nomnomnom Jools Hollandquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
Ga zo overschakelen naar BBC2, wantJools
met o.a. Elbow en David Gilmour.
[Broekie-slijmmodus]Anders zou ik niet naar 3FM luisteren, toch?[/Broekie-slijmmodus]quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
nomnomnom Jools Holland
Mensen hebben hier smaak
I'M IN!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij willen ook een LLiNK! jingle maar hebben geen geld voor zo'n vrouwenkoor
Misschien kun je ¤1000,- weggeven aan een of ander viswijven-koor (cultuur hequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, das een goeie. ik gooi het in de groepquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien kun je ¤1000,- weggeven aan een of ander viswijven-koor (cultuur he) en dan zingen ze hem gratis voor je in
Dan moet Rudy maar met 'n hoog stemmetje wat inzingen, en 'n beetje knippen en plakken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Niet genoeg vrouwen op de redactie te vinden?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik zit vol goeie ideeën. Roosmarijn geeft open deuren weg dankzij mijquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh, das een goeie. ik gooi het in de groep
Ook niet mijn muziek..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Marike Jager was niet echt mijn ding..
Zou ze al door d'r voorraad heen zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit vol goeie ideeën. Roosmarijn geeft open deuren weg dankzij mij
Je zou het denken, maar volgens mij heeft ze een speciaal adresje waar ze pallets tegelijk bestelt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ze al door d'r voorraad heen zijn?
Speelt ook wel mee want de combinatie tussen die 2 is wel erg leuk, maar qua tekst spreekt het mij ook wat meer aan. Geinig liedje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tweedehands Jas is echt briljant! Maar misschien komt dat omdat Rudy meedoet
Kinderen voor kinderen toch?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speelt ook wel mee want de combinatie tussen die 2 is wel erg leuk, maar qua tekst spreekt het mij ook wat meer aan. Geinig liedje.
Rudy zegt dat je je kans gemist hebt toen hij in je slaapkamer zatquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
Wanneer kom je dan langs zonder microfoon en alles, Rudy?![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Rudy zegt dat je je kans gemist hebt toen hij in je slaapkamer zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |