Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 28 september 2008 10:10 schreef PoepSnoet het volgende:
Goeiemorgen! Probeer heel vrolijk te doen want ik moet weer werken zo![]()
Een kloon? Omdat ik goeiemorgen zegquote:Op zondag 28 september 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Jij bent gelukkig niet de enige, hier nog zo één.quote:Op zondag 28 september 2008 10:10 schreef PoepSnoet het volgende:
Goeiemorgen! Probeer heel vrolijk te doen want ik moet weer werken zo![]()
Als de tijd langzaam gaat is geen elke dag werken leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 10:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is niet leuk hoor, althans, als de tijd langzaam gaat.
Nee, omdat ik een nieuwe user met een vrij opmerkelijke naam zie... dat is mijn nieuwe standaardbegroeting voor nieuwe mensen in de KSCquote:Op zondag 28 september 2008 10:16 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een kloon? Omdat ik goeiemorgen zeg?
Ik werk inderdaad in een fotozaak jaquote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als de tijd langzaam gaat is geen elke dag werken leuk.![]()
Tenminste volgens mijn mening niet.
Jij werkt in een fotozaak.
Zo nieuw ben ik nou ook weer niet, mijn vervelingsniveau is gewoon onder een bepaalde grens gezaktquote:Op zondag 28 september 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een nieuwe user met een vrij opmerkelijke naam zie... dat is mijn nieuwe standaardbegroeting voor nieuwe mensen in de KSC.
Ik heb heel wat jaartjes in een fotozaak gewerkt.quote:Op zondag 28 september 2008 10:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad in een fotozaak ja.
Hoezo dan deze smiley ->?
.
Je komt eindelijk eens onder de mensen bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2008 10:39 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik nou ook weer niet, mijn vervelingsniveau is gewoon onder een bepaalde grens gezakt
Maar dankje voor het compliment op mijn naam...denk ik
quote:Op zondag 28 september 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb heel wat jaartjes in een fotozaak gewerkt.Kei leuke tijd.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal in het zuiden.Heerlen.
Maar tof echt.
Dan zeg je toch niet waar, maar welke.quote:Op zondag 28 september 2008 10:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]. Ik bedoel: Hoe heette dat zaakje.
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?quote:Op zondag 28 september 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt eindelijk eens onder de mensen bedoel je?
quote:Op zondag 28 september 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch niet waar, maar welke.
Kral.
ik heb geen knopje om offline te gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk? Heb je een handig knopje voor.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?
ik zit nooit op foraquote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Onder de mensen... we zitten op een forum he, dat weet je ?
Capeee deeh!..quote:Op zondag 28 september 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nu. Dit zijn allemaal bots? [ afbeelding ]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.quote:Op zondag 28 september 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nu. Dit zijn allemaal bots? [ afbeelding ]
Stomdronken gevoerd nog wel. Leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Afgelopen nacht werd er iemand stomdronken gevoerd. Helaas hoorde ze bij ons groepje, dus heb ik er maar zorg voor gedragen dat ze in 1 stuk bij haar broer zijn kost terecht kwam.
Dat is ook Indonesie.
Idd, niet meer doen hoor. Dit is net over mijn grens.quote:Op zondag 28 september 2008 10:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.
Zal het niet meer doen, als newbie is het eigenlijk ook ongepast bestaande users zo te laten schrikkenquote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, niet meer doen hoor. Dit is net over mijn grens.
jah, niet dus, want dat werd eerst eigenwijs zijn (ontkennen), dan ziek worden (kotsen) en laveloos de taxi in om naar huis gebracht te worden. Baal ervan dat ik het niet helemaal heb zien aankomen. Ik had berekend dat ze een promillage van ong. 2.5 had... Maar het leeft nog, dus kan ik de taxi-kosten netjes claimenquote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stomdronken gevoerd nog wel. Leuk.
Dat klopt als een waarheid op zondagmorgen, ken je dat spreekwoord niet?quote:Op zondag 28 september 2008 10:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Soms is de waarheid op zondag morgen teveel van het goede.
Kende die nog niet nee. Nu welquote:Op zondag 28 september 2008 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat klopt als een waarheid op zondagmorgen, ken je dat spreekwoord niet?
Neem er voor mij ook een mee wil je...quote:Op zondag 28 september 2008 11:00 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Kende die nog niet nee. Nu wel
Maar ik ga me trein halen....FIJN WERKEN![]()
Je bent nog niet helemaal wakker dusquote:
jij bent slim, komt er familie, gaat ie zelf weg.quote:Op zondag 28 september 2008 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ouders & broertjes zijn er, ik ben er even weg van
Ik was socializenquote:Op zondag 28 september 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent slim, komt er familie, gaat ie zelf weg.
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:20 schreef BrandX het volgende:
een briljant moderatorslotjesplaatje
[ afbeelding ]![]()
![]()
"het is verdomme geen lama" enz enzquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
hey poepsnoet leuke lama in je fotoboek
Ohquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
"het is verdomme geen lama" enz enz
quote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
"het is verdomme geen lama" enz enz
Danku danku, de laatste creatieve uitspatting die mijn stervende geest zal maken vrees ik alleenquote:
Ok, kan jij voor mij ook een cool avatartje makenquote:Op zondag 28 september 2008 20:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Danku danku, de laatste creatieve uitspatting die mijn stervende geest zal maken vrees ik alleen
Ik zeg net dat het de laatste creatieve uitspatting wasquote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok, kan jij voor mij ook een cool avatartje maken.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het de laatste creatieve uitspatting was
Is die vraag natuurlijk redelijk stupide
Laaat maarquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wat is je wens dan? bewegende shit doe ik niet hoorteveel moeite
Ik zei toch: Toch bedanktquote:Op zondag 28 september 2008 21:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Het gemak waarmee het aanbod weggewoven wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |