Hoelang heb je dan stage gelopen en welk opleiding ?quote:Op maandag 29 september 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
verdient het een beetje?stage is bijna afgelopen
naja een hele dag thee is wel viesssss
daar ging ik weerquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die koffie rond brengt
oepsquote:
succes!quote:Op maandag 29 september 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
oeps![]()
Hmm..nu al vergadering...dat kan niet goed zijn
Tot later
jij was er nog nietquote:
daar was lovelylady toch voorquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die koffie rond brengt
zo'n 5 maanden voor de opleiding I&I stroming VIA (Vormgeving van InterActie) aan de HHSquote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan stage gelopen en welk opleiding ?
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..quote:Op maandag 29 september 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n 5 maanden voor de opleiding I&I stroming VIA (Vormgeving van InterActie) aan de HHS
wel toen jij dat hele verhaal had gepost echt heus waar!quote:Op maandag 29 september 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij was er nog niet
maar:
GOEDEMORGEN DRACU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een gekquote:
5 dagenquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..
Hoelang moet je nu nog?!
Btw.. wat heeft iedereen gedaan in het weekend?
ik ben dus bij mn zoessie geweest waar we gister de verjaardag van 3 kids vierdenquote:Op maandag 29 september 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aha.. pfew 5maanden lekker dan..
Hoelang moet je nu nog?!
Btw.. wat heeft iedereen gedaan in het weekend?
morguh Barraquote:
Oooh, wil ik ook nog is doen.. karten echt te lang geleden.quote:Op maandag 29 september 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alle dank voor de fijne mogges, voel me een stuk beter
zaterdag karten
zondag artis
Die heeft ontslag genomenquote:
In Breda zijn de karts te klein voor mijquote:Op maandag 29 september 2008 09:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oooh, wil ik ook nog is doen.. karten echt te lang geleden.
quote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heeft ontslag genomen
Mogguh Barra![]()
eenschquote:
Drukquote:Op maandag 29 september 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mogge sgele... hoe wast weekend?
Leuk he verjaardagen ik heb er ook elk weekend wel 2..quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
DrukVerjaardagen
Maar wel heul gezellig
![]()
Hoe was't jouwe?
Ja hoor! Rustig aan gedaan dit weekend (ik kan het, ik kan het!)quote:Op maandag 29 september 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet telkens lachen als ik dat zie staan
Mogguh kerel!Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |