abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63221235
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Deceit het volgende:
Marjorie eruit
Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.
Zet 't even in een spoilertje, ik had ook al gezien dat Marjorie eruit ging 'dankzij' dit topic en dus voordat ik de aflevering gezien had. Heel jammer.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:05:45 #152
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63221996
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:38 schreef Ikook het volgende:

[..]

Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.
Zet 't even in een spoilertje, ik had ook al gezien dat Marjorie eruit ging 'dankzij' dit topic en dus voordat ik de aflevering gezien had. Heel jammer.
Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_63222246
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef MisterO het volgende:

[..]

Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.
Het lijkt wel alsof het maken van een spoiler ineens teveel moeite is oid, dat werd in het begin van deze topicreeks meer gedaan.
pi_63222318
Ik wil het niet op youtuibe zien, want het geluid doet het daar niet goed en de kwaliteit is bagger. Maar via andere wegen vind ik hem niet . Ik wil HET ZIEN !!!!!!!!
pi_63222495
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil het niet op youtuibe zien, want het geluid doet het daar niet goed en de kwaliteit is bagger. Maar via andere wegen vind ik hem niet . Ik wil HET ZIEN !!!!!!!!
Nee idd, ik dus ook niet! Daarom dus toch maar in die rotkwaliteit op YouTube zitten kijken.
pi_63223812
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Youtube.

Wtf waarom is Elina eruit? Ik word horendol van die Marjorie
Hiephoi (nu dus wel)
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:21:30 #157
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63223933
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Ikook het volgende:
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.
Het lijkt wel alsof het maken van een spoiler ineens teveel moeite is oid, dat werd in het begin van deze topicreeks meer gedaan.
Er zijn ook mensen die direct vanuit de US kijken. Soms is de rip er al op donderdagochtend dus je argument is eigenlijk nietszeggend. Gewoon vanaf woensdagnacht het topic vermijden tot je de episode gezien hebt. Punt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:32:38 #158
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_63230223
ben ik de enige die vind dat dit seizoen de kwaliteit en de fahsionabiliteit van de fotos groter is dan andere seizoenen?
put
your
clothes
on!
pi_63231329
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat dit seizoen de kwaliteit en de fahsionabiliteit van de fotos groter is dan andere seizoenen?
Klopt.

Alleen beetje jammer van Sam.

Oh en de eliminatiereden van Marj was onzin, als je bedenkt dat ze beweren alleen te elimineren op challenge, shoot en judging. Natuurlijk lieten ze de tapes van wat er in huis gebeurde ook meespelen, en was het ook maar beter voor Marj. Maar TyTy en co beweren die tapes niet te zien, danwel niet mee te wegen in judging. Rrrrright.

Overigens wacht ik met smart op de lesbo-pr0n tussen Marj en Analeigh, maar die zal ik helaas waarschijnlijk nooit krijgen.
pi_63246110
Gezien net, duurt inderdaad wel vaker lang voordat de aflevering online te vinden is. Maar tot ik hem gezien heb kom ik ook niet in het topic . Blij dat Marjorie weg is, was ik wel klaar mee.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:18:31 #161
3185 Adelante
To let it go now
pi_63246772
Ik vind Marjorie misschien leuk voor die rare designer foto's, maar gewoon als lekker fotomodel doet die me echt niks Anneleigh daarentegen zou ik direct plat willen neuken! (mckey ook nog wel en die samantha is gewoon raar, dus nee)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63263917
He bleh, Samantha had eruit gemoeten. Wat die er nog tussen doet is me een raadsel, met die vadsige kop en stomme karakter. Echt zo'n type waar ik me dood aan zou ergeren. Vind haar foto's ook zelden mooi. Ze is meer een actrice ofzo (van het buurthuistoneel dan) dan een model.
McKey (vréselijke naam ook ) vind ik niks. Ja, ze doet het fantastisch, maar ik vind dit nou een schoolvoorbeeld van een kleurloos type. Komt niks spannends uit, doodsaai. En zij mag er wel in blijven, terwijl voorheen o.a. Mollie Sue er om die reden uitgeknikkerd werden wees dan consequent . Die scheve bek als ze praat is ook lelijk . Nee, ik heb het niet zo op haar
AnaLeigh MOET daarom winnen, en al waren de andere twee ook tof dan nog moest ze dat. Want ze ziet er echt geweldig uit, niet standaard, maar nog steeds mooi en ze is zo lief en schattig . En een geweldig model ook, ook niet onbelangrijk .
Marjorie eruit is wel jammer, want het was een vermakelijke toevoeging aan deze cycle. Wel leuk voor haar dat ze de challenge had gewonnen, en dat ze het deelde met AnaLeigh . Ze had wel een mooi koppie, itt Sam .
  maandag 17 november 2008 @ 19:43:59 #163
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63297344

Dat ze het er zo goed laten uitzien op TV is echt magie. Het was echt een kale runway.
  maandag 17 november 2008 @ 22:19:18 #164
182751 MisterO
wispelvurig
pi_63302257
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Dat ze het er zo goed laten uitzien op TV is echt magie. Het was echt een kale runway.
Whhahaha echt wel, dat plafond ook Ik ben zo benieuwd of wij op tv komen Wereldberoemd worden we, ik zeg het je!
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_63303078
Marjorie.

Ze was zo stijlvol, en zo leuk, en zo Europees. Ze is de enige die er vanaf het begin al uit zag als een model, en ook een model was.
voyeurism is participation
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:21:12 #166
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63305854
pi_63306104
Ben er niet echt rouwig om dat Marjorie eruit is.. Het leek alsof ze ieder moment een zenuwinzinking kon krijgen

Ik ben voor AnaLeigh.. zo'n schattig meiske
I approve this message
pi_63308235
Tijd zal leren of Marj het redt als model. Ze is haar eigen grootste hindernis, maar ik hoop dat het 'r lukt.
pi_63314604
Terecht dta Marjorie eruit is. Hoewel ze leuk op foto's staat zal ze het op de runway nooit redden. Ik denk dat ze er daarom ook uitgeknikkerd is. Samantha mag er ook uit, hoewel ik haar wel iets verbeterd vindt de laatste afleveringen. En de finale tussen Annaleigh en McKey (niet vergeten dat ze eigenlijk brittany heet, shining_star), en Annaleigh moet natuurlijk winnen Ik vind haar van begin af aan zo'n leuk meisje.... Ze heeft echt alles!

Overigens vind ik het logisch dat hier na de aflevering in de USA spoilers worden geplaatst, duh. Dit is toch het amerikaanse topic.... Na woensdag kijk ik pas in dit topic als ik de aflevering helemaal heb gezien, en nu heb ik hem dus pas vandaag kunnen zien dus post ik ook nu pas
I had a signature once. It was awful.
pi_63315141
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
En de finale tussen Annaleigh en McKey (niet vergeten dat ze eigenlijk brittany heet, shining_star),

Ohja . Nouja, dat zijn geen dingen die ik onthoud, hoor . Was dat niet omdat er meerdere Britanny's inzaten?
pi_63315880
Ja, 3 zelfs, daarom moesten er 2 een andere naam aannemen
I had a signature once. It was awful.
pi_63321256
quote:
AMSTERDAM - Tyra Banks had voor een van de deelneemsters bij America's Next Top Model een wel heel bijzondere verrassing.
De beeldschone presentatrice maakte in haar eigen show de transseksuele Isis King, die werd geboren als jongetje, zielsgelukkig door de kosten van de geslachtsverandering voor haar rekening te nemen.
Hierbij schakelde ze de hulp van Dr. Marci Bowers in, een chirurg die zelf ook een geslachtsverandering heeft ondergaan.

'Het was het torenhoge bedrag van 35.000 dollar waardoor ik de operatie nog niet heb laten uitvoeren', aldus Isis, die overigens al vroeg in het seizoen van ANTM werd uitgeschakeld.
Tof van Tyra .
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:17:15 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_63328275
kan ze volgend jaar weer meedoen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 19 november 2008 @ 12:41:33 #174
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63342573
Kijk hier de hele Tyra show met Isis.
Damn, die confrontatie met Clark. Ze is ècht dom. Lekker dat ze nog ff gepakt wordt op die zoen met Elina.
pi_63345243
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk hier de hele Tyra show met Isis.
Damn, die confrontatie met Clark. Ze is ècht dom. Lekker dat ze nog ff gepakt wordt op die zoen met Elina.
Cool! clark sucks..

Btw herinneren jullie Kim nog die er zelf uit stapte omdat ze toch niks voor fashion voelde en vond dat het te duur was? Hierrrrrrrr de echte reden waarom ze eruit stapte! Vond haar echt super!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')