Djeez, daar zou ik ook wel een foto van gemaakt hebben!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef Logician het volgende:
btw: rare lui die grieken, schijnt nog een echt bord te zijn ook
[ afbeelding ]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, daar zou ik ook wel een foto van gemaakt hebben!
En in natura...op z'n grieks?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
En nog maar eens, leuk die griekse lijn, erg aardige mensen ook, erg flexible etc, en als je geen geld hebt voor de tol, betaal je toch gewoon in natura?
[ afbeelding ]
Als daar een vrouw bij zou staan, had jij gewoon doorgereden en gedaan alsof je geen geld had gehad... nou niet zo hypocriet gaan doen hequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zien
Of gewoon een andere afslagquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zou meteen rechtsomkeer naar huis gaan als ik dat bord zou zien
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En in natura...op z'n grieks?
zijn we weer ..
hoiquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En in natura...op z'n grieks?
zijn we weer ..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi
jah op welke manier anders in Griekenland
bij mij wel een kop koffie... ow wacht die hebben we nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
godsamme een fles whiskey zou er wel in gaan nuwat een ellende hier...
Ik denk dat wij allemaal dat plaatje verkeerd zien hoor... dat ding voor dat poppetje moet een hond voorstellen. Die bordjes zie je best veel aan de grensquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
De enige hier in het bedrijf die echt grieks spreekt die kwam deze foto aan mij laten zien, en volgens hem was het een serieus bord, ik zit echt serieus te bedenken hier waar het bord voor kan staan.. of dat ik weer eens godsgruwelijk in de zeik genomen word
Bij mij ook word hier ook gillend gek!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
godsamme een fles whiskey zou er wel in gaan nuwat een ellende hier...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allemaal dat plaatje verkeerd zien hoor... dat ding voor dat poppetje moet een hond voorstellen. Die bordjes zie je best veel aan de grens
Hoe kan een bedrijf nou blijven bestaan zonder koffie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
bij mij wel een kop koffie... ow wacht die hebben we nietuhmz.. doe dan maar een aspirine
Nee..niet dat ze die hond moeten nemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]maar dat is zielug!!!!!!!!!!!!!!
Oh!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee..niet dat ze die hond moeten nemen
Oh waar ben ik aan begonnen
Oh rare humor heb ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht serieus dat je bedoelde dat iemand dan voor straf de herder moest pakken
![]()
ik dacht al rare humor heeft die sgele
uhmz... blijkt dat het gister ook al op wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe kan een bedrijf nou blijven bestaan zonder koffie?
quote:Deel 1
(Niet de officiële spelling, fonetisch, bij de _ licht de klemtoon)
Hoe gaat het ermee? – tie kanete?
Ik moet er vandoor. Er wordt op me gewacht (als je een hork wil ditchen) – prepie na fiecho tora. Me periemenoen
Hoeveel kost dit? – poso kanie?
Heerlijk! – Savamasiejo
Wat waardeloos! – tie chalja
Wat vies! – tie ajie Dieja
Heb je een vriend(in)? – egies ena fielo / mja fielenaDa
Heb je een vuurtje…? – miepos egete fotja?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh rare humor heb ik ook wel hoor![]()
Alleen dacht een keer een beetje serieus te doen enzo... kansloos dus
Θέλεις να κάνεις σεξ = Neuken? volgens Babelfish ...geen idee hoe je het uitspreektquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor als je naar griekenland gaat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |