gaar kater verrot voel me echt fubarquote:Op maandag 29 september 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Buongiorno come siete oggi ?
zeg, dat kan niet op de maandag hoorquote:
haha, ja zo zal het vast eruit zien jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaar kater verrot voel me echt fubar
quote:
hey но babelfish работает правильноquote:
Wat jij wil knulquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey но babelfish работает правильно
jij hebt ook elke dag taartquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
zo en dat was gebak :d
en weer vrolijk back to work
toch goed dat ik actief ben
quote:Op maandag 29 september 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat jij wil knul!
Babelfish is echt een compleet drama..
Voorbeeld:
Dit typte ik in:
I walked down the street and i see this fine lady. I walked up to her and say hey wanna fuck?
Dit krijg ik al vertaling:
Ik liep onderaan de straat en ik zie deze fijne dame. Wil Ik ging aan haar naar boven en zeg hey aan fuck?
Conclusie:
[ afbeelding ]
ja is echt uber erg.quote:
Ik ben nog steeds bezig met GTA, ben pas op 36% ofzo hahahaquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed , lijkt me lachen. speel het spel nooit eigelijkMGS4 heb ik al bijna 2x uitgespeeld
Hooooi crazy-mquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is echt uber erg.
Wat denk ik toch terug aa nee nfijn weekend![]()
maar goeD:
Is weer MAANDAG
Tijd om af te tellen naar vrijdag
MONYET !!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooooi crazy-m!
Had je nog niet gegroet ;P!
zeg knul zeg je maar tegen je homeysquote:Op maandag 29 september 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat jij wil knul!
Babelfish is echt een compleet drama..
Voorbeeld:
Dit typte ik in:
I walked down the street and i see this fine lady. I walked up to her and say hey wanna fuck?
Dit krijg ik al vertaling:
Ik liep onderaan de straat en ik zie deze fijne dame. Wil Ik ging aan haar naar boven en zeg hey aan fuck?
Conclusie:
[ afbeelding ]
einde van het jaargeloof ikquote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
GTA 4 moet maar is op de pc uitkomen !!!
nondeju, te erg.
Heel de dag telefoon en nu eindelijk de eerste melding ook daad werkelijk kunnen afsluiten
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondnequote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met GTA, ben pas op 36% ofzo hahaha
Elke keer blijf ik gewoon weer mensen neerschieten en gepakt worden
Whahah..quote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg knul zeg je maar tegen je homeys
en ja babelfish denkt ook van , joh zon vraag stel je normaal niet, dus je moet maar zien
Is goed..quote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef Olep het volgende:
Mensen, ik wil niet zeuren maar kunnen jullie misschien foto's zoals die van GilaM. achter een linkje of spoiler zetten? Op zich maakt het niet uit, maar als net een college langsloopt dan ziet dat er toch raar uit.
hahaha, dat heb ik ook hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondne
iedereen babelfished op het woord headsetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |