abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62168102
Fietsen is lekker
Ik moet vandaag even naar het centrum en dat ga ik ook lekker lopend met de wagen doen. Als ik op de terugweg moe be, pak ik wel een bus
pi_62169181
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:18 schreef freecell het volgende:
Fietsen is lekker
Ik moet vandaag even naar het centrum en dat ga ik ook lekker lopend met de wagen doen. Als ik op de terugweg moe be, pak ik wel een bus
Ik vond fietsen vandaag toch niet echt lekker. Kleddernat werd ik er van en overal lagen vieze modderige plassen. Maar, ik ben desondanks tóch weer netjes met de fiets gegaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62169806
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vond fietsen vandaag toch niet echt lekker. Kleddernat werd ik er van en overal lagen vieze modderige plassen. Maar, ik ben desondanks tóch weer netjes met de fiets gegaan.
Hop!

Hier regent het vandaag zowaar een keertje niet
pi_62169873
Hier was het gelukkig ook droog, want ik moet wel met de fiets bij gebrek aan ander vervoersmiddel. Gelukkig hoef ik niet zo ver als Captain.
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:39:21 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62170267
So far so good vandaag. En het is droog dus ik ben nog steeds geloof ik wel voornemens vanmiddag Evy1 te gaan lopen met Sasha in de wagen.

Eet lijstje

O: 2 boterhammen met 2 eitjes
T: niks, oh ja toch... mee-gegeten met de fruithap.
L: 2 boterhammen met pindakaas en een appel
T: amandelen
D: Quiche (met een flinke berg groente erin)
T:
pi_62170305
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
weer naar m'n werk gefietst, 40km heen en terug, om de appeltaart van het weekend weg te werken...wel zelf gemaakt dus met weinig suijker, maar even goed, tikt toch aan....
Ik mis het fietsen naar mijn werk echt verschrikkelijk! Gelukkig blijft mijn gewicht wel constant, maar het totale gebrek aan sporten is geestelijk en lichamelijk behoorlijk vermoeiend.
pi_62170501
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik mis het fietsen naar mijn werk echt verschrikkelijk! Gelukkig blijft mijn gewicht wel constant, maar het totale gebrek aan sporten is geestelijk en lichamelijk behoorlijk vermoeiend.
Dat kan ik me echt heel goed voorstellen. Ik heb er met het zoeken van een nieuwe baan ook rekening mee gehouden dat het te fietsen is. Ik heb die beweging gewoon nodig. Fiets nu 8km heen, 8km terug (en op ma en wo nog 5km extra naar school) en da's precies een goede afstand voor mij.
***Levi was here***
pi_62170654
Het irritante is ook dat ik gewoon amper meer aan sporten toe kom. Ben vaak laat thuis, heb belachelijke reistijden voor woon-werk-verkeer (het kan in 1 uur en 10 minuten, maar het nogal een file gevoelig traject....). Owja, en ik moet ook nog een ritme vinden.

Vanavond maar een stukje wandelen ofzo. Als het droog is.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:47:59 #209
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62172057
Vanochtend 96,6 I was in shock Weer een nieuw "record"
Wel apart, ondanks het ongezonde eten, al was het niet veel. Komt zeker doordat ik veel op de been ben geweest, vooral met die 30 uur reizen

Net nog opmerkingen van collega's (waarvan er een paar echte dieetfanaten zijn) dat ze konden zien dat ik weer afgevallen was. Zeggen ze wel vaker, maar ltijd leuk om te horen

Hebben jullie met je omgeving over afvallen terwijl je bezig bent of hou je het geheim? En krijg je ook opmerkingen en complimenten?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:49:56 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62172110
JX, wat ga je goed zeg! Hoe lang ben je nu bezig?
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:03:53 #211
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62172461
Thx! Ik ben nu precies een jaar bezig, dus nu in een jaar tijd bijna 25 kilo afgevallen. Ongeveer 2 kilo per maand en dat vind ik zelf wel een prettig tempo. Wat me blijft verbazen is dat ik het volhoud en dat het na een jaar nog steeds goed gaat Geen dieet, geen 'moeten' maar gewoon mijn eetgewoontes en leefwijze aanpassen naar wat ik prettig vind blijkt voor mij echt de uitkomst!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:07:15 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62172541
Knap hoor! Idd dat je het een jaar lang vol houdt al!
pi_62178641
JX netjes!

Van mijn huis naar de grote markt is iets meer dan 20 minuten lopen in hoog tempo
Even geshopt en toen weer teruggewandeld. Heerlijk
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:48:59 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62180349
Ik heb Evy1 gelopen!
Ok ok, niet uitgelopen zoals ze dat zeggen, dus ik ga woensdag nog een keer voor les 1, maar ik héb iig gelopen!
Het begin is er.
En ja... ik verbaas me er dan altijd weer over hoeveel energie je er stiekem van krijgt, ook al gaat het tijdens het rennen helemaal niet.
pi_62180433
Hoppa BE!
Ja, de rest van de dag bruis ik ook altijd van de energie! Lekker hè?
Daarom wil ik ook weer lopen, ik mis mijn runners-high!
pi_62181452
JX goed bezig knap dat je het zo lang volhoudt

BE goed gedaan, ook al heb je niet uitgelopen, je bent iig gegaan
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:23:33 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62183430
Nog even aanvullen om hem volledig te krijgen:

O: 2 boterhammen met 2 eitjes
T: niks, oh ja toch... mee-gegeten met de fruithap.
L: 2 boterhammen met pindakaas en een appel
T: amandelen, mandarijntje
D: Quiche (met een flinke berg groente erin)
T: mandarijntje, handje amandelen.
pi_62184021
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 08:43 schreef omearos het volgende:
O: brinta met magere melk
T: 2x cappuccino met zoetstof
L: 4x boterham, 2x stroop, 2x kipfilet
T: appel met kaneel
D: nog geen idee
Vandaag gegeten:

T: 2x cappuccino met zoetstof
L: 2x boterham met stroop,
T: 2x boterham met kipfilet, koffie met melk en suiker
D: zalm met dillesaus, sperziebonen met spekjes, gebakken aardappelschijfjes, vruchtenyoghurt

Zometeen nog maar appel met kaneel maken, wil toch wat fruit binnen krijgen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:45:09 #219
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62184223
Goed gedaan JX.

En BE ook super dat je bent begonnen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:50:56 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62184443

1 van deze dametjes komt over zo'n 5 weekjes hier wonen. Dat is ook een berg meer beweging denk ik .

@Troel ik zou willen dat ik daar last van had maar het lijkt me wel rot als het echt de bedoeling niet is

Fietsen is zeker heerlijk bewegen zonder pijn is ook erg prettig
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:10:32 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_62185175
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

1 van deze dametjes komt over zo'n 5 weekjes hier wonen. Dat is ook een berg meer beweging denk ik .

@Troel ik zou willen dat ik daar last van had maar het lijkt me wel rot als het echt de bedoeling niet is

Fietsen is zeker heerlijk bewegen zonder pijn is ook erg prettig

Kunnen we niet afspreken dat jij die kilo's van mij kwijtraakt ofzo 't Is te oneerlijk verdeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:54:15 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_62186812
Wat een lieverds, Bubseltje.

Ik heb me vandaag aan m'n lijstje gehouden. Alleen nog een appel gegeten in de trein.

JX, goed zeg! Zo wil ik het ook, met een beetje van Troel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:33:19 #223
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62190234
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een droppies Een hond zal het wandelen wel aanmoedigen idd, heerlijk! Misschien dat ik mijn kat maar eens ga trainen aan de lijn te lopen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:50:02 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62194940
Bubseltje, wat een lieffie zeg!
Lekker wandelen idd!

Mijn lijstje voor vandaag:

T: Mandarijntje (in de trein)
O: Drinkontbijt
T: 1 kiwi, 1 mandarijn
L: 2 boterhammen, gekookte worst en smeerkaas, 1 appel
T: handje noten
D: Quiche (over van gisterenavond, manlief is niet thuis vanavond, dus ik doe een 2e ronde )

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-10-2008 11:20:46 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:07:25 #225
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62195309
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:03 schreef JX het volgende:
Ongeveer 2 kilo per maand en dat vind ik zelf wel een prettig tempo. Wat me blijft verbazen is dat ik het volhoud en dat het na een jaar nog steeds goed gaat Geen dieet, geen 'moeten' maar gewoon mijn eetgewoontes en leefwijze aanpassen naar wat ik prettig vind blijkt voor mij echt de uitkomst!
Zo provbeer ik het dus ook, want laten we wel wezen, als ik niet gewoon heel mijn leven anders ga eten ben ik zo weer 116 kilo. Dus het is geen dieet, gewoon eten wat je nodig hebt en niet meer. Is geestelijk veel beter te doen!

Wat betreft dat fietsen is het heel raar, op de heenweg de eerste 15 minuten ga ik helemaal kapot, m'n benen worden zuur, maagkrampen...en zodra ik te ver van huis ben om nog om te keren verdwijnen ze. Mijn 'oude, slechte' zelf die weer terug wil naar de koekjes en op m'n reet zitten waarschijnlijk of zo....
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62195456
84,3kg

Mijn lijstje voor vandaag:
T: cappuccino met zoetstof
L: drinkontbijt
T: koffie met melk en suiker
D: shoarma met pitabroodjes en knoflooksaus, paprika, kwarkyoghurt
T: appel
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:38:48 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62195945
Omearos, gaat goed joh!
pi_62197232
De eerste kilo is eraf!

Dus een kilo in een week. De afgelopen week heb ik gemiddeld 1794 kcal gegeten, ik had niet verwacht dat er al wat af zou zijn - dat moet dus echt wel te maken hebben met het vele lopen op m'n werk. Aan de andere kant heb ik ongeveer de helft van de week wel echt honger gehad 's avonds, dus ik vind het wel knap dat ik het volgehouden heb. Ik begin er nu langzaam aan te wennen en moet denk ik ook op gaan letten dat ik niet te weinig ga eten. Ik zat gisteren op 1580 namelijk en ik had geen honger meer - wat dat betreft gaat het ook sneller dan verwacht. Toch even zoeken naar gezonde dingen die ik extra kan eten (een ons wortelbolletjes zet niet veel zoden aan de dijk wat dat betreft) zonder dat mijn net verdwenen snoephonger weer aangewakkerd wordt. Nou goed, ik heb het knopje in ieder geval weer gevonden, voor het eerst in een jaar (en vorig jaar was het na twee weken over, dus ja, we zien wel weer wat er van komt ).

Op zich zat ik qua voedingswaarden over de afgelopen week ook goed, alleen te veel vet (maar dat komt door het eten aan het begin van de week) en te weinig calcium (ligt ook aan het begin van de week, want na een paar dagen ben ik begonnen met ontbijt van yofu & muesli). Verder zijn er wat dingen aan de krappe kant, maar daar kan ik wel mee leven. Zolang ik geen klachten heb en het de ene dag goed is en de andere dag net wat minder, ach. Daarnaast heb ik toch wel meer binnengekregen dan dat, want op veel producten staat geen informatie over de vitamines en mineralen die erin zitten en die zijn dus niet meegeteld.

En nog even biechten, want in de hele week heb ik hetvolgende gesnoept:
Twee keer een toetje van stoofappels, kweeperen en sojaijs (wel een heel bolletje, wat een zelfbeheersing toch opeens), twee blokjes pure chocola en twee marshmallows. Verder had ik alleen maar tussendoortjes als fruit, gedroogde abrikozen, noten, zaden, pitten, wortelbolletjes, stukjes komkommer, etc.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Zo provbeer ik het dus ook, want laten we wel wezen, als ik niet gewoon heel mijn leven anders ga eten ben ik zo weer 116 kilo. Dus het is geen dieet, gewoon eten wat je nodig hebt en niet meer. Is geestelijk veel beter te doen!

Wat betreft dat fietsen is het heel raar, op de heenweg de eerste 15 minuten ga ik helemaal kapot, m'n benen worden zuur, maagkrampen...en zodra ik te ver van huis ben om nog om te keren verdwijnen ze. Mijn 'oude, slechte' zelf die weer terug wil naar de koekjes en op m'n reet zitten waarschijnlijk of zo....
Mijn vader had dat probleem met fietsen ook altijd en daarna had ie nergens meer last van. Ik weet ook niet hoe dat komt, maar je bent dus niet de enige. Ik heb het zelf meer met andere dingen, fietsen kost me gelukkig weinig moeite (tenzij het hard waait - alhoewel het als je 'm in de rug hebt ook best meevalt ). Gewoon even doorzetten dus als je van jezelf weet dat het gevoel weer wegtrekt. Misschien kun je proberen om wat rustiger te fietsen in het begin, zodat je lichaam zich beter kan voorbereiden op de inspanning? Ik weet natuurlijk ook niet hoe hard je fietst he? Gemiddeld tempo voor fietsers schijnt op 15 km te liggen, als ik met m'n vader ging fietsen vroeger zaten we al gauw aan 25 tot 30, als het niet harder was. Kan me voorstellen dat je lichaam moeite heeft om in een keer zo'n tempo op te pakken.
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 08:43 schreef omearos het volgende:

@Meaghan, lastig als je werkt met eten, maar 1800 is toch ook netjes?

Ik werk nu gelukkig niet meer met eten, want toen ik dat wel deed was 1800 echt praktisch onhaalbaar
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:29:12 #229
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_62197300
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef JX het volgende:

[..]

Wat een droppies Een hond zal het wandelen wel aanmoedigen idd, heerlijk! Misschien dat ik mijn kat maar eens ga trainen aan de lijn te lopen
oh je mag mijn kat wel! sinds mijn hond weg is, wil hij net zoals altijd elke avond uitgelaten worden. Mijn kat liep altijd met het uitlaten mee.. en als we het niet doen, dan zeurt ie onze oren eraf!

Nja hier dieet technisch niet zo top.. Dikke stress in huis maar ik probeer het vol te houden!

jx wat goed van je! 25 kilo!! toppie
The girl that lost her mind
pi_62197399
Lol, ik sta nu twee keer in het lijstje
Ik heb destijds een account aangemaakt omdat ik dacht dat ik die nog niet had, maar blijkbaar wel en nu heb ik dus per ongeluk ingelogd op m'n oude account, waarvan ik dus niet wist dat ik het had.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:34:48 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62197464
Maeghan, de eerste is eraf! Goed joh!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:37:43 #232
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62197556
Go Maeghan!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62201927
Ik blijf een beetje hangen.... en dat terwijl ik normaal eet, veel water drink en ook nog bijna elke dag een uur fiets op de hometrainer.
Tralalalaaa
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:56:49 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62202488
Dan zit je waarschijnlijk op wat ze een plateau noemen. Volhouden en dan zou je vanzelf toch weer verder af moeten gaan vallen...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:54:17 #235
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62204057
Hoi allemaal, ik zocht een stukje advies.
Namelijk, weet iemand waar ik sportieve korte broeken kan kopen in maat 46?

Ik ga over een maandje op vakantie naar de zon en na 6 weken suikerloos gegeten te hebben en met moeite dagelijks aan 1200 cal. gekomen te zijn, en daarmee om en nabij 0 gram in totaal afgevallen te zijn geef ik het heel even op tot ik bij de internist terecht kan eind deze maand wegens een schildklierprobleem.

Dat is rot genoeg, maar ook vervelend is dat ik niet meer in mijn korte broeken pas van vorig jaar.
En dus, ik moet nog wat noodkoopjes doen
In de driehoek Eindhoven-Venlo-Weert het liefst.
In "normale" winkels is het aanbod schrijnend vind ik, ik krijg al met moeite een trui gekocht, maar korte broeken zal in dit seizoen wel helemaal tegenvallen
Tips van harte welkom!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_62205966
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef maedel het volgende:
Hoi allemaal, ik zocht een stukje advies.
Namelijk, weet iemand waar ik sportieve korte broeken kan kopen in maat 46?

Ik ga over een maandje op vakantie naar de zon en na 6 weken suikerloos gegeten te hebben en met moeite dagelijks aan 1200 cal. gekomen te zijn, en daarmee om en nabij 0 gram in totaal afgevallen te zijn geef ik het heel even op tot ik bij de internist terecht kan eind deze maand wegens een schildklierprobleem.

Dat is rot genoeg, maar ook vervelend is dat ik niet meer in mijn korte broeken pas van vorig jaar.
En dus, ik moet nog wat noodkoopjes doen
In de driehoek Eindhoven-Venlo-Weert het liefst.
In "normale" winkels is het aanbod schrijnend vind ik, ik krijg al met moeite een trui gekocht, maar korte broeken zal in dit seizoen wel helemaal tegenvallen
Tips van harte welkom!
Hoi maedel.
Heb je al eens bij Bever gekeken? Ze hebben niet super veel in "grotere maten" maar soms zit er best wat leuks bij.
***Levi was here***
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:09:00 #237
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62206662
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoi maedel.
Heb je al eens bij Bever gekeken? Ze hebben niet super veel in "grotere maten" maar soms zit er best wat leuks bij.
Hoi
Deze Bever? Op de Leenderweg?
quote:
Quote van die site:
Zo is de broek op verschillende breedtes dicht te knopen om bij gewichtsverlies toch een goede pasvorm te garanderen
pi_62207586
Zeeltje, je kat
Ik wil ook een uitlaatkat!

HIer veel gesnoept vandaag Nuja, terugvaldagje, kan gebeuren.
Als avondeten net een maaltijdsalade gehad, was lekker, light én vullend Nu hopen dat ik vanavond van de rest van de speculaas kan afblijven! Misschien helpt veel zoete thee.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:40:42 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62208904
Maedel, mss lukt het nog bij iets als Neckermann of Wehkamp ofzo? Die hebben dacht ik ook wel wat groter spul en die mss wel ook korte broeken.

Freecell, sterkte met de avond!
pi_62209012
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef maedel het volgende:

[..]

Hoi
Deze Bever? Op de Leenderweg?
[..]

ja, die. Ik heb daar 2 jaar geleden een afritsbroek mt 48 gekocht. Dus ik neem aan dat er ook wel eea in mt 46 te krijgen is.

Succes met je zoektocht. Kleren kopen in grote maten sucks.
***Levi was here***
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:48:13 #241
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62209100
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

ja, die. Ik heb daar 2 jaar geleden een afritsbroek mt 48 gekocht. Dus ik neem aan dat er ook wel eea in mt 46 te krijgen is.

Succes met je zoektocht. Kleren kopen in grote maten sucks.
Oh, dat klinkt goed. Ik kom er dagelijks langs, dus een bezoekje moet lukken
Ik zag op die site ook best wel wat voor mij.
En inderdaad, kleren kopen in grote maten sucks. Het lijkt wel of ze in veel winkels alleen "maat graat" verkopen
pi_62209152
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:40 schreef Brighteyes het volgende:

Freecell, sterkte met de avond!
Ik zit aan de komkommer en heb nog een heleboel mini-trostomaatjes ontdekt in de koelkast.
Mijn suiker-craving is gelukkig wat over volgens mij!
pi_62215499
Zucht, ik wilde vanavond gaan hardlopen, maar ik ben nu nét klaar met mijn huiswerk voor morgen.
Ik spijbel morgen het prakticum wel (weer), misschien dat ik dan morgenavond een rondje kan "rennen".

Verder gaat het hier wel weer redelijk. Heb het eten weer iets beter onder controle. Op de (light) kwarktaart die ik als toetje had gemaakt na. Verder heb ik me keurig gedragen vandaag.
***Levi was here***
pi_62215743
slecht nieuws + ongesteld = 4 stukjes bonbonbloc

Lijstje van vandaag:
T: cappuccino met zoetstof
L: noodles, drinkontbij
T: warme chocolademelk, 4 stukjes bonbonbloc
D: shoarma met frietsaus en 2 pitabroodjes, paprika
T: kwarkyoghurt met cruesli, warme melk met honing
pi_62215787
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:02 schreef Levitation het volgende:
Zucht, ik wilde vanavond gaan hardlopen, maar ik ben nu nét klaar met mijn huiswerk voor morgen.
Ik spijbel morgen het prakticum wel (weer), misschien dat ik dan morgenavond een rondje kan "rennen".
kan je zomaar spijbelen zonder consequenties?
quote:
Verder gaat het hier wel weer redelijk. Heb het eten weer iets beter onder controle. Op de (light) kwarktaart die ik als toetje had gemaakt na. Verder heb ik me keurig gedragen vandaag.
Lijstje?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:12:50 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62215845
Oh, maar dat mag in sommige omstandigheden hoor, omearos!

Hier ben ik even trots op mezelf.
F. belde net of hij McFlurries mee moest nemen en ik heb gewoon nee gezegd!
Heb ook heel de avond al niet gegeten van de chocolade-kruidnoten die in de kast liggen.
Okok, ik kon niet afblijven van de dubbelvla als toetje. Maar alles bij elkaar genomen vind ik dat ik het best goed gedaan heb.
Heb alleen niet veel gedronken vanavond.

Levi, morgen beter dan, met lopen.
Ik ga morgen ook weer, 2e poging Evy1.
pi_62216145
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat mag in sommige omstandigheden hoor, omearos!

Hier ben ik even trots op mezelf.
F. belde net of hij McFlurries mee moest nemen en ik heb gewoon nee gezegd! *O*
Heb ook heel de avond al niet gegeten van de chocolade-kruidnoten die in de kast liggen.
Okok, ik kon niet afblijven van de dubbelvla als toetje. Maar alles bij elkaar genomen vind ik dat ik het best goed gedaan heb.
Heb alleen niet veel gedronken vanavond.

Levi, morgen beter dan, met lopen.
Ik ga morgen ook weer, 2e poging Evy1.
Mensen die McFlurries gaan aanbieden Je reinste sabotage!

Maar knap hoor
pi_62218083
Ik heb mezelf net gedwangvoederd. Ik zat maar op 1140 kcal vandaag en dat vond ik echt te weinig. Had ook te weinig voedingsstoffen binnengekregen. Heb dus net nog behoorlijk gegeten: boterham met kipfilet, bakje met gedroogd fruit en noten en een pakje soyamelk. Zit nu op 1574 en ik zit gelijk weer wat beter qua vitamines en mineralen. Ik had aanvankelijk zelfs te weinig vet binnengekregen. Beetje laat, maar goed, ik ga toch altijd laat naar bed.
pi_62218462
Oooh een McFlurrie en Bonbonbloc.
Ik heb al de hele dag zin in foute lekkere dingen.

Het gaat hier goed zo te zien!

Mijn lijstje van vandaag:

O: bakje kwark
T: 2 boterhammen met kaas
T: kwark met aardbeien
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: klein stukje cake omdat er iemand trakteerde
D: 3 broodjes en tomatencremesoep

Morgen weer een betere dag.

C_F, als ik in mijn eentje fiets heb ik ook vaak dat probleem. Maar ik fiets dan ook altijd kei hard omdat ik anders het idee heb dat het niet opschiet. Misschien is dat het probleem bij jou ook?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:54:31 #250
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62223621
Bonbonbloc Gelukkig hebben ze die hier niet
Ik heb gisteren bij het boodschappen doen ook de verleiding weerstaan om erg-lekker-uitziende chocolade roomsoesjes niet mee te nemen

Vandaag treinstaking hiero, waarvan ik dacht dat het om 12 uur smiddags zou beginnen. Net een uur op het station gezeten, freezing my arse off.. geen treinen Dan maar een dagje vrij, maar zou liever m'n geld verdienen.
Stakingen in het openbaar vervoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')