Is goed..quote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef Olep het volgende:
Mensen, ik wil niet zeuren maar kunnen jullie misschien foto's zoals die van GilaM. achter een linkje of spoiler zetten? Op zich maakt het niet uit, maar als net een college langsloopt dan ziet dat er toch raar uit.
hahaha, dat heb ik ook hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee op hoeveel % ik zit, ben nog niet zo ver. rondrijden en Chaos veroorzaken is veel leuker dan de missies doen. zeker als je van die slow motion spring schanzen hebt gevondne
iedereen babelfished op het woord headsetquote:
quote:
quote:
Ik negeer je niet hoorquote:Op maandag 29 september 2008 11:54 schreef Olep het volgende:
[..]
PauzeWaarom negeert iedereen ome Olep?
Vissen kunnen een erg boeiend onderwerp zijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
quote:Op maandag 29 september 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor
Damn, collega zitten hier al de hele ochtend over vissen te praten
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bassie paalt met 31 jarige Sandra K. uit Heerhugowaard
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdelingquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja om nou te zeggen dat die gesprekken altijd heel goed gaan zou overdreven zijn denk ik...
Maarja..het is nu gebeurd en maar weer verder met de orde van de dag he
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..quote:Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn dus weer vacatures bij jouw op de afdeling
okee ik snap het.... nooit echt fijnquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee juist niet ... vandaar dat die gasten eruit moeten.. project op z'n gat gegaan en nu zijn we dus overbemand.. .althans..dat waren we..
quote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vissen kunnen een erg boeiend onderwerp zijn
Dat is een understatementquote:Op maandag 29 september 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
okee ik snap het.... nooit echt fijn
Meid wat zeg je nuquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Visten kan een erg boeiend onderwerp zijn
Ik moest lachen, wat doe je!quote:
Ik zie 'm nu pasquote:
Het is maandag, dan moet dat wel kunnenquote:
Dan ist toch nog al tijd fisten?quote:
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpenquote:Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is maandag, dan moet dat wel kunnen
Voel je je nog een beetje pimp vandaag?
Tripack..ze wilt jequote:Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan ist toch nog al tijd fisten?fuck jouw en sterf
Sterf jij maar meequote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpen
Van mij mag het heul gauw 5 uur worden!
[..]
Tripack..ze wilt jeeerst neuken..en dan sterven
![]()
Je pimpt maar even door tot 5 uur ja!quote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou het is gedaan voor vandaag met het pimpen
Van mij mag het heul gauw 5 uur worden!
[..]
Tripack..ze wilt jeeerst neuken..en dan sterven
![]()
Ben bezig...momentquote:
Droxzzzzquote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je pimpt maar even door tot 5 uur ja!
Damn, ben ook wel blij als het half 5 is hoor....
"doodneuken".... !?! hahahah
Nee, we kunnen de brabantse pimp niet missen hoor!quote:
ja?quote:
Ik ben niet kapot te krijgen johquote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, we kunnen de brabantse pimp niet missen hoor!
Ik voel me ziek ik wil niet worden doodgeneuktquote:
Dan is het goed, nu alleen nog van dat dialect afkomenquote:
Ik vertaal alleen u zin mevrouwquote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik voel me ziek ik wil niet worden doodgeneuktniet nu
![]()
Dus niet meer dat soort dingen zeggen jaaaa
Hmmm neu want dan stel ik Barra teleurquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vertaal alleen u zin mevrouw
Dus hij heeft nog kans als je niet ziek bent?
Nooit!quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het goed, nu alleen nog van dat dialect afkomen
Die kan nog niet eens een deur fatsoenlijk open maken zonder er eerst tegen aan te lopenquote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neu want dan stel ik Barra teleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |