Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.quote:
Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:38 schreef Ikook het volgende:
[..]
Zou idd fijn zijn als rekening gehouden wordt met mensen die de aflevering nog moeten kijken (zoals je later zelf ook zegt). Geldt natuurlijk voor iedereen die hier komt.
Zet 't even in een spoilertje, ik had ook al gezien dat Marjorie eruit ging 'dankzij' dit topic en dus voordat ik de aflevering gezien had. Heel jammer.
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zodra het in Amerika is uitgezonden kun je gewoon je reacties plaatsen, zonder spoilers. De volgende keer moet je maar niet dit topic aanklikken voordat je de uitzending hebt gezien.
Nee idd, ik dus ook niet! Daarom dus toch maar in die rotkwaliteit op YouTube zitten kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil het niet op youtuibe zien, want het geluid doet het daar niet goed en de kwaliteit is bagger. Maar via andere wegen vind ik hem niet. Ik wil HET ZIEN
!!!!!!!!
Hiephoiquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Youtube.
Wtf waarom is Elina eruit? Ik word horendol van die Marjorie
Er zijn ook mensen die direct vanuit de US kijken. Soms is de rip er al op donderdagochtend dus je argument is eigenlijk nietszeggend. Gewoon vanaf woensdagnacht het topic vermijden tot je de episode gezien hebt. Punt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Ikook het volgende:
Ik snap je reactie en ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Er zit toch duidelijk verschil in het kijken van YouTube uitzendingen dan het downloaden van een torrent. Een YouTube uitzending is vaak eerder online maar bagger van kwaliteit waardoor ik dat niet kijk. Een torrent is vaak pas online op vrijdag (tenminste, Mininova). Dit topic is niet alleen voor het vermelden van wie er uit is en of dat terecht is of niet, maar ook voor het discussieren over de modellen zelf.
Het lijkt wel alsof het maken van een spoiler ineens teveel moeite is oid, dat werd in het begin van deze topicreeks meer gedaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat dit seizoen de kwaliteit en de fahsionabiliteit van de fotos groter is dan andere seizoenen?
Whhahaha echt wel, dat plafond ookquote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat ze het er zo goed laten uitzien op TV is echt magie. Het was echt een kale runway.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef zoeperzazke het volgende:
En de finale tussen Annaleigh en McKey (niet vergeten dat ze eigenlijk brittany heet, shining_star),
Tof van Tyraquote:AMSTERDAM - Tyra Banks had voor een van de deelneemsters bij America's Next Top Model een wel heel bijzondere verrassing.
De beeldschone presentatrice maakte in haar eigen show de transseksuele Isis King, die werd geboren als jongetje, zielsgelukkig door de kosten van de geslachtsverandering voor haar rekening te nemen.
Hierbij schakelde ze de hulp van Dr. Marci Bowers in, een chirurg die zelf ook een geslachtsverandering heeft ondergaan.
'Het was het torenhoge bedrag van 35.000 dollar waardoor ik de operatie nog niet heb laten uitvoeren', aldus Isis, die overigens al vroeg in het seizoen van ANTM werd uitgeschakeld.
Cool! clark sucks..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk hier de hele Tyra show met Isis.
Damn, die confrontatie met Clark. Ze is ècht dom. Lekker dat ze nog ff gepakt wordt op die zoen met Elina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |