ps, heb ik verdorie de OP aangepast voor je zeg je er niets vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
pffff.
Nu op dit moment geen zin
Maar eer het avond is sta ik alweer te springen en te stuiteren
Dank u honneponquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef Logician het volgende:
[..]
ps, heb ik verdorie de OP aangepast voor je zeg je er niets van
die hebben we toch ook ingamequote:Op zaterdag 27 september 2008 11:29 schreef CorneIis het volgende:
Irl wereld? Nooit van gehoord... daar waar die bomen zijn?
Ik heb nog veul minder zin jaquote:
ik kom net uit de kroeg,quote:
Dat schiet wel op jaquote:Op zondag 28 september 2008 22:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kom net uit de kroeg,
heb heel veel alcohol op, dus nu heb ik nog veel minder zin. (voordeel als je blind kunt typen en aangeschoten bent zat bent)
Heb op:
10 shots butterscotsch,
heel veel bier, en 2 cola
nog meer dan gister over 5 uur
Zo dan, 05:11 is idd wel fusking vroeg zeg!quote:
Sterf!quote:Op maandag 29 september 2008 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens:
HET IS FREAKING MAANDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een nieuwe werkweek is losgebarsten vol met energie en werk![]()
![]()
![]()
laat die energie maar zitten, slaap nog half
HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schijt in je broek, overactief Duracell konijn!quote:Op maandag 29 september 2008 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens:
HET IS FREAKING MAANDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een nieuwe werkweek is losgebarsten vol met energie en werk![]()
![]()
![]()
laat die energie maar zitten, slaap nog half
HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat dit al zien sinds vrijdagmiddagquote:Checking McAfee for updates
This may take a few minutes, please wait...
Mogguh Debbiequote:
Buiten het feit dat het maandag is en totaal geen zin heb... mja alles goed hoorquote:
Same here en behalve het feit dat ik ontzettende keelpijn hebquote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het maandag is en totaal geen zin heb... mja alles goed hoor
Met jou?
Mogguh brabantse pimp!!quote:Op maandag 29 september 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijt in je broek, overactief Duracell konijn!
Mogguh![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen morgen iedereen
zo nu dat eruit is.
wat een godverdommes klote weer
ik wil terug men bed in
Ik moet telkens lachen als ik dat zie staanquote:
Welterustenquote:Op maandag 29 september 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen morgen iedereen
zo nu dat eruit is.
wat een godverdommes klote weer
ik wil terug men bed in
Tja hier wil m'n griep maar niet doorkomenquote:Op maandag 29 september 2008 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Same here en behalve het feit dat ik ontzettende keelpijn hebmaar verders alles
![]()
Volgens mij ga ik alleen niet erg productief zijn deze dag
Hier ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja hier wil m'n griep maar niet doorkomen![]()
De enige die actief/productief gaat zijn is Crazy M denk ik
Doe jij je best om door te werken... de rest van de week al je collega's ziek thuisquote:Op maandag 29 september 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hier ook nietbehalve die keel dan
word er een beetje zeikerig van, maar ik MAG NIET ziek worden. NIet dat ik daar geen tijd voor heb, maar daar heb ik gewoon geen zin in enzo. Ook niet zo leuk voor me baas.
Ik heb wel koortsvanmorgen ff de temperatuur opgenomen. Misschien steek ik iedereen wel aan
Ja krijg ik een schouderklopjequote:Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe jij je best om door te werken... de rest van de week al je collega's ziek thuis!
Ik ga maar even opnieuw opstarten..viruscanner/firewall is zo aan het kutten dat langzaam aan m'n hele internetverbinding wegvalt...
quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieve kindertjes !!!!!!! Hier ben ik weer
Droxzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Goedemorgen Amsterdammer(doet me denken aan bier
)
Sgeleeeeeeeeeeeeeeeee ook jij een zonnige morgen in het regenachtige brabant![]()
Debbie_19 ook voor jou 1 zeer gezonde goedemorgen
Bedankt hequote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Droxzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Goedemorgen Amsterdammer(doet me denken aan bier
)
Sgeleeeeeeeeeeeeeeeee ook jij een zonnige morgen in het regenachtige brabant![]()
Debbie_19 ook voor jou 1 zeer gezonde goedemorgen
mogguhquote:Op maandag 29 september 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen!
De gekke aap meld zich weer!
quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Tripack! Het weer is viessssss!quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
morguh mensen![]()
nog steeds geen koffie hier
quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Crazy-M, mijn mede brabo in dit topic! [ afbeelding ]
Draakje![]()
![]()
![]()
GilaMonyet![]()
Bij je zusje in Tilburg?quote:Op maandag 29 september 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben wel weer het hele weekend in brabant geweest
Mooi dik staken gek!quote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack! Het weer is viessssss!![]()
Geen koffie?ik zou serieus gaan staken
En goedemorgen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
morguh mensen![]()
nog steeds geen koffie hier
Jeweetsch!quote:
En jij bent?quote:Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
jullie slaan mij bijn allemaal over![]()
hmmm staken als stagiair???quote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack! Het weer is viessssss!![]()
Geen koffie?ik zou serieus gaan staken
En goedemorgen natuurlijk![]()
![]()
wie niet waagtquote:Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm staken als stagiair???
alsof dat gaat werken
Goeiemorgen knulquote:Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
jullie slaan mij bijn allemaal over![]()
Anders heb ik nog wel plek voor je hierquote:Op maandag 29 september 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm staken als stagiair???
alsof dat gaat werken
quote:Op maandag 29 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel plek voor je hier
Gast... je klapt gewoon een groot bord op je bureau "werken zonder koffie = Viessssssss"
verdient het een beetje?quote:Op maandag 29 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel plek voor je hier
Gast... je klapt gewoon een groot bord op je bureau "werken zonder koffie = Viessssssss"
nietus thee is lekkerquote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
verdient het een beetje?stage is bijna afgelopen
naja een hele dag thee is wel viesssss
We zoeken nog iemand die koffie rond brengtquote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OMG dit ga ik toch niet trekken vandaag
Hoelang heb je dan stage gelopen en welk opleiding ?quote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
daar ging ik weerquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die koffie rond brengt
oepsquote:
succes!quote:Op maandag 29 september 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
oeps![]()
Hmm..nu al vergadering...dat kan niet goed zijn
Tot later
jij was er nog nietquote:
daar was lovelylady toch voorquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die koffie rond brengt
zo'n 5 maanden voor de opleiding I&I stroming VIA (Vormgeving van InterActie) aan de HHSquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan stage gelopen en welk opleiding ?
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..quote:Op maandag 29 september 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n 5 maanden voor de opleiding I&I stroming VIA (Vormgeving van InterActie) aan de HHS
wel toen jij dat hele verhaal had gepost echt heus waar!quote:Op maandag 29 september 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij was er nog niet
maar:
GOEDEMORGEN DRACU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een gekquote:
5 dagenquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..
Hoelang moet je nu nog?!
Btw.. wat heeft iedereen gedaan in het weekend?
ik ben dus bij mn zoessie geweest waar we gister de verjaardag van 3 kids vierdenquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..
Hoelang moet je nu nog?!
Btw.. wat heeft iedereen gedaan in het weekend?
morguh Barraquote:
Oooh, wil ik ook nog is doen.. karten echt te lang geleden.quote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle dank voor de fijne mogges, voel me een stuk beter
zaterdag karten
zondag artis
Die heeft ontslag genomenquote:
In Breda zijn de karts te klein voor mijquote:Op maandag 29 september 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oooh, wil ik ook nog is doen.. karten echt te lang geleden.
quote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heeft ontslag genomen
Mogguh Barra![]()
eenschquote:
Drukquote:Op maandag 29 september 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mogge sgele... hoe wast weekend?
Leuk he verjaardagen ik heb er ook elk weekend wel 2..quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
DrukVerjaardagen
Maar wel heul gezellig
![]()
Hoe was't jouwe?
Ja hoor! Rustig aan gedaan dit weekend (ik kan het, ik kan het!)quote:Op maandag 29 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen als ik dat zie staan
Mogguh kerel!Alles goed?
Mogguh Draakjequote:
karten (270cc) en artisquote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
DrukVerjaardagen
Maar wel heul gezellig
![]()
Hoe was't jouwe?
quote:
HAAAAAAI Lieve jij!quote:
morguhh Logiquote:
time of the monthquote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
HOI iedereensorrie ..
ben bang dat ik een beetje prikkelbaar ben ook enzo
Bank?quote:Op maandag 29 september 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
en ik ga zo maar weer eens wijs op de bank zitten
HoooooI!quote:Op maandag 29 september 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
HOI iedereensorrie ..
ben bang dat ik een beetje prikkelbaar ben ook enzo
Hier is het gewoon droog :pquote:Op maandag 29 september 2008 09:54 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens koffie scoren...
GRRR een natte rok is zooooooooooooooooooooooooo @$@!@$1#![]()
![]()
Bloody weather!
quote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Neen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 10:10 schreef Logician het volgende:
drac:![]()
Denk dat het nog wel even gaat duren eer ik weer "happy happy joy joy" rondstuiter hier...
Cuequote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Logi! je bent nog op fokwas je kwijt
Hey triquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:10 schreef Logician het volgende:
drac:![]()
Denk dat het nog wel even gaat duren eer ik weer "happy happy joy joy" rondstuiter hier...
Cue!!quote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Logi! je bent nog op fokwas je kwijt
Idd jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:14 schreef Logician het volgende:
Cue!!
Ja ik was tijdelijk homeless toen het singles topic er mee kapte, maar ik heb een nieuw onderkomen gevonden![]()
![]()
aaaaawwwwquote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jaWas je helemaal kwijt enzo.. en ineens.. in de active topics zag ik je naam staan
![]()
Leuk werk heb jij zeg..quote:Op maandag 29 september 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:![]()
Ik ben er vanmiddag weer denk.. moet wat mensen laten weten dat ze niet meer nodig zijn
ik wou net zeggenquote:Op maandag 29 september 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
Nog wel ff goeiemorgen aan WL uiteraard!
Nee idd, lijkt mij echt moeilijkquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Leuk werk heb jij zeg..
Vind knap dat je dat kan ik zou dat echt niet kunnen
wat hij zegtquote:
ik hier ook, maar dat wil niet zeggen dat ik zin heb, of dat het zin heeftquote:Op maandag 29 september 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
is gewoon ff druk hier voor een maandag
ongekend
\quote:
volgens mij had ik je al toegevoegd pinoquote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
a tripack zit te hyven!ik kan je hier niet toevoegen , komt later wel, maar dan weet je waarom
Ohh lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt aan iedereen koffie uit!
[ afbeelding ]
meen je dat nou ...tis nog vroeg heh lol........ hmm iemand wil me toevoegenquote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij had ik je al toegevoegd pino![]()
hijs viessss
ja lekker, alleen moet je er geen hapjes van nemenquote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ohh lekker!
Thanks WL
Koekje erbij?
[ afbeelding ]
Buongiorno come siete oggi ?quote:
same herequote:
Lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt aan iedereen koffie uit!
[ afbeelding ]
ja is goed , lijkt me lachen. speel het spel nooit eigelijkquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
Kom je binnenkort trouwens weer eens GTA doen?
gaar kater verrot voel me echt fubarquote:Op maandag 29 september 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Buongiorno come siete oggi ?
zeg, dat kan niet op de maandag hoorquote:
haha, ja zo zal het vast eruit zien jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaar kater verrot voel me echt fubar
quote:
hey но babelfish работает правильноquote:
Wat jij wil knulquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey но babelfish работает правильно
jij hebt ook elke dag taartquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
zo en dat was gebak :d
en weer vrolijk back to work
toch goed dat ik actief ben
quote:Op maandag 29 september 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat jij wil knul!
Babelfish is echt een compleet drama..
Voorbeeld:
Dit typte ik in:
I walked down the street and i see this fine lady. I walked up to her and say hey wanna fuck?
Dit krijg ik al vertaling:
Ik liep onderaan de straat en ik zie deze fijne dame. Wil Ik ging aan haar naar boven en zeg hey aan fuck?
Conclusie:
[ afbeelding ]
ja is echt uber erg.quote:
Ik ben nog steeds bezig met GTA, ben pas op 36% ofzo hahahaquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed , lijkt me lachen. speel het spel nooit eigelijkMGS4 heb ik al bijna 2x uitgespeeld
Hooooi crazy-mquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is echt uber erg.
Wat denk ik toch terug aa nee nfijn weekend![]()
maar goeD:
Is weer MAANDAG
Tijd om af te tellen naar vrijdag
MONYET !!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooooi crazy-m!
Had je nog niet gegroet ;P!
zeg knul zeg je maar tegen je homeysquote:Op maandag 29 september 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat jij wil knul!
Babelfish is echt een compleet drama..
Voorbeeld:
Dit typte ik in:
I walked down the street and i see this fine lady. I walked up to her and say hey wanna fuck?
Dit krijg ik al vertaling:
Ik liep onderaan de straat en ik zie deze fijne dame. Wil Ik ging aan haar naar boven en zeg hey aan fuck?
Conclusie:
[ afbeelding ]
einde van het jaargeloof ikquote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
GTA 4 moet maar is op de pc uitkomen !!!
nondeju, te erg.
Heel de dag telefoon en nu eindelijk de eerste melding ook daad werkelijk kunnen afsluiten
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondnequote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met GTA, ben pas op 36% ofzo hahaha
Elke keer blijf ik gewoon weer mensen neerschieten en gepakt worden
Whahah..quote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg knul zeg je maar tegen je homeys
en ja babelfish denkt ook van , joh zon vraag stel je normaal niet, dus je moet maar zien
Is goed..quote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef Olep het volgende:
Mensen, ik wil niet zeuren maar kunnen jullie misschien foto's zoals die van GilaM. achter een linkje of spoiler zetten? Op zich maakt het niet uit, maar als net een college langsloopt dan ziet dat er toch raar uit.
hahaha, dat heb ik ook hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondne
iedereen babelfished op het woord headsetquote:
quote:
quote:
Ik negeer je niet hoorquote:Op maandag 29 september 2008 11:54 schreef Olep het volgende:
[..]
PauzeWaarom negeert iedereen ome Olep?
Vissen kunnen een erg boeiend onderwerp zijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
quote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bassie paalt met 31 jarige Sandra K. uit Heerhugowaard
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdelingquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...
Maarja..het is nu gebeurd en maar weer verder met de orde van de dag he
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..quote:Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdeling
okee ik snap het.... nooit echt fijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..
quote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vissen kunnen een erg boeiend onderwerp zijn
Dat is een understatementquote:Op maandag 29 september 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
okee ik snap het.... nooit echt fijn
Meid wat zeg je nuquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Visten kan een erg boeiend onderwerp zijn
Ik moest lachen, wat doe je!quote:
Ik zie 'm nu pasquote:
Het is maandag, dan moet dat wel kunnenquote:
Dan ist toch nog al tijd fisten?quote:
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpenquote:Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is maandag, dan moet dat wel kunnen
Voel je je nog een beetje pimp vandaag?
Tripack..ze wilt jequote:Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan ist toch nog al tijd fisten?fuck jouw en sterf
Sterf jij maar meequote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpen
Van mij mag het heul gauw 5 uur worden!
[..]
Tripack..ze wilt jeeerst neuken..en dan sterven
![]()
Je pimpt maar even door tot 5 uur ja!quote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpen
Van mij mag het heul gauw 5 uur worden!
[..]
Tripack..ze wilt jeeerst neuken..en dan sterven
![]()
Ben bezig...momentquote:
Droxzzzzquote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je pimpt maar even door tot 5 uur ja!
Damn, ben ook wel blij als het half 5 is hoor....
"doodneuken".... !?! hahahah
Nee, we kunnen de brabantse pimp niet missen hoor!quote:
ja?quote:
Ik ben niet kapot te krijgen johquote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, we kunnen de brabantse pimp niet missen hoor!
Ik voel me ziek ik wil niet worden doodgeneuktquote:
Dan is het goed, nu alleen nog van dat dialect afkomenquote:
Ik vertaal alleen u zin mevrouwquote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik voel me ziek ik wil niet worden doodgeneuktniet nu
![]()
Dus niet meer dat soort dingen zeggen jaaaa
Hmmm neu want dan stel ik Barra teleurquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vertaal alleen u zin mevrouw
Dus hij heeft nog kans als je niet ziek bent?
Nooit!quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed, nu alleen nog van dat dialect afkomen
Die kan nog niet eens een deur fatsoenlijk open maken zonder er eerst tegen aan te lopenquote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neu want dan stel ik Barra teleur
Je bent toch geen groepsslet aan het worden he?quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neu want dan stel ik Barra teleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ja dat als ik net in zijn Topicquote:Op maandag 29 september 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kan nog niet eens een deur fatsoenlijk open maken zonder er eerst tegen aan te lopenWat moet je daar nou mee!
Een brabantse PIMP... alleen dat klinkt al hilarisch trouwens!quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch geen groepsslet aan het worden he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doh
sinds ons akkefietje neem ik je met een korreltje zout...
ja ik zei "neem ik je"
Dus ja groepsslet zou best kunnen
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ik moet nog steeds lachenquote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een brabantse PIMP... alleen dat klinkt al hilarisch trouwens!
quote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat als ik net in zijn Topicvetpeuk
Barra is viessss?quote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat als ik net in zijn Topicvetpeuk
quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef Sgele het volgende:
He Olep
volgens mij had ik jou nog niet begroet vandaag
slechte opmerking...quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doh
ja ik zei "neem ik je"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
En daar ging m'n waterquote:
je vroeg er zelf omquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
slechte opmerking...nog een slechtere opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op maandag 29 september 2008 13:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nog een slechtere opmerkingVooral geen zout gebruiken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Echt waarquote:Op maandag 29 september 2008 13:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe hallo!
Ik hang hier nu al zon 2 weken hoor
Dat zouden meerdere mensen moeten doen!quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doh
ja ik zei "neem ik je"
Dus ja groepsslet zou best kunnen
spannendquote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef Olep het volgende:
Jongens ik heb straks nog ff een belangrijke vraag. Blijf dus dit topic volgen!
Hahaha ik zag hetquote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zouden meerdere mensen moeten doen!![]()
(over dat.. met een korreltje zout dan)
Ik sla wel over, maar dat had je vast wel gemerkt hahaha
quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef Olep het volgende:
Hoezo? Zout vrij dieet?quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zouden meerdere mensen moeten doen!![]()
(over dat.. met een korreltje zout dan)
Ik sla wel over, maar dat had je vast wel gemerkt hahaha
Geen nerd talkquote:Op maandag 29 september 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
als het iets compoeter achtigs is vind ik het niet boeiend
en anders ben ik nieuwsgierig
quote:Op maandag 29 september 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
slechte opmerking...Ik ben al droog zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(in de zin van... hoe ik ben... een DROOGKLOOT)* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ej, ik ben geen NERD ja!quote:
Als je je grapje uitlegt is ie altijd minder grappigquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al droog zat
(in de zin van... hoe ik ben... een DROOGKLOOT)
quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als je je grapje uitlegt is ie altijd minder grappig
Je moederquote:Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit word er over mij geneukt als ik er niet ben!??!?
met wie moet ik seks hebben ?
is er nog tijd om over te stappenquote:
quote:
quote:
Waar blijf je met je vraag?quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:26 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd. Olep: Kappen met baggeren vriend. Je hebt niet veel meer nodig.
welke vraagquote:
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef Olep het volgende:
Jah ik wacht ook en het was niet nerdie zei hijquote:
Ik heb geen idee hoeveel notes ik zou hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Godver! Notes 2 weken geleden: 5. Nu: 19.
succesquote:Op maandag 29 september 2008 13:29 schreef Logician het volgende:
woei nog 1min dan ismijn lunch weer over, jeej ik ga weer bellenjoepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |