Neukzequote:
Goede postquote:
Immerquote:
Hoi C&Aquote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
je typt zijn naam ook verkeerd hoor ac
BXquote:
Ja. Erg rustig indd.quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef BrandX het volgende:
stil hier.... normaal is het drukker op een zondagavond.
Werkwerkwerkquote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hele weekend al rustig
Hebben jullie wel leuke dingen gedaan?
jureren, niet veel soeps en nog minder interessant gebeurenquote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hele weekend al rustig
Hebben jullie wel leuke dingen gedaan?
Slaap lekker BXquote:Op zondag 28 september 2008 23:34 schreef BrandX het volgende:
oh, enneh, ik ga slapen. Welterusten lieve KSC-ers
Gestaagquote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Immer.
Hoe schiet het op met klussen?
weet ik toch.. een alpakaquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
"het is verdomme geen lama" enz enz
Keurig netjesquote:
Ah. Een fleecetrui op potenquote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet ik toch.. een alpaka
Mijn tante heeft er 2
Trustenquote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef DR34M3R het volgende:
Cult en tumult was tof, heb genoten van JW Roy (wie? dat dacht ik ook eerst), Guus Meeuwis, Gerard van Maasakkers of zoiets, en Ilse de Lange..![]()
Het was druk!. Heb iets meer gedronken dan goed voor me is, morgen moet ik afsluiten en dus ga ik nu maar naar bed..
Welterusten
Ik weet niet waarom, maar die beesten zijn geweldigquote:Op zondag 28 september 2008 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet ik toch.. een alpaka
Mijn tante heeft er 2
Nope, abn-amro kan je zo kopen nu. Zal niet zo duur zijn ookquote:Op maandag 29 september 2008 07:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bos snaaide hem afgelopen nacht voor mijn neus weg.
ooh, ik kom net een paar euro te kort joh.. wel jammer, maar ik wacht nog wel even. Wie weetquote:Op maandag 29 september 2008 07:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, abn-amro kan je zo kopen nu. Zal niet zo duur zijn ook
Betalen in Rupiah en zeggen dat het euro zijn. Ze zijn vast wel stom genoeg om er dan in te trappenquote:Op maandag 29 september 2008 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, ik kom net een paar euro te kort joh.. wel jammer, maar ik wacht nog wel even. Wie weet
Jah, het lijkt een groot getal, dus het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 07:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Betalen in Rupiah en zeggen dat het euro zijn. Ze zijn vast wel stom genoeg om er dan in te trappen
Zo, ook weer opgelostquote:Op maandag 29 september 2008 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, het lijkt een groot getal, dus het zal wel goed zijn.
werk zequote:Op maandag 29 september 2008 07:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo, ook weer opgelost
Ik ga douchen en richting werk
heel slimquote:Op maandag 29 september 2008 07:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb me verslapen, maar dit keer ga ik niet haasten. Dan maar wat later op het werk.
Slimquote:Op maandag 29 september 2008 07:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Heb me verslapen, maar dit keer ga ik niet haasten. Dan maar wat later op het werk.
Sorry, ik had een leven. Ergens.quote:
Handschoenen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
kunnen ze trouwens niet iets uitvinden waardoor je geen koude handen krijgt tijdens het ramen lappen
Tijd voor wat lawinepijlen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Vuurwerktaks moet overlast indammen
Waar zijn we in godsnaam mee bezig
Zowaar eens een goed plan op de maandagochtend!quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
WTF, Nederlandquote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Geinspireerd door de Mol: Big Brother.quote:
Hier zijn ook flexibele werktijden, maar ga vanmiddag toch om 16:30 weer naar huis. Heb genoeg overuren staan, die ook weer 'gecompenseerd' moeten worden.quote:Op maandag 29 september 2008 07:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Slim
Lang leve de flexibele werktijden, we kunnen tussen 7 en 9 beginnen, en tussen half vier en half zes ophouden (of later natuurlijk, als we zin hebben). Echt verslapen doe ik dus niet gauw, als ik om half negen op sta, kan ik nog op tijd op mijn werk zijn (op dagen dat de kids niet bij me zijn
)
Belgie en Duitsland kunnen iig weer meer verdienen. Politiek snapt het ook niet he? net als die vliegtaks. Mensen gaan niet minder vliegen, mensen gaan dan wel naar het buitenland .quote:Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Die vuurwerktaks zal idd helpen ja. Zeker op illegaal vuurwerk zal dat veel indruk maken
Gelukkig is Nederland zo groot, dat voor de meesten het buitenland onhaalbaar ver weg is.quote:Op maandag 29 september 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Die vuurwerktaks zal idd helpen ja. Zeker op illegaal vuurwerk zal dat veel indruk maken
Het lijken net echte topmensenquote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland kunnen iig weer meer verdienen. Politiek snapt het ook niet he? net als die vliegtaks. Mensen gaan niet minder vliegen, mensen gaan dan wel naar het buitenland .
Maar goed, zij schijnen er meer verstand van te hebben
Ik denk dat ik ook maar manager wordt, dat verdient goed al verneuk je het voor duizenden medewerkers.quote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het lijken net echte topmensen
dan wordt ik wel vice-manager of zo.. dan verneuk ik het voor de honderden anderen die er werkenquote:Op maandag 29 september 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar manager wordt, dat verdient goed al verneuk je het voor duizenden medewerkers.
Deal!quote:Op maandag 29 september 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wordt ik wel vice-manager of zo.. dan verneuk ik het voor de honderden anderen die er werken
Gisteren welquote:
Ergens volgende week ook weer.quote:
Sorry, ik was iets te enthousiast met mn nieuwe lokmausquote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
MPG, waarom moest je nou die trein van het spoor af duwen?
http://www.nu.nl/news/176(...)brand_in_Venlo.html#
Elmo, de beffert!quote:
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...quote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
MPG, waarom moest je nou die trein van het spoor af duwen?
http://www.nu.nl/news/176(...)brand_in_Venlo.html#
Gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...
maar gelukkig pakken ze de echte problemen wel aan, tientallen miljoenen voor een tunnel voor het station, nieuwe maaspoortquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Gelukkig was dit "maar" een stam locs van zo'n kolentrein.
Je moet nog even wennen aan de knopjes zekerquote:Op maandag 29 september 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry, ik was iets te enthousiast met mn nieuwe lokmaus
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wachten tot het daar een goed mis gaat en ze dat rangeerterrein eindelijk gaan verleggen...
Ik vrees trouwens dat we die uitgefikte loc niet meer terug gaan zien op het spoorquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Gelukkig was dit "maar" een stam locs van zo'n kolentrein.
zoiets ja, en dan is een brandje nog het minste wat ik denk, rangeerterrein van Venlo ligt gewoon zwaar beroerd, midden in de stad en buiten de stad zijn ze bezig het ene industrie terrein na het andere te ontwikkelen maar geld voor een nieuw rangeerterrein is er schijnbaar nietquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar gelukkig pakken ze de echte problemen wel aan, tientallen miljoenen voor een tunnel voor het station, nieuwe maaspoort
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet nog even wennen aan de knopjes zeker.
Precies. Het mag een godswonder heten dat dat nog niet is gebeurd daarquote:[..]
Een wagon met chemische middelen die op die plek ontspoort en ontvlamt bedoel je?
dan zetten ze maar een 1200 inquote:[..]
Ik vrees trouwens dat we die uitgefikte loc niet meer terug gaan zien op het spoor.
Als chemische troep in de fik vliegt, kan het ook extra ruimte in de binnenstad verzorgen voor uitbreiding van het rangeerterrein, natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, en dan is een brandje nog het minste wat ik denk, rangeerterrein van Venlo ligt gewoon zwaar beroerd, midden in de stad en buiten de stad zijn ze bezig het ene industrie terrein na het andere te ontwikkelen maar geld voor een nieuw rangeerterrein is er schijnbaar niet
explosies en extra ruimte creeeren dat hebben de Duitsers als geprobeerd, werkt nietquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als chemische troep in de fik vliegt, kan het ook extra ruimte in de binnenstad verzorgen voor uitbreiding van het rangeerterrein, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |