haha grappig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Om precies te zijn probeerde Axel mijn telefoon af te pakken terwijl ik bij Gerard in de uitzending was, was best grappig
haha, ik dus ook... gelukkig drukte ik op F5 voor ik het topic wilde openen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef Sersjee het volgende:![]()
Stond op het punt zelf een nieuwe te openen.
wat eem raar ideequote:
Zeer goed idee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef borisz het volgende:
bier
Moet je ook niet over nadenken gewoon doen.quote:
Hehehe, zo zat ik ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, ik dus ook... gelukkig drukte ik op F5 voor ik het topic wilde openen.
Ja hè.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
Goh, 1 topic. Wat zijn we allemaal geduldig vandaag
De stad of Hilton ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja hè.![]()
Paris is burning, Paris is screaming!!
Toch maar eens checken dan... Het refrein doet me zo onwijs aan Bananarama denken, maar da's natuurlijk uit zo'n beetje dezelfde tijd alsquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
album van Ladyhawke is erg tof! klinkt een beetje als de nieuwe kim wilde
[ afbeelding ]
thanksquote:
ik besta niet iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:
"Comme ci, je n'existe pas..."
Of zoiets, m'n Frans is wat roestig...
Vanmiddag ook al bij Coen en Sander?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
omg Gordon bij P&W
Zingen moest die niet doen
Daar moest ik ook aan denken..quote:
Origineel is van Kheb Khaled (of hoe je 't schrijft?) toch? Duurde ff voordat ik 'm doorhad.quote:
Khaledquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
niet van outlandish...
Heeeel herkenbaar.. wat erg irritant is dat je het kan meezingen maar dat het kwartje dan niet of pas later valt. Deze keer was het wel te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:52 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
thanks
Ik zit altijd zo vet gefrusteerd 'IK HERKEN HET! WAT IS HET?!'
Meestal kom ik dan met wat mee zingen wel op de titel.
Maar nu wist ik t niet
Dan zal het inderdaad Khaled (ofzo iets) zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken..![]()
[..]
Origineel is van Kheb Khaled (of hoe je 't schrijft?) toch? Duurde ff voordat ik 'm doorhad.
Mja, die heeft dus duidelijk een persdag in z'n agenda gezet. Zie je wel vaker bij 'grote artiesten' (of artiesten die denken dat ze groot zijn).quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al bij Coen en Sander?
je houdt van horrorquote:
Bert op de oude stek van Antiroos iig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit uit te zoeken wat nu eigenlijk de nieuwe nacht-indeling is. Is allemaal nog wat vaag.
Zo staat er op 3fm.nl dat Bert op de dinsdagnacht komt, maar Guis kondigde vannacht ook al aan dat hij naar de dinsdagnacht gaat...
Wij vermaken ons opperbest jochie, goed bezigquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
...'k ben even achter het toetsenbord van Kevin gekropen
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
We zien je wel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
Der Rudy ! Hallo daarquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Yo!
Alles lekker daar?
Groet!
Rudy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |