Buiten het feit dat het maandag is en totaal geen zin heb... mja alles goed hoorquote:
Same here en behalve het feit dat ik ontzettende keelpijn hebquote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het maandag is en totaal geen zin heb... mja alles goed hoor
Met jou?
Mogguh brabantse pimp!!quote:Op maandag 29 september 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijt in je broek, overactief Duracell konijn!
Mogguh![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen morgen iedereen
zo nu dat eruit is.
wat een godverdommes klote weer
ik wil terug men bed in
Ik moet telkens lachen als ik dat zie staanquote:
Welterustenquote:Op maandag 29 september 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen morgen iedereen
zo nu dat eruit is.
wat een godverdommes klote weer
ik wil terug men bed in
Tja hier wil m'n griep maar niet doorkomenquote:Op maandag 29 september 2008 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Same here en behalve het feit dat ik ontzettende keelpijn hebmaar verders alles
![]()
Volgens mij ga ik alleen niet erg productief zijn deze dag
Hier ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja hier wil m'n griep maar niet doorkomen![]()
De enige die actief/productief gaat zijn is Crazy M denk ik
Doe jij je best om door te werken... de rest van de week al je collega's ziek thuisquote:Op maandag 29 september 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hier ook nietbehalve die keel dan
word er een beetje zeikerig van, maar ik MAG NIET ziek worden. NIet dat ik daar geen tijd voor heb, maar daar heb ik gewoon geen zin in enzo. Ook niet zo leuk voor me baas.
Ik heb wel koortsvanmorgen ff de temperatuur opgenomen. Misschien steek ik iedereen wel aan
Ja krijg ik een schouderklopjequote:Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe jij je best om door te werken... de rest van de week al je collega's ziek thuis!
Ik ga maar even opnieuw opstarten..viruscanner/firewall is zo aan het kutten dat langzaam aan m'n hele internetverbinding wegvalt...
quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieve kindertjes !!!!!!! Hier ben ik weer
Droxzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Goedemorgen Amsterdammer(doet me denken aan bier
)
Sgeleeeeeeeeeeeeeeeee ook jij een zonnige morgen in het regenachtige brabant![]()
Debbie_19 ook voor jou 1 zeer gezonde goedemorgen
Bedankt hequote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Droxzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Goedemorgen Amsterdammer(doet me denken aan bier
)
Sgeleeeeeeeeeeeeeeeee ook jij een zonnige morgen in het regenachtige brabant![]()
Debbie_19 ook voor jou 1 zeer gezonde goedemorgen
mogguhquote:Op maandag 29 september 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen!
De gekke aap meld zich weer!
quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |