ik wou net zeggenquote:Op maandag 29 september 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
Nog wel ff goeiemorgen aan WL uiteraard!
Nee idd, lijkt mij echt moeilijkquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Leuk werk heb jij zeg..
Vind knap dat je dat kan ik zou dat echt niet kunnen
wat hij zegtquote:
ik hier ook, maar dat wil niet zeggen dat ik zin heb, of dat het zin heeftquote:Op maandag 29 september 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
is gewoon ff druk hier voor een maandag
ongekend
\quote:
volgens mij had ik je al toegevoegd pinoquote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
a tripack zit te hyven!ik kan je hier niet toevoegen , komt later wel, maar dan weet je waarom
Ohh lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt aan iedereen koffie uit!
[ afbeelding ]
meen je dat nou ...tis nog vroeg heh lol........ hmm iemand wil me toevoegenquote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij had ik je al toegevoegd pino![]()
hijs viessss
ja lekker, alleen moet je er geen hapjes van nemenquote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ohh lekker!
Thanks WL
Koekje erbij?
[ afbeelding ]
Buongiorno come siete oggi ?quote:
same herequote:
Lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt aan iedereen koffie uit!
[ afbeelding ]
ja is goed , lijkt me lachen. speel het spel nooit eigelijkquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!
Kom je binnenkort trouwens weer eens GTA doen?
gaar kater verrot voel me echt fubarquote:Op maandag 29 september 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Buongiorno come siete oggi ?
zeg, dat kan niet op de maandag hoorquote:
haha, ja zo zal het vast eruit zien jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaar kater verrot voel me echt fubar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |