Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeftquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.
deze request is ook best aardig.
ohh dat is handig van die telefoon, hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeft. Maar die belt dan weer niet onbekend
.
Ach ja Radio kan naar Veronica![]()
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef Jannekje7 het volgende:
And whyhyhyhyhyhyhyyyhy, can't you just hold me?
Ah, deze bedoelde je gister in de auto Broekie?
Onbekend belt weerquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Owja, maar volgens mij neuriede jij even een stukje om me op weg te helpenquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.
Welk liedje ik nou wel de tekst van opnoemde weet ik zo snel even niet meer...
Ow, cool, een stalker!quote:
^3 inmiddelsquote:
Last van 'n ritmestoornisje?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vraagt zich af wat wat ze hier doet nu
Eej Stadjerquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ
* -Hans- is ook weer terug uit de stad... f*cking druk maar wel gezellig.
Ja straks.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Novastar
Congratz borisz ! biertje om het te vieren?
Nice!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
Ohja ik heb voor het eerst een pokertoernooitje gewonnen.
Het was een 1$ toernooi en heb daar 59$ van gemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nice!!(of ging 't om wat centen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |