quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Tim Immers - Liever Dan Lief
MGMT - Kids (Soulwax remix)
Adele - Cold Shoulder
Silence Is Sexy - 1984
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
The Whip - Trash
Marike Jager - Celia Trigger
The Cure - Boys Don't Cry
Oasis - The Shock Of The Lightning
Live Request:
1. Santogold - Lights Out (Lowlands 2008)
2. Pearl Jam - Black (Pinkpop 2000)
3. Chemical Brothers - Galvanize (Pinkpop 2005)
Lucky Fonz III - All My Days
ik ken hem nog steeds niet. ken het origineel van Doe Maar, wat natuurlijkm superieur is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is er echt eentje van voor mijn emigratie naar NL, ik kende deze tim immers echt niet!
Vooral zo houden..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is er echt eentje van voor mijn emigratie naar NL, ik kende deze tim immers echt niet!
Truste AZ, dat die wekkers maar weer goed staan ingesteldquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef Againzender het volgende:
Ik moet echt gaan pitten, stort in, mzzl mensen
Check het origineel maar, zoveel scheelt het echt niet...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vooral zo houden..![]()
Wat een plaat zeg![]()
Dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wel in de 'kevin-knipt-hem-van-7-naar-4-minuten-terug'-edit
Valt mij tot nu toe echt heel erg mee. Alle lekkere stukes uit het origineel zitten ook verwerkt in deze remix.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Check het origineel maar, zoveel scheelt het echt niet...
MGMT door Soulwax
Of moet je tijd vrij maken voor Mr. Brightside?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wel in de 'kevin-knipt-hem-van-7-naar-4-minuten-terug'-edit
Ehm, ik had het over Liever dan lief.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt mij tot nu toe echt heel erg mee. Alle lekkere stukes uit het origineel zitten ook verwerkt in deze remix.
Moet zeggen dat ik wel fan ben geworden van MGMT. Gasten presteren het telkens weer om hele vette singles te maken die ook nog eens vernieuwend klinken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ehm, ik had het over Liever dan lief.
Ik bedoelde dat ik hoopte dat die werd geskiptquote:
Tim Immers - Liever Dan Liefquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hoopte dat die werd geskipt
Wat was de guilty?ik heb t gemist
iets met ketchup op de trap![]()
Adele
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wat was de guilty?ik heb t gemist
Ik wou net zeggen :pquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Helaas niet de Basement Jaxx Classic Remix van Cold Shoulder
Ik ook niet, maar door de wiki en de woord weg piep vraag wist ik hetquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:14 schreef Sersjee het volgende:
Wist alleen de achterstevori niet...
ooh dan heb ik 'm vast al eens gehoord.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, hij stond volgens mij al eerder op de playlist van MYA..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |