Ik verbaasde me meer over die man die bevestigde dat haar Nederlandse accent goed was. Alsof hij het wél verstondquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ze nu in het Nederlands gezegd hebben. En die Tyra zei dat haar Nederlands accent goed was, wtf?
Dat was nog erger ja, want dat was een Nederlander toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik verbaasde me meer over die man die bevestigde dat haar Nederlandse accent goed was. Alsof hij het wél verstond
jup, dat haalde ik er ook best makkelijk uit hoor....quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Is je lach klaar voor een close-up?" was het toch?
Ja. Leugenaar dat het is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was nog erger ja, want dat was een Nederlander toch?
Die Addy dacht alleen maar: 'Pokerface op, een beetje konten kussen en hoppaa weer duizend eurie in da pocketquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Joana het volgende:
Ik heb deze mevrouw gespot op tv van een het mcdonald reclame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nnenna Agba van cycle 6 toch als ik me niet vergis. Oh ik lees al. Jullie hadden haar ook al gezien.
Oh? Waarom gaan we niet verder in het oude topic dan? Deden we toch nooit, nieuwe openen? Nouja maakt niet uit ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er is al een topic over geopend! Echt snel al, can't wait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |