Was het de mijne maarquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even doorsparen dus... vooral ruimte.
Keurig netjes. Waar ga je nu werken?quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe baan![]()
Deze week nog werken bij DvdB, daarna nooit meer 2,5 uur reizen op een dag om te werken
Dank je wel :&7quote:
Ik ga nu werken bij een verzekeringskantoor in Alphen a/d Rijn. Daar ga ik projecten ondersteunen op het gebied van Marketing en Communicatiequote:Op maandag 29 september 2008 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig netjes. Waar ga je nu werken?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 september 2008 @ 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze week nog werken bij DvdB, daarna nooit meer 2,5 uur reizen op een dag om te werken
Goed bezigquote:Op maandag 29 september 2008 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel :&7
[..]
Ik ga nu werken bij een verzekeringskantoor in Alphen a/d Rijn. Daar ga ik projecten ondersteunen op het gebied van Marketing en CommunicatiePast precies in mijn studie
Guud Moaningquote:
Congratz.quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Feliquote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
feli, vooral het wegvallen van die lange reistijden zul je van genietenquote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Frits!
Dank jequote:
quote:
Dat is ook een hekel punt ja, het scheelt me twee uur slapenquote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Frits.
2,5 uur reizen is inderdaad een overmatige reistijd... maar dat vind ik van alle reistijd langer dan 3 kwartier eigenlijk al.
Cheersquote:
Dank jequote:
Dat scheelt een hele hoop slaap jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
feli, vooral het wegvallen van die lange reistijden zul je van genieten
Cheersquote:
Think of all the good things that come from that!quote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Het zal wel wennen zijn dat je ineens een hoop oud-reistijd overhoudt Frits. Dan kun je ineens allerlei nuttige dingen doen.
Dank jequote:
En wat gaat die knakker doen? Slapenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
10 minuten tegen 2,5 uur, man je hebt een halve dag erbij om leuke dingen te doen
Ja, dat is best lekker.quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
10 minuten tegen 2,5 uur, man je hebt een halve dag erbij om leuke dingen te doen
Om te fokken natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat gaat die knakker doen? Slapen.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal Vrolijke-Vriendin blij mee zijn.quote:
Muck vindt het toch ook niet erg dat jij erop los Fok!t.quote:
Correctquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muck vindt het toch ook niet erg dat jij erop los Fok!t.
Biiijjna.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Fritsie! Toppie
Is het al vrijdag?
Ja, mooi hèquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
Gewoon sociaal in de file staan, om er bij te horen?
quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar alles wat hij 's ochtends extra slaapt, kan hij de avond ervoor weer aan nuttige dingen besteden!quote:Op maandag 29 september 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Straks kunnen we lekker blijven liggenquote:Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal Vrolijke-Vriendin blij mee zijn.
Juistquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar alles wat hij 's ochtends extra slaapt, kan hij de avond ervoor weer aan nuttige dingen besteden!
Dank je wel man.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Fritsie! Toppie
Is het al vrijdag?
Have fun!quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Weg, offline, iets van een leven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |