abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:01:57 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256380
Ik heb geen idee wat ze gestudeerd heeft, maar ze weet gruwelijk veel van voeding.
Okok, soms een beetje op het anale af (dat zegt ze zelf ook) maar ze weet echt wel heel veel en heeft hele handige tips.
Ze heeft idd een dieetplan opgesteld, er staat een linkje in het 'Slank de herfst in' topic hier in LIF.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:09:45 #277
30252 Soempie
Procreating
pi_62256542
Later misschien even naar kijken.

Dat andere topic loopt wel beter. Ergens wel jammer als mensen afvallen, dan verhuizen ze naar dat topic.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62256563
SHE-dieet valt af voor Levi:
quote:
Weekend ( elke zaterdag en zondag )

10.00 : Japanse rijst
12.00: Japanse rijst
14.00: Japanse rijst
15.00: Fruit naar keuze ( ex bananen )
17.00: Japanse rijst
19.00: Avondeten. Wederom keuze uit groenten+vlees/vis
21.00/22.00: Snack bestaande uit handje popcorn; noten of gerookte kip met chili-dip ( uit flesje )
Rijst! en dan nog 4 keer op een dag ook.
Ik zou er spontaan van in hongerstaking gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:12:36 #279
30252 Soempie
Procreating
pi_62256617
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:10 schreef Levitation het volgende:

Ik zou er spontaan van in hongerstaking gaan.
Dan werkt het toch?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:17:18 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256716
Loopt beter? Dat topic is bijna niet te volgen zo hard gaat dat!
Overigens is dat topic mijn favoriete lurk-voer! Ondanks dat ik een van die 'vadsige' mensen ben waar ik wel eens wat over langs zie komen is het tamelijk hilarisch soms en gewoon leuk om mee te lezen. Net een boek of een soap ofzo.
Oh, en ik zie ook best vaak goeie dieet-tips langs komen dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:22:58 #281
30252 Soempie
Procreating
pi_62256846
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Loopt beter? Dat topic is bijna niet te volgen zo hard gaat dat!
Overigens is dat topic mijn favoriete lurk-voer! Ondanks dat ik een van die 'vadsige' mensen ben waar ik wel eens wat over langs zie komen is het tamelijk hilarisch soms en gewoon leuk om mee te lezen. Net een boek of een soap ofzo.
Oh, en ik zie ook best vaak goeie dieet-tips langs komen dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.

Leuk om te lezen inderdaad. Maar als er wat meer persoonlijke dingen verteld worden vind ik dat al snel. Hier gaat het vooral over afvallen en sporten, dus dan is het al minder spannend.
pi_62256940
Grappige is dat het de afgelopen jaren juist andersom is geweest. Dit topic liep altijd veel beter dan het "Slank.." topic en hier was het gezelliger. Maarja, de afvallers zijn verdwenen en nu is het hier duidelijk stiller geworden.
***Levi was here***
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:30:07 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62257037
Klopt, dit topic heeft idd ook tijdenlang echt heel hard gelopen!

Maar goed, daar kunnen we best verandering in aanbrengen toch?
Hoewel ik de echt sappige onderwerpen wel aan de andere dames over zal laten hoor!
pi_62257198
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:
Grappige is dat het de afgelopen jaren juist andersom is geweest. Dit topic liep altijd veel beter dan het "Slank.." topic en hier was het gezelliger. Maarja, de afvallers zijn verdwenen en nu is het hier duidelijk stiller geworden.
Ik ben een afvaller (volgens mijn BMI hoor ik hier niet ) en ik ben er weer
Slank gaat me momenteel echt te hard en hier ken ik de mensen ook beter. (al ken ik inmiddels ook wel veel slank-mensen)
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:36:45 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_62257211
In het slanktopic zijn veel meer drama's! Inderdaad net een soap.

M'n eigen leven is daarmee vergeleken maar gezapig.
pi_62257306
En ontopic: ik zit intussen te lunchen:

- Boterham mosterd (ipv boter ) met 20+ kaas
- Boterham rauwe ham
- Een komkommer (ja een hele! doe ik bijna elke dag vet lekker)
- Thee
pi_62257323
Nu willen we alles weten ook BE.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:42:57 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_62257346
kaas met mosterd!
pi_62257561
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef Soempie het volgende:
kaas met mosterd!
Juistem! Echte Groninger Marne mosterd
Volgens mijn zus kan ik ook gewoon mosterdkaas kopen. Das toch heul niet hetzelfde
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:54:40 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62257619
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:41 schreef YPPY het volgende:
Nu willen we alles weten ook BE.
Mijn 'alles' staat al in OUD!
En zoveel drama heb ik in mijn leven ook niet hoor!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:05:34 #291
30252 Soempie
Procreating
pi_62257870
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Juistem! Echte Groninger Marne mosterd
Volgens mijn zus kan ik ook gewoon mosterdkaas kopen. Das toch heul niet hetzelfde
Ik heb mosterdkaas en dat is helemaal niet hetzelfde! Kaas met Groninger mosterd is echt veul lekkerder
pi_62257903
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn 'alles' staat al in OUD!
En zoveel drama heb ik in mijn leven ook niet hoor!
Is dat alles? Misschien moeten we gewoon wat verzinnen dan. Kan ook leuk zijn!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:16 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62258263
Oh ja, doe eens!
Dan heb ik er mss ook nog wat lol aan.

* Brighteyes heeft echt even vrijwel niets te doen op haar werk en verveelt zich te pletter!
pi_62258337
* YPPY moet de was op gaan hangen en schoonmaken voordat mevrouw de koningin wakker wordt en kan dus helaas niet meedoen
*OUD heilige*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:31:07 #295
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62258494
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:
jups.... ik ben ook overgestapt naar het Slank-topic maar heb hier wel veeeeeel gepost

en lees ook stiekem wel mee hoor.

dieettechnisch gaat het hier erg prima mijn BMI is al een hele poos gezond en nu gaan we voor de mooi
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62258945
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jups.... ik ben ook overgestapt naar het Slank-topic maar heb hier wel veeeeeel gepost

en lees ook stiekem wel mee hoor.

dieettechnisch gaat het hier erg prima mijn BMI is al een hele poos gezond en nu gaan we voor de mooi

Ik ben zelf gewoon veel minder gaan posten... is bij mij periodiek... hoe beter het lijnen gaat hoe actiever ik hier ben. Al moet ik zeggen dat ik momenteel gewoon heel weinig tijd heb. 't Is druk op 't werk en ik studeer en als ik 'ns een keertje een vrije avond heb, lig ik óf vroeg in bed, óf ik ben aan het klussen, óf ik probeer weer eens bij te kletsen met mijn man.
***Levi was here***
pi_62260946
Ik volg niet echt een dieet maar ik ben in 2 jaar tijd van 94 kilo naar 82 kilo gegaan. Heb dan wel gelet op eten van vette hap en drinken van bier beperkt maar ben er niet zo erg mee bezig geweest dat ik iedere dag erop aan het letten was bewust. Ondertussen dan wel 1-2 maanden op de 82 kilo dus dan denk ik dat meer beweging nodig is om naar beneden te gaan, anders blijf ik op die 82 zitten en 82 is me nog iets teveel.

Nog 2,1 kilo en ik zie het getal 79,9. Dat heb ik al 7 jaar niet meer gewogen. Toen ik iedere dag in de sportschool was woog ik 67 maar dat hoeft niet meer. Mijn streven is 75 en als het 70 gaat zijn is het ook goed. Minder dan 70 wil ik niet eens, toen ik 67 woog zag ik er niet bepaald gezond uit met ingevallen gezicht.

Sporten is nog een doel, maar eerst eens genezen van de verkoudheid. Wilde gisteren al cardio gaan doen maar met verstopte neus gaat dat een beetje moeilijk.

Verder iedereen succes ermee De aanhouder wint
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:38:42 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62261691
Netjes Topspin!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:48:47 #299
30252 Soempie
Procreating
pi_62261968
Zeker netjes.

Ik heb net Brinta gehaald en van Maggi Opkikker GroenteFit.
pi_62262666
Brinta zonder suiker

Topspin, goed bezig

Ik heb slank ook een tijdje gevolgd en gepost, maar nu gaat het me te hard. Ik heb meestal overdag af en toe een half uurtje internet en dan wil ik meer doen dan 1 topic-reeks bijlezen. Nu komt het hier weer een beetje op gang, gezellig

ontopic: zit nu lekker 2 appeltjes met kaneel te eten en straks weer werken. Omdat ik vandaag van 17:30 tot 21:30 werk ga ik daar wel warm eten (vandaar de frikandel, ik werk in een voetbalstadion)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')