quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan nog even door want giel is te laat
Daar is hij dan...quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we gaan nog even door want giel is te laat
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komt ie net binnengestormd.... nou doei!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Lekker rustig chanson [ afbeelding ]
Vrees het ook... Meestal begint het standaard met teveel minuten gelul en dan weer eens een plaatje. Niet echt boeiend, imo. Maar damn, dit is wel een bijzonder fijne track. rock 'n roll !quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Daar bleef ik nog ff voor hangen. Denk dat de uit-knop zo ingedrukt gaat worden..
Rudy had van mij ook nog wel even langer door mogen gaan..quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:11 schreef Sanneke3FM het volgende:
Waarom kwam giel nou binnen?
Omdat hij een keer wel te laat kwam, ondekte ik Rudy![]()
Het valt mee deze week, want ik hoor 'm nu al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy had van mij ook nog wel even langer door mogen gaan..
Nou draai die Freakandel Speciaal nou maar... oh, dat gaat nog wel even duren want het is tijd voor de bellers.
Show is 17 minuten bezig en al 2 platen.. niet slecht. Dat aantal ligt normaal toch wel wat lager.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het valt mee deze week, want ik hoor 'm nu al.
quote:Keep their headz ringin (ding ding dong, ring-gading ding ding dong)
Prima combinatiequote:Op zaterdag 27 september 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zonnetje, beetje aan het ploegen in de tractor,heerlijk muziekje! Goed!
Gaaf ! hopen dat Diergaarde je request wil draaien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:44 schreef borisz het volgende:
twee oneindig aangevraagd, met springen voor plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |