nieuwsgroepenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef Treezz het volgende:
[..]
doe ik altijd, waar kun je verder kijken voor de betere kwaliteit?
Nee, het eerste HNTM huis was http://www.l43.nl/, tweede weet ik niet maar ik dacht ook daar? Derde was de oude Tramremise op het Bellamyplein. Vierde weet ik ook niet, dus dat zou evt kunnen. Maar volgens mij is dit huis kleiner.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vraagje: Was het nu hetzelfde huis als het HNTM huis? Dat heb ik nooit gekeken
Op youtube heb ik 'm gezienquote:Op zondag 2 november 2008 11:00 schreef Trusten het volgende:
Is die A'dam aflevering al ergens terug te zien?
Samantha.quote:Op zondag 2 november 2008 @ 11:10 schreef Treezz het volgende:
[..]
Op youtube heb ik 'm gezien![]()
Wie zei dat toch alweer.. "hoe ggaat het"
Jij hebt de nieuwe aflevering nog niet gezien?quote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Aaargh, Samantha, Geena en McKey
Ik ben voor de andere 3 meiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee zij ook niet, en zij zijn ook nog lelijk van buiten. Die mond van McKey bijvoorbeeld
. (kan ze ook niks aan doen, maar het is altijd leuk om te zeiken over stomme mensen
)
Ik zocht op youtube naar de aflevering, maar het staat nog niet online. Wel een tribute voor diegene die eruit is gegaan en ik ben blijquote:Op donderdag 6 november 2008 01:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering! Ben benieuwd welke BN'er er nu weer komt opdraven
. Hopelijk niet die uberzwerver Bastiaan van Schaik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Hehe, ik vond het eigenlijk wel meevallen. Alleen die twee van dat modellenbureau, dat zag er echt super ingestudeerd uit of iig in meerdere takes geschoten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:22 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik schaam me kapot als nederlandse, dat engels van die BN-ers
Oke. Ook bizar. Magoe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Modelmasters the agency, of begreep ik het verkeerd? Nee, ze waren bij Touche models.
Zijn we dat dan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
Het Nederlandse volk kwam niet zo heel erg vriendelijk en behulpzaam over toen die meisjes om de weg vroegen
als annaleigh mij de weg zou vragen, zou ik zelfs met d'r meelopen om het te vindenquote:
Waarom?quote:
Touche is een redelijk commercieel bureau, en wel een goede, maar niet echt high fashion top..quote:
Youtube.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
torrentsquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:16 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Hi mensen, ik kijk ook naar antm maar weet niet welk cyclus nr we nu zitten. Vandaar dat ik nietsvermoedend deze topic opende. Maar hier zie ik dus dat jullie verder zijn. Nu wou ik vragen hoe en waar jullie die afleveringen dan bekijken. Sorry misschien is het een vraag die al veel eerder/vaker is gesteld maar ik heb de topic niet meer doorgelezen omdat ik dus spoilers tegen zou komen. Alvast bedankt voor het antwoord.
En nog meer offtopic: topicstarter wat een vervelende avata heb jij zeg.
Marjorie heeft wel het lichaam en hoofd en zo. Elina niet, ze is te gedrongen en dan al die tattoos... Neh.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf waarom is Elina eruit? Ik word horendol van die Marjorie
Ik schaamde me meer voor de Nederlanders die Majorie niet hielpen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:22 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik schaam me kapot als nederlandse, dat engels van die BN-ers
Als je het interview had gekeken, had je gehoord dat ze auditie hebben moeten doen en gevraagd zijn na Top Model. CBS is mede-eigenaar van the CW volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef PeRi het volgende:
Samantha en Analeigh zijn 5 seconden te zien in een aflevering van The Big Bang Theory van deze week.
Zou het een challenge zijn geweest?
Je bent veel te snel. Ik zie het inderdaad netquote:Op dinsdag 11 november 2008 @ 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het interview had gekeken, had je gehoord dat ze auditie hebben moeten doen en gevraagd zijn na Top Model. CBS is mede-eigenaar van the CW volgens mij
Ik had het filmpje al gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:42 schreef PeRi het volgende:
Je bent veel te snel. Ik zie het inderdaad net.
Oh my!quote:
Volgens mij waren het gewoon toeristen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
Het Nederlandse volk kwam niet zo heel erg vriendelijk en behulpzaam over toen die meisjes om de weg vroegen
Ik kan het nergens vinden? waar heb je gekeken?quote:
Ja ik zeg de tribute ook al staanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef Deceit het volgende:
oh nu verpest ik het voor anderen ook! ja op youtube was een tribute voor haar gemaakt.. en die kut post altijd tributes van diegene die eruit is voordat de afl. op youtube staat.
Ik bekijk ook wekelijk de recap van deze 2 lui, ze zijn wel grappigquote:Op donderdag 13 november 2008 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik zeg de tribute ook al staannou ja het was wel te verwachten
Oh die kijk ik ook elke week! ze zijn leuk! Alleen te anti-marjorie geweest!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bekijk ook wekelijk de recap van deze 2 lui, ze zijn wel grappig![]()
Het is vooral geinig als ze het over Ana Leigh hebben. She's their angelquote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh die kijk ik ook elke week! ze zijn leuk! Alleen te anti-marjorie geweest!
En de recap van hen was ook leuk
* I wanna brush her hair *quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vooral geinig als ze het over Ana Leigh hebben. She's their angel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |