Gelukkig voor je!! Ging bijna 'n keer van m'n stokje toen iemand me vertelde hoe zo'n pijn dat deed..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is meer als er kristal vorming geweest is in de blaas, dan heb je het over zandkorrelformaat dingen die door je nierbuis door gaan de blaas, alleen die zandkorrels zijn mega scherp en krassen en snijden door de buis heen.
Blaasgruis doet erg pijn bij plassen, deze gelukkig niet.
Van John wist ik, van de zanger van Rednex kan ik me zo niets herinneren..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
twee artiesten van je rijtje zijn al dood
Scatman John en de leadzanger van de Rednex
Beetje bijhouden Hans.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die is 1,5 week terug al bevallen
Ik herken dat.... Ik had dat namelijk net ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hehehe, had 'n post klaar maar geen inspiratie voor 'n nieuwe TT.
Wilde het net typen maar dit is inderdaad best heel erg mooiquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maria Mena , ik vind het nummer all this time echt super
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er direct notitie van maken.![]()
Ik zit nog in 'n concert van John Mayer Trio, volgens mij is dat om 20u afgelopen.quote:Nog 20 minuten en dan is het tijd voor Weekend DNA
Aha, precies op tijdquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
![]()
[..]
Ik zit nog in 'n concert van John Mayer Trio, volgens mij is dat om 20u afgelopen.
Maar Gordon en Frits zijn niet echte vriendje, had mij eerder verbaast als Frits lovend zou zijnquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, precies op tijd![]()
Hoorde trouwens vandaag op radio 1 dat Frits Spits de nieuwe single van Gordon redelijk afkraakte.. Kan hem geen ongelijk geven.
Heb de nieuwe single nog niet gehoord, gelukkig. Nu moet ik wel aan de 90's plaatjes van 'm denken..quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde trouwens vandaag op radio 1 dat Frits Spits de nieuwe single van Gordon redelijk afkraakte.. Kan hem geen ongelijk geven.
ooh dat wist ik niet maar dan is het inderdaad niet echt opvallend. Gordon wil een homo zender beginnen en de discussie ging daarover. Ik vind het vrij kansloos, maar als Gordon denkt dat er behoefte is aan zo'n zender dan moet hij dat vooral doen. ik zal in elk geval niet kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar Gordon en Frits zijn niet echte vriendje, had mij eerder verbaast als Frits lovend zou zijn
Die is straks uren bezig al zijn fotos naar de hardeschijf over te pompenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
American Boy
Uit betrouwbare bron vernomen dat Roel_Jewel weer in Nederland is ! sterker nog, de eerste was hangt inmiddels.![]()
Twitter is echt handig.
Denk dat er onder de homo/lesbo scene er weinig interesse is, kleine selectie zal het leuk vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat wist ik niet maar dan is het inderdaad niet echt opvallend. Gordon wil een homo zender beginnen en de discussie ging daarover. Ik vind het vrij kansloos, maar als Gordon denkt dat er behoefte is aan zo'n zender dan moet hij dat vooral doen. ik zal in elk geval niet kijken
26 GBquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is straks uren bezig al zijn fotos naar de hardeschijf over te pompen
Laat Friesland maar degraderenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb de nieuwe single nog niet gehoord, gelukkig. Nu moet ik wel aan de 90's plaatjes van 'm denken..![]()
Gunstige tussenstand in Breda trouwens.![]()
De Kaak!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
Toen ik las dat hier over Gordon ging, kon ik het niet laten: Poot in Nood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |