abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62168102
Fietsen is lekker
Ik moet vandaag even naar het centrum en dat ga ik ook lekker lopend met de wagen doen. Als ik op de terugweg moe be, pak ik wel een bus
pi_62169181
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Fietsen is lekker
Ik moet vandaag even naar het centrum en dat ga ik ook lekker lopend met de wagen doen. Als ik op de terugweg moe be, pak ik wel een bus
Ik vond fietsen vandaag toch niet echt lekker. Kleddernat werd ik er van en overal lagen vieze modderige plassen. Maar, ik ben desondanks tóch weer netjes met de fiets gegaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62169806
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vond fietsen vandaag toch niet echt lekker. Kleddernat werd ik er van en overal lagen vieze modderige plassen. Maar, ik ben desondanks tóch weer netjes met de fiets gegaan.
Hop!

Hier regent het vandaag zowaar een keertje niet
pi_62169873
Hier was het gelukkig ook droog, want ik moet wel met de fiets bij gebrek aan ander vervoersmiddel. Gelukkig hoef ik niet zo ver als Captain.
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:39:21 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62170267
So far so good vandaag. En het is droog dus ik ben nog steeds geloof ik wel voornemens vanmiddag Evy1 te gaan lopen met Sasha in de wagen.

Eet lijstje

O: 2 boterhammen met 2 eitjes
T: niks, oh ja toch... mee-gegeten met de fruithap.
L: 2 boterhammen met pindakaas en een appel
T: amandelen
D: Quiche (met een flinke berg groente erin)
T:
pi_62170305
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
weer naar m'n werk gefietst, 40km heen en terug, om de appeltaart van het weekend weg te werken...wel zelf gemaakt dus met weinig suijker, maar even goed, tikt toch aan....
Ik mis het fietsen naar mijn werk echt verschrikkelijk! Gelukkig blijft mijn gewicht wel constant, maar het totale gebrek aan sporten is geestelijk en lichamelijk behoorlijk vermoeiend.
pi_62170501
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik mis het fietsen naar mijn werk echt verschrikkelijk! Gelukkig blijft mijn gewicht wel constant, maar het totale gebrek aan sporten is geestelijk en lichamelijk behoorlijk vermoeiend.
Dat kan ik me echt heel goed voorstellen. Ik heb er met het zoeken van een nieuwe baan ook rekening mee gehouden dat het te fietsen is. Ik heb die beweging gewoon nodig. Fiets nu 8km heen, 8km terug (en op ma en wo nog 5km extra naar school) en da's precies een goede afstand voor mij.
***Levi was here***
pi_62170654
Het irritante is ook dat ik gewoon amper meer aan sporten toe kom. Ben vaak laat thuis, heb belachelijke reistijden voor woon-werk-verkeer (het kan in 1 uur en 10 minuten, maar het nogal een file gevoelig traject....). Owja, en ik moet ook nog een ritme vinden.

Vanavond maar een stukje wandelen ofzo. Als het droog is.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:47:59 #209
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62172057
Vanochtend 96,6 I was in shock Weer een nieuw "record"
Wel apart, ondanks het ongezonde eten, al was het niet veel. Komt zeker doordat ik veel op de been ben geweest, vooral met die 30 uur reizen

Net nog opmerkingen van collega's (waarvan er een paar echte dieetfanaten zijn) dat ze konden zien dat ik weer afgevallen was. Zeggen ze wel vaker, maar ltijd leuk om te horen

Hebben jullie met je omgeving over afvallen terwijl je bezig bent of hou je het geheim? En krijg je ook opmerkingen en complimenten?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:49:56 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62172110
JX, wat ga je goed zeg! Hoe lang ben je nu bezig?
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:03:53 #211
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62172461
Thx! Ik ben nu precies een jaar bezig, dus nu in een jaar tijd bijna 25 kilo afgevallen. Ongeveer 2 kilo per maand en dat vind ik zelf wel een prettig tempo. Wat me blijft verbazen is dat ik het volhoud en dat het na een jaar nog steeds goed gaat Geen dieet, geen 'moeten' maar gewoon mijn eetgewoontes en leefwijze aanpassen naar wat ik prettig vind blijkt voor mij echt de uitkomst!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:07:15 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62172541
Knap hoor! Idd dat je het een jaar lang vol houdt al!
pi_62178641
JX netjes!

Van mijn huis naar de grote markt is iets meer dan 20 minuten lopen in hoog tempo
Even geshopt en toen weer teruggewandeld. Heerlijk
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:48:59 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62180349
Ik heb Evy1 gelopen!
Ok ok, niet uitgelopen zoals ze dat zeggen, dus ik ga woensdag nog een keer voor les 1, maar ik héb iig gelopen!
Het begin is er.
En ja... ik verbaas me er dan altijd weer over hoeveel energie je er stiekem van krijgt, ook al gaat het tijdens het rennen helemaal niet.
pi_62180433
Hoppa BE!
Ja, de rest van de dag bruis ik ook altijd van de energie! Lekker hè?
Daarom wil ik ook weer lopen, ik mis mijn runners-high!
pi_62181452
JX goed bezig knap dat je het zo lang volhoudt

BE goed gedaan, ook al heb je niet uitgelopen, je bent iig gegaan
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:23:33 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62183430
Nog even aanvullen om hem volledig te krijgen:

O: 2 boterhammen met 2 eitjes
T: niks, oh ja toch... mee-gegeten met de fruithap.
L: 2 boterhammen met pindakaas en een appel
T: amandelen, mandarijntje
D: Quiche (met een flinke berg groente erin)
T: mandarijntje, handje amandelen.
pi_62184021
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 08:43 schreef omearos het volgende:
O: brinta met magere melk
T: 2x cappuccino met zoetstof
L: 4x boterham, 2x stroop, 2x kipfilet
T: appel met kaneel
D: nog geen idee
Vandaag gegeten:

T: 2x cappuccino met zoetstof
L: 2x boterham met stroop,
T: 2x boterham met kipfilet, koffie met melk en suiker
D: zalm met dillesaus, sperziebonen met spekjes, gebakken aardappelschijfjes, vruchtenyoghurt

Zometeen nog maar appel met kaneel maken, wil toch wat fruit binnen krijgen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:45:09 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62184223
Goed gedaan JX.

En BE ook super dat je bent begonnen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:50:56 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62184443

1 van deze dametjes komt over zo'n 5 weekjes hier wonen. Dat is ook een berg meer beweging denk ik .

@Troel ik zou willen dat ik daar last van had maar het lijkt me wel rot als het echt de bedoeling niet is

Fietsen is zeker heerlijk bewegen zonder pijn is ook erg prettig
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:10:32 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_62185175
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

1 van deze dametjes komt over zo'n 5 weekjes hier wonen. Dat is ook een berg meer beweging denk ik .

@Troel ik zou willen dat ik daar last van had maar het lijkt me wel rot als het echt de bedoeling niet is

Fietsen is zeker heerlijk bewegen zonder pijn is ook erg prettig

Kunnen we niet afspreken dat jij die kilo's van mij kwijtraakt ofzo 't Is te oneerlijk verdeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:15 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_62186812
Wat een lieverds, Bubseltje.

Ik heb me vandaag aan m'n lijstje gehouden. Alleen nog een appel gegeten in de trein.

JX, goed zeg! Zo wil ik het ook, met een beetje van Troel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:33:19 #223
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62190234
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een droppies Een hond zal het wandelen wel aanmoedigen idd, heerlijk! Misschien dat ik mijn kat maar eens ga trainen aan de lijn te lopen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:50:02 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62194940
Bubseltje, wat een lieffie zeg!
Lekker wandelen idd!

Mijn lijstje voor vandaag:

T: Mandarijntje (in de trein)
O: Drinkontbijt
T: 1 kiwi, 1 mandarijn
L: 2 boterhammen, gekookte worst en smeerkaas, 1 appel
T: handje noten
D: Quiche (over van gisterenavond, manlief is niet thuis vanavond, dus ik doe een 2e ronde )

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-10-2008 11:20:46 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:07:25 #225
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62195309
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:03 schreef JX het volgende:
Ongeveer 2 kilo per maand en dat vind ik zelf wel een prettig tempo. Wat me blijft verbazen is dat ik het volhoud en dat het na een jaar nog steeds goed gaat Geen dieet, geen 'moeten' maar gewoon mijn eetgewoontes en leefwijze aanpassen naar wat ik prettig vind blijkt voor mij echt de uitkomst!
Zo provbeer ik het dus ook, want laten we wel wezen, als ik niet gewoon heel mijn leven anders ga eten ben ik zo weer 116 kilo. Dus het is geen dieet, gewoon eten wat je nodig hebt en niet meer. Is geestelijk veel beter te doen!

Wat betreft dat fietsen is het heel raar, op de heenweg de eerste 15 minuten ga ik helemaal kapot, m'n benen worden zuur, maagkrampen...en zodra ik te ver van huis ben om nog om te keren verdwijnen ze. Mijn 'oude, slechte' zelf die weer terug wil naar de koekjes en op m'n reet zitten waarschijnlijk of zo....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62195456
84,3kg

T: cappuccino met zoetstof
L: drinkontbijt
T: koffie met melk en suiker
D: shoarma met pitabroodjes en knoflooksaus, paprika, kwarkyoghurt
T: appel
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:38:48 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62195945
Omearos, gaat goed joh!
pi_62197232
De eerste kilo is eraf!

Dus een kilo in een week. De afgelopen week heb ik gemiddeld 1794 kcal gegeten, ik had niet verwacht dat er al wat af zou zijn - dat moet dus echt wel te maken hebben met het vele lopen op m'n werk. Aan de andere kant heb ik ongeveer de helft van de week wel echt honger gehad 's avonds, dus ik vind het wel knap dat ik het volgehouden heb. Ik begin er nu langzaam aan te wennen en moet denk ik ook op gaan letten dat ik niet te weinig ga eten. Ik zat gisteren op 1580 namelijk en ik had geen honger meer - wat dat betreft gaat het ook sneller dan verwacht. Toch even zoeken naar gezonde dingen die ik extra kan eten (een ons wortelbolletjes zet niet veel zoden aan de dijk wat dat betreft) zonder dat mijn net verdwenen snoephonger weer aangewakkerd wordt. Nou goed, ik heb het knopje in ieder geval weer gevonden, voor het eerst in een jaar (en vorig jaar was het na twee weken over, dus ja, we zien wel weer wat er van komt ).

Op zich zat ik qua voedingswaarden over de afgelopen week ook goed, alleen te veel vet (maar dat komt door het eten aan het begin van de week) en te weinig calcium (ligt ook aan het begin van de week, want na een paar dagen ben ik begonnen met ontbijt van yofu & muesli). Verder zijn er wat dingen aan de krappe kant, maar daar kan ik wel mee leven. Zolang ik geen klachten heb en het de ene dag goed is en de andere dag net wat minder, ach. Daarnaast heb ik toch wel meer binnengekregen dan dat, want op veel producten staat geen informatie over de vitamines en mineralen die erin zitten en die zijn dus niet meegeteld.

En nog even biechten, want in de hele week heb ik hetvolgende gesnoept:
Twee keer een toetje van stoofappels, kweeperen en sojaijs (wel een heel bolletje, wat een zelfbeheersing toch opeens), twee blokjes pure chocola en twee marshmallows. Verder had ik alleen maar tussendoortjes als fruit, gedroogde abrikozen, noten, zaden, pitten, wortelbolletjes, stukjes komkommer, etc.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Zo provbeer ik het dus ook, want laten we wel wezen, als ik niet gewoon heel mijn leven anders ga eten ben ik zo weer 116 kilo. Dus het is geen dieet, gewoon eten wat je nodig hebt en niet meer. Is geestelijk veel beter te doen!

Wat betreft dat fietsen is het heel raar, op de heenweg de eerste 15 minuten ga ik helemaal kapot, m'n benen worden zuur, maagkrampen...en zodra ik te ver van huis ben om nog om te keren verdwijnen ze. Mijn 'oude, slechte' zelf die weer terug wil naar de koekjes en op m'n reet zitten waarschijnlijk of zo....
Mijn vader had dat probleem met fietsen ook altijd en daarna had ie nergens meer last van. Ik weet ook niet hoe dat komt, maar je bent dus niet de enige. Ik heb het zelf meer met andere dingen, fietsen kost me gelukkig weinig moeite (tenzij het hard waait - alhoewel het als je 'm in de rug hebt ook best meevalt ). Gewoon even doorzetten dus als je van jezelf weet dat het gevoel weer wegtrekt. Misschien kun je proberen om wat rustiger te fietsen in het begin, zodat je lichaam zich beter kan voorbereiden op de inspanning? Ik weet natuurlijk ook niet hoe hard je fietst he? Gemiddeld tempo voor fietsers schijnt op 15 km te liggen, als ik met m'n vader ging fietsen vroeger zaten we al gauw aan 25 tot 30, als het niet harder was. Kan me voorstellen dat je lichaam moeite heeft om in een keer zo'n tempo op te pakken.
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 08:43 schreef omearos het volgende:

@Meaghan, lastig als je werkt met eten, maar 1800 is toch ook netjes?

Ik werk nu gelukkig niet meer met eten, want toen ik dat wel deed was 1800 echt praktisch onhaalbaar
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:29:12 #229
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_62197300
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef JX het volgende:

[..]

Wat een droppies Een hond zal het wandelen wel aanmoedigen idd, heerlijk! Misschien dat ik mijn kat maar eens ga trainen aan de lijn te lopen
oh je mag mijn kat wel! sinds mijn hond weg is, wil hij net zoals altijd elke avond uitgelaten worden. Mijn kat liep altijd met het uitlaten mee.. en als we het niet doen, dan zeurt ie onze oren eraf!

Nja hier dieet technisch niet zo top.. Dikke stress in huis maar ik probeer het vol te houden!

jx wat goed van je! 25 kilo!! toppie
The girl that lost her mind
pi_62197399
Lol, ik sta nu twee keer in het lijstje
Ik heb destijds een account aangemaakt omdat ik dacht dat ik die nog niet had, maar blijkbaar wel en nu heb ik dus per ongeluk ingelogd op m'n oude account, waarvan ik dus niet wist dat ik het had.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:34:48 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62197464
Maeghan, de eerste is eraf! Goed joh!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:37:43 #232
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62197556
Go Maeghan!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62201927
Ik blijf een beetje hangen.... en dat terwijl ik normaal eet, veel water drink en ook nog bijna elke dag een uur fiets op de hometrainer.
Tralalalaaa
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:56:49 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62202488
Dan zit je waarschijnlijk op wat ze een plateau noemen. Volhouden en dan zou je vanzelf toch weer verder af moeten gaan vallen...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:54:17 #235
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62204057
Hoi allemaal, ik zocht een stukje advies.
Namelijk, weet iemand waar ik sportieve korte broeken kan kopen in maat 46?

Ik ga over een maandje op vakantie naar de zon en na 6 weken suikerloos gegeten te hebben en met moeite dagelijks aan 1200 cal. gekomen te zijn, en daarmee om en nabij 0 gram in totaal afgevallen te zijn geef ik het heel even op tot ik bij de internist terecht kan eind deze maand wegens een schildklierprobleem.

Dat is rot genoeg, maar ook vervelend is dat ik niet meer in mijn korte broeken pas van vorig jaar.
En dus, ik moet nog wat noodkoopjes doen
In de driehoek Eindhoven-Venlo-Weert het liefst.
In "normale" winkels is het aanbod schrijnend vind ik, ik krijg al met moeite een trui gekocht, maar korte broeken zal in dit seizoen wel helemaal tegenvallen
Tips van harte welkom!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_62205966
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef maedel het volgende:
Hoi allemaal, ik zocht een stukje advies.
Namelijk, weet iemand waar ik sportieve korte broeken kan kopen in maat 46?

Ik ga over een maandje op vakantie naar de zon en na 6 weken suikerloos gegeten te hebben en met moeite dagelijks aan 1200 cal. gekomen te zijn, en daarmee om en nabij 0 gram in totaal afgevallen te zijn geef ik het heel even op tot ik bij de internist terecht kan eind deze maand wegens een schildklierprobleem.

Dat is rot genoeg, maar ook vervelend is dat ik niet meer in mijn korte broeken pas van vorig jaar.
En dus, ik moet nog wat noodkoopjes doen
In de driehoek Eindhoven-Venlo-Weert het liefst.
In "normale" winkels is het aanbod schrijnend vind ik, ik krijg al met moeite een trui gekocht, maar korte broeken zal in dit seizoen wel helemaal tegenvallen
Tips van harte welkom!
Hoi maedel.
Heb je al eens bij Bever gekeken? Ze hebben niet super veel in "grotere maten" maar soms zit er best wat leuks bij.
***Levi was here***
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:09:00 #237
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62206662
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoi maedel.
Heb je al eens bij Bever gekeken? Ze hebben niet super veel in "grotere maten" maar soms zit er best wat leuks bij.
Hoi
Deze Bever? Op de Leenderweg?
quote:
Quote van die site:
Zo is de broek op verschillende breedtes dicht te knopen om bij gewichtsverlies toch een goede pasvorm te garanderen
pi_62207586
Zeeltje, je kat
Ik wil ook een uitlaatkat!

HIer veel gesnoept vandaag Nuja, terugvaldagje, kan gebeuren.
Als avondeten net een maaltijdsalade gehad, was lekker, light én vullend Nu hopen dat ik vanavond van de rest van de speculaas kan afblijven! Misschien helpt veel zoete thee.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:40:42 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62208904
Maedel, mss lukt het nog bij iets als Neckermann of Wehkamp ofzo? Die hebben dacht ik ook wel wat groter spul en die mss wel ook korte broeken.

Freecell, sterkte met de avond!
pi_62209012
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef maedel het volgende:

[..]

Hoi
Deze Bever? Op de Leenderweg?
[..]

ja, die. Ik heb daar 2 jaar geleden een afritsbroek mt 48 gekocht. Dus ik neem aan dat er ook wel eea in mt 46 te krijgen is.

Succes met je zoektocht. Kleren kopen in grote maten sucks.
***Levi was here***
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:48:13 #241
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62209100
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

ja, die. Ik heb daar 2 jaar geleden een afritsbroek mt 48 gekocht. Dus ik neem aan dat er ook wel eea in mt 46 te krijgen is.

Succes met je zoektocht. Kleren kopen in grote maten sucks.
Oh, dat klinkt goed. Ik kom er dagelijks langs, dus een bezoekje moet lukken
Ik zag op die site ook best wel wat voor mij.
En inderdaad, kleren kopen in grote maten sucks. Het lijkt wel of ze in veel winkels alleen "maat graat" verkopen
pi_62209152
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:40 schreef Brighteyes het volgende:

Freecell, sterkte met de avond!
Ik zit aan de komkommer en heb nog een heleboel mini-trostomaatjes ontdekt in de koelkast.
Mijn suiker-craving is gelukkig wat over volgens mij!
pi_62215499
Zucht, ik wilde vanavond gaan hardlopen, maar ik ben nu nét klaar met mijn huiswerk voor morgen.
Ik spijbel morgen het prakticum wel (weer), misschien dat ik dan morgenavond een rondje kan "rennen".

Verder gaat het hier wel weer redelijk. Heb het eten weer iets beter onder controle. Op de (light) kwarktaart die ik als toetje had gemaakt na. Verder heb ik me keurig gedragen vandaag.
***Levi was here***
pi_62215743
slecht nieuws + ongesteld = 4 stukjes bonbonbloc

Lijstje van vandaag:
T: cappuccino met zoetstof
L: noodles, drinkontbij
T: warme chocolademelk, 4 stukjes bonbonbloc
D: shoarma met frietsaus en 2 pitabroodjes, paprika
T: kwarkyoghurt met cruesli, warme melk met honing
pi_62215787
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:02 schreef Levitation het volgende:
Zucht, ik wilde vanavond gaan hardlopen, maar ik ben nu nét klaar met mijn huiswerk voor morgen.
Ik spijbel morgen het prakticum wel (weer), misschien dat ik dan morgenavond een rondje kan "rennen".
kan je zomaar spijbelen zonder consequenties?
quote:
Verder gaat het hier wel weer redelijk. Heb het eten weer iets beter onder controle. Op de (light) kwarktaart die ik als toetje had gemaakt na. Verder heb ik me keurig gedragen vandaag.
Lijstje?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:12:50 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215845
Oh, maar dat mag in sommige omstandigheden hoor, omearos!

Hier ben ik even trots op mezelf.
F. belde net of hij McFlurries mee moest nemen en ik heb gewoon nee gezegd!
Heb ook heel de avond al niet gegeten van de chocolade-kruidnoten die in de kast liggen.
Okok, ik kon niet afblijven van de dubbelvla als toetje. Maar alles bij elkaar genomen vind ik dat ik het best goed gedaan heb.
Heb alleen niet veel gedronken vanavond.

Levi, morgen beter dan, met lopen.
Ik ga morgen ook weer, 2e poging Evy1.
pi_62216145
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat mag in sommige omstandigheden hoor, omearos!

Hier ben ik even trots op mezelf.
F. belde net of hij McFlurries mee moest nemen en ik heb gewoon nee gezegd! *O*
Heb ook heel de avond al niet gegeten van de chocolade-kruidnoten die in de kast liggen.
Okok, ik kon niet afblijven van de dubbelvla als toetje. Maar alles bij elkaar genomen vind ik dat ik het best goed gedaan heb.
Heb alleen niet veel gedronken vanavond.

Levi, morgen beter dan, met lopen.
Ik ga morgen ook weer, 2e poging Evy1.
Mensen die McFlurries gaan aanbieden Je reinste sabotage!

Maar knap hoor
pi_62218083
Ik heb mezelf net gedwangvoederd. Ik zat maar op 1140 kcal vandaag en dat vond ik echt te weinig. Had ook te weinig voedingsstoffen binnengekregen. Heb dus net nog behoorlijk gegeten: boterham met kipfilet, bakje met gedroogd fruit en noten en een pakje soyamelk. Zit nu op 1574 en ik zit gelijk weer wat beter qua vitamines en mineralen. Ik had aanvankelijk zelfs te weinig vet binnengekregen. Beetje laat, maar goed, ik ga toch altijd laat naar bed.
pi_62218462
Oooh een McFlurrie en Bonbonbloc.
Ik heb al de hele dag zin in foute lekkere dingen.

Het gaat hier goed zo te zien!

Mijn lijstje van vandaag:

O: bakje kwark
T: 2 boterhammen met kaas
T: kwark met aardbeien
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: klein stukje cake omdat er iemand trakteerde
D: 3 broodjes en tomatencremesoep

Morgen weer een betere dag.

C_F, als ik in mijn eentje fiets heb ik ook vaak dat probleem. Maar ik fiets dan ook altijd kei hard omdat ik anders het idee heb dat het niet opschiet. Misschien is dat het probleem bij jou ook?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:54:31 #250
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62223621
Bonbonbloc Gelukkig hebben ze die hier niet
Ik heb gisteren bij het boodschappen doen ook de verleiding weerstaan om erg-lekker-uitziende chocolade roomsoesjes niet mee te nemen

Vandaag treinstaking hiero, waarvan ik dacht dat het om 12 uur smiddags zou beginnen. Net een uur op het station gezeten, freezing my arse off.. geen treinen Dan maar een dagje vrij, maar zou liever m'n geld verdienen.
Stakingen in het openbaar vervoer
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:56:50 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62223662
Maeghan, toch maar proberen vandaag over de dag heen wat meer binnen krijgen. Dwangvoederen lijkt me nou ook niet echt prettig!

Appelsap!

T: mandarijn
O: drinkontbijt (jaja, morgen weer gewoon brinta )
T: mandarijn en kiwi
L: 2 boterhammen, 1 met appelstroop en 1 met slankie smeerkaas
T: iets van een liga ofzo
D: Witlof met ham en kaas uit de oven, met wat aardappel erbij
T: fruit of noten
pi_62224867
BE, wat is precies een plateau? Dan blijf je dus hangen op een bepaald gewicht? En waarom is dat dan? Ik ben pas een paar kilo afgevallen en er kan nog veul meer van af. Maar dat gebeurt nog niet. Ik heb geduld, maar ik word af en toe zo wanhopig van het aangezicht van mn lichaam...

Anyways, ik had gisteren en eergisteren een ontzettende drang om te gaan snaaien, maar in plaats daarvan heb ik een 2 liter pak water gepakt en dat opgedronken. Hup, en de drang is weg (daarna wel heul veul keer naar het toilet lekker spoelen )

Ik eet eigenlijk helemaal geen tussendoortjes meer. En als ik een tussendoortje is is het iets gezonds.

Komop kilo's, jullie horen eraf te gaan, niet te blijven hangen!
Tralalalaaa
pi_62225203
TAP, heb je veel verandert aan je eetpatroon in 1x? Soms kan je lichaam dan juist alles opslaan omdat het te weinig binnenkrijgt tov wat je nodig hebt. En verder: volhouden! Je bent al goed bezig, die kilo's gaan er wel af.

L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
D: mie met wokgroente en vis, yoghurt met cruesli
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:10:28 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62225310
Een plateau is zoals mensen die afvallen het noemen als ze een tijdje stil staan terwijl ze toch hetzelfde deden als voorheen.
Vaak gaat het dan weer door.

Over de tussendoortjes, je lichaam heeft wel dingen nodig om te kunnen blijven verbranden, anders gaat het in de spaarstand. Beter neem je dus wel een tussendoortje. Iets van een plakje ontbijtkoek, wat fruit, een handje noten.
Gek genoeg zie je vaak dat ondanks dat je dan iets meer gaat eten, je toch ineens weer gaat afvallen. Dat komt omdat je lichaam weer gaat verbranden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:36:15 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62225941
ik heb t regelmatig, een plateautje. dan zit je zo een paar weken te rommelen rond een bepaald gewicht, n t lukt maar niet, en als je dan toch volhoudt gaat er ineens weer 2 kilo af, om daarna weer te blijven hangenop dat gewicht, etc.

t belangrijste bij een plateau is om:
1. niet te weinig te gaan eten, dan gaat je lichaam in spaarstand: alles vasthouden, val je niet meer af/kun je voortaan minder hebben tenzij je je BMR weer omhoog sport...
2. niet op te geven en veel te gaan eten, want dan vliegt t er werkelijk in 1 keer aan.

wat ik soms wel doe bij zo'n plateau is achter elkaar 1 dag heel veel te eten (voor mij is dat 2000 ckal. soms 2500) en de dag erna heel weinig (zo'n 1000-1100) soms krijg je daar een kickstart van. niet lang achter elkaar doen, en daarna dus wel heel gezond blijven eten. je kunt zoiets ook doen met sporten: een andere sport gaan doen of je sportschema door elkaar husselen wl wel een st zelfde effect hebben.

@ maeghan: wat is jouw basisverbranding dan op een dag ik ben jaloers dat je zoveel kan eten om af te vallen!! ik heb een BMR van 1960 ckal als ik niet sport op een dag, als ik wel sport op ongeveer 2000... ik zou dus een pond af moeten vallen als ik 1500 per dag eet, maar ik val lang geen pond per week af, en ik eet tussen de 1300 en 1600 ckal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62226424
BE, zo te zien gaat het weer de goede kant op. Fijn hoor!

Lijkt me vervelend, zo'n plateau. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.

T_A_P, misschien toch een idee om eens het aantal calorieen op een dag te gaan tellen. Of doe je dat al?
Het kan handig zijn om te kijken hoeveel je nou werkelijk binnenkrijgt. Soms kan dat ongemerkt toch te weinig zijn.

O: 2 boterhammen met pindakaas
T: soepje
L: 2 eieren met een boterham
T: kwark met zomerfruit
T: weet ik nog niet
D: weet ik ook nog niet.
pi_62227436

ik ben vanmorgen eindelijk weer eens gaan zwemmen. Ik heb 50 baantjes gezwommen, en het was eigenlijk best lekker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de rest van de dag lekker rustig aan het werk, ik hoop dat het gaat lukken. Er zijn wat vervelende dingen op mijn werk gebeurt, en ook al lijkt het verder opgelost, ik heb het nog niet helemaal een plekje gegeven.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:46:54 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62227858
Iew! Gadver!
Echt hoor... de gorigheid die je soms in toiletten tegenkomt. Je vraagt je toch serieus af wat er bij die vrouwen mankeert.
pi_62238413
Hallo

Ik ben nieuw hier... Beetje aarzelend beginnetje voor mij. Ik heb dus zwaar overgewicht en heb erg veel moeite met discipline. Ik wil wel graag afvallen maar erg geweldig lukt dat niet, omdat ik vaak ook makkelijk denk. Dan heb ik weer iets verkeerd gedaan en dan denk ik: ach morgen kan ook nog? Maargoed, ondertussen verpest ik gewoon mn lijf en inmiddels ook mijn gezondheid (af en toe doet mn knie erg pijn, met een drafje de trap op is echt een hele vette no-no want mn hart gaat dan als een gek tekeer).

Ik wil graag 36 kilo afvallen (jaja het is nogal wat ) en dacht dat het wel een goed idee was om naar de Weight Watchers te gaan. Heeft iemand ervaring met Weight Watchers? Misschien kunnen we erover PM-en ofzo?

Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_62239048
Geen ervaring met WW maar wel met discipline, dat heb ik namelijk ook niet echt. Wat bij mij goed helpt is er voor zorgen dat je niet de fout in kunt gaan omdat er gewoon niks in huis is of in mijn tas (op school) en geen contant geld in mijn portemonnee. Als er wel iets te snoepen in huis is eet ik het vaak alleen maar omdat het kan, niet omdat ik er ontzettend veel zin in heb.
Simpel trucje wat ik gebruik om niet teveel te snoepen.

Verder goed dat je er mee bezig gaat succes!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:08:33 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62239442
Hallo Puccini!

Ik heb zelf helaas ook geen ervaring met de WW. Een collega'tje van mij heeft het heel lang gedaan en was er altijd wel tevreden over. Ik heb (2x) een tijdje de EGA gedaan, ook zoiets.
Het moeten gaan wegen bij een club kan zeker wel als stimulans werken, maar hoe dan ook moet je het wel zelf doen.

De tips van omearos zijn al wel een hele goeie.

Ik ging net heel enthousiast voor de 2e keer lopen.
Sta ik helemaal klaar daar op die weg, blijkt mijn MP3 speler leeg... Ik had gelukkig mijn telefoon bij me en heb dus op die timer nog wel zelf ongeveer 15-20 minuten gelopen.
Helaas heb ik echt behoorlijk last van mijn benen, dat shin-splint achtige. Ik vrees dus dat ik beter nog even kan wachten tot ik nog minstens 10 kilo kwijt ben.

Gelukkig mag Sasha inmiddels mee op de fiets dus dan ga ik dat maar doen voorlopig. En maar weer zwemmen toch ook.
pi_62239488
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:26 schreef Puccini het volgende:
Hallo

Ik ben nieuw hier... Beetje aarzelend beginnetje voor mij. Ik heb dus zwaar overgewicht en heb erg veel moeite met discipline. Ik wil wel graag afvallen maar erg geweldig lukt dat niet, omdat ik vaak ook makkelijk denk. Dan heb ik weer iets verkeerd gedaan en dan denk ik: ach morgen kan ook nog? Maargoed, ondertussen verpest ik gewoon mn lijf en inmiddels ook mijn gezondheid (af en toe doet mn knie erg pijn, met een drafje de trap op is echt een hele vette no-no want mn hart gaat dan als een gek tekeer).

Ik wil graag 36 kilo afvallen (jaja het is nogal wat ) en dacht dat het wel een goed idee was om naar de Weight Watchers te gaan. Heeft iemand ervaring met Weight Watchers? Misschien kunnen we erover PM-en ofzo?

Voor sommige mensen hier is dat niks, dus geneer je niet. Ik heb ook 34,6 kilo te veel gewogen op m'n zwaarst (nou ja, volgens de BMI). Nu ook nog een kilo of 30 te gaan dus als ik per se een gezond gewicht volgens BMI zou willen.

Je moet je doel zo stellen dat je er tevreden mee kunt zijn, maar dat het ook haalbaar aanvoelt, anders raak je zo snel gedemotiveerd vind ik zelf. Vandaar dat ik dus niet (meteen) voor de 30 ga.

Nou goed, ik moet weg, dit was ff haast-reactie. Zit weer op 1446 kcal. Ik moet echt iets gaan snoepen of zo, maar ik heb er niet eens trek in.
pi_62244113
Puccini, veel succes!
Mijn vriend en ik hebben meerdere pogingen gedaan om af te vallen maar dat lukte telkens niet omdat we toch te veel lekkere dingen in huis hadden. Tegenwoordig halen we dus niks ongezonds meer en dat werkt erg goed. Als je al lekkere trek hebt dan moet je naar de winkel en die stap is dan toch wat groter.

BE, ik vind het knap dat je het aandurft om te gaan hardlopen, maar als je je zo voelt is het inderdaad beter om te wachten. Het lijkt me toch best een 'aanslag' op je lichaam. Ik durf er om die reden zelf ook nog niet mee te beginnen.

Had ik al verteld dat ik mijn kleinste rokje weer pas?
Het is ruim 2 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb aangehad.
pi_62249074
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef omearos het volgende:
Geen ervaring met WW maar wel met discipline, dat heb ik namelijk ook niet echt. Wat bij mij goed helpt is er voor zorgen dat je niet de fout in kunt gaan omdat er gewoon niks in huis is of in mijn tas (op school) en geen contant geld in mijn portemonnee. Als er wel iets te snoepen in huis is eet ik het vaak alleen maar omdat het kan, niet omdat ik er ontzettend veel zin in heb.
Simpel trucje wat ik gebruik om niet teveel te snoepen.

Verder goed dat je er mee bezig gaat succes!
Hey, bedankt voor je advies. Ik heb dat ook geprobeerd inderdaad, en je hebt gelijk, het werkt goed. Alleen ik heb wel af en toe zware snackbehoefte. Heb jij dat nooit? Hoe ga je daarmee om? En beloon je jezelf ook?

In de openingspost zag ik ook een link naar een hardloop-podcast, die ga ik op mn iPod zetten en gewoon proberen. Ik heb nog sportschoenen uit mijn slanke leven
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo Puccini!

Ik heb zelf helaas ook geen ervaring met de WW. Een collega'tje van mij heeft het heel lang gedaan en was er altijd wel tevreden over. Ik heb (2x) een tijdje de EGA gedaan, ook zoiets.
Het moeten gaan wegen bij een club kan zeker wel als stimulans werken, maar hoe dan ook moet je het wel zelf doen.
Ja je hebt gelijk, dat moet ook als stimulans werken, dat is ook de bedoeling. Ik moet mezelf echt achter de kont aan gaan zitten ermee. Het kost nogal wat om die bijeenkomsten bij te wonen. Daarnaast heb je nog de kosten van al dat extra eten in huis (zoveel eet ik namelijk niet, ik eet gewoon niet het goede)… Het is slecht maar dat is ook wel een stimulans
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Voor sommige mensen hier is dat niks, dus geneer je niet. Ik heb ook 34,6 kilo te veel gewogen op m'n zwaarst (nou ja, volgens de BMI). Nu ook nog een kilo of 30 te gaan dus als ik per se een gezond gewicht volgens BMI zou willen.

Je moet je doel zo stellen dat je er tevreden mee kunt zijn, maar dat het ook haalbaar aanvoelt, anders raak je zo snel gedemotiveerd vind ik zelf. Vandaar dat ik dus niet (meteen) voor de 30 ga.

Nou goed, ik moet weg, dit was ff haast-reactie. Zit weer op 1446 kcal. Ik moet echt iets gaan snoepen of zo, maar ik heb er niet eens trek in.
Echt? Ik ben dus niet de enige die zoveel kwijt wil? Volgens BMI moet ik 50 kilo afvallen, maar ik wil niet slank worden, ik hou zelf ook niet van slanke vrouwen, waarom dan zelf wel zo worden. Ik wil gewoon een ‘gezond’ lijf, die kan doen wat ik wil wat het doet. Daarom ga ik voor die 36 kilo ga, niet all the way. Gewoon naar mijn oude gewicht. Vijf jaar geleden zat ik nog op dat gewicht.

Enne, wauw Appelsap! Gefeliciteerd met je rokje!! Dat is echt een geweldige beloning voor je harde werk!

Bedankt voor alle reacties! Ik ben blij dat ik me hier niet hoef te schamen
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_62251858
Welkom Puccini!

Appelsap: iets weer passen is zó relaxed! Gefeli!

Hier vanmorgen weer het gewicht uit het lijstje, ondanks appeltaart ed gisteren. Ik val dus even niet af, maar ben eigenlijk allang blij dat het 'een pond per week aankomen' is gestopt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:56:26 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_62253639
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef appelsap het volgende:

Had ik al verteld dat ik mijn kleinste rokje weer pas?
Het is ruim 2 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb aangehad.
En over een tijdje:

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:03:50 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62253781
Appelsap! Wat goed zeg! Doet Sander(tje) ook nog steeds mee?

Freecell, lekker dat je dat iig hebt weten te stoppen!

Puccini, ik doe het ook maar met kleine stapjes hoor. Ik ga gewoon per 5 a 10 kilo, maar het liefst wil ik er minstens nog 25 af (dat is dan 35 in totaal) en dan nog heb ik geen ondergewicht hoor!
Maar goed, alles wat eraf is is mooi meegenomen. Ik ben dus bezig met de 2e keer 10 kilo eraf.

En... dat lijkt zeer goed te gaan. Okok, beetje valsspelen is het wel want ik was dit weekend net ongesteld, maar ik weeg dus nu al een kilo lichter dan afgelopen maandag!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:49:30 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62254812

T: Mandarijntje
O: brinta (25gr met 250cc melk)
T: mandarijn en kiwi
L: 2 boterhammen (1 smeerkaas, 1 appelstroop) en een appel
T: handje noten en 1 appel voor in de trein
D: witlof met ham en kaas (had gisteren geen in afmaken, heb pizza's gehaald )
T: geen idee nog
pi_62255568
Nog van gisteren:
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef omearos het volgende:
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
D: mie met wokgroente en vis, yoghurt met cruesli
T: koffie, warme chocolademelk, 4 stukjes chocola met fruit en noten, koekje
D: mie met wokgroente en vis, yoghurt met cruesli, optimel drink
T: koffie met melk en suiker, koekje

Lijstje voor vandaag:

T: cappuccino met suiker
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, sprite
T: warme melk met honing
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:36:41 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_62255819
Omearos, doe je geen suiker in de brinta? Ik kan me herinneren van toen ik nog klein was dat ik het alleen lekker vond met flink wat suiker.

Mijn lijstje:

O: 4 brintacrackers. 3 kaas en 1 jam
T: niks
L: 4 x boterham met rookvlees
T: 2 of 3 mandarijntjes
D: zuurkoolstamp met ananas en een stukje rookworst. Chocoladevla toe.
T: niks
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:39:29 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255896
Ik doe het ook zonder.
Vroeger at ik het alleen met suiker, maar nu vind ik dat echt zo vies!

Ik ben met Brinta begonnen trouwens doen ik bij die EGA afslankclub zat. Het valt daar onder 1 van de ontbijt-dingen waar je uit mag kiezen tot mijn grote vreugde! Brinta is zo lekker!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:45:38 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_62256028
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe het ook zonder.
Vroeger at ik het alleen met suiker, maar nu vind ik dat echt zo vies!

Ik ben met Brinta begonnen trouwens doen ik bij die EGA afslankclub zat. Het valt daar onder 1 van de ontbijt-dingen waar je uit mag kiezen tot mijn grote vreugde! Brinta is zo lekker!
Misschien moet ik het ook maar proberen. Ik dacht altijd dat Brinta niet verantwoord was als je af wilt vallen. Niet zo gek natuurlijk als je er een paar flinke scheppen suiker doorgooit. Maar zonder suiker is het dus wel oke.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:48:45 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256078
Het is behoorlijk vezelrijk.
Ik had het nog bij SHE nagevraagd (niet dat dat nou god is, hoewel...) en die zei ook dat het gewoon goed spul was.
pi_62256086
Brinta is niet lekker Heul niet!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:56:28 #275
30252 Soempie
Procreating
pi_62256248
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het is behoorlijk vezelrijk.
Ik had het nog bij SHE nagevraagd (niet dat dat nou god is, hoewel...) en die zei ook dat het gewoon goed spul was.

Heeft SHE iets als voedingswetenschappen gestudeerd?

Ik las ook ergens iets over een SHE-dieet?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:01:57 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256380
Ik heb geen idee wat ze gestudeerd heeft, maar ze weet gruwelijk veel van voeding.
Okok, soms een beetje op het anale af (dat zegt ze zelf ook) maar ze weet echt wel heel veel en heeft hele handige tips.
Ze heeft idd een dieetplan opgesteld, er staat een linkje in het 'Slank de herfst in' topic hier in LIF.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:09:45 #277
30252 Soempie
Procreating
pi_62256542
Later misschien even naar kijken.

Dat andere topic loopt wel beter. Ergens wel jammer als mensen afvallen, dan verhuizen ze naar dat topic.
pi_62256563
SHE-dieet valt af voor Levi:
quote:
Weekend ( elke zaterdag en zondag )

10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )
Rijst! en dan nog 4 keer op een dag ook.
Ik zou er spontaan van in hongerstaking gaan.
***Levi was here***
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:12:36 #279
30252 Soempie
Procreating
pi_62256617
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:10 schreef Levitation het volgende:

Ik zou er spontaan van in hongerstaking gaan.
Dan werkt het toch?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:17:18 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256716
Loopt beter? Dat topic is bijna niet te volgen zo hard gaat dat!
Overigens is dat topic mijn favoriete lurk-voer! Ondanks dat ik een van die 'vadsige' mensen ben waar ik wel eens wat over langs zie komen is het tamelijk hilarisch soms en gewoon leuk om mee te lezen. Net een boek of een soap ofzo.
Oh, en ik zie ook best vaak goeie dieet-tips langs komen dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:22:58 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_62256846
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Loopt beter? Dat topic is bijna niet te volgen zo hard gaat dat!
Overigens is dat topic mijn favoriete lurk-voer! Ondanks dat ik een van die 'vadsige' mensen ben waar ik wel eens wat over langs zie komen is het tamelijk hilarisch soms en gewoon leuk om mee te lezen. Net een boek of een soap ofzo.
Oh, en ik zie ook best vaak goeie dieet-tips langs komen dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.

Leuk om te lezen inderdaad. Maar als er wat meer persoonlijke dingen verteld worden vind ik dat al snel. Hier gaat het vooral over afvallen en sporten, dus dan is het al minder spannend.
pi_62256940
Grappige is dat het de afgelopen jaren juist andersom is geweest. Dit topic liep altijd veel beter dan het "Slank.." topic en hier was het gezelliger. Maarja, de afvallers zijn verdwenen en nu is het hier duidelijk stiller geworden.
***Levi was here***
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:30:07 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62257037
Klopt, dit topic heeft idd ook tijdenlang echt heel hard gelopen!

Maar goed, daar kunnen we best verandering in aanbrengen toch?
Hoewel ik de echt sappige onderwerpen wel aan de andere dames over zal laten hoor!
pi_62257198
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:
Grappige is dat het de afgelopen jaren juist andersom is geweest. Dit topic liep altijd veel beter dan het "Slank.." topic en hier was het gezelliger. Maarja, de afvallers zijn verdwenen en nu is het hier duidelijk stiller geworden.
Ik ben een afvaller (volgens mijn BMI hoor ik hier niet ) en ik ben er weer
Slank gaat me momenteel echt te hard en hier ken ik de mensen ook beter. (al ken ik inmiddels ook wel veel slank-mensen)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:36:45 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_62257211
In het slanktopic zijn veel meer drama's! Inderdaad net een soap.

M'n eigen leven is daarmee vergeleken maar gezapig.
pi_62257306
En ontopic: ik zit intussen te lunchen:

- Boterham mosterd (ipv boter ) met 20+ kaas
- Boterham rauwe ham
- Een komkommer (ja een hele! doe ik bijna elke dag vet lekker)
- Thee
pi_62257323
Nu willen we alles weten ook BE.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:42:57 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_62257346
kaas met mosterd!
pi_62257561
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
kaas met mosterd!
Juistem! Echte Groninger Marne mosterd
Volgens mijn zus kan ik ook gewoon mosterdkaas kopen. Das toch heul niet hetzelfde
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:54:40 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62257619
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:41 schreef YPPY het volgende:
Nu willen we alles weten ook BE.
Mijn 'alles' staat al in OUD!
En zoveel drama heb ik in mijn leven ook niet hoor!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:05:34 #291
30252 Soempie
Procreating
pi_62257870
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Juistem! Echte Groninger Marne mosterd
Volgens mijn zus kan ik ook gewoon mosterdkaas kopen. Das toch heul niet hetzelfde
Ik heb mosterdkaas en dat is helemaal niet hetzelfde! Kaas met Groninger mosterd is echt veul lekkerder
pi_62257903
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn 'alles' staat al in OUD!
En zoveel drama heb ik in mijn leven ook niet hoor!
Is dat alles? Misschien moeten we gewoon wat verzinnen dan. Kan ook leuk zijn!
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:16 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62258263
Oh ja, doe eens!
Dan heb ik er mss ook nog wat lol aan.

* Brighteyes heeft echt even vrijwel niets te doen op haar werk en verveelt zich te pletter!
pi_62258337
* YPPY moet de was op gaan hangen en schoonmaken voordat mevrouw de koningin wakker wordt en kan dus helaas niet meedoen
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:31:07 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62258494
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:
jups.... ik ben ook overgestapt naar het Slank-topic maar heb hier wel veeeeeel gepost

en lees ook stiekem wel mee hoor.

dieettechnisch gaat het hier erg prima mijn BMI is al een hele poos gezond en nu gaan we voor de mooi
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62258945
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jups.... ik ben ook overgestapt naar het Slank-topic maar heb hier wel veeeeeel gepost

en lees ook stiekem wel mee hoor.

dieettechnisch gaat het hier erg prima mijn BMI is al een hele poos gezond en nu gaan we voor de mooi

Ik ben zelf gewoon veel minder gaan posten... is bij mij periodiek... hoe beter het lijnen gaat hoe actiever ik hier ben. Al moet ik zeggen dat ik momenteel gewoon heel weinig tijd heb. 't Is druk op 't werk en ik studeer en als ik 'ns een keertje een vrije avond heb, lig ik óf vroeg in bed, óf ik ben aan het klussen, óf ik probeer weer eens bij te kletsen met mijn man.
***Levi was here***
pi_62260946
Ik volg niet echt een dieet maar ik ben in 2 jaar tijd van 94 kilo naar 82 kilo gegaan. Heb dan wel gelet op eten van vette hap en drinken van bier beperkt maar ben er niet zo erg mee bezig geweest dat ik iedere dag erop aan het letten was bewust. Ondertussen dan wel 1-2 maanden op de 82 kilo dus dan denk ik dat meer beweging nodig is om naar beneden te gaan, anders blijf ik op die 82 zitten en 82 is me nog iets teveel.

Nog 2,1 kilo en ik zie het getal 79,9. Dat heb ik al 7 jaar niet meer gewogen. Toen ik iedere dag in de sportschool was woog ik 67 maar dat hoeft niet meer. Mijn streven is 75 en als het 70 gaat zijn is het ook goed. Minder dan 70 wil ik niet eens, toen ik 67 woog zag ik er niet bepaald gezond uit met ingevallen gezicht.

Sporten is nog een doel, maar eerst eens genezen van de verkoudheid. Wilde gisteren al cardio gaan doen maar met verstopte neus gaat dat een beetje moeilijk.

Verder iedereen succes ermee De aanhouder wint
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:38:42 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62261691
Netjes Topspin!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:48:47 #299
30252 Soempie
Procreating
pi_62261968
Zeker netjes.

Ik heb net Brinta gehaald en van Maggi Opkikker GroenteFit.
pi_62262666
Brinta zonder suiker

Topspin, goed bezig

Ik heb slank ook een tijdje gevolgd en gepost, maar nu gaat het me te hard. Ik heb meestal overdag af en toe een half uurtje internet en dan wil ik meer doen dan 1 topic-reeks bijlezen. Nu komt het hier weer een beetje op gang, gezellig

ontopic: zit nu lekker 2 appeltjes met kaneel te eten en straks weer werken. Omdat ik vandaag van 17:30 tot 21:30 werk ga ik daar wel warm eten (vandaar de frikandel, ik werk in een voetbalstadion)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')