haha grappig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Om precies te zijn probeerde Axel mijn telefoon af te pakken terwijl ik bij Gerard in de uitzending was, was best grappig
haha, ik dus ook... gelukkig drukte ik op F5 voor ik het topic wilde openen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef Sersjee het volgende:![]()
Stond op het punt zelf een nieuwe te openen.
wat eem raar ideequote:
Zeer goed idee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
bier
Moet je ook niet over nadenken gewoon doen.quote:
Hehehe, zo zat ik ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, ik dus ook... gelukkig drukte ik op F5 voor ik het topic wilde openen.
Ja hè.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
Goh, 1 topic. Wat zijn we allemaal geduldig vandaag
De stad of Hilton ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja hè.![]()
Paris is burning, Paris is screaming!!
Toch maar eens checken dan... Het refrein doet me zo onwijs aan Bananarama denken, maar da's natuurlijk uit zo'n beetje dezelfde tijd alsquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
album van Ladyhawke is erg tof! klinkt een beetje als de nieuwe kim wilde
[ afbeelding ]
thanksquote:
ik besta niet iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:
"Comme ci, je n'existe pas..."
Of zoiets, m'n Frans is wat roestig...
Vanmiddag ook al bij Coen en Sander?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
omg Gordon bij P&W
Zingen moest die niet doen
Daar moest ik ook aan denken..quote:
Origineel is van Kheb Khaled (of hoe je 't schrijft?) toch? Duurde ff voordat ik 'm doorhad.quote:
Khaledquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
niet van outlandish...
Heeeel herkenbaar.. wat erg irritant is dat je het kan meezingen maar dat het kwartje dan niet of pas later valt. Deze keer was het wel te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
thanks
Ik zit altijd zo vet gefrusteerd 'IK HERKEN HET! WAT IS HET?!'
Meestal kom ik dan met wat mee zingen wel op de titel.
Maar nu wist ik t niet
Dan zal het inderdaad Khaled (ofzo iets) zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken..![]()
[..]
Origineel is van Kheb Khaled (of hoe je 't schrijft?) toch? Duurde ff voordat ik 'm doorhad.
Mja, die heeft dus duidelijk een persdag in z'n agenda gezet. Zie je wel vaker bij 'grote artiesten' (of artiesten die denken dat ze groot zijn).quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al bij Coen en Sander?
je houdt van horrorquote:
Bert op de oude stek van Antiroos iig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit uit te zoeken wat nu eigenlijk de nieuwe nacht-indeling is. Is allemaal nog wat vaag.
Zo staat er op 3fm.nl dat Bert op de dinsdagnacht komt, maar Guis kondigde vannacht ook al aan dat hij naar de dinsdagnacht gaat...
Wij vermaken ons opperbest jochie, goed bezigquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
...'k ben even achter het toetsenbord van Kevin gekropen
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
We zien je wel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
Der Rudy ! Hallo daarquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Tim Immers - Liever Dan Lief
MGMT - Kids (Soulwax remix)
Adele - Cold Shoulder
Silence Is Sexy - 1984
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
The Whip - Trash
Marike Jager - Celia Trigger
The Cure - Boys Don't Cry
Oasis - The Shock Of The Lightning
Live Request:
1. Santogold - Lights Out (Lowlands 2008)
2. Pearl Jam - Black (Pinkpop 2000)
3. Chemical Brothers - Galvanize (Pinkpop 2005)
Lucky Fonz III - All My Days
ik ken hem nog steeds niet. ken het origineel van Doe Maar, wat natuurlijkm superieur is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is er echt eentje van voor mijn emigratie naar NL, ik kende deze tim immers echt niet!
Vooral zo houden..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is er echt eentje van voor mijn emigratie naar NL, ik kende deze tim immers echt niet!
Truste AZ, dat die wekkers maar weer goed staan ingesteldquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ik moet echt gaan pitten, stort in, mzzl mensen
Check het origineel maar, zoveel scheelt het echt niet...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral zo houden..![]()
Wat een plaat zeg![]()
Dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wel in de 'kevin-knipt-hem-van-7-naar-4-minuten-terug'-edit
Valt mij tot nu toe echt heel erg mee. Alle lekkere stukes uit het origineel zitten ook verwerkt in deze remix.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check het origineel maar, zoveel scheelt het echt niet...
MGMT door Soulwax
Of moet je tijd vrij maken voor Mr. Brightside?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wel in de 'kevin-knipt-hem-van-7-naar-4-minuten-terug'-edit
Ehm, ik had het over Liever dan lief.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt mij tot nu toe echt heel erg mee. Alle lekkere stukes uit het origineel zitten ook verwerkt in deze remix.
Moet zeggen dat ik wel fan ben geworden van MGMT. Gasten presteren het telkens weer om hele vette singles te maken die ook nog eens vernieuwend klinken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ehm, ik had het over Liever dan lief.
Ik bedoelde dat ik hoopte dat die werd geskiptquote:
Tim Immers - Liever Dan Liefquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hoopte dat die werd geskipt
Wat was de guilty?ik heb t gemist
iets met ketchup op de trap![]()
Adele
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wat was de guilty?ik heb t gemist
Ik wou net zeggen :pquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Helaas niet de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder
Ik ook niet, maar door de wiki en de woord weg piep vraag wist ik hetquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
Wist alleen de achterstevori niet...
ooh dan heb ik 'm vast al eens gehoord.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, hij stond volgens mij al eerder op de playlist van MYA..
nomnomnom Jools Hollandquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Ga zo overschakelen naar BBC2, wantJools
met o.a. Elbow en David Gilmour.
[Broekie-slijmmodus]Anders zou ik niet naar 3FM luisteren, toch?[/Broekie-slijmmodus]quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
nomnomnom Jools Holland
Mensen hebben hier smaak
I'M IN!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij willen ook een LLiNK! jingle maar hebben geen geld voor zo'n vrouwenkoor
Misschien kun je ¤1000,- weggeven aan een of ander viswijven-koor (cultuur hequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, das een goeie. ik gooi het in de groepquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kun je ¤1000,- weggeven aan een of ander viswijven-koor (cultuur he) en dan zingen ze hem gratis voor je in
Dan moet Rudy maar met 'n hoog stemmetje wat inzingen, en 'n beetje knippen en plakken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Niet genoeg vrouwen op de redactie te vinden?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik zit vol goeie ideeën. Roosmarijn geeft open deuren weg dankzij mijquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh, das een goeie. ik gooi het in de groep
Ook niet mijn muziek..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Marike Jager was niet echt mijn ding..
Zou ze al door d'r voorraad heen zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit vol goeie ideeën. Roosmarijn geeft open deuren weg dankzij mij
Je zou het denken, maar volgens mij heeft ze een speciaal adresje waar ze pallets tegelijk bestelt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ze al door d'r voorraad heen zijn?
Speelt ook wel mee want de combinatie tussen die 2 is wel erg leuk, maar qua tekst spreekt het mij ook wat meer aan. Geinig liedje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tweedehands Jas is echt briljant! Maar misschien komt dat omdat Rudy meedoet
Kinderen voor kinderen toch?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speelt ook wel mee want de combinatie tussen die 2 is wel erg leuk, maar qua tekst spreekt het mij ook wat meer aan. Geinig liedje.
Rudy zegt dat je je kans gemist hebt toen hij in je slaapkamer zatquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wanneer kom je dan langs zonder microfoon en alles, Rudy?![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Rudy zegt dat je je kans gemist hebt toen hij in je slaapkamer zat
Schande!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:50 schreef Sirolf het volgende:
6 minuten en 20 seconden de LIVE request... dat wordt dus weer geen Killers...
Time flies..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Pfff nog maar een kwartier en dan is het alweer tijd voor Beelen..
Zal wel doorgaan toch? Maar dan wel met 90s platen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Is er volgende week wel MYA of gaat dat niet door vanwege de 90's request week ?
Bij de 90s Request gaan de normale programma's gewoon door hoor (alleen tijdens de 90s Request Top 100 niet), maar er is dan dus alleen maar muziek van voor 2000 te horen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Is er volgende week wel MYA of gaat dat niet door vanwege de 90's request week ?
Hij was weer fijn. Tot volgende weekquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bon, dat was hem weer. tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan nog even door want giel is te laat
Daar is hij dan...quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan nog even door want giel is te laat
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komt ie net binnengestormd.... nou doei!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Lekker rustig chanson [ afbeelding ]
Vrees het ook... Meestal begint het standaard met teveel minuten gelul en dan weer eens een plaatje. Niet echt boeiend, imo. Maar damn, dit is wel een bijzonder fijne track. rock 'n roll !quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Daar bleef ik nog ff voor hangen. Denk dat de uit-knop zo ingedrukt gaat worden..
Rudy had van mij ook nog wel even langer door mogen gaan..quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:11 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom kwam giel nou binnen?
Omdat hij een keer wel te laat kwam, ondekte ik Rudy![]()
Het valt mee deze week, want ik hoor 'm nu al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy had van mij ook nog wel even langer door mogen gaan..
Nou draai die Freakandel Speciaal nou maar... oh, dat gaat nog wel even duren want het is tijd voor de bellers.
Show is 17 minuten bezig en al 2 platen.. niet slecht. Dat aantal ligt normaal toch wel wat lager.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het valt mee deze week, want ik hoor 'm nu al.
quote:Keep their headz ringin (ding ding dong, ring-gading ding ding dong)
Prima combinatiequote:Op zaterdag 27 september 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zonnetje, beetje aan het ploegen in de tractor,heerlijk muziekje! Goed!
Gaaf ! hopen dat Diergaarde je request wil draaien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:44 schreef borisz het volgende:
twee oneindig aangevraagd, met springen voor plezier
Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeftquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.
deze request is ook best aardig.
ohh dat is handig van die telefoon, hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeft. Maar die belt dan weer niet onbekend
.
Ach ja Radio kan naar Veronica![]()
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef Jannekje7 het volgende:
And whyhyhyhyhyhyhyyyhy, can't you just hold me?
Ah, deze bedoelde je gister in de auto Broekie?
Onbekend belt weerquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Owja, maar volgens mij neuriede jij even een stukje om me op weg te helpenquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.
Welk liedje ik nou wel de tekst van opnoemde weet ik zo snel even niet meer...
Ow, cool, een stalker!quote:
^3 inmiddelsquote:
Last van 'n ritmestoornisje?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vraagt zich af wat wat ze hier doet nu
Eej Stadjerquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ
* -Hans- is ook weer terug uit de stad... f*cking druk maar wel gezellig.
Ja straks.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Novastar
Congratz borisz ! biertje om het te vieren?
Nice!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
Ohja ik heb voor het eerst een pokertoernooitje gewonnen.
Het was een 1$ toernooi en heb daar 59$ van gemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nice!!(of ging 't om wat centen?)
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was een 1$ toernooi en heb daar 59$ van gemaakt.
\\A moi !quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej Stadjer![]()
Dat zal best met dit weer, hopen dat 't morgen net zo is tijdens Grunn - Feyenoord.![]()
The Verve heb ik ook al 'n poosje niet meer gehoord, is bijna uit de lijst dus?
Lekker ! vanavond ga ik weer aan het bier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja straks.Ik heb trouwens van oma bier van brouwerij de hemel in Nijmegen gekregen
.
* muisje-eliza ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:13 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- kijkt even de F1 kwalificatie
Zo'n 18 graden lees ik net. Dacht ook gehoord te hebben dat 't uitverkocht was, weet 't niet zeker..quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat de verwachting voor morgen ook wel goed is en pas vanaf maandag wordt het minder weer. Ik had ook wel naar Grunn gewild maar het is volgens mij nu helemaal uitverkocht..
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer bij land der leefden zijn, dacht vannacht lekker te slapen werd ik vannacht 03:30 wakker met heel veel pijn, huisartsenpost gebeld , zou wel nierstenen kunnen zijn, wacht maar tot 08.30 en kom dan maar langs.
Uitslag was dus inderdaad niersteentjes
kortom flinke spuit met pijnstillers en succes ermee
Auw.. Beterschap!! Ze hoeven er (nog) niet uit?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer bij land der leefden zijn, dacht vannacht lekker te slapen werd ik vannacht 03:30 wakker met heel veel pijn, huisartsenpost gebeld , zou wel nierstenen kunnen zijn, wacht maar tot 08.30 en kom dan maar langs.
Uitslag was dus inderdaad niersteentjes
kortom flinke spuit met pijnstillers en succes ermee
Aan het gruis te zien was dat niet nodig, de steen de tijds zou het wel oplossen, voel mij nu al 100x beter dan vannacht , zelfs kunnen slapen na de spierverslappers en paardenmiddel tegen de pijn, werd er best even wappy vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Auw.. Beterschap!! Ze hoeven er (nog) niet uit?
Het ziet er trouwens wel erg mooi uit maar het circuit is wel super smal dus ik vraag mij echt af of het morgen wel een leuke race wordt.. 31 mensen al ?! Gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
ik heb al 31 mensen op mn DJ Sandstorm hyves![]()
Straks als Piles de andere mixen klaar heeft kan alles daar neergezet worden... Een soort DJ Sandstorm data-base
Wappy, dat zal best.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aan het gruis te zien was dat niet nodig, de steen de tijds zou het wel oplossen, voel mij nu al 100x beter dan vannacht , zelfs kunnen slapen na de spierverslappers en paardenmiddel tegen de pijn, werd er best even wappy van
Dat is ook weer zo. Alhoewel ik ook wel pijnlijke verhalen heb gehoord over 't uitplassen van nierstenen..quote:ben geen medicijnliefhebber, maar was maar wat blij van morgen wat te krijgen tegen die pijn, die was niet te harden
was ook blij dat het maar nierstenen waren, met blindedarm ontstekking had ik nu niet meer thuis geweest een week lang
18 graden?! wow, dat is echt primaquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo'n 18 graden lees ik net. Dacht ook gehoord te hebben dat 't uitverkocht was, weet 't niet zeker..
Oja, de race in 't donker is dit weekend. Ook maar ff inschakelen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ziet er trouwens wel erg mooi uit maar het circuit is wel super smal dus ik vraag mij echt af of het morgen wel een leuke race wordt.. 31 mensen al ?! Gaat de goede kant op.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wappy, dat zal best.![]()
[..]
Dat is ook weer zo. Alhoewel ik ook wel pijnlijke verhalen heb gehoord over 't uitplassen van nierstenen..
Vanaf maandag wordt 't herfst, nog ff genieten morgen dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
18 graden?! wow, dat is echt primavandaag is het trouwens ook al zo'n fantastische dag qua weer. Was het altijd maar zo mooi
![]()
Heel erg gaaf inderdaad.. denk dat ik ook telkens rondjes zou gaan rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis idd lekker smal, en die grap met perongeluk de pitlane inrijden was wel geinig![]()
En die snelweg eroverheen...dies toch vetcool!!! Als ik daar woonde ging ik echt rondjes rijden op die snelweg
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt 't herfst, nog ff genieten morgen dus.![]()
En ik draai net vrolijk Moke - Her comes the summer..
Jup, dat komt daardoor en daar door.. Ander (niet pijnlijk) onderwerp?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoor nooit over pijnlijke verhalen met niestenen bij vrouwen...alleen bij mannen...komt dat omdat zo een ding door je pipi heen moet?
*auwie*
Net als dat ze weleens onderzoek doen in een blaas met een camera aan een buisje...dat moet er dan ook doorheen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup, dat komt daardoor en daar door.. Ander (niet pijnlijk) onderwerp?
Mijn hemel.. En Milli Vanilli staat er ook bij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met dit liedje kom je zeker van je nierstenen af
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mijn hemel.. En Milli Vanilli staat er ook bij.
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..
Jeez, Bløf direct op 1.![]()
Hehehe. Dat is altijd 't nadeel van die related videos, je blijft klikken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nu bij Ice Ice Baby en ik zie MC Hammer staan...die doe ik hierna
We gaan voor P1quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stijgt zo'n 10 plaatsen per week. Ergens in de top 5 dus volgende week lijkt me..
Jeez, Bløf direct op 1.![]()
Heerlijk foutquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben nu bij Ice Ice Baby en ik zie MC Hammer staan...die doe ik hierna
Wat 'n track!! Maar dan op 'n minder positieve manier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreseljke bagger plaat van Marco B
Ik ook..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:33 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG...kan m helemaal meezingen
Vast welquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef muisje-eliza het volgende:
komt er nu weer n nieuw clipje?
1 dagje maar helaas, maar tochquote:
Ik moet bij dat soort omschrijvingen altijd meteen aanquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef muisje-eliza het volgende:
van wie is dat liedje toch dat zo gaat
*let op heh*
*dum dum die dum du du dum*
![]()
Niet gezien, maar is wat mij betreft prima en mag ook wel blijven staan, zoveel muziek zat er niet inquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
@Broekie: gezien dat ik de laatste van Muijs online heb gezet?
Ongeknipte versie, dus hij mag weer snel offline wat mij betreft
[..]
1 dagje maar helaas, maar toch
Ok, tofquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet gezien, maar is wat mij betreft prima en mag ook wel blijven staan, zoveel muziek zat er niet in
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik moet bij dat soort omschrijvingen altijd meteen aan
denken, maar dat zal je vast niet bedoelen
't was hem dus wel?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en het heet ook dum dam dum![]()
![]()
dank u
MP3 FMquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat 'n track!! Maar dan op 'n minder positieve manier.![]()
Gelukkig heb ik al 'n poosje MP3FM aan.
Dat is dan ook wel een bijzonder fijne track.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:33 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG...kan m helemaal meezingen
Hehehe.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:06 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG!!! deze was ik echt vet vergeten![]()
Oude TMF logoquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Ik zie die clip en moest direct denken aan:
En dan kom je weer terecht bij:
VOlgens mij is die met die studie gestopt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:49 schreef -Hans- het volgende:
Nog mensen hier die straks naar Weekend DNA gaan luisteren ? blijft Domien trouwens ook Weekend DNA presenteren als hij straks de ochtendshow doet? Lijkt mij vreselijk zwaar en hij studeert toch ook nog?
Inderdaad, die eenvoud.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oude TMF logodat waren nog eens tijden...
Dat is meer als er kristal vorming geweest is in de blaas, dan heb je het over zandkorrelformaat dingen die door je nierbuis door gaan de blaas, alleen die zandkorrels zijn mega scherp en krassen en snijden door de buis heen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wappy, dat zal best.![]()
[..]
Dat is ook weer zo. Alhoewel ik ook wel pijnlijke verhalen heb gehoord over 't uitplassen van nierstenen..
Lijkt me ook haast niet te doen hoor een ochtendshow - studie - en dan ook op zaterdagavond een programma maken. Hoop dat hij wel doorgaat met Weekend DNA.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
VOlgens mij is die met die studie gestopt.
Maar we horen het van Domien misschien zo zelf wel.
jaaaa de dag top 50quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad, die eenvoud.Ik vond laatst nog 'n videoband waar de Dag Top 5 op stond.
![]()
Denk dat ik straks de radio nog wel ff aanzet voor Weekend DNA.
twee artiesten van je rijtje zijn al doodquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Ik zie die clip en moest direct denken aan:
En dan kom je weer terecht bij:
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Laatste_Muijs.wmvquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar kan ik het downloaden van vrijdagmorgen
die is 1,5 week terug al bevallenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bridget is trouwens zwaar zwanger..
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Laatste_Muijs.wmv
oohh okayquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die is 1,5 week terug al bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |