Inderdaad, dat was zo'n grappig stukjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef Deceit het volgende:
Samantha die marjorie en analeigh wil smashen vanwege de vriendschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de finale komen en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal winnen, klopt nog steeds
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
voor de mindere kwaliteit, kun je het gewoon op youtube bekijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan hem niet vindenik willum zien
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafnie Dekkersze deed het best leuk. Echt leuk idd om Nederland te zien, allemaal herkenbare plekjes
. Misschien ligt het aan mij, maar het programma lijkt in deze Hollandse setting gelijk een stukje minder gespeeld en gelikt. Positief dus
. Ik ga de aflevering nog even een keer in goede kwaliteit bekijken, en dan gelijk de judging ook, die wil ik nog wel graag zien
.
haha indd of im not kidding Elina is one of the ugliest ppl Ive met on the inside out.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:27 schreef Toeps het volgende:
"VaJayJay shaving party"![]()
BTW wat hebben ze Nederland leuk neergezet!Valt me alles mee!
doe ik altijd, waar kun je verder kijken voor de betere kwaliteit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
voor de mindere kwaliteit, kun je het gewoon op youtube bekijken
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef Treezz het volgende:
[..]
doe ik altijd, waar kun je verder kijken voor de betere kwaliteit?
Nee, het eerste HNTM huis was http://www.l43.nl/, tweede weet ik niet maar ik dacht ook daar? Derde was de oude Tramremise op het Bellamyplein. Vierde weet ik ook niet, dus dat zou evt kunnen. Maar volgens mij is dit huis kleiner.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vraagje: Was het nu hetzelfde huis als het HNTM huis? Dat heb ik nooit gekeken
Op youtube heb ik 'm gezienquote:Op zondag 2 november 2008 11:00 schreef Trusten het volgende:
Is die A'dam aflevering al ergens terug te zien?
Samantha.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 11:10 schreef Treezz het volgende:
[..]
Op youtube heb ik 'm gezien![]()
Wie zei dat toch alweer.. "hoe ggaat het"
Jij hebt de nieuwe aflevering nog niet gezien?quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Aaargh, Samantha, Geena en McKey
Ik ben voor de andere 3 meiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee zij ook niet, en zij zijn ook nog lelijk van buiten. Die mond van McKey bijvoorbeeld
. (kan ze ook niks aan doen, maar het is altijd leuk om te zeiken over stomme mensen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |