Is goed..quote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef Olep het volgende:
Mensen, ik wil niet zeuren maar kunnen jullie misschien foto's zoals die van GilaM. achter een linkje of spoiler zetten? Op zich maakt het niet uit, maar als net een college langsloopt dan ziet dat er toch raar uit.
hahaha, dat heb ik ook hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondne
iedereen babelfished op het woord headsetquote:
quote:
quote:
Ik negeer je niet hoorquote:Op maandag 29 september 2008 11:54 schreef Olep het volgende:
[..]
PauzeWaarom negeert iedereen ome Olep?
Vissen kunnen een erg boeiend onderwerp zijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
quote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bassie paalt met 31 jarige Sandra K. uit Heerhugowaard
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdelingquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...
Maarja..het is nu gebeurd en maar weer verder met de orde van de dag he
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..quote:Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdeling
okee ik snap het.... nooit echt fijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |