Juistquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar alles wat hij 's ochtends extra slaapt, kan hij de avond ervoor weer aan nuttige dingen besteden!
Dank je wel man.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Feliciteert Fritsie! Toppie
Is het al vrijdag?
Have fun!quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Weg, offline, iets van een leven hebben
Ik zit al te eten hoorquote:
Smakelijk.quote:
ah vandaar dat ik trek krijg, tis inderdaad al ruim lunchtijdquote:Op maandag 29 september 2008 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
hmmm. Eens een boterham naar binnen. Beetje gammel.
Ik heb shoarmaquote:Op maandag 29 september 2008 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
hmmm. Eens een boterham naar binnen. Beetje gammel.
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer welquote:Op maandag 29 september 2008 12:49 schreef Klonk het volgende:
doe nou ff rustig aan met lekkere eetdingen, nog 11 minuten...
ik pak me dadelijk een boterham met boterhamworst, eentje met pindakaas en eentje met zelf gemaakte bramenjamquote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer wel
En je deelt dat niet met mij?quote:
Je bent afgezet?quote:Op maandag 29 september 2008 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze weer over. Even fruit gehaald
Alleen wat is dat spul duur zeg
De rest is de naam curry niet waardig en moet verbannen worden naar China. Zij sturen ongezonde troep naar ons, wij sturen troep terug.quote:
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had maar gewoon twee sneetjes bruin brood met smeerworst hoor. Heerlijke vers brood van de warme bakker en heerlijke smeerworst, dat dan weer wel
Op fok.quote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacaturesquote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk nu je weer terug bent?
Okequote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacatures
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MTquote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OkeIk dacht dat je vorige werkgever zou zorgen voor een andere functie binnen het bedrijf, of zou hij/zij alleen maar meehelpen met zoeken?
quote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
nergens. Ik ben deze week bezig met studieafrondende zaken, en ga volgende week mezelf storten op vacatures
quote:Op maandag 29 september 2008 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MT
En aangezien het hele MT (vier personen) er nog zit, en ik de nieuwe directeur (een van de MT-ers) een flapdrol vind, is dat geen optie. Daarbij had mijn laatste functie totaal geen uitdaging meer voor mij. Het werd oersaai eigenlijk![]()
2 van de MT leden, mijn leidinggevende en onze beleidmaker, hebben zich opgeworpen als loopbaanadviseurswaar ik met liefde en veel plezier gebruik van maak. Beiden hebben daar veel verstand en kennis van, en veel ervaring mee dus ik ben gezegend met deze hulp.
Heb inmiddels al geluncht met een van de twee, en over de te nemen stappen gesproken. Waar ik verstandig aan doe, waar niet, waar ik wel en niet op moet letten enz. Vanwaar:
[..]
hoidoeisuccesquote:Op maandag 29 september 2008 14:08 schreef Fha het volgende:
ik kom even langs gerend en ga er meteen ook weer vandoor... lerenlerenleren
![]()
![]()
Mooi om te lezen, goed dat zij die mogelijkheid bieden. Waar zit je zelf aan te denken eigenlijk?quote:Op maandag 29 september 2008 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
De enige functie daar die nog 'boven' mij is, is die van MT lid, en ik was al adviseur van het MT
En aangezien het hele MT (vier personen) er nog zit, en ik de nieuwe directeur (een van de MT-ers) een flapdrol vind, is dat geen optie. Daarbij had mijn laatste functie totaal geen uitdaging meer voor mij. Het werd oersaai eigenlijk![]()
2 van de MT leden, mijn leidinggevende en onze beleidmaker, hebben zich opgeworpen als loopbaanadviseurswaar ik met liefde en veel plezier gebruik van maak. Beiden hebben daar veel verstand en kennis van, en veel ervaring mee dus ik ben gezegend met deze hulp.
Heb inmiddels al geluncht met een van de twee, en over de te nemen stappen gesproken. Waar ik verstandig aan doe, waar niet, waar ik wel en niet op moet letten enz. Vanwaar:
[..]
Welnee, alle crewleden durven niet te posten, ze zijn bang dat ze Muckenquote:
en dan aan mij betalen, want copyrightquote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, alle crewleden durven niet te posten, ze zijn bang dat ze Mucken.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
soms is het best wel vervelend zowel knutselaar als huisman te zijn, ik loop net met motorolie aan mijn voeten het huis in, en wie kan dat weer opruimen
Whehequote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
soms is het best wel vervelend zowel knutselaar als huisman te zijn, ik loop net met motorolie aan mijn voeten het huis in, en wie kan dat weer opruimen
Preciesquote:Op maandag 29 september 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan aan mij betalen, want copyright
quote:
pwnquote:Op maandag 29 september 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
Good thinking!quote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
ik ontdekte het gelukkig voordat ik op het vloerkleed ging baggeren, nu alleen wat laminaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |