal ervan dat ik het niet helemaal heb zien aankomen. Ik had berekend dat ze een promillage van ong. 2.5 had... Maar het leeft nog, dus kan ik de taxi-kosten netjes claimenquote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stomdronken gevoerd nog wel. Leuk.
Dat klopt als een waarheid op zondagmorgen, ken je dat spreekwoord niet?quote:Op zondag 28 september 2008 10:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.
Kende die nog niet nee. Nu welquote:Op zondag 28 september 2008 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat klopt als een waarheid op zondagmorgen, ken je dat spreekwoord niet?
Neem er voor mij ook een mee wil je...quote:Op zondag 28 september 2008 11:00 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Kende die nog niet nee. Nu wel
Maar ik ga me trein halen....FIJN WERKEN![]()
Je bent nog niet helemaal wakker dusquote:
jij bent slim, komt er familie, gaat ie zelf weg.quote:Op zondag 28 september 2008 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ouders & broertjes zijn er, ik ben er even weg van
Ik was socializenquote:Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent slim, komt er familie, gaat ie zelf weg.
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:20 schreef BrandX het volgende:
een briljant moderatorslotjesplaatje
[ afbeelding ]![]()
![]()
"het is verdomme geen lama" enz enzquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
hey poepsnoet leuke lama in je fotoboek
Ohquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
"het is verdomme geen lama" enz enz
quote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Danku danku, de laatste creatieve uitspatting die mijn stervende geest zal maken vrees ik alleenquote:
Ok, kan jij voor mij ook een cool avatartje makenquote:Op zondag 28 september 2008 20:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Danku danku, de laatste creatieve uitspatting die mijn stervende geest zal maken vrees ik alleen
Ik zeg net dat het de laatste creatieve uitspatting wasquote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok, kan jij voor mij ook een cool avatartje maken.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het de laatste creatieve uitspatting was
Is die vraag natuurlijk redelijk stupide
Laaat maarquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wat is je wens dan? bewegende shit doe ik niet hoorteveel moeite
Ik zei toch: Toch bedanktquote:Op zondag 28 september 2008 21:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Het gemak waarmee het aanbod weggewoven wordt
Neukzequote:
Goede postquote:
Immerquote:
Hoi C&Aquote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
je typt zijn naam ook verkeerd hoor ac
BXquote:
Ja. Erg rustig indd.quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef BrandX het volgende:
stil hier.... normaal is het drukker op een zondagavond.
Werkwerkwerkquote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hele weekend al rustig
Hebben jullie wel leuke dingen gedaan?
jureren, niet veel soeps en nog minder interessant gebeurenquote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hele weekend al rustig
Hebben jullie wel leuke dingen gedaan?
Slaap lekker BXquote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef BrandX het volgende:
oh, enneh, ik ga slapen. Welterusten lieve KSC-ers
Gestaagquote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Immer.
Hoe schiet het op met klussen?
weet ik toch.. een alpakaquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Keurig netjesquote:
Ah. Een fleecetrui op potenquote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet ik toch.. een alpaka
Mijn tante heeft er 2
Trustenquote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
Cult en tumult was tof, heb genoten van JW Roy (wie? dat dacht ik ook eerst), Guus Meeuwis, Gerard van Maasakkers of zoiets, en Ilse de Lange..![]()
Het was druk!. Heb iets meer gedronken dan goed voor me is, morgen moet ik afsluiten en dus ga ik nu maar naar bed..
Welterusten
Ik weet niet waarom, maar die beesten zijn geweldigquote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet ik toch.. een alpaka
Mijn tante heeft er 2
Nope, abn-amro kan je zo kopen nu. Zal niet zo duur zijn ookquote:Op maandag 29 september 2008 07:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bos snaaide hem afgelopen nacht voor mijn neus weg.
ooh, ik kom net een paar euro te kort joh.. wel jammer, maar ik wacht nog wel even. Wie weetquote:Op maandag 29 september 2008 07:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, abn-amro kan je zo kopen nu. Zal niet zo duur zijn ook
Betalen in Rupiah en zeggen dat het euro zijn. Ze zijn vast wel stom genoeg om er dan in te trappenquote:Op maandag 29 september 2008 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, ik kom net een paar euro te kort joh.. wel jammer, maar ik wacht nog wel even. Wie weet
Jah, het lijkt een groot getal, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 07:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Betalen in Rupiah en zeggen dat het euro zijn. Ze zijn vast wel stom genoeg om er dan in te trappen
Zo, ook weer opgelostquote:Op maandag 29 september 2008 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, het lijkt een groot getal, dus het zal wel goed zijn.
werk zequote:Op maandag 29 september 2008 07:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo, ook weer opgelost
Ik ga douchen en richting werk
heel slimquote:Op maandag 29 september 2008 07:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb me verslapen, maar dit keer ga ik niet haasten. Dan maar wat later op het werk.
Slimquote:Op maandag 29 september 2008 07:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb me verslapen, maar dit keer ga ik niet haasten. Dan maar wat later op het werk.
Sorry, ik had een leven. Ergens.quote:
Handschoenen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
kunnen ze trouwens niet iets uitvinden waardoor je geen koude handen krijgt tijdens het ramen lappen
Tijd voor wat lawinepijlen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Vuurwerktaks moet overlast indammen
Waar zijn we in godsnaam mee bezig
Zowaar eens een goed plan op de maandagochtend!quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
WTF, Nederlandquote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Geinspireerd door de Mol: Big Brother.quote:
Hier zijn ook flexibele werktijden, maar ga vanmiddag toch om 16:30 weer naar huis. Heb genoeg overuren staan, die ook weer 'gecompenseerd' moeten worden.quote:Op maandag 29 september 2008 07:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slim
Lang leve de flexibele werktijden, we kunnen tussen 7 en 9 beginnen, en tussen half vier en half zes ophouden (of later natuurlijk, als we zin hebben). Echt verslapen doe ik dus niet gauw, als ik om half negen op sta, kan ik nog op tijd op mijn werk zijn (op dagen dat de kids niet bij me zijn
)
Belgie en Duitsland kunnen iig weer meer verdienen. Politiek snapt het ook niet he? net als die vliegtaks. Mensen gaan niet minder vliegen, mensen gaan dan wel naar het buitenland .quote:Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Die vuurwerktaks zal idd helpen ja. Zeker op illegaal vuurwerk zal dat veel indruk maken
Gelukkig is Nederland zo groot, dat voor de meesten het buitenland onhaalbaar ver weg is.quote:Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Die vuurwerktaks zal idd helpen ja. Zeker op illegaal vuurwerk zal dat veel indruk maken
Het lijken net echte topmensenquote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland kunnen iig weer meer verdienen. Politiek snapt het ook niet he? net als die vliegtaks. Mensen gaan niet minder vliegen, mensen gaan dan wel naar het buitenland .
Maar goed, zij schijnen er meer verstand van te hebben
Ik denk dat ik ook maar manager wordt, dat verdient goed al verneuk je het voor duizenden medewerkers.quote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het lijken net echte topmensen
dan wordt ik wel vice-manager of zo.. dan verneuk ik het voor de honderden anderen die er werkenquote:Op maandag 29 september 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar manager wordt, dat verdient goed al verneuk je het voor duizenden medewerkers.
Deal!quote:Op maandag 29 september 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wordt ik wel vice-manager of zo.. dan verneuk ik het voor de honderden anderen die er werken
Gisteren welquote:
Ergens volgende week ook weer.quote:
Sorry, ik was iets te enthousiast met mn nieuwe lokmausquote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
MPG, waarom moest je nou die trein van het spoor af duwen?
http://www.nu.nl/news/176(...)brand_in_Venlo.html#
Elmo, de beffert!quote:
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...quote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
MPG, waarom moest je nou die trein van het spoor af duwen?
http://www.nu.nl/news/176(...)brand_in_Venlo.html#
Gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...
maar gelukkig pakken ze de echte problemen wel aan, tientallen miljoenen voor een tunnel voor het station, nieuwe maaspoortquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Gelukkig was dit "maar" een stam locs van zo'n kolentrein.
Je moet nog even wennen aan de knopjes zekerquote:Op maandag 29 september 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik was iets te enthousiast met mn nieuwe lokmaus
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...
Ik vrees trouwens dat we die uitgefikte loc niet meer terug gaan zien op het spoorquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Gelukkig was dit "maar" een stam locs van zo'n kolentrein.
zoiets ja, en dan is een brandje nog het minste wat ik denk, rangeerterrein van Venlo ligt gewoon zwaar beroerd, midden in de stad en buiten de stad zijn ze bezig het ene industrie terrein na het andere te ontwikkelen maar geld voor een nieuw rangeerterrein is er schijnbaar nietquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar gelukkig pakken ze de echte problemen wel aan, tientallen miljoenen voor een tunnel voor het station, nieuwe maaspoort
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet nog even wennen aan de knopjes zeker.
Precies. Het mag een godswonder heten dat dat nog niet is gebeurd daarquote:[..]
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?
dan zetten ze maar een 1200 inquote:[..]
Ik vrees trouwens dat we die uitgefikte loc niet meer terug gaan zien op het spoor.
Als chemische troep in de fik vliegt, kan het ook extra ruimte in de binnenstad verzorgen voor uitbreiding van het rangeerterrein, natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, en dan is een brandje nog het minste wat ik denk, rangeerterrein van Venlo ligt gewoon zwaar beroerd, midden in de stad en buiten de stad zijn ze bezig het ene industrie terrein na het andere te ontwikkelen maar geld voor een nieuw rangeerterrein is er schijnbaar niet
explosies en extra ruimte creeeren dat hebben de Duitsers als geprobeerd, werkt nietquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als chemische troep in de fik vliegt, kan het ook extra ruimte in de binnenstad verzorgen voor uitbreiding van het rangeerterrein, natuurlijk.
Je zou het toch bijna niet gelovenquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
die maasboulevard, het schijnt dat er nu daadwerkelijk ergens wat beton gestort is
Kuukquote:
Tsjoek tsjoek.quote:
Was het de mijne maarquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even doorsparen dus... vooral ruimte.
Keurig netjes. Waar ga je nu werken?quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe baan![]()
Deze week nog werken bij DvdB, daarna nooit meer 2,5 uur reizen op een dag om te werken
Dank je wel :&7quote:
Ik ga nu werken bij een verzekeringskantoor in Alphen a/d Rijn. Daar ga ik projecten ondersteunen op het gebied van Marketing en Communicatiequote:Op maandag 29 september 2008 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes. Waar ga je nu werken?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 september 2008 @ 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze week nog werken bij DvdB, daarna nooit meer 2,5 uur reizen op een dag om te werken
Goed bezigquote:Op maandag 29 september 2008 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel :&7
[..]
Ik ga nu werken bij een verzekeringskantoor in Alphen a/d Rijn. Daar ga ik projecten ondersteunen op het gebied van Marketing en CommunicatiePast precies in mijn studie
Guud Moaningquote:
Congratz.quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Feliquote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
feli, vooral het wegvallen van die lange reistijden zul je van genietenquote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Frits!
Dank jequote:
quote:
Dat is ook een hekel punt ja, het scheelt me twee uur slapenquote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Frits.
2,5 uur reizen is inderdaad een overmatige reistijd... maar dat vind ik van alle reistijd langer dan 3 kwartier eigenlijk al.
Cheersquote:
Dank jequote:
Dat scheelt een hele hoop slaap jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
feli, vooral het wegvallen van die lange reistijden zul je van genieten
Cheersquote:
Think of all the good things that come from that!quote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Het zal wel wennen zijn dat je ineens een hoop oud-reistijd overhoudt Frits. Dan kun je ineens allerlei nuttige dingen doen.
Dank jequote:
En wat gaat die knakker doen? Slapenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
10 minuten tegen 2,5 uur, man je hebt een halve dag erbij om leuke dingen te doen
Ja, dat is best lekker.quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
10 minuten tegen 2,5 uur, man je hebt een halve dag erbij om leuke dingen te doen
Om te fokken natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat gaat die knakker doen? Slapen.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal Vrolijke-Vriendin blij mee zijn.quote:
Muck vindt het toch ook niet erg dat jij erop los Fok!t.quote:
Correctquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muck vindt het toch ook niet erg dat jij erop los Fok!t.
Biiijjna.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Fritsie! Toppie
Is het al vrijdag?
Ja, mooi hèquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
Gewoon sociaal in de file staan, om er bij te horen?
quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar alles wat hij 's ochtends extra slaapt, kan hij de avond ervoor weer aan nuttige dingen besteden!quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Straks kunnen we lekker blijven liggenquote:Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal Vrolijke-Vriendin blij mee zijn.
Juistquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar alles wat hij 's ochtends extra slaapt, kan hij de avond ervoor weer aan nuttige dingen besteden!
Dank je wel man.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Fritsie! Toppie
Is het al vrijdag?
Have fun!quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Weg, offline, iets van een leven hebben
Ik zit al te eten hoorquote:
Smakelijk.quote:
ah vandaar dat ik trek krijg, tis inderdaad al ruim lunchtijdquote:Op maandag 29 september 2008 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
hmmm. Eens een boterham naar binnen. Beetje gammel.
Ik heb shoarmaquote:Op maandag 29 september 2008 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
hmmm. Eens een boterham naar binnen. Beetje gammel.
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer welquote:Op maandag 29 september 2008 12:49 schreef Klonk het volgende:
doe nou ff rustig aan met lekkere eetdingen, nog 11 minuten...
ik pak me dadelijk een boterham met boterhamworst, eentje met pindakaas en eentje met zelf gemaakte bramenjamquote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer wel
En je deelt dat niet met mij?quote:
Je bent afgezet?quote:Op maandag 29 september 2008 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze weer over. Even fruit gehaald
Alleen wat is dat spul duur zeg
De rest is de naam curry niet waardig en moet verbannen worden naar China. Zij sturen ongezonde troep naar ons, wij sturen troep terug.quote:
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer wel
Op fok.quote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacaturesquote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?
Okequote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacatures
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MTquote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OkeIk dacht dat je vorige werkgever zou zorgen voor een andere functie binnen het bedrijf, of zou hij/zij alleen maar meehelpen met zoeken?
quote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacatures
quote:Op maandag 29 september 2008 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MT
En aangezien het hele MT (vier personen) er nog zit, en ik de nieuwe directeur (een van de MT-ers) een flapdrol vind, is dat geen optie. Daarbij had mijn laatste functie totaal geen uitdaging meer voor mij. Het werd oersaai eigenlijk![]()
2 van de MT leden, mijn leidinggevende en onze beleidmaker, hebben zich opgeworpen als loopbaanadviseurswaar ik met liefde en veel plezier gebruik van maak. Beiden hebben daar veel verstand en kennis van, en veel ervaring mee dus ik ben gezegend met deze hulp.
Heb inmiddels al geluncht met een van de twee, en over de te nemen stappen gesproken. Waar ik verstandig aan doe, waar niet, waar ik wel en niet op moet letten enz. Vanwaar:
[..]
hoidoeisuccesquote:Op maandag 29 september 2008 14:08 schreef Fha het volgende:
ik kom even langs gerend en ga er meteen ook weer vandoor... lerenlerenleren
![]()
![]()
Mooi om te lezen, goed dat zij die mogelijkheid bieden. Waar zit je zelf aan te denken eigenlijk?quote:Op maandag 29 september 2008 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MT
En aangezien het hele MT (vier personen) er nog zit, en ik de nieuwe directeur (een van de MT-ers) een flapdrol vind, is dat geen optie. Daarbij had mijn laatste functie totaal geen uitdaging meer voor mij. Het werd oersaai eigenlijk![]()
2 van de MT leden, mijn leidinggevende en onze beleidmaker, hebben zich opgeworpen als loopbaanadviseurswaar ik met liefde en veel plezier gebruik van maak. Beiden hebben daar veel verstand en kennis van, en veel ervaring mee dus ik ben gezegend met deze hulp.
Heb inmiddels al geluncht met een van de twee, en over de te nemen stappen gesproken. Waar ik verstandig aan doe, waar niet, waar ik wel en niet op moet letten enz. Vanwaar:
[..]
Welnee, alle crewleden durven niet te posten, ze zijn bang dat ze Muckenquote:
en dan aan mij betalen, want copyrightquote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, alle crewleden durven niet te posten, ze zijn bang dat ze Mucken.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
soms is het best wel vervelend zowel knutselaar als huisman te zijn, ik loop net met motorolie aan mijn voeten het huis in, en wie kan dat weer opruimen
Whehequote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
soms is het best wel vervelend zowel knutselaar als huisman te zijn, ik loop net met motorolie aan mijn voeten het huis in, en wie kan dat weer opruimen
Preciesquote:Op maandag 29 september 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan aan mij betalen, want copyright
quote:
pwnquote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
Good thinking!quote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
ik ontdekte het gelukkig voordat ik op het vloerkleed ging baggeren, nu alleen wat laminaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |