Anna Leigh is zeker mooi, maar ik vind haar eerder een type voor in een OC/Gossip Girl-achtige serie, dan als model.quote:
Dat denk ik niet want:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:45 schreef Deceit het volgende:
Denk dat Marjorie volgende keer eruit gaat!
aan het preview filmpje te zien dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Jep, ze gaan naar Amsterdamquote:Op zondag 28 september 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Komen ze in deze cycle trouwens ook nog naar NL?Ik kan me ergens iets herinneren dat er wat modellen en Tyra gespot waren in A'dam...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]Ik moet écht eens ophouden met spoilers lezen. Echt.. waarom klik ik er toch altijd weer op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indd, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef Ephemera het volgende:
Mja.. en nu denken ze in Amerika dat alle Europeanen zo negatief en 'uit zelfbescherming' zo kritisch naar zichzelf zijn
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ Bericht 15% gewijzigd door MisterO op 09-10-2008 12:44:44 ]Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef Jerruh het volgende:
toen ik de aflevering zag, dacht ik al: dit gaat leuk worden in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Maargoed. Ik ben er ook mee eens dat er weinig drama is.
Ik wil gewoon classic catfightquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goed
Heerlijk vind ik het! Gewoon weer een keertje een normale serie, waar het draait om modellenwerk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
hebben we eindelijk eens een cycle zonder dat er tien keer per aflevering minstens dingen worden geroepen als ik ben opgegroeid in de ghetto en heb mijn hele leven moeten vechten om te overleven' en 'I'm legally blind' en 'ik heb een vleesetende bacterie' enzo, is het weer niet goed
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:52 schreef Deceit het volgende:
zou iemand aub een foto kunnen posten van samantha wanneer ze met haar kubus zit te spelen vlak voordat ze naar de jury gaat en hier posten? lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
ja en dat paulina tussen de opnames door aan het breien wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister vertelde Daphne Deckers bij Boulevard dat zij ook guestjudge was!
quote:The CW developing Top Model spinoff
The CW is spinning off its hit reality series "America's Next Top Model."
The network has ordered a pilot for "Operation Fabulous," starring "Top Model" regulars Jay Manuel and J. Alexander and executive produced by "Top Model" chiefs Tyra Banks and Ken Mok.
On "Fabulous," "Jay and J" (as Manuel and Alexander are called on "Top Model") will travel the country giving women makeovers. In various towns, the duo will select five participants and give them "Top Model"-style overhauls -- how to dress, wear their hair and makeup and bring out their confidence with the support of family, friends and their community.
The project, from Kristina Prods., Mok's 10x10 Entertainment and Banks' Bankable Prods., seeks to capitalize on a fan-favorite "Model" segment, when contestants are given head-to-toe high-fashion makeovers supervised by Alexander.
Manuel and Alexander have been with "Model" since the series' debut on UPN in 2003. Manuel is the creative director of show's photo shoots; Alexander is a runway expert who has been a judge for the past few seasons.
"Model" airs twice a year on the CW. Although ratings have ebbed in recent years, the reality show remains the network's highest-rated series.
"Fabulous" would mark the third fashion-themed reality series on CW from Banks and Mok, who also exec produce the network's series "Stylista," slated to debut Oct. 22, which features contestants vying for an editorial position at Elle magazine.
Inderdaad, dat was zo'n grappig stukjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Deceit het volgende:
Samantha die marjorie en analeigh wil smashen vanwege de vriendschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de finale komen en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal winnen, klopt nog steeds
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
voor de mindere kwaliteit, kun je het gewoon op youtube bekijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan hem niet vindenik willum zien
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafnie Dekkersze deed het best leuk. Echt leuk idd om Nederland te zien, allemaal herkenbare plekjes
. Misschien ligt het aan mij, maar het programma lijkt in deze Hollandse setting gelijk een stukje minder gespeeld en gelikt. Positief dus
. Ik ga de aflevering nog even een keer in goede kwaliteit bekijken, en dan gelijk de judging ook, die wil ik nog wel graag zien
.
haha indd of im not kidding Elina is one of the ugliest ppl Ive met on the inside out.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:27 schreef Toeps het volgende:
"VaJayJay shaving party"![]()
BTW wat hebben ze Nederland leuk neergezet!Valt me alles mee!
doe ik altijd, waar kun je verder kijken voor de betere kwaliteit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
voor de mindere kwaliteit, kun je het gewoon op youtube bekijken
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef Treezz het volgende:
[..]
doe ik altijd, waar kun je verder kijken voor de betere kwaliteit?
Nee, het eerste HNTM huis was http://www.l43.nl/, tweede weet ik niet maar ik dacht ook daar? Derde was de oude Tramremise op het Bellamyplein. Vierde weet ik ook niet, dus dat zou evt kunnen. Maar volgens mij is dit huis kleiner.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vraagje: Was het nu hetzelfde huis als het HNTM huis? Dat heb ik nooit gekeken
Op youtube heb ik 'm gezienquote:Op zondag 2 november 2008 11:00 schreef Trusten het volgende:
Is die A'dam aflevering al ergens terug te zien?
Samantha.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 11:10 schreef Treezz het volgende:
[..]
Op youtube heb ik 'm gezien![]()
Wie zei dat toch alweer.. "hoe ggaat het"
Jij hebt de nieuwe aflevering nog niet gezien?quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Aaargh, Samantha, Geena en McKey
Ik ben voor de andere 3 meiden.
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee zij ook niet, en zij zijn ook nog lelijk van buiten. Die mond van McKey bijvoorbeeld
. (kan ze ook niks aan doen, maar het is altijd leuk om te zeiken over stomme mensen
)
Ik zocht op youtube naar de aflevering, maar het staat nog niet online. Wel een tribute voor diegene die eruit is gegaan en ik ben blijquote:Op donderdag 6 november 2008 01:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering! Ben benieuwd welke BN'er er nu weer komt opdraven
. Hopelijk niet die uberzwerver Bastiaan van Schaik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Hehe, ik vond het eigenlijk wel meevallen. Alleen die twee van dat modellenbureau, dat zag er echt super ingestudeerd uit of iig in meerdere takes geschoten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:22 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik schaam me kapot als nederlandse, dat engels van die BN-ers
Oke. Ook bizar. Magoe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Modelmasters the agency, of begreep ik het verkeerd? Nee, ze waren bij Touche models.
Zijn we dat dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
Het Nederlandse volk kwam niet zo heel erg vriendelijk en behulpzaam over toen die meisjes om de weg vroegen
als annaleigh mij de weg zou vragen, zou ik zelfs met d'r meelopen om het te vindenquote:
Waarom?quote:
Touche is een redelijk commercieel bureau, en wel een goede, maar niet echt high fashion top..quote:
Youtube.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
torrentsquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
En nog meer offtopic: topicstarter wat een vervelende avata heb jij zeg.
Marjorie heeft wel het lichaam en hoofd en zo. Elina niet, ze is te gedrongen en dan al die tattoos... Neh.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf waarom is Elina eruit? Ik word horendol van die Marjorie
Ik schaamde me meer voor de Nederlanders die Majorie niet hielpen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:22 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik schaam me kapot als nederlandse, dat engels van die BN-ers
Als je het interview had gekeken, had je gehoord dat ze auditie hebben moeten doen en gevraagd zijn na Top Model. CBS is mede-eigenaar van the CW volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef PeRi het volgende:
Samantha en Analeigh zijn 5 seconden te zien in een aflevering van The Big Bang Theory van deze week.
Zou het een challenge zijn geweest?
Je bent veel te snel. Ik zie het inderdaad netquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het interview had gekeken, had je gehoord dat ze auditie hebben moeten doen en gevraagd zijn na Top Model. CBS is mede-eigenaar van the CW volgens mij
Ik had het filmpje al gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:42 schreef PeRi het volgende:
Je bent veel te snel. Ik zie het inderdaad net.
Oh my!quote:
Volgens mij waren het gewoon toeristen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
Het Nederlandse volk kwam niet zo heel erg vriendelijk en behulpzaam over toen die meisjes om de weg vroegen
Ik kan het nergens vinden? waar heb je gekeken?quote:
Ja ik zeg de tribute ook al staanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef Deceit het volgende:
oh nu verpest ik het voor anderen ook! ja op youtube was een tribute voor haar gemaakt.. en die kut post altijd tributes van diegene die eruit is voordat de afl. op youtube staat.
Ik bekijk ook wekelijk de recap van deze 2 lui, ze zijn wel grappigquote:Op donderdag 13 november 2008 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik zeg de tribute ook al staannou ja het was wel te verwachten
Oh die kijk ik ook elke week! ze zijn leuk! Alleen te anti-marjorie geweest!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekijk ook wekelijk de recap van deze 2 lui, ze zijn wel grappig![]()
Het is vooral geinig als ze het over Ana Leigh hebben. She's their angelquote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh die kijk ik ook elke week! ze zijn leuk! Alleen te anti-marjorie geweest!
En de recap van hen was ook leuk
* I wanna brush her hair *quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vooral geinig als ze het over Ana Leigh hebben. She's their angel
Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.quote:
Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:38 schreef Ikook het volgende:
[..]
Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.
Zet 't even in een spoilertje, ik had ook al gezien dat Marjorie eruit ging 'dankzij' dit topic en dus voordat ik de aflevering gezien had. Heel jammer.
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.
Nee idd, ik dus ook niet! Daarom dus toch maar in die rotkwaliteit op YouTube zitten kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil het niet op youtuibe zien, want het geluid doet het daar niet goed en de kwaliteit is bagger. Maar via andere wegen vind ik hem niet. Ik wil HET ZIEN
!!!!!!!!
Hiephoiquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Youtube.
Wtf waarom is Elina eruit? Ik word horendol van die Marjorie
Er zijn ook mensen die direct vanuit de US kijken. Soms is de rip er al op donderdagochtend dus je argument is eigenlijk nietszeggend. Gewoon vanaf woensdagnacht het topic vermijden tot je de episode gezien hebt. Punt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Ikook het volgende:
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.
Het lijkt wel alsof het maken van een spoiler ineens teveel moeite is oid, dat werd in het begin van deze topicreeks meer gedaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat dit seizoen de kwaliteit en de fahsionabiliteit van de fotos groter is dan andere seizoenen?
Whhahaha echt wel, dat plafond ookquote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat ze het er zo goed laten uitzien op TV is echt magie. Het was echt een kale runway.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
En de finale tussen Annaleigh en McKey (niet vergeten dat ze eigenlijk brittany heet, shining_star),
Tof van Tyraquote:AMSTERDAM - Tyra Banks had voor een van de deelneemsters bij America's Next Top Model een wel heel bijzondere verrassing.
De beeldschone presentatrice maakte in haar eigen show de transseksuele Isis King, die werd geboren als jongetje, zielsgelukkig door de kosten van de geslachtsverandering voor haar rekening te nemen.
Hierbij schakelde ze de hulp van Dr. Marci Bowers in, een chirurg die zelf ook een geslachtsverandering heeft ondergaan.
'Het was het torenhoge bedrag van 35.000 dollar waardoor ik de operatie nog niet heb laten uitvoeren', aldus Isis, die overigens al vroeg in het seizoen van ANTM werd uitgeschakeld.
Cool! clark sucks..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk hier de hele Tyra show met Isis.
Damn, die confrontatie met Clark. Ze is ècht dom. Lekker dat ze nog ff gepakt wordt op die zoen met Elina.
[offtopic]Die eerste is nou zo'n typisch bureau waarvan ik me afvraag hoe het kan blijven bestaan. Hoe vaak zie je ze opduiken bij de credits in bladen als Elle? Juist. Touche zie je nog weleens ooit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Modelmasters the agency, of begreep ik het verkeerd? Nee, ze waren bij Touche models.
Nou, Tyra staat er ook lekker florisant bij.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MCKEY![]()
![]()
![]()
Als je de rest v/d foto's ziet: Tyra is er gewoon bijgeshopt dit keer.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, Tyra staat er ook lekker florisant bij.
Hele lelijke mond. Ik zou'r niet boeken.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar mooi is ze wel
Ironisch dat ze voor haar exit wel een Fiercee award heeft gewonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef Deceit het volgende:
Btw herinneren jullie Kim nog die er zelf uit stapte omdat ze toch niks voor fashion voelde en vond dat het te duur was? Hierrrrrrrr de echte reden waarom ze eruit stapte! Vond haar echt super!
Nee, natuurlijk niet, want jij bent geweldig.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hele lelijke mond. Ik zou'r niet boeken.
Waar slaat dat nu weer op. Iedereen was McKey haar mond aan het afzeiken maar Toeps moet je erop pakken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want jij bent geweldig.
Ja ik dacht al dat zij dat wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Torio het volgende:
Heeft iemand trouwens Nnenna in de reclame van McDonalds gezien (CBO-chicken bacon onions) ?
Aha! Ik had al zo'n vermoeden dat zij het was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Torio het volgende:
Heeft iemand trouwens Nnenna in de reclame van McDonalds gezien (CBO-chicken bacon onions) ?
Ik verbaasde me meer over die man die bevestigde dat haar Nederlandse accent goed was. Alsof hij het wél verstondquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze nu in het Nederlands gezegd hebben. En die Tyra zei dat haar Nederlands accent goed was, wtf?
Dat was nog erger ja, want dat was een Nederlander toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik verbaasde me meer over die man die bevestigde dat haar Nederlandse accent goed was. Alsof hij het wél verstond
jup, dat haalde ik er ook best makkelijk uit hoor....quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Is je lach klaar voor een close-up?" was het toch?
Ja. Leugenaar dat het is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was nog erger ja, want dat was een Nederlander toch?
Die Addy dacht alleen maar: 'Pokerface op, een beetje konten kussen en hoppaa weer duizend eurie in da pocketquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Joana het volgende:
Ik heb deze mevrouw gespot op tv van een het mcdonald reclame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nnenna Agba van cycle 6 toch als ik me niet vergis. Oh ik lees al. Jullie hadden haar ook al gezien.
Oh? Waarom gaan we niet verder in het oude topic dan? Deden we toch nooit, nieuwe openen? Nouja maakt niet uit ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er is al een topic over geopend! Echt snel al, can't wait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |