Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeftquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die bellen volgens mij wel onbekend dus zou zomaar kunnen.. Beetje jammer dat Joost direct ophangt.
deze request is ook best aardig.
ohh dat is handig van die telefoon, hahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Het kan ook mijn broertje zijn. Die heeft ook een telefoon die heel makkelijk belt zonder dat hij het door heeft. Maar die belt dan weer niet onbekend
.
Ach ja Radio kan naar Veronica![]()
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef Jannekje7 het volgende:
And whyhyhyhyhyhyhyyyhy, can't you just hold me?
Ah, deze bedoelde je gister in de auto Broekie?
Onbekend belt weerquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef borisz het volgende:
Ik werd gebeld en toen werd er direct opgehangen.
Was het nu 3fm of niet is dan de vraag want het nummer was onbekend.
Owja, maar volgens mij neuriede jij even een stukje om me op weg te helpenquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij had LL het over Maria Mena, niet ik.
Welk liedje ik nou wel de tekst van opnoemde weet ik zo snel even niet meer...
Ow, cool, een stalker!quote:
^3 inmiddelsquote:
Last van 'n ritmestoornisje?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vraagt zich af wat wat ze hier doet nu
Eej Stadjerquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ
* -Hans- is ook weer terug uit de stad... f*cking druk maar wel gezellig.
Ja straks.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Novastar
Congratz borisz ! biertje om het te vieren?
Nice!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:32 schreef borisz het volgende:
Ohja ik heb voor het eerst een pokertoernooitje gewonnen.
Het was een 1$ toernooi en heb daar 59$ van gemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nice!!(of ging 't om wat centen?)
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was een 1$ toernooi en heb daar 59$ van gemaakt.
\\A moi !quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej Stadjer![]()
Dat zal best met dit weer, hopen dat 't morgen net zo is tijdens Grunn - Feyenoord.![]()
The Verve heb ik ook al 'n poosje niet meer gehoord, is bijna uit de lijst dus?
Lekker ! vanavond ga ik weer aan het bier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja straks.Ik heb trouwens van oma bier van brouwerij de hemel in Nijmegen gekregen
.
* muisje-eliza ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:13 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- kijkt even de F1 kwalificatie
Zo'n 18 graden lees ik net. Dacht ook gehoord te hebben dat 't uitverkocht was, weet 't niet zeker..quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat de verwachting voor morgen ook wel goed is en pas vanaf maandag wordt het minder weer. Ik had ook wel naar Grunn gewild maar het is volgens mij nu helemaal uitverkocht..
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer bij land der leefden zijn, dacht vannacht lekker te slapen werd ik vannacht 03:30 wakker met heel veel pijn, huisartsenpost gebeld , zou wel nierstenen kunnen zijn, wacht maar tot 08.30 en kom dan maar langs.
Uitslag was dus inderdaad niersteentjes
kortom flinke spuit met pijnstillers en succes ermee
Auw.. Beterschap!! Ze hoeven er (nog) niet uit?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ook weer bij land der leefden zijn, dacht vannacht lekker te slapen werd ik vannacht 03:30 wakker met heel veel pijn, huisartsenpost gebeld , zou wel nierstenen kunnen zijn, wacht maar tot 08.30 en kom dan maar langs.
Uitslag was dus inderdaad niersteentjes
kortom flinke spuit met pijnstillers en succes ermee
Aan het gruis te zien was dat niet nodig, de steen de tijds zou het wel oplossen, voel mij nu al 100x beter dan vannacht , zelfs kunnen slapen na de spierverslappers en paardenmiddel tegen de pijn, werd er best even wappy vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Auw.. Beterschap!! Ze hoeven er (nog) niet uit?
Het ziet er trouwens wel erg mooi uit maar het circuit is wel super smal dus ik vraag mij echt af of het morgen wel een leuke race wordt.. 31 mensen al ?! Gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
ik heb al 31 mensen op mn DJ Sandstorm hyves![]()
Straks als Piles de andere mixen klaar heeft kan alles daar neergezet worden... Een soort DJ Sandstorm data-base
Wappy, dat zal best.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aan het gruis te zien was dat niet nodig, de steen de tijds zou het wel oplossen, voel mij nu al 100x beter dan vannacht , zelfs kunnen slapen na de spierverslappers en paardenmiddel tegen de pijn, werd er best even wappy van
Dat is ook weer zo. Alhoewel ik ook wel pijnlijke verhalen heb gehoord over 't uitplassen van nierstenen..quote:ben geen medicijnliefhebber, maar was maar wat blij van morgen wat te krijgen tegen die pijn, die was niet te harden
was ook blij dat het maar nierstenen waren, met blindedarm ontstekking had ik nu niet meer thuis geweest een week lang
18 graden?! wow, dat is echt primaquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo'n 18 graden lees ik net. Dacht ook gehoord te hebben dat 't uitverkocht was, weet 't niet zeker..
Oja, de race in 't donker is dit weekend. Ook maar ff inschakelen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ziet er trouwens wel erg mooi uit maar het circuit is wel super smal dus ik vraag mij echt af of het morgen wel een leuke race wordt.. 31 mensen al ?! Gaat de goede kant op.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wappy, dat zal best.![]()
[..]
Dat is ook weer zo. Alhoewel ik ook wel pijnlijke verhalen heb gehoord over 't uitplassen van nierstenen..
Vanaf maandag wordt 't herfst, nog ff genieten morgen dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
18 graden?! wow, dat is echt primavandaag is het trouwens ook al zo'n fantastische dag qua weer. Was het altijd maar zo mooi
![]()
Heel erg gaaf inderdaad.. denk dat ik ook telkens rondjes zou gaan rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis idd lekker smal, en die grap met perongeluk de pitlane inrijden was wel geinig![]()
En die snelweg eroverheen...dies toch vetcool!!! Als ik daar woonde ging ik echt rondjes rijden op die snelweg
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vanaf maandag wordt 't herfst, nog ff genieten morgen dus.![]()
En ik draai net vrolijk Moke - Her comes the summer..
Jup, dat komt daardoor en daar door.. Ander (niet pijnlijk) onderwerp?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoor nooit over pijnlijke verhalen met niestenen bij vrouwen...alleen bij mannen...komt dat omdat zo een ding door je pipi heen moet?
*auwie*
Net als dat ze weleens onderzoek doen in een blaas met een camera aan een buisje...dat moet er dan ook doorheen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup, dat komt daardoor en daar door.. Ander (niet pijnlijk) onderwerp?
Mijn hemel.. En Milli Vanilli staat er ook bij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met dit liedje kom je zeker van je nierstenen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |