Ik zocht op youtube naar de aflevering, maar het staat nog niet online. Wel een tribute voor diegene die eruit is gegaan en ik ben blijquote:Op donderdag 6 november 2008 01:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering! Ben benieuwd welke BN'er er nu weer komt opdraven
. Hopelijk niet die uberzwerver Bastiaan van Schaik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Hehe, ik vond het eigenlijk wel meevallen. Alleen die twee van dat modellenbureau, dat zag er echt super ingestudeerd uit of iig in meerdere takes geschoten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:22 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik schaam me kapot als nederlandse, dat engels van die BN-ers
Oke. Ook bizar. Magoe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Modelmasters the agency, of begreep ik het verkeerd? Nee, ze waren bij Touche models.
Zijn we dat dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
Het Nederlandse volk kwam niet zo heel erg vriendelijk en behulpzaam over toen die meisjes om de weg vroegen
als annaleigh mij de weg zou vragen, zou ik zelfs met d'r meelopen om het te vindenquote:
Waarom?quote:
Touche is een redelijk commercieel bureau, en wel een goede, maar niet echt high fashion top..quote:
Youtube.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
torrentsquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
En nog meer offtopic: topicstarter wat een vervelende avata heb jij zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |