[offtopic]Die eerste is nou zo'n typisch bureau waarvan ik me afvraag hoe het kan blijven bestaan. Hoe vaak zie je ze opduiken bij de credits in bladen als Elle? Juist. Touche zie je nog weleens ooit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Modelmasters the agency, of begreep ik het verkeerd? Nee, ze waren bij Touche models.
Nou, Tyra staat er ook lekker florisant bij.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MCKEY![]()
![]()
![]()
Als je de rest v/d foto's ziet: Tyra is er gewoon bijgeshopt dit keer.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, Tyra staat er ook lekker florisant bij.
Hele lelijke mond. Ik zou'r niet boeken.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar mooi is ze wel
Ironisch dat ze voor haar exit wel een Fiercee award heeft gewonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef Deceit het volgende:
Btw herinneren jullie Kim nog die er zelf uit stapte omdat ze toch niks voor fashion voelde en vond dat het te duur was? Hierrrrrrrr de echte reden waarom ze eruit stapte! Vond haar echt super!
Nee, natuurlijk niet, want jij bent geweldig.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hele lelijke mond. Ik zou'r niet boeken.
Waar slaat dat nu weer op. Iedereen was McKey haar mond aan het afzeiken maar Toeps moet je erop pakken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want jij bent geweldig.
Ja ik dacht al dat zij dat wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Torio het volgende:
Heeft iemand trouwens Nnenna in de reclame van McDonalds gezien (CBO-chicken bacon onions) ?
Aha! Ik had al zo'n vermoeden dat zij het was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Torio het volgende:
Heeft iemand trouwens Nnenna in de reclame van McDonalds gezien (CBO-chicken bacon onions) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |